Nesnažte se tedy svou práci hlavně co nejrychleji odbýt. Mohli byste přitom přehlédnout mnohé, zvláště drobné vady. Usilujte o přesnost a spolehlivost, zejména tam, kde jsou pro pracovní výkon nezbytné. Vyřizujte také vše pokud možno hned.
Neodkládejte obtížné nebo nepříjemné úkoly a problémy na pozdější dobu. Ani potom se vám nebude víc chtít. Odkládání je také činí ještě obtížnějšími a nepříjemnějšími, navíc si vyžádá mnohem více vašeho času a energie. Nevyřešené záležitosti vás budou stále více zavalovat a dusit. A nedodržení termínů zpravidla naštve zákazníky. Buďte pokud možno přesní a respektujte čas svůj i dalších lidí.
Snažte se vždy pomoci tam, kde je vaší pomoci třeba. A plňte také všechny sliby, které dáváte. Nebo raději: dávejte jen takové sliby, o kterých víte, že je budete moci splnit. Pokud v rámci své práce jednáte s lidmi, pak do svých projevů zahrňte slušnost, zdvořilost a úsměvnou vstřícnost.
Nehádejte se se spolupracovníky, a už vůbec ne se zákazníky (respektujte jejich pravdu). Neberte případné konflikty s nimi úkorně: pěstujte svou trpělivost a učte se lidem lépe rozumět. Uvědomte si, že v každé práci lze najít také prostor pro fantazii a tvořivost. Někde menší, v mnoha profesích i dosti velký. Využijte ho.
Myslete v širších souvislostech a zkuste hledat nové nápady a nová řešení. Nechoďte hlavou proti zdi, raději hledejte cesty, jak řešit věci jinak. V tom vám nejvíc prospěje, uděláte-li si z práce hru a budete zkoušet ji čas od času něčím obohatit. Hledejte na své práci hlavně ty stránky, které by vás mohly bavit. Vypěstuje si sportovního ducha: choďte do práce s elánem a vydávejte ze sebe maximum.