Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návod pro klienty Directu: co dělat, když pojišťovna končí

aktualizováno 
Direct pojišťovna, která v pondělí oznámila odchod z českého trhu, spravovala v tuzemsku 75 tisíc pojistných smluv. Ty zahrnují pojištění aut, majetku i dovolené. Radíme, co dělat, pokud vás konec pojišťovny postihl.

Direct pojišťovna oznámila konec uzavírání nových smluv | foto: www.direct.cz

Pojišťovna přestala v Česku nabízet nové smlouvy (čtěte zde), stávající klienti se však bát nemusí. Závazkům pojišťovna dostojí, stahovat se z trhu bude postupně.

Podle mluvčí pojišťovny Direct Kateřiny Krásové není žádný důvod k rušení stávajících pojistných smluv, protože pojišťovna nekončí ze dne na den.

"Chtěli bychom všechny stávající zákazníky ujistit, že podmínky jejich kontraktu budou dodrženy. Povinnost vůči klientům chápeme skutečně velice vážně. I nadále budeme po několik dalších let v České republice působit, byť v omezeném rozsahu, abychom zajistili, že svým závazkům dostojíme," uklidňuje Kateřina Krásová a dále odpovídá na otázky:

Co mají stávající klienti dělat či nedělat?
Ti, co mají uzavřenu smlouvu, nemusí hned dělat nic. Jejich smlouvy platí i nadále. Až nastane datum obnovy jejich smlouvy, dostanou tak jako vždy od pojišťovny dopis v dostatečném předstihu. Pojistná smlouva může být ukončena v zákonem stanovených důvodů, jako je například výpověď ke konci pojistného období.

Je možné pak smlouvu ještě prodloužit?
V případě zájmu klientů o obnovu pojistné smlouvu obnovujeme všechny smlouvy s datem obnovy do 11. srpna 2012. Po tomto datu již pojistné smlouvy obnovovat nebudeme.

Jak to bude s pojistným plněním?
Závazky dané majitelům pojistných smluv dodržíme. Úzce spolupracujeme s našimi firemními partnery ve snaze minimalizovat narušení jejich podnikání a ve snaze zajistit, že toto rozhodnutí nebude mít negativní dopad na jejich zákazníky.

Kam se mohou lidé obrátit o radu? 
Veškeré potřebné informace k servisu, likvidaci pojistných událostí získají zákazníci na lince 221 221 221, a to od pondělí do pátku od 8 do 20 a o víkendu od 10 do 18,30 hodin. Mailová adresa pro veškeré dotazy je k dispozici info@direct.cz. V pondělí v době od 11,45  do 12,15 probíhalo v Direct Pojišťovně krátké setkání se zaměstnanci, kteří byli o této změně informováni. Po tuto dobu nebyly linky pojišťovny dostupné. O všech klientech volajících v tomto intervalu máme záznam a nyní jim naši operátoři volají, aby vyřídili všechny klientské požadavky.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
V Česku už se dá pojistit pro případ teroristického útoku

Teroristických útoků v Evropě a dovolenkových destinacích, při kterých zahynuli nebo byli zraněni lidé, se v posledních letech událo několik. Donedávna se na...  celý článek

Ilustrační snímek
Rádce: Pojistěte si auto jen na dovolenou. Jak na to a za kolik

Přijde vám havarijní pojištění zbytečně drahé? Možná je. Ale chystáte-li se na cestu do zahraničí, může se hodit. Navíc vůz si můžete pojistit třeba jen na pár...  celý článek

Ilustrační snímek
Invalidů je přes 425 tisíc, kdo je ohrožený a jak srazit finanční dopad

Moderní životní pojištění řeší celou řadu zdravotních problémů, ale je důležité nastavit si ho na míru. Kdo ho opravdu potřebuje? Kdy z něj očekávat peníze a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.