Ačkoli procento žen, které se hlásí k používání deodorantů a antiperspirantů, je 71 %, Češi nepoužívají deodoranty jako součást každodenní hygieny. Jejich použití je u většiny národa spíše příležitostnou záležitostí. U mužů se hlásí k používání deodorantů či antiperspirantů jen 49 % z nich.
Obliba deodorantů a antiperspirantů v jednotlivých zemích Evropy je značně rozkolísaná. Obecně lze říci, že je spotřeba v zemích západní Evropy vyšší než u obyvatel střední a východní Evropy. Průměrná spotřeba deodorantů a antiperspirantů na osobu za rok je nejvyšší ve Velké Británii, tj. 4,67 balení, za nimi následuje Německo se spotřebou 3,15 balení ročně a Francie se 2 baleními ročně. Více deodorantů a antiperspirantů než Češi používají i Maďaři a Poláci. Češi spotřebují ročně 1,38 balení, za naší spotřebou jsou už jen Rumuni a Rusové.
Podle Jaroslava Círa, manažera celoevropského průzkumu společnosti Unilever, není problémem Čechů, že by deodoranty nepoužívali vůbec nebo je neznali. „Češi jsou zvyklí deodorant používat, ale pouze příležitostně. Deodorant v České republice není součástí každodenní hygieny a používá se spíše parfém. Důkazem toho je i skutečnost, že v mnoha domácnostech stále nemá své stálé místo v koupelně, kde se provádí každodenní hygiena, a tak jej často najdeme na různých poličkách v obýváku či v jiných místnostech.“
Spotřeba deodorantů a antiperspirantů v České republice je zvláště nízká u mužů. Na rozdíl od žen, z nichž se 71 % hlásí k používání deodorantů a antiperspirantů, je používá pouze 49 % českých mužů. Naproti tomu průměrná spotřeba u mužů v západní Evropě je až o jednu třetinu vyšší (79 % ve Velké Británii, 71 % v Německu a 64 % ve Francii).