Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Práce se nejlépe hledá přes známé

Sledování inzertních nabídek zaměstnání. Návštěvy úřadu práce, personálních agentur či přímo firem. To vše může vést k nalezení pracovního místa. Aby však toto hledání nebylo příliš dlouhé a zaměstnání přitom odpovídalo představám uchazeče, je třeba mít známé na správných místech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jana

zamestnani
Sve prvni zamestnani jsem nasla bez znamosti na zaklade vyberoveho rizeni a bez agentury. Mela jsem zivotopis na internetu a byla jsem kontaktovana personalnim oddelenim firmy. Myslim si, ze kdo hovori o znamostech pri hledani zamestnani, nema asi sam co nabidnout, protoze co by z toho zamestavatel mel, kdyby si vzal do prace neschopneho znameho, k cemu by mu tam ten clovek byl? A co se tyce vzdelani, mam VS a nemyslim si, ze je to k nicemu. Nektere komentare typu na co VS, a ze soustruznik v Zetoru ma 22 000 mesicne cisteho (mimochodem Zetor patri v Brne mezi podniky, kde zamestnancum nebyla nekolik mesicu vyplacena vubec zadna mzda nebo jen v castech, nevim jak je to nyni, ale asi to tam jde od deseti k peti), mi pripadaji opravdu hloupe. Delnik nikdy nebude mit takove moznosti jako VS. Vetsina z manualne pracujicich by byla rada, kdyby mela tech 10 000Kc, kteri tady nekteri povazuji za smesne a chlubi se sumami, ktere vydelavaji, ale pochybuji o tom, ze ti, co maji vysoky plat, maji potrebu a cas prezentovat se v diskuzich na internetu. Kazdy by chtel hned nastupni plat 30 000, ale tak tomu neni ani u VS.
0/0
27.6.2003 9:46

jana

zamestnani
0/0
27.6.2003 9:30

Thyronx

Ceske pojeti firmy:
Starnouci pan vedouci ve strednich letech,cerstve rozvedeny,ktery zil se svoji zenou v pohode,nicmene nabidla se mu o 20 let mladsi..(jako sekretarka)..jak jinak? Sice naprosto neschopna a nepouzitelna i na tak jednoduche prace jako je napsani obchodniho dopisu...nicmene se skvelou figurou. Jeji plat dosahuje temer vyse jejiho starnouciho milence (primy nadrizeny)...V dobe kdy pan "starnouci" uz nemuze a nema chut a sil,opusti ho s jinym uspesnym muzem..A on opet hleda: Mladou pritazlivou sekretarku..schopnosti nerozhoduji jako absolutni "loyalita" k panu vedoucimu. Kolik takovych pripadu ze sveho okoli znate? Jaka asi je uroven takove firmy a takoveho oddeleni?
0/0
25.6.2003 23:47

carlos

Re: Ceske pojeti firmy:
presny popis
0/0
26.6.2003 23:08

patrick

Kdo se bojí ohrožení
Po přečtení všech příspěvků musím dát za pravdu názorům, které ukazují na obavu vedení leckteré firmy / společnosti přijmout kvalifikovaného, vzdělaného, schopného  pracovníka / manažera. Šéf, ať už je na svém místě s jakoukoli historií dosazení se pochopitelně bojí o své šéfovské místo a velmi si hledí toho, aby ho nikdo nově příchozí, kdo se dostane do jeho blízkosti neohrožoval. Ale ruku na srdce, kdo z vás, když by byl šéfem s dobrým příjmem a dalšími benefity, by se choval jinak. Nebo by alespoň ve skrytu duše neměl tendenci přijmout někoho, kdo vypadá, že ho neohrozí. Na mysl se dere otázka, zda schopný uchazeč nemůže být také "všehoschopný" a po čase usednout na šéfovské křeslo?? Není to zas tak těžké pro opravdu schopného jedince když rozezná s kým má jako se svým šéfem tu čest. Otázkou samozřejmě zůstává jak potom vypadá taková firma. Ovšem pokud se jedná o větší společnost, v mnoha případech se to na hospodářských výsledcích nijak moc projevit nemusí. Až třeba jednou, ale který šéf by o tom teď, kdy má teplé místečko,  přemýšlel, že.............................
0/0
25.6.2003 23:36

Thyronx

Znamosti nebo schopnosti?
Byt zamestnan pres znameho? To nesvedci o dobre urovni demokracie,a i firmy.Dobra firma si hleda zamestnance podle schopnosti a vzdelani.Kazdopadne:Ja dodelal skoly tady v USA v mych 45 letech(driv to neslo) a za celych tech 20 let co tu ziji jsem nepracoval prvnich 30 dni.V mych 50ti letech ( v letech kdy je u Vas clovek odepsan) jsem dostal job,ktery mi muze 80% Amiku zavidet.Pomohly mi jen znalosti,schopnosti a vic nez dobry test ktery jsem prosel.Znamosti,korupce a podplaceni se tu nejak nevede.ame demokracii a firmam zalezi na urovni svych zamestnancu.Takze mit zname je dobre,poslouzi jako info ale to dalsi je uz na uchazeci o praci.V USA se povazuje za plnou zamestnanost: 5% nezamestnanost.Ted je 6,1% a najit praci neni problem.Kdo hleda neco vyjimecneho, musi byt vyjimecny vzdelanim a schopnostmi.Jazyk je samozrejmost. Zajimalo by me kolik z uchazecu o praci v CR ma nejakou "paperwork" papiry ktere si sam vytvoril treba na pocitaci...treba "Resume" kde je sepsan seznam skol a zamestnavatelu z uchazecovy studijni a pracovni historie a "Cover Letter" Doprovodny dopis ktery alespon v zakladech rika neco o osobnim zivote uchazece o job aby ten kdo to dostane do ruky si mohl udelat aspon maly obrazek... Samozrejme se to netyka typu uklizecek, a zametacu chodniku.
0/0
25.6.2003 23:25

Iráčan

Re: Znamosti nebo schopnosti?
Já třeba takový "Paperwork" mám a myslím že motivační dopis je při hledání slušnýho místa samozřejmostí! Nevím, taky už jsem nějaký to místo měnil a třeba mi pro úspěšné přijetí pomohla i tahle maličkost... Podle mě je tohle standart a kdo si myslí že přijde do recepce firmy se slovy "hele, hledám práci, nemáte něco" si říká už v začátku o neúspěch. Znám maníky, kteří mají pro to udělané dost vymakaný web stránky (a duplicitně v ANJ). Máš ve všem pravdu ale fakt nevím proč si to podal tak jako by to bylo u nás něco vyjímečnýho, jako bychom tu byly sto let za opicema (ale když se občas venku rozhlídnu tak to tak někdy skutečně vypadá):o))))
0/0
26.6.2003 18:50

smíšek

Z Vašich názorů...
Z Vašich názorů mám radost, do roka budou předčasné parlamentní volby, to je sychr. Že vyhrají komunisté je více než jasné. Vaše nespokojenost se současným stavem společnosti je spontální a já jsem s Vámi. Budeme tak první a zatím asi jediná země, která bude mít socialismus a bude v EU. To bude bugr. Lepší budoucnost si nelze ani ve snu představit...
0/0
25.6.2003 21:50

alena

Re: Z Vašich názorů...
ne v EU , ale v prd.......zadne prijimacky nebudou,asi se ukaze smer  na jinou svetovou stranu  (cccp)
0/0
26.6.2003 23:15

Občanka ČR

Návrh pro naše kvalitní a "přiměřeně" placené poslance
Doporučuji aby některý z našich mladistvých a všestranně zdatných poslanců dal k projednání do parlamentu návrh zákona o povinné euthanasii pro nezaměstnané osoby starší 50 let. Tím by se značně snížila nezaměstnanost v našem vzorově demokratickém státě a opět byli příkladem světu. Toto doporučení je výsledkem ročního hledání místa a reakcí potenciálních zaměstnavatelů a jejich stupidních zdůvodnění nepřijetí.
0/0
25.6.2003 21:06

komedie.s

Re: Návrh pro naše kvalitní a (Občanka ČR)
Nechápete? Cožpak potřebují někde zkušené lidi, kteří by jim viděli do karet a říkali o nich, jak jsou neschopní a přitom rozhodují o jiných?
0/0
25.6.2003 21:16

kvik

Dejte mi praci a nebo me zabte
Pomalu se blizite do doby, kdy budete muset za privilegium jako je prace platit. To jsou krasne vydobytky kapitalisticke co rikate? A jak vas vas pracedarce peskuje, jak pry ho vykoristujete a nechapete kdyz on se prece pro vas obetuje a pracuje ve dne v noci zatimco vy si debuzirujete v hospodach ci v duchnach a jeste ke vsemu jste  nevdecni a zavistivi. Ano lotri, takove hruzne skody mravni na vas ten zlocinny socialismus udelal: Clovek vam da praci holoto a vy byste za ni hned chteli i penize!!! Jak se vystizne rika: Podej delnikovi otrockovi prst a ukradne ti celou ruku!!!
Kteri z vas se jeste pamatuji na hnusne casy socialisticke, kdy delnici meli konstitucni pravo na praci a jednou zamestnani, pak si opravdu vydelali na zivobyti? To byla hruza a hnus, vidte?
Je nutne aby prebytecni delnicci byli rovnez zapojeni do produktivniho procesu pro bohate. Nedaji- li se zamestnat jako  otrocci, pak samozrejme mohou prospet jinak, napriklad jako zdroj nahradnich dilu pro bohatce - ledvinky nebo jaterka ci jine potrebne organy. Tak splati svuj dluh spolecnosti a nezustanou nevyuziti!
0/0
25.6.2003 20:21

Dana

Práce
 Souhlasím,že bez známých a protekce se nežije.Sama jsem byla 7x nezaměstnaná,mám vzdělání 17 let praxe a nebylo to nic platné.Narazila jsem na spoustu podvodníků a personálnívh agenturách ani nemluvím.Po konkurzu se ani nikdo neobtěžuje říci,že mají někoho jiného.Jen malý příklad:firma,kde jsem pracovla skončila v konkurzu,do jiné firmy se stejným zaměřením vzali kolegyni,která v bývalé firmě kradla,falšovala doklady,byla pouze vyučená!Jen proto,že otec této kolegyně se znal s ředitelem této firmy.Za měsíc ji vyhodili pro neschopnost!Vůbec nejde o znalosti,jen o známosti.    Dana  
 
 
 
 
 
 
0/0
25.6.2003 18:58

Klokan

Re: právníci
Jo já to vždycky řikal že vejška je na nic (absolutní ztráta času), mám střední a makám za 30 litrů měsíčne a bez známejch
0/0
25.6.2003 20:39

zase já

Re: Re: právníci
Miláčku, moc se nechlub, že nemáš vzdělání. Bez vzdělání jsi zkrátka nevzdělaný :-)  Začátky absolventů jsou v podstatě stejné - ať až se střední či vysokou školou. Jenže existují také limity... Středoškolák je omezen tím, že není vzdělán a nemá titul, vysokoškolák má mnohem větší šance a pravděpodobnost, že jeho mzda se zarazí na mnohem větší sumě, než jaké kdy může dosáhnout běžný středoškolák.
Kromě toho, já i na brigádě si člověk může vydělat okolo dvaceti, a to je jen brigáda! :-)
0/0
25.6.2003 20:59

zase já

Re: Re: Re: právníci
pardon za překlep :-)
0/0
25.6.2003 21:02

Petr

Re: Re: Re: právníci
No je to sen, ale v praxy to chodi jinak! Mam normalni stredni skolu (SPS ET), delam ve firme, ktera se kazdy treti mesic "cisti" od vysokoskolaku! V CR totiz plati, ze co vysokoskolak to netahlo. Dokonce jsme uz meli i absolventy prestiznych US skol a jsou to jen namysleni pitomci bez kousky umu. Me za tu dobu uz trikrat zvysovali plat, takze dnes jsem na 60ti hrubeho. Je mi 27! V praci nekecam, nekourim, makam, delam si certifikace a zajimam se o deni kolem profose. Zadnej vysokoskolak s moji praxi (let) mi nesaha ani po kolena!
0/0
25.6.2003 23:21

Jakub

Re: Re: Re: Re: právníci
Jojo, v praxY s tvrdým Y, viď?
Vzdělání chvástáním nedoženeš. Mně je míň než tobě a už před několika lety jsem si poctivě , díky svým schopnostem a znalostem vypilovaným na VŠ, vydělal svůj první milion. Před mnoha lety . Znám několik velmi mladých , talentovaných lidí, kteří ještě studují VŠ a i přes svůj nízký věk (okolo dvaceti) patří k elitě a mají možnosti, ke kterým se ty nikdy nedohrabeš. Spojení  "talent+vzdělání (ke kterému se později přidají i zkušenosti)" je nepřekonatelné.  
0/0
26.6.2003 11:06

komedie.s

Re: Re: právníci
Odpovědi i adresy jsou anonymní. Můžu se tedy zeptat, co je Vaší pracovní náplní a v kterém městě?
0/0
25.6.2003 21:00

komedie.s

Re: právníci
To už říkal klasik: "Je něco shnilého ve státě dánském..."
0/0
25.6.2003 20:52

Georgg

Re: právníci
JÓ, co takhle se vyučit soustružníkem, udělat si průmyslovku, ev. VŠ a pak jít makat!? Když on každej chce být dochtór..., že je předochtóróváno tě nenapadlo, že?!  
0/0
25.6.2003 21:01

zase já

Re: Re: právníci
Přirozeností inteligentního člověka je hlad po vzdělání a nových poznatcích, víš...  Ne každý je tak jednoduchý , aby mu stačilo stát u soustruhu nebo u pokladny a myslet na večerní program TV NOVA
0/0
25.6.2003 21:06

Georgg

Re: Re: Re: právníci
víš "ty" - divil by ses, jaké technologické možnosti se otevírají třeba strojařům, stavařům,...,víš - oni nejsou blbci a hlad po nových poznatcích mají zcela určitě, jenže dnes je holt prestiž dochtór práfník...  
0/0
25.6.2003 21:15

johnyxxl

Re: Re: Re: Re: právníci
Zase další dement s titulem.Já su z Brna tady v Zetoru má známej na CNC (obráběč) 22 tis. čistýho, má SŠ-strojař blbci titulovaní
0/0
25.6.2003 21:37

XYZ

Re: Re: Re: Re: Re: právníci
No vidis, ja ty CNC stroje programuju a mam kolem 150 tisic mesicne .. jsem "blbec titulovanej".
0/0
25.6.2003 21:50

jana

Re: Re: Re: Re: Re: právníci
Zajimava situace, a ja si myslela, ze zamestnanci Zetoru jsou radi, pokud vubec svuj plat uvidi. Zetor patri, pokud vim, mezi firmy ne prilis prosperujici a zamestnanic dle zprav v televizi jiz nekolik mesicu nedostavali plat. Neni to tak nahodou?
0/0
27.6.2003 9:20

kvik

Re: právníci
Tak si to pekne uzivejte mila Kacko a nezapomente se utesovat, jak jedou az budete mit ten opravdicky kapitalismus zapadniho stylu pak to bude vsechno mnohem lepsi ... Hodne stesti !!!
0/0
25.6.2003 21:37

Honza

Re: Práce
Pohled z druhé strany.  Asistentku k nám do firmy jsme hledali přes dva měsíce a ne a ne najít. Takže práce je i bez protekce, je problém sehnat lidi.
 
 
0/0
26.6.2003 21:23

komedie.s

udivující je,
že je ještě hodně zaměstnavatelů, kteří se nestydí dát jako plat 6200,- Kč btto.
Jaké práci náleží takový nízký plat?
Jaký máte názor?
0/0
25.6.2003 16:56

Téma

Re: udivující je,
No mě to vůbec neudivuje, minulý týden mi nabídli práci v jedné finanční firmě. Mám 9 let praxi v bance (jako úvěrový pracovník)) a základní plat mi vyměřili na 10 000 hrubého
0/0
25.6.2003 18:11

zase já

Re: Re: udivující je,
A to všude v médiích píšou, že v bankovnictví jsou jedny z nejvyšších platů! 
0/0
25.6.2003 21:09

zase já

Re: udivující je,
6200,- je plat, kterým bych já osobně ohodnotila nekvalifikované manuální pracovníky. Ale jak v kterém kraji... Na Ostravsku mají takové platy i úřednice s mnoha lety praxe.
0/0
25.6.2003 21:12

zase já

To jste špatně pochopili! :-)
Ale to jste špatně pochopili! Já si neztěžuju na to, že by právníci (tzn. vzdělanci v oboru právo, min. 5 let praxe) vydělávali málo...  V průměru vzato patří k vyšší třídě národa !  (Pokud nepočítáme firemní právníky, kteří se dobrovolně "zahrabou", aby měli klid. )
Jenom nechápu, proč lidé (v tomto případě absolventi práv), u nichž je velká pravděpodobnost, že po dosažení 30 let (pokud studovali standartně) budou vydělávat minimálně 40 000/měsíčně a ti nadprůměrní a ti v Praze klidně i 200 a víc, své první tři "pracovní" roky dostávají od nadřízených advokátů jen symbolickou odměnu 7000-12000.
Toť vše. Dělnictvo nechť si netleská. Už ze dvou důvodů (pominu-li ten defekt nevzdělanosti):
1)Manuální práce opakující se "do zblbnutí" nijak nezlepšuje kvalitu duševního ani jiného "života", že?   Od myšlení se odvíjí také životní styl. V případě většiny manuálních pracovníků: vstát, šichta, hospoda - opít se do němoty či sledování telenovel nahraných na video (dle toho, zda jste dělník/dělnice) a spát. Potřeba kulturního života se smrskne na TV NOVA, o dalších intelektuálních potřebách (sebepoznání, další zájmové vzdělávání se atd.) ani nemluvě...
2)Společenské postavení dělníků a jiných manuálně pracujících, nevzdělaných pracovních sil, je (objektivně vzato) dost bídné...  
 
0/0
25.6.2003 22:16

Tomcat

Re: To jste špatně pochopili! :-)
Jako absolvent prav bys mohl vedet, ze standarta je vlajka zatimco standard je to o cem mluvis. U pravniku na slovickach zalezi, takze to muze byt duvod proc mas 7.000. Zdar.
0/0
29.6.2003 20:13

fernet

Mozaika nazoru
Ve sve podstate mate pravdu vsichni diskutujici. Problem je ale jinde - Personalka pracuje PRO FIRMU, nikoli pro uchazece. Personalka dostane obvykle nasobek platu nastupujiciho. Vestsine techto obchodniku je logicky naprosto fuk, kdo tam nastoupi, zda je dobry nebo je to blb. Jeji cil je tam nekoho prodat a dostat zaplaceno. Kdyz manager firmy, ktera nekoho hleda pres PA je blb (velmi casty pripad) a ma hloupe pozadavky, tak mu sezenou blba, ktery to splnuje (jeste blbejsi nez sef). Uz jsem se setkal (nejsem z PA), ze hlavni, nekolikrat zduraznovany pozadavek pri vyberu cloveka byl  "hlavne me nesmi ohrozit". Koho si asi vybrali ???
Nerealne pozadavky jsou z obou stran : Cerstvy absik SS/VS s praxi do 1 roku chce 50tis, autak, NB atp. ..... Nesmysl, ale vyleci se z toho...
Horsi pripad je ale, ze potencialni zamestnavatel v atraktivnim oboru v rozvoji chce - VS, 10 let praxe alespon u jedne spickove zahranicni firmy v oboru, Anglictina + druhy jazyk plynne slovem i pismem, alespon 5 let praxe v rizeni 100 a vice lidi atd. a nabizi 25-30 tis. Kč brutto s poznamkou - dle kvality uchazece.... 
To akorat valite oci a premyslite, co je to za dementy. Tohle klidne prezentuje i PA... A nejvetsi sranda je v tom, ze se muze stat a vy tu praci potrebujete a pak se s usmevem hodinku bavite s blbem o ktereho byste si normalne neopreli ani kolo. Predtim absolvujete uvodni kolo v PA, kde se bavite s 20ti letym mladickem a davate si pozor na hubu protoze vzhledem k inzeratu nesmite pusobit prilis inteligentne. Jde jen o to, jak tu komedii zahrajete.... Je to velmi vycerpavajici....
Je to jen hra, kde se obe strany na sebe usmivaji, ale hraji na sebe habaduru. Smirte se s tim....
0/0
25.6.2003 16:42

komedie.s

Re: Mozaika nazoru
Souhlasím na 100%!!! Všechno je komedie a jde o to,kdo je mazanější - nebo lépe - inteligentnější nebo snad zkušenější než "protihráč".  
0/0
25.6.2003 17:02

sunka

Re: Mozaika nazoru
S tim nelze nez souhlasit. PA nejde o kvalitni lidi ktere sezene pro zakaznika, ale o zisk. Me i mym  kolegum se stalo, ze kdyz dostala PA zaplaceno, tak se ozvali ze by lepsi nabidku. Nejlepsi jsou pohovory v PA, kde se clovek bavi v 20. letym klukem, ktery o odbornych vecech na danou pozici nema ani paru.
0/0
25.6.2003 17:51

fernet

Re: Re: Mozaika nazoru
Tady jde o o to vycitit, vydedukovat, uhadnout - co chteji slyset a to jim rict. Pokud chteji dementa, ktery jim vsechno odkyve a hlavne neohrozi sefa, tak hrat roli  "mlady, ambiciozni" je k nicemu... Zkusenost, odhad - o to jde. Pokazde se to fakt nepovede.....
Cim je PA profesionalnejsi, tim mensi sanci mas neco kloudneho sehrat - tohle funguje prave na ty Graftony, Mercury a podobny masovky, kde se z tebou bavi nejakej 20ti letej trouba. U PWC, Kienbaum apod.  to nezkousej, tam se chovej prirozene to zapusobi nejlepe. Ty ale maji vetsinou rozumne zakazniky, rozumne fleky....
0/0
25.6.2003 19:05

Tom

Re: Re: Re: Mozaika nazoru
Souhlasim, jak se zde pise, Grafton & Co., 20-ti lety klucina apod. A vysledek? Zadna prace. A to mam 10 let praxe, 2 jazyky aktivne, apod...
0/0
25.6.2003 22:56

Lucie

Re: Re: Mozaika nazoru
Tak to naprosto sedí, v jedné nejmenované nadnárodní firmě mě označili jako příliš přemyšlivou a ambiciozní. Tak nevím, přístě se bude přetvařovat, že umím jen to co chtějí, abych uměla a víc ani čárku.BTW na to místo pak přijali slečnu absolutně submisivní bez vlastní inciativy a názoru
0/0
26.6.2003 10:36

Jaroslav Dvořák

Personální agentury-příživníci
Bohužel personální agentury jsou pouze překážkou na trhu práce. Mají pouze zájem o špičkové pracovníky v určitých oborech za které potom získávají od firem provizi, o "normální" pracovníky nestojí. Přitom špičkový odborník má při svých schopnostech dostatek intelektu na to, aby si našel výhodnou práci sám a nepotřebuje chůvu. Je pravdou, že bez "známých" člověk slušné zaměstnání nenajde.  
0/0
25.6.2003 16:36

Honzajs

Re: Personální agentury-příživníci
Nedomnívám se. Zatím jsem měnil místo 2x, vždy přes personální agenturu (Mercury Group, Grafton)a známých jsem nevyužíval. Byl jsem s jejich službami spokojen.
0/0
25.6.2003 17:00

fernet

Re: Re: Personální agentury-příživníci
Na jake pozice ?
0/0
25.6.2003 17:02

Honzajs

Re: Re: Re: Personální agentury-příživníci
interní audit, hlavní účetní
0/0
26.6.2003 20:39

fernet

Re: Re: Re: Re: Personální agentury-příživníci
Tak to jo, to je masovka. Bez urazky, ale tohohle je za korunu pytlik... Na neco specializovanejsiho tyhle PA nemaji ani nahodou a jen blb by po nich chtel nejakou spicku.
0/0
27.6.2003 17:16

Egon

Konexe
Mám VŠE a po ní jsem musel ještě na civilku. Hledání práce bylo pak docela brutální. Nakonec jsem musel vzít práci úplně mimo obor. Jinou práci hledám neustále - inzeráty, personálky, internet, pohovory. Nakonec člověk zjistí, že jako vysokoškolák ekonom v krajským městě stejně práci nenajde. Můžu zodpovědně říci: Konexe, konexe, konexe, pokud nejsou konexe, tak velký štěstí, pokud není ani to, tak ho... Protože když vemete nepříliš kvalifikovaný místo jen abyste měli práci, tak už se to pak s vámi tahne a jen sledujete svoje spolužáky, kteří měli známí, jak stoupají nahoru. Vy chodíte na pohovory a personalisté Vám řeknou, že už po té době žádné znalosti ze školy mít nemůžete a teď pracujete v jiném oboru, tak se ho držte.
0/0
25.6.2003 16:32

fernet

Re: Konexe
Spis se neumis na trhu prace pohybovat. Pristup na pravidla hry a zarid se podle toho. Pak budes uspesny.
0/0
25.6.2003 16:46

ktv

Re: Re: Konexe
ale notak - dyt se o par prizpevku niz sam vyvracis - tady tvrdis, ze jsou nejaka "pravidla" a ja rikam "jedine pravidlo je mit zname nebo nekoho kdo te doporuci-pokud te nikdo nezna, neprorazis at si jakkoli dobry" a ty mi to o par prizpevku dal potvrzujes, protoze tezko mohl nekdo videt praci vsech dobrych programatoru, personalistu, ekonomu atd atd treba jenom v praze. to co rikas plati tak maximalne v umeni, ne v normalnich pracich, kde je kvalitnich lidi na tisice.
0/0
25.6.2003 17:53

fernet

Re: Re: Re: Konexe
Spatne ctes. Ja rikam, ze je potreba se naucit komedii a co nejlepe ji hrat. Jde jen a pouze o to, kdo koho oblbne. Takova jsou pravidla. Ja si je nevymyslel, ja jich pouze vyuzivam pro svoje dobro.
0/0
25.6.2003 18:17

Alfons

Personální agentury - pozitivní zkušenost
Všechny má tři poslední zaměstnání jsem získal díky personálníím agenturám. Jedná se o pozice ve středním a vyšším managementu zahraničních firem, nikde jsem neměl známé. Tož tak.
0/0
25.6.2003 16:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.