Diskuze

Šéfové Teska se vracejí zpět za pulty

Vedení společnosti Tesco Stores UK přišlo se zajímavým projektem. Všichni ředitelé a vrcholoví manažeři společnosti povinně stráví týden v obchodě, kde budou zákazníkům poskytovat veškerý servis od placení u pokladen až po doručování zboží z internetových objednávek. Program je motivován snahou společnosti lépe poznat zákazníky. "Věříme, že můžeme dělat ještě mnohem více pro zlepšení činnosti našich obchodů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

joj

24. 9. 2002 10:59
Je to dobrý nápad a lá Baťa
Je to zdánlivá maličkost, ale to, že se v tomto obchodním řetězci zamýšlejí nad tím, jak zákazníkům ulehčit nákupy, manažeři čas od času okusí slasti a strasti pokladních a prodavačů,  je návrat (snad ne dočasný) ke starým osvědčeným praktikám. A snad časem jejich práci lépe ocení. Od toho je jen krůček nebo (bohužel) velký skok k podobným stážím nadějných jedinců z řad personálu v řídicích funkcích. Škoda jen, že i když jsme tu měli a stále máme Baťu, jsme sami na všechno dobré zapomněli.
0 0
možnosti