5 rad, jak ušetřit při výběru operátora

Podle čeho byste měli vybírat operátora a tarif pro vaši pevnou linku? Budete po zvolení alternativního operátora muset platit ještě Telecomu?

1. Prostudujte své telefonní účty
Než se rozhodnete využít služeb jiného operátora, projděte si několik posledních vyúčtování hovorného. Podle toho, zda platíte více za místní, nebo dálkové volání, vybírejte alternativního operátora.

2. Zvolte nejvhodnější paušál Telecomu
I když si vyberete pro telefonování z pevné linky jiného operátora, počítejte s tím, že Českému Telecomu budete muset platit stejně určitý paušál. Většina z nich obsahuje volné minuty, jen Home Zero za 325 korun měsíčně ne. U nejlevnějšího tarifu Home Mini nelze volbu operátora využít.
 
3. Porovnejte nabídku
Operátorů, kteří nabízejí levnější telefonování než Český Telecom, je několik. K porovnání nabídky pořádně prostudujte podmínky poskytování jejich služeb. Vyplatí se udělat s pomocí kalkulačky také hrubý propočet nákladů na telefonování. Může se stát, že pokud voláte málo a máte paušál Telecomu s volnými minutami, nevyplatí se vám služby alternativního operátora vůbec.

4. Nebojte se zeptat
Orientovat se v nabídce mnoha operátorů je někdy složité. Řada z nich však zřídila informační bezplatné linky (začínají trojčíslím 800), kde je možné se na podrobnosti poskytovaných služeb zeptat. 
 
5. Nezapomeňte na aktivační poplatky
Se zavedením služby alternativních operátorů jsou spojeny aktivační poplatky. Jen některé firmy je za splnění určitých podmínek vracejí.


Témata: Pracovní doba