Čím lákají spořitelny klienty před koncem roku

S železnou pravidelností se stavební spořitelny snaží přilákat nové klienty pomocí nejrůznějších dárků soutěží či jiných zvýhodnění. Ani letos tomu není jinak

Českomoravská stavební spořitelna

- CD z nabídky spořitelny

Hypo stavební spořitelna

- pro klienty s cílovou částkou nad 160 000 korun CD s vánočními koledami

- desetiprocentní sleva na nákup v prodejnách Mountfield a vkladní knížka Mountfield s počátečním vkladem 1000 korun  

Raiffeisen stavební spořitelna

- v rámci nových obchodních podmínek nabízí dva spořicí a dva úvěrové tarify

Stavební spořitelna České spořitelny

- soutěž o 630 jízdních kol do 14. prosince

- zvýhodněná úroková sazba překlenovacích úvěrů do 14. prosince

Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky:

- patnáctiprocentní sleva na obuv Baťa

- vědomostní soutěž o čtyři automobily Škoda Fabia

Wüstenrot

- soutěž o automobil Toyota Yaris

- karta na slevy u smluvních partnerů Wüstenrot

Přesvědčila vás svým dárkem některá ze spořitelen? Nebo si myslíte, že tyto marketingové akce by neměly mít na výběr spořitelny zásadní vliv?