Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Au pair získávají zkušenosti v cizině

Kolem tří tisíc dívek vyšle ročně do světa jedna z největších au pair agentur u nás, Student Agency. O práci au pair, pomocnice v domácnosti a dětské opatrovnice, mají zájem především čerstvé absolventky středních škol a studující vysokoškolačky. Důvod? Cítí potřebu naučit se alespoň jeden světový jazyk, poznat, jak se žije jinde, osamostatnit se, něco si vydělat nebo oddálit nástup do práce v Čechách. Pozadu nezůstávají ani stejně staří chlapci, kteří se v posledních letech coby au pair emancipují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komar

firkin STAgency
1. Nepestujme tady monopol Student Agency, urcite jsou nejvetsi, nikde se vsak nepise, ze nejlepsi. I kdyby to byla sebelepsi agentura, nikdy nikomu nezaruci 100% spokojenost a uz vubec ne fajn rodinu, nehlede na poplatky ktere si uctuji, v UK zije vetsina agentur z poplatku rodin, nikoliv aupair. Student Agency pouze zneuziva situace, kdy u nas je spousta lidi co chce takhle vyjet, takze je pekne zkasiruje, vetsina lidi co prez ne jede cini tak poprve, takze se ani neobtezuji zjistit si treba situaci v UK.
2. 90% procent ceskych holek co se v UK chce provdat to dela kvuli prachum a ne ze by snad nekdo umel lip libat, nebo takovy podobny kecy. Navic umej varit, a vubec nejsou tak ofrkly jako mistni, ktery se nenechaji sikanovat u plotny, nemluve o fyzickych prednostech slovanskych holek. Anglicanky jsou nechutne skaredy nehlede na odporny teplakove uniformni styl oblikani=hnus. Proto se holky nedivte. ze po vas ti anglani tak jedou, pro ne jste exotika, ale ja vam to nevycitam. Bejt vama tak se tam taky necham sbalit...
0/0
8.12.2002 20:59

Otakar

Vyborna Student Agency
Ja si na Student Agency nemuzu stezovat, v roce 2001 jsem pres ni vycestoval na Work and Travel a nyni jsem uz pet mesicu ve Velke Britanii jako au-pair. Taky moje sestra pres ni stravila rok ve VB jako au-pair. Mame s ni jen ty nejlepsi zkusenosti a pristup byl vzdy profesionalni, at to bylo v kancelari v Praze nebo v Plzni. Kazdymu ji muzu jenom doporucit. Ono taky zalezi na tom, jak clovek jedna s nimi a ne jenom cekat, co oni...
0/0
5.12.2002 20:19

Michal

Re: Vyborna Student Agency
Tohle mi smrdi reklamou.
Mimochodem, kdyz se snazis s nimi navazat kontakt a buchta za pultem se tvari jako kdyby snedla citron to neni uplne ono. To tam potom muzes delat co chces a stejne se to nezmeni.
A navic, kdyz na ni pozorujes, ze ti ani neni na tvoje otazky odpovedet, tak sorry, ale tuhle hru ja nehraju.
0/0
6.12.2002 11:04

Otakar

Re: Re: Vyborna Student Agency
Tak kdyz s ni mate takovy spatny zkusenosti, tak proc nevyuzijete zpetnou vazbu...a nebo proc nejdete k jiny agenture, nikdo Vas do SA nenuti. Ale co jsem mluvil s lidma, co jeli pres jiny agentury, tak byli v 95-ti procentech nespokojeny.
0/0
6.12.2002 13:27

Tonda

agentura
Pokud mohu doporucit, vybral bych si nejakou agenturu primo v zemi, kam se chystam. Diku internetu je vse velice snadne. Kdyz jsem hledal rodinu, behem deseti dnu jsem uz bydlel (a to by to slo i rychleji). Ceska agentura po me chtela jeste nejake penize.
To ze tu zustane urcite procento ceskych divek je snad samozrejme. Nevysvetloval bych to ale zrovna tim, ze jsou anglicti kluci lepsi nez cesti (momentalne s jednim spolupracuji a je az zajimave jak pro ne dokaze byt slozita Pythagorova veta nebo urceni plochy trojuhelniku ). Vysvetleni muze byt i takove, ze v Cechach o ony divky nebyl zajem a tady najednou mohou byt za modelky.  
0/0
5.12.2002 18:47

Michal

Re: agentura
neco na tom asi bude:-D
0/0
6.12.2002 11:07

julie

cesky kluci
neprameni ta nechut k ceskym klukum jen diky tomu, ze holt potkavame ty "horsi"?
0/0
5.12.2002 18:03

Lenka

Jina zkusenost
Ja mam naopak velmi dobrou zkusenost s aupair agenturou Student Agency. Dostala jsem skvelou rodinu a moji kamaradce, ktere se napoprve tak dobre nezadarilo, bylo pomozeno.
Jinak chci rict, ze byt aupair je skvela zkusenost a urcite doporucuji, aby si to co nejvice lidi vyzkouselo. Je to obrovsky krok k samostatnosti + naucit se skvele alespon jeden svetovy jazyk je, myslim si, nutnost.
Ja jsem se nakonec v Anglii provdala a pokud nam to financni a bytova situace dovoli, jiste si take poridim svou aupair. Ne na uklid, pouze na childcare. Myslim si, ze rodiny by nemely chtit po aupair housework. Prace s detma je obvykle az az.
0/0
5.12.2002 13:34

peter

Re: Jina zkusenost
no jo ostatne jako vetsina ceskych au pairek,kteri se tu vdaji....ze!!!!!No jo co pak zbyde nam..cechum???Jestli mohu doporucit anglicany neeee!!!(POKUD OVSEM NEJDE JEN O VIZUM,COZ TAK VE VETSINE PRIPADU JE,ZE!!!)
0/0
5.12.2002 14:04

jana

Re: Re: Jina zkusenost
coze zbyde ceskym chlapum, kdyz se holky vdaji do ciziny? to by se meli predevsim zamyslet ti chlapi nad sebou proc si cesky radeji berou cizince nez cechy. Cim pak se ta panska pule zprotivila holkam, ze daj prednost cizincum. Taky si drazi muzi mouhou vzit Ukrajinky, tech je napriklad v Praze dost a z chlapu sveho naroda taky nejsou moc nakrivo.
0/0
5.12.2002 14:34

Lukas

Re: Re: Re: Jina zkusenost
Osobne ziju v Anglii skoro dva roky a za tu dobu jsem se setkal s ruznymy au-pair, ktere tu zustali. Az na par vyjimek vetsinou svatbou resily zvednuti zivotniho standartu. To, ze jsou zde lepsi kluci, jsou spise alibisticke reci.
0/0
5.12.2002 16:05

Eva

Re: Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jasne, ze duvodem je hlavne zvyseni  si zivotni urovne. Jeste jsem  neslysela o zadny holce, ktera se vdala treba na Ukrajinu nebo do Rumunska???!!!
0/0
5.12.2002 16:27

J. Zborsky

Re: Re: Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jsi stejna jako ty ostatni materialni stvoreni "nezneho" pohlavi. Koho (kterou) ted zajima romantika a city. "Mas prachy..., tak jses muj". O mne melo zajem mnoho zen (a to nejsem zadny playboy). Samozrejme kvuli prachum.... Vidim do vas, devcata. Nazval bych to "moderni prostituce". Ted jsem s divkou, ktera mne skutecne miluje a ja ji. Aniz by o tom vedela, dala mi dostatecne dost dukazu o tom, ze ji nejde o penize a zvyseni zivotniho standardu. Ve vasich radach, devcata a zeny, je to svetla vyjimka a dikybohu za ni.
0/0
5.12.2002 16:40

Libuse

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jsem asi ve veku Vasich rodicu,tak snad dokazu reagovat na Vas prispevek. Souhlasim,ze se spousta devcat orientuje vyhradne na muze "v baliku". Jenze jak se chovaji tito prachaci k zenam? Vzdyt svuj mamon davaji nepokryte na odiv predevsim zenam a jeste jsou mistri sveta,jakou kost ulovili. Tak at se nedivi. Nehledejte vinu jen na holkach,existuji i romanticke dusicky. Bohuzel ty vetsinou maji smulu. Doufam,ze jste nasel skutecne svetlou vyjimku.
 
0/0
5.12.2002 17:59

J. Zborsky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jednu malinkou vyhradu bych mel. Zminila jste, ze se tak orientuje spousta divek, lepe receno vetsina ! Jinak s Vami ve vsech bodech "obzaloby"  souhlasim. Tito "prachaci" (jak jste sama nazvala) si svych divek, zen, partnerek atd. vubec nevazi. Jak jste trefne oznacila, maji pocit, ze jsou mistri sveta a z tohoto domneni vychazi i jejich chovani. Dekuji za Vas nazor a pravdive doplneni meho prispevku. (Tento fakt jsem opomnel zminit).   
0/0
5.12.2002 18:30

jana

Re: Re: Jina zkusenost
coze zbyde ceskym chlapum, kdyz se holky vdaji do ciziny? to by se meli predevsim zamyslet ti chlapi nad sebou proc si cesky radeji berou cizince nez cechy. Cim pak se ta panska pule zprotivila holkam, ze daj prednost cizincum. Taky si drazi muzi mouhou vzit Ukrajinky, tech je napriklad v Praze dost a z chlapu sveho naroda taky nejsou moc nakrivo.
0/0
5.12.2002 14:37

F.S.

Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jak jsem jiz jine osobe zminil (viz. muj komentar nize). PRACHY, PRACHY, PRACHY...(vetsinou). Nicmene nutno priznat, ze cesti zastupci muzskeho pohlavi, by mohli omezit svuj pobyt v restauracnich zarizenich a venovat se vice rodine ci partnerce. Dale bych jim (nam) radil i vice vydelavat, jelikoz zenske pohlavi v Ceske republice je cim dal tim vice materialne zalezeno.
0/0
5.12.2002 14:47

Katka

Re: Re: Jina zkusenost
Vazeni cesti panove, zila jsem 2 roky v nemecku, rok v anglii a ted 5 mesicu v USA. Vdavat se nehodlam - nejake vizum clovek dostane vzdycky. V cem jsou treba americani lepsi? Vic si holky vazi a umi lepe libat! Zamyslete se. P.S. Student agency se me osobne absolutne neosvedcila
0/0
5.12.2002 23:38

mecenas

Re: Re: Re: Jina zkusenost
Jsi tam 5 mesicu a dovolis tvrdit takove veci. To jsi uz jich musela zulibat peknou radku (za par mesicu). Jses obycejna k....! Navic nas vsechny hazis do jednoho pytle, to take neni dobry. Nepopres ani to, ze vetsina z vas je na penize. Jakmile ma chlap balik, tak jste z toho na mekko... a proto umi lepe libat . Jinak to, ze nasi cesti kluci by se meli naucit si svych partnerek vice vazit, je tvrda realita. To souhlasim.
0/0
6.12.2002 1:38

Tomik

Re: Re: Jina zkusenost
Lituju ty holky co se vdaji v Anglii nebo tam chodi s nejakejma Arabama. Sam jsem byl dva roky jako au pair v Anglii, tak jsem mel moznost ledaccos videt. Holky jste ubohy!!!!Tim ze se vdate v Anglii davate jasne najevo ze vam jde jen o to mit vic penez za praci a celkove se mit lepe, ulovite-li bohateho partnera tak mit vystarano.S nazorama o lepsi povaze Anglicanu jdete do ..................Ten můj Rudi z Osterreichu nemá nic moc páru, zato jezdí v nablejskanym rudo-žlutým fáru, holky holky to co máte hezký, schovávejte jen pro nás, jen pro kluky český.....................
0/0
6.12.2002 15:21

F.S.

Re: Jina zkusenost
Holka nestatna.....!!! Pokud se clovek bere kvuli penezum, tak to vetsinou nedopada dobre a ze to bylo z lasky si vetsina takovych lidi jen sama sobe nalhava. Samozrejme chapu to, ze po Vasem rozvodu (ktery s nejv. pravdodobnosti drive nebo pozdeji prijde) tak budes mit urcite na jistou dobu vystarano. Jiz nekolik divek z rad mych dobrych kamaradek to tak ucinilo. Jsou zpet doma (v CR), ze zahranici si privezli slusne penize a nestezuji si. Nijak tyto skutecnosti neodsuzuji, ale nesnasim, kdyz nekdo tvrdi, ze to bylo z lasky. Slovo "laska" se, bohuzel, hodne zneuziva. Jak jsem rekl: v tomot vas, devcata, velmi dobre chapu. Nac se drit, kdyz za mne muze makat manzel. Netvrdim, ze v Tvem pripade to tak je, preji Ti, aby to tak nebylo. Nemluvi ze mne ani zadna zavist. Uzivam si krasneho svobodneho zivota a na mou finacni situaci a zazemi si nemohu stezovat. Have a great time and "see" you soon in the Czech Republic ;-).
0/0
5.12.2002 14:42

Lukas

Re: Jina zkusenost
childcare = pece o dite, housework = prace v domacnosti. To jen, ze tyhle ceska slova zneji trochu lepe nez anglicka.
0/0
5.12.2002 15:57

Anna

Michal ma pravdu
Bohuzel musim souhlasit, ze v Cechach uz nebo zatim neplati "nas zakaznik, nas pan" mnoho firem by si toto moudro melo vzit opet k srdci. Domnivam se, ze lepsi rekla posleze neexistuje. Ani ja nemam se zminovanou firmou dobre zkusenosti, jak jako au-pair tak i pri pouhem zajistovani letenky. Takze opravdu, pokud muzete, zaridte si vse sami. Verte, ze se to da.
0/0
5.12.2002 13:22

Michal

Ne ne STUDENT AGENCY
Tak tuhle agenturu bych urcite nedoporucoval. Je velka a podle toho take spravne ignorantska ke svym zakaznikum.
Chtel jsem vzdelavaci pobyt v Australii a kdyz jsem prisel, pripadal jsem si spis na obtiz nez jako zakaznik.
Sestrenice byla jako au-pair v nemecku a kdyz mela problemy, tak ji Student agency nebyla schopna pomoci. Takze jaka Help line???
Takovych lidi pritom znam vicero at uz au-pair nebo tech co jeli jenom studovat.
Sam jsem tedy kontaktoval jinou agenturu, ale i zde byl a je pristup dosti vlazny.
 
Uprimne a naprosto objektivne muzu rici, ze pokud jste alespon trochu sobestacni, tak si vse zaridte v ramci moznosti sami!!!
Velke agentury jsou ignoranti!!!
0/0
5.12.2002 13:06

lady ann

Re: Ne ne STUDENT AGENCY
sestra je pres student agency v nemecku od prvni rodiny sla po tydnu, pani veganka, sestra vecne hladova, druha rodina belgicka, 2 a 4 let kluci, mluvi s nimi anlgicky, 12 hodin denne pracuje i o vikendel, pere, uklizi i zachody, myje nadobi, stele, zehli, venci cokla. Za to 250 euro. Agentura ji pry moc nepomohla. Do skoly se dostala po 6ti tydnech. Obedy nejsou. Obcas pry ji i za vlastni penize.
0/0
5.12.2002 14:12

F.S.

Re: Ne ne STUDENT AGENCY
Naprosty souhlas!!! To ze pristup S.A. je vlazny vychazi z absolutni neprofesionality zamestnancu teto agentury. Je stejne tak pochybna jako jeji obchodni cinnosti a machinace. Nikdy jsem pro S.A. nepracoval (to bych radeji zil na podpore), ale pomerne dobre znam tamni podminky a castecne jsem se ze sve vlastni iniciativy zabyval jejimy cinnostmi. Kolidovalo to s mym oborem, vzdelanim i zvedavosti :-). Radovi zamestnanci nejsou vedeni k tomu, abych tzv. "costumer care" byla na urovni. Nejsou (a pokud je mi znamo, tak jeste nedavno nebyly) zadne provize za prodej. Co se tyce zakaznika, ktery se obrati na S.A. s prosbou o pomoc, tak proc mu pomahat, kdyz uz zaplatil a podruhe uz se vracet nebude. Alespon takovy mam dojem, ktery mi S.A. poskytuje. Jedine co spatruji na S.A. dobre, je jeji reklama. Jsou opravdu videt vsude a maji vseobecne dobre jmeno, coz vsak odporuje skutecnosti. Nutno ovsem dodat, ze i reklama spada do onech pochybnych cinnosti, na ktere jsem narazil na samotnem zacatku meho prispevku. Timto jsem chtel vyjadrit pouze svuj nazor. Nechci tim znevazovat jmeno S.A.. Jen jsem chtel, aby muj nazor byl jakymsi protipolem nazoru redaktora iDnes. A opet dobra rada nad zlato: VSE SI ZARIDTE SAMI, NENI TO TAKOVY PROBLEM, JAK BY SE MOHLO Z POCATKU ZDAT. V TOMTO SE SPOLEHNETE POUZE SAMI NA SEBE A ZBYTECNE NEVKLADEJTE SVE NADEJE A POMOC DO RUKOU CIZICH LIDI, KTERYM JE VASE SITAUCE A OSUD CASTO VELMI LHOSTEJNY. Jeste jednou pripominam: nikomu nechci vnucovat svuj nazor, jen se chci o nej podelit. Necht si kazdy udela obrazek sam. Preji vsem hodne uspechu, zdaru, stesti a hlavne zdravi!  
0/0
5.12.2002 14:29

Katka

Re: Ne ne STUDENT AGENCY
Ja mam taky s SA spatne zkusenosti, cekala jsem 4 mesice na rodinu, povetsinou me pracovnice SA krmily vymluvamy (napr. nemohly jsme zastihnout toho, kdo Vam psal reference - pritom situaci pochopitelne znam, zila jsem tam, obe pani nepracuji a cele dny travi doma atd.), meli problemy s vizi, zastupuji dve agentury a bez ptani! me zaradili k te s horsi povesti...... Jestli nejedete do USA, zaridte si sami, jestli ano, s nekym jinym!
0/0
5.12.2002 23:48





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.