Diskuze

Cigarety zdržují od práce

Na chodníku podupává skupina nalehko oblečených lidí, kteří mají jedno společné ­ pokuřují a je jim zima. Tento obrázek svědčí o tom, že tito lidé pracují u zaměstnavatele, jenž v souladu se zákonem zakázal kouření ve všech prostorách firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

THALIA737

1. 4. 2003 16:03
to je hloupost
  to tak možná platí u lidí,kteří delají na lince,jinak ne.četl jsem o tom nějakou studii.Ve vyspělých zemích zaměstnanci využívají kolem 50 až 60 procent svoji prac. dobu.Zbytek nějak odfláknou.
0 0
možnosti

MG

29. 3. 2003 19:35
O toleranci
Jsem vedoucí a nekuřák. Zavedu opatření proti kuřákům. Samozřejmostí ze zákona je, že nebudou kouřit na pracovišti, navíc tedy napracují dobu strávenou kouřením. Musím však být spravedlivý, takže začnu např. sledovat využívání telefonů na pracovišti. Všechny soukromé hovory přeúčtuji příslušným zaměstnancům a strávenou dobu nechám opět napracovat. Jak se vám to líbí? Je jasné, že bez vzájemné tolerance a ohleduplnosti to nejde. Přiznejme si totiž, že ani my nekuřáci nejsme takoví svatoušci, za jaké se v této diskusi vydáváme. Takže kuřáci budou kouřit ve vyhrazených prostorách a bude se jim tolerovat x minut, stejně tak se bude tolerovat y minut strávených soukromými telefonními hovory. A teprve to co bude nad limit, se bude řešit. To je přece rozumné řešení a bez zbytečných vášní.
0 0
možnosti

Pepa

28. 3. 2003 23:45
Primitivni...
Koureni cigaret je primitivni povyrazeni delnicke tridy. Lidi se tim zarazuji do socialni spodiny.
Na druhou stranu - kvalitni doutnik nebo stylovou dymku muze kourit i gentleman.
Zena kourici cigarety = image devky.
Muz kourici cigarety = image nezamestnaneho alhoholika. 
 
0 0
možnosti

tom_bez

29. 3. 2003 0:10
Re: Primitivni...
koureni a socialni vrstvy: jak mi vysvelis nekuraka metare xy a kuraka profesora doktora yz (neodvolavej se prosim na vyjimky). ty ostatni blaboly povazuji za fake.
0 0
možnosti

milan

28. 3. 2003 23:44
souhlas
Naprosto souhlasím se zákazem kouření na pracovištích a vzhledem k tomu, že v české populaci je 70% nekuřáků, doufám, že dojde i na odpovídající proporci prostor v restauracích. Mám na kouř alergii sliznic, takže když mi někdo foukne kouř do obličeje, jsem z toho několik dní vyřízený. na oběd musím chodit v 11 hodin do ještě nezahulené restaurace a proč to všechno?
0 0
možnosti

Staňa

28. 3. 2003 23:48
Re: souhlas
Vždyť Tě snad do tý hospody nikdo nenutí.
Kup si buřta a sedni si na kandelábr
0 0
možnosti

Staňa

28. 3. 2003 23:29
Kuřáci braňte se
Naprostý souhlas!! (realista, 28.03.2003 20:05)
Vzhledem k tomu že takovýchtokopie dole a podobných žvástů je tu plno,a dokonce i vláda se snaží čímdál víc diskriminovat kuřáky je nejvyžší čas začít se bránit.
1.Tam kde je jeden nekuřák na pracovišti....zněníZP....
v tomto případě nezaměstnávat nekuřáky,
a td.
 
 
Je super, že něco podobného je uzákoněno. Ať si kuřáci kouří mimo areál zaměstnavatele a pracovní dobu ať si nahradí! Hlavně, že to nebude smrdět...
0 0
možnosti

tom_bez

29. 3. 2003 0:24
Re: Kuřáci braňte se
kuraci brante se! to je jako by zlodej volal o pomoc kdyz se prepadeny brani okradeni. stavis vse na hlavu: kurak je ten kdo otravuje vzduch sobe a ostatnim. a to neni ani vec kuraka samotneho: hradi si on sam ze sveho naklady na mozne pozdejsi leceni (to neni jen rakovinka, to je i srdce, neprokrvene nohy, plicni efisim atd)? a ze plati dane? prijde doba a budou platit risikove priplatky na nemocenskou! skoncit s kourenim je jedina logica alternativa. hodne zdaru.
0 0
možnosti

chicko

28. 3. 2003 23:02
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Pavel

28. 3. 2003 22:56
r17c@seznam.cz
Vlky, plky. Nejsem kurak, prestal jsem asi pred 3mi mesici. Nicmene to, co tady ruzni lide vypousti je hruza. Jednak si myslim, ze napriklad na te proklamovane zastavce Vam skodi daleko vic tisice aut, ktere kolem Vas projedou a zvlaste pri horsich rozptylovych podminkach totalne zasmradi cele ovzdusi. Mimochodem nedavno napocitany prumer clovek/auto, ktery jsem takhle rano ve spicce napocital je 1.03. A za druhe koureni a pracovni moralka spolu nemaji ale vubec nic spolecneho. Je to o lidech a pokud nektery nekurak ma cas na to se rozhlizet kolem sebe a ukazovat na kuraky, tak to znamena, ze sam nema nic poradnyho na praci. Clanek ... hmm ... mame demokracii, kazdy ma pravo na svuj nazor a je jenom na lidech, zdali si z neho neco vezmou. Nazorem muze byt i snaha o zpopularizovani tematu ... nevim.
0 0
možnosti

Soňa

28. 3. 2003 21:45
Kuřákům
Narodila jsem se matce, která kouřila v těhotenství.Měla jsem podváhu a tři roky prodělávala vážné nemoci, že mi lékaři nadávali naději na přežití.Kouřil i můj otec. Celé dětství jsem trpěla onemocněním průdušek, infekcemi, až mi musely být odstraněny krční mandle. Ve škole jsem byla před spolužáky pranýřována a třídním učitelem zpovídána, kde jsem se naučila kouřit a kde. Tak jsem smrděla.Po absolvování školy jsem pracovala mezi kuřáky a stále jsem zápolila s nemocnými průduškami.Mé kolegyni, která otěhotněla a seděla v kanceláři s šéfem, který kouřil, se narodilo dítě s astmatem.Mně se podařilo najít si práci, kde se nekouří. Asi po dvou letech v čistém ovzduší nemám problémy s průduškami a celkově se cítím líp, než v mladším věku. Kuřáci,nemyslete si, že vám druzí vaše pokouřeníčko závidí nebo nepřejí.Není na vás příjemný pohled, když vytahujete své ranní chrchle až z paty a flušete nám je pod nohy a i když odvracíme zrak, ty zvuky trhajících se hlenů jsou úděsné.Je nad slunce jasné,že kouření je nezdravé jak pro vás - a to hlavněš, tak i pro nás nekuřáky,či pasívní kuřáky."A vo tom to je."
0 0
možnosti

slabý žaludek

28. 3. 2003 21:52
Re: Kuřákům
fuj
0 0
možnosti

mcc

28. 3. 2003 21:36
proste droga
kuraci jsou holt normalni fetaci jako vsichni ostatni , akorat ze je to holt legalni , doufejme ze jednou zakazou vsechny drogy ( male vyjimky kava , alkohol ,.. ) na jakychkoli verejnych prostranstvich a verejnych budovach a pracovistich , doma at si dela kdo chce co chce
 
0 0
možnosti

tom_bez

28. 3. 2003 21:41
Re: proste droga
jak chces zakazovat drogy a zaroven delat vyjimku na alkohol! to snad byl preklep, nebo?
0 0
možnosti

Cech v Kalifornie

28. 3. 2003 21:31
tady nekouri ani v rockbaru!
Verim, ze bude den v cechach kdyz uz nekouri a zijou zdrave a stastne!
0 0
možnosti

Martin2

28. 3. 2003 21:34
Re: tady nekouri ani v rockbaru!
A M E N
0 0
možnosti