Aktivní klient ocení jinou banku nežli občasný uživatel

Měsíční náklady na účet u málo aktivního klienta

Klient provede v průměru během jednoho měsíce následující operace:

  • 4 x ověření zůstatku na účtu
  • 2 x převod v rámci banky
  • 2 x převod do jiné banky v ČR

Klient provede v průměru během jednoho roku následující operace:

  • 2 x zřízení trvalého příkazu k úhradě
  • 1 x zrušení trvalého příkazu k úhradě

Navíc platí poplatky za vedení účtu s jedním měsíčním výpisem zaslaným poštou

 

Pozn.: U klienta Citibank je počítáno se zůstatkem nižším než 300 tisíc korun. Pokud by zůstatek tuto částku převyšoval, nebyl by účtován poplatek za vedení účtu ve výši 200 Kč. Živnostenská banka, GE Capital Bank a Union banka nejsou uvedeny, jelikož jejich telefonní bankovnictví neumožňuje provádět veškeré započítávané operace.

Měsíční náklady na účet u aktivního klienta

Klient provede v průměru během jednoho měsíce následující operace:

  • 15 x ověření zůstatku na účtu
  • 5 x převod v rámci banky
  • 15 x převod do jiné banky v ČR

Klient provede v průměru během jednoho roku následující operace:

  • 3 x zřízení trvalého příkazu k úhradě
  • 5 x změna trvalého příkazu k úhradě
  • 2 x zrušení trvalého příkazu k úhradě

Navíc platí poplatky za vedení účtu s jedním měsíčním výpisem zaslaným poštou

 

Pozn.: U klienta Citibank je počítáno se zůstatkem vyšším než 300 tisíc korun. Pokud by byl zůstatek nižší, byl by navíc účtován měsíční poplatek za vedení účtu ve výši 200 Kč.Živnostenská banka, GE Capital Bank a Union banka nejsou uvedeny, jelikož jejich telefonní bankovnictví neumožňuje provádět veškeré započítávané operace.

 Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Telebanking má zelenou! Více se dozvíte v článku, který naleznete ZDE.