Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak uspět u přijímacího pohovoru

U přijímacího pohovoru zaměstnavatele ani personalistu nezajímá, jaké známky zdobily uchazečovo vysvědčení. Rozhodující je jeho vzhled, vystupování a správné reakce i na nepříjemné otázky. Odhalí totiž, jak si umí poradit s problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ned Flanders

Hustej clanek
Proboha, kterych personalistu se ptali? Jde o nabor do cirkusu nebo do modelingove agentury? Tak mi pripada, ze misto vys. skoly ekonomicke jsem radeji mel studovat vysokou skolu oblekani, vecerni skolu image a mit statnici z jiskry v oku. Je to kravina. Nezapominejte, ze nejen firma si vybira zamestnance, ale i zamestnanec firmy!
0/0
17.9.2003 22:05

Kvakos

Re:
Neco jsou samozrejme kecy, ale o tom prvnim dojmu je to pravdu a zda se mi, ze velmi popularni lide jsou ti, kteri o praci mluvi nez ti kteri ji skutecne delaji.
0/0
17.9.2003 22:39

s
ja mam momentalne mnohem vetsi problem s tim, jak se do patku doucit matiku, kterou mam uz dva roky umet...  skoda, ze tu neni nejaky prevratny clanek o tom, jak vubec dokoncit skolu
0/0
17.9.2003 22:02

Chunk

Prispevek
Des. Lidi se musi prodavat jako lepsi praci pripravek, nez obycejny praci pripravek.
0/0
17.9.2003 21:06

kamil

dobrá rada nad zlato
Milá redakce, po přečtení Vašeho příspěvku mám opět rozporuplné pocity. Autorka vytvořila poměrně dlouhý článek, který ve svém titulku slibuje radu jak se připravit k pohovoru s budoucím zaměstnavatelem, opravte mne, jestli jsem nepochopil správně. Co se tedy čtenář po investici do čtení Vašich moudrých rad dozví? Já Vám to řeknu: člověk, který se alespoň 1x ucházel o zaměstnání nezjistil vůbec nic, co by ho zvedlo ze židle, nic co by ho posunulo alespoň o píď dál. Autorka přitom nezačala vůbec špatně, naopak k meritu problému se dostala hned na začátku viz. těžko replikovatelné otázky. Ve dvaceti radách od Vás však není nic, co by si průměrný člověk nedokázal uvědomit sám, pokud to kdokoli nevěděl dříve, bůh s ním, nepomůže ani svěcená voda natož rady Vaší redakce. Co tedy chybí: odpovědi na ony těžké otázky týkající se uchazečova případného přínosu do firmy, silné slabé stránky a tak dál. Také by mě jistě nenapadlo, ukazovat jak mě fotí na záchytce. Otázkou další je věrohodnost například odvážné teorie, ža se vše podstatné odehraje během prvních dvou vteřin, svět se zrychluje, to víme všichni, ale tohle je fakt nevídaný a neslýchaný fofr. Poznat na programátorovi, překladatelce, truhláři, psychiatrovi, brusiči skla, porno herci nebo automechanikovi co v něm je za první dvě vteřiny, to dnes umí jen opravdový profík, a těch je na světě jako šafránu, ještě jsem nikoho takového naživo neviděl, ani o něm neslyšel, neznám ani nikoho, kdo by se tím mohl pochlubit. Je nicméně dobré vědět, že mezi námi skutečně jsou. Je dobré, že o těchto personalistických profesionálech občas něco prosákne na povrch. Já jsem hodně dobrej, ale když slyším, že je někdo takhle dobrej, vím že se musím ještě hodně učit, ale mám díky Vám obrovskou motivaci. Momentálně sháním práci (opravdu), jestli máte u Vás takového kolegu nebo kolegyni napište mně, budu u Vás pracovat zadarmo a výkonně. Kamil ultraport@seznam.cz
0/0
17.9.2003 20:44

Tom

Re:
Ve vší úctě - Vy jste čekal hotové odpovědi? Na ty otázky si přeci každý musí odpovědět sám. A proto je dobré si o nich popřemýšlet dopředu a rozmyslet si jednotlivé argumenty a jejich vzájemnou integritu. A za druhé, k té profesionalitě personalistů. V článku se přeci nepíše, že za dvě vteřiny vás personalista pravdivě ocení, ohodnotí a zařadí. Tam se píše, že během prvních dvou vteřin si personalista udělá první dojem. To neznamená, že to je dobře nebo špatně. Prostě to tak je. Ten první dojem můžete potvrdit nebo zvrátit, záleží na Vás. Obvykle personalista funguje jen jako první síto uchazečů, tj. filtruje ty, kteří se nedokážou projevit jako použitelní. Obvykle také následuje jeden nebo několik dalších pohovorů s budoucími nadřízenými; tam můžete dokázat, zda jste dobrý programátor, překladatel, truhlář, psychiatr, brusič skla, pornoherec nebo automechanik. Personalista tohle poznat nemůže, ten maximálně zjistí, jestli jste schopen komunikovat a máte přibližně odpovídající CV. Alespoň tak to bylo u všech pohovorů, do kterých mne lovci lebek zlákali.
0/0
17.9.2003 21:10

MC

Re:
tak tak... je jedno jestli se jedná o pohovor s budoucím zaměstnavatelem nebo oslovení prima slečny nebo dámy, faktem zůstává, že během prvních 3 vteřin si vytvoří protistrana ( zaroveň se mnou ) svůj první dojem. Je to sice velmi neobjektivní a nic nevypovídající dojem, ale dalším faktem je, že pokud první dojem nebyl dobrý, těžko ho někdo někdy změní .... ikdyž s váma bude mít ty nejlepší zkušenosti, stále v něm zůstane ten první dojem .... to není teorie, výmysl ale FAKT. /////// Např. dneska se mi představovala jedna slečna, která mi podala ruku "leklá ryba", nepředstavila se a koukala do země. Přijmu takovou ?? Já ne..... ikdyž to byla sympatická mladá vysokoškolačka ....
0/0
17.9.2003 23:04

jara

co delat?
Z uvedenych bodu je vse pravda: 8. Vezmu jakoukoli práci, je mi to jedno. 9. Za tuhle mzdu mi nestojí za to ani vstávat. 10. ěhem studia jsme nepracovala, v životě se ještě napracuji dost. 11. Můj šéf za nic nestál. Mí kolegové za nic nestáli. Všichni si na mě zasedli. 12. Já jsem se hledal (pět zaměstnání za dva roky). 13. No, já už jsem v té firmě vlastně skončil, nějak jsme se se zaměstnavatelem neshodli, tak jsem v pracovní neschopnosti (bude to obvyklý způsob řešení problémů). Mam na pohovoru lhat a zatajit tyto skutecnosti a nebo nelhat a diskvalifikovat se stejne? Je tu nejaky personalista, aby mi poradil?
0/0
17.9.2003 19:12

kora

Neco na vic
Vazeni uchazeci o zamestnani, at byvali, soucasni i budouci, hledat si praci je vzdy stresujici zalezitost a jak je v clanku dobre receno , je nutne byt pripraven na prijemne i neprijemne otazky a ja si dovolim k tomu dodat , co treba take udelat den predem: dobre se vyspat, podivat se treba na optimisticky film, nejist tezke nebo nadymaci jidlo , alkohol na kuraz take vynechat, popovidat si s nekym , kdo Vas povzbudi a Vy  mu/ji verte, ze jste dobri a ze to zvladnete, pripravit si obleceni, ve kterem se pujdete predstavit, mozna to zni hloupe, ale usmivejte se rano i behem dne na sebe do zrcadla a na lidi, budou Vam usmev opetovat a Vy budete mit tu spravnou jiskru v oku. Kdyz to vyjde, je to bajecne, kdyz ne , zkuste si rici, ze na Vas ceka jeste lepsi prace nez ta , co nevysla. Tak zlomte vaz
0/0
17.9.2003 17:38

dan

Význam slov - 7%
Tak to bude nějaký vědecký obor tahle personalistika.
 
Jinymi slovy: nesnazte se zapusobit na personalistu obsahem sveho projevu. Na to personalista nestaci, to chape jen ze 7%. Mna mnoho ukolu, nestaci se soustredit dele nez 2 vteriny. Vezmete si hlavne pekne obleceni, hybejte se plynule bez trhavych pohybu, nemracte se. Personalistovi venujte treba barevny koralek ci zrcatko, jiste to oceni!
0/0
17.9.2003 17:35

Tom

Re:
Přesně tak to je. Na personalistu se snažte udělat především dobrý dojem. Obsažné projevy si schovejte do dalších kol konkursu.
0/0
17.9.2003 22:30

Dusty

asi to bylo štěstí
Jen stručně... hned po maturitě jsem získala práci - a to v oboru, který jsem vystudovala... popravdě řečeno dodneška nevím, čím jsem zapůsobila.. asi to bylo tím, že jsem byla sama sebou, nic jsem nepředstírala, nelhala jsem... Dnes jsem v této firmě 3 roky a vypracovala jsem se na příčku, o které se mi kdy zdálo - jsem hned na druhé pozici - mým nadřízeným je vlastně jen ředitel firmy... (a to nemluvím o nějaké malé německé firmě, kde je v managementu jen pár osob...). O tom se může mladým lidem v mém věku (22) jen zdát... Ale považme. Proč asi zaměstnavatelé nechtějí mladé lidi? Já se jim ani nedivím - když se podívám na své vrstevníky, je mi zle... chovají se jako puberťáci a když se řekne slovo práce, odpoví klidně "Na co? Vždyť mě někdo živí..." Zvedá se mi z nich kufr... Kdyby bylo více svědomitých a pracovitých mladých lidí, kteří by šli pevně za svým cílem, myslím si, že by téměř všichni uspěli. Takový mladý člověk může přinést "zastaralé" firmě kupu dobrých nápadů...
0/0
17.9.2003 17:04

slonus

Re:
Tak to asi bylo vice nez stesti... znam par takovych v tvem veku, co maji zhruba stejne uvazovani...  nemas nahodou starsiho pritele??? tipuju tak 35 a vic... i kdyz se clovek chova jako pubertak, muze mit znalosti o kterych se leckteremu dnesnimu sefovi muze jen zdat...  ***Vyborne jsou take lzi zamestnavatelu o dalsim zdelavani zamestnancu (kdekoliv jsem rekl, ze budu pokracovat v dalsim studiu, tvarili se dost divne)  ***No nastesti mam stesti a nejspis se ted delsi dobu nebudu muset takovyma vecma zabyvat... 
ALE S TEBOU BYCH SI CHTEL OPRAVDU POPOVIDAT... HOLKY VE TVYM VEKU ME VZDYCKY DOKAZOU REZESMAT (BTW: JE MI 25)
0/0
17.9.2003 19:19

Dusty

Re:
1. - mému manželi je 25 - stejně jako tobě... 2. - faktem je, že já se jako "holky v mém věku" nechovám... - to je možná to, čeho si na mě cení...
0/0
18.9.2003 12:08

ALKIN

plat
Je zajímavé, že se článek jenom okrajově dotýká nejduležitější otázky, která u přijímacího pohovoru vždy zvrátí předchozí dojem a to je otázka platu. Za seriozního zaměstnavatele považuji pouze toho, který mi na rovinu řekne nejen pracovní úkoly, které očekává, že budu bezezbytku plnit, ale i kolik mi je schopen za to zaplatit a jaký je předpokládaný výhled v nejbližší budoucnosti. Přímo nesnáším otázku: "Jaký si představujete plat?"protože, i když si zjistím o firmě všechny dostupné informace, nikdy to nejsou informace o platech. A jelikož si svou práci přiměřeně hodnotím, jsem doposud v hledání místa neúspěšný, jelikož zřejmě se vyskytne v konkurenci někdo, kdo je ochoten "jít pod cenu". A jak je to krátkozraké i z hlediska zaměstnavetelů svědčí to, že se občas zanedlouho objeví na stejnou pozici u stejné firmy stejný inzerát. Důvody si můžeme jenom domýšlet, ale myslím si že hlavní je nepoměr mezi platem a odvedenou prací.
0/0
17.9.2003 16:49

Petr

Re:
No ono je to možná tím, že zaměstnavatelé vám dopředu plat neřeknou kvůli jedné zásadní věci. Je téměř stoprocentní, že pokud by dal zaměstnavatel inzerát, ve kterém hledá zaměstnance a uvedl by, že nabízí plat 20 tisíc, byl by to velký průser. Všichni kolegové by pak o novém zaměstnanci věděli, kolik bere a začali by to srovnávat sami se sebou - a lidská (a potažmo ta česká) závist je neuvěřitelná věc. Vám by bylo příjemné, aby i ta nejspodnější uklízečka ve firmě věděla, kolik berete? A navíc i zaměstnavatel bývá někdy v možnosti nabídky omezen, a proč nevybrat někoho, kdo po něm chce 15 tisíc, když je tento adept srovnatelný s tím, kdo chce 20 tisíc. (rozdíl 6750 Kč měsíčně - kvůli odvodům na soc. a zdrav. poj.). Navíc vyšší plat není zárukou vyšší kvality odváděné práce.
0/0
17.9.2003 16:59

Bodie 37

Re:
Myslím, že místo nemáš právě díky přístupu: "když mi zaměstnavatel přesně řekne, co budu dělat a za kolik"! Prosím Tě, copak všechny firmy, které něčeho dosáhly a také schopní jednotlivci dosáhli úspechu díky tomu, že měli všechno nadefinované? Vezme si firma někoho kreativního, aktivního, hledajícího nové směry a nebo nějakého robota, kdo bude sedět na zadku a čekat, až mu laskavě řeknou. co má detailně dělat?
A proč se ptají, nakolik se ceníš? No protže to tak je... Sice je tabulkově dané, kde asi by ses měl pohybovat, ale nikde není řečeno, že schopného člověka nezaplatí lépe!
 
0/0
17.9.2003 17:27

ALKIN

Re:
Zřejmě jsi mě ne docela dobře pochopil. Když někam chci nastoupit mohu mít jenom rámcově přehled , co která funkce obnáší. Jak je to ve skutečnosti to mi musí říct právě zaměstnavatel. A taky způsob práce se liší. Pokud budeš dělat někde na pase, asi ti moc kreativity a aktivity nepomůže, protože budeš dělat toho zmiňovaného robota a pro tvého zaměstnavatele to zřejmě bude nejlepší. Když budeš dělat údržbáře na tom pase, tak nejpřínosnějším budeš, když rychle a aktivně odstraníš případné závady a když tu linku budeš udržovat v takovém stavu, aby těch poruch bylo,  co nejméně. K tomu zase potřebuješ dokonalou znalost a předpokládá se, že neustále získáváš další poznatky. A takhle bych mohl pokračovat přes technologa, konstruktéra až do obchodního oddělení a po každém budu požadovat jinou charakteristiku jejich činnosti. Ale  hlavní je, aby to fungovalo jako celek a přinášelo to zisky. Protože jedině pak můžeš rozdělovat odměnu. A představu, kdo jaké přináší hodnoty a kolik si tedy  zaslouží, musí mít někdo jiný než než nově přijímaný pracovník. Mě spíš jde o serioznost těchto pohovorů. Proto si myslím, že seriozní  zaměstnavatel řekne , co od tebe očekává a kolik je ochoten tě platit. Že úkoly plníš na sto procent považuji za samozřejmé. Za přirozené považuji i to, že nabízená částka se může u jednotlivých uchazečů lišit, ale stále by to měla být iniciativa zaměstnavatele. Uchazeč může  podmínky přijmout nebo odmítnout, případně sdělit svoje představy. Pak už bude pouze na zaměstnavateli jestli si vybere někoho jiného nebo vás.
0/0
17.9.2003 22:09

radka

Re: vyse platu
mam zkusenost, ze kazdy zamestnavatel se pta jaky plat si predstavujete tj. jak vysoko se cenim. Kolik mi pak zaplati (nebo nabidne on) je pak jeho tah. V zadnem pripade neni pravdepodobne, ze nadnesene pozadavky na plat by mely byt pricinou (jedinou) vaseho neuspechu.
0/0
17.9.2003 19:17

Kosthei

Human resources
Tahle profese mne vzdy rozesmeje. Pamatuji se jak v jedne knize (Myslim, ze to bylo Restaurant at the end of the Universe) byla vesmirna flotila napakovana lidmy z Human resources, marketingu apod. Jejich spoluobcane je odeslali do vesmiru, protoze zjistili, ze jsou vlasne uplne k nicemu. Byla to nejspise velice chytra rasa.
0/0
17.9.2003 16:39

čirokéz

Je to krásně napsáno, ale...
...zkuste sehnat práci ve svém oboru, který jste studoval na VŠ 4-5 let, v malém zaprděném okresním městě, kde zdechl pes. Nemáte šanci.
A když se ucházíte o středoškolské místo (na které se hlásí cca 100 dalších uchazečů), tak vás u příjimacího pohovoru hned na úvod slizkej managor s okousanýma nehtama "uklidní" když vám řekne, že bohužel pro dané pracovní místo máte velkej handycap - VŠ vzdělání.
Jo, a úplná havárka je, když se pokouší sehnat práci žena, která má dvě malé děti.
0/0
17.9.2003 16:10

ST

Re:
domnívám se, že tomu tak není. Po první VŠ se mi podařilo poměrně snadno (asi po třech měsících bombardování sekretářky generáloního ředitele s dotazem, zda bude pro mne její šé mít chvilku času) získat místo ve městě, které je třetí největší v okrese. Nelhal jsem, nepředstavil jsem se jako všeumělec - jenom jsem řekl, že bych pro tuto firmu vážně chtěl pracovat. Nevěřím na nějaké super návody.
0/0
17.9.2003 16:54

Radek

Re:
Souhlasím s tebou že ne vždy je vyžší vzdělání výhodou. Ale v téhle situaci co popisuješ bych hledal práci v jiném městě a odstěhoval se - pokud to je jen trochu možné.
0/0
17.9.2003 19:36

Míra Dušín

Bez dobrých a ochotných známých se dnes nesežene žádné slušné zaměstnání!!!
0/0
17.9.2003 14:38

mia

Re: na tohle se nedá nereagovat!!
Neuvěřitelná ale opravdová pravda!!!!
Pokud nemáš dost vlivnýho a známýho, nemáš skoro žádnou šanci!!Na vlastní kůži jsem si to zkusila a nikomu to nepřeji. Je to hnus co se to tu děje!!!!
0/0
17.9.2003 14:52

NY

Re:
Naprosto souhlasím. Zvláště zahraniční firmy si myslí, že jsme spadli z palmy, jsme negramoti a neandrtálci a doslova vykořisťují.  Ve své rodné zemi by si to nedovolili, ale tady ...A co hůře. Od nich  toto chování začíná odkoukávat  i dost českých firem. Potencionální zaměstnavatel se chvoá přesně dle hesla, za dveřmi je fronta prácechtivých lidí, tak uvidíme, kdo si nechá všechno líbit. A nějaký Zákoník práce ? Cha, cha. Kam to tady došlo je hnus. Kdejaký blb dostane trafiku, mladí těžko shání práci (nemají delší praxi - kde by ji ale měli po škole vzít?), lidi po 40 roku života jsou de facto mrtvoly." Řvu" smíchy u inmzerátů typu "Hledáme dynamickou (rozuměj mladou tak do 30 let maximálně ) osobnost,  VŠ, (jako kdyby středoškolák byl méněcenný, s delší praxí (riozuměj tak 10 let), plynně nějaké dva jazyky, výbiornou znalost PC (a teď je vyjmenováno x progarmů, flexibilní, asertivní, kreativní, komunikativní... Někdy mi připadá, že zaměstnavatel hledá dokonalý stroj a ne člověka. A často člověk zjistí, že firmu (oddělení) vede někdo, kdo tyto požadavky jako manažer nesplňuje ani z poloviny.A někdy vůbec.
0/0
17.9.2003 15:22

noname

Re:
to je pravda jen napůl - známé si totiž hledáme sami a jestli o nás mají dobré mínění, tak nás i rádi doporučí (jestli nás berou jako nemakačenka, ale dobrého kluka na pivo, tak nás stejně nedoporučí, protože by si tak pohoršili vlastní reputaci).
Je-li člověk ochotný a pracovitý, tak se v podstatě každý s kým se setká stává potencionálním "doporučovatelem" ne-li zaměstnavatelem a tak by se měl člověk k lidem i chovat. Stejně tak aktivity, které dělá člověk navíc jej mohou přivést k dalším lidem a k dalším možnostem.
Takže jestli chcete dělat do nějaké firmy, tak prostě o té firmě zjistěte všechno možné, zjistěte jak fungují, koho hledají a jestli je to stále podle vašeho gusta, tak se na ně obraťte. A to i když neschánějí zrovna nikoho na pozici, kterou chcete dělat vy - třeba ji kvůli vám udělají, musíte je přesvědčit že je potřebná a že se jim vyplatíte. A nezáleží na vzhledu, jako spíše na osobnosti. A potom 99% lidí kteří se jeví jako oškliví jsou takoví jen proto, že se neumí obléct, namalovat, navonět, postavit, hýbat, mluvit. Jako sekretářku každý rozumný šéf raději přijme silnější profesionálně působící dámu, než nějakou afektovanou dlohonou pipinu.
0/0
17.9.2003 14:59

lapač duší

Re: Čemu věříš, to se stane
Dělám výběry lidí 10 let a doložím Vám stovky případů, které odporují tomuto Vašemu názoru. To, co uvádíte, platilo před 15 lety. Dnes je podstatné, co můžete firmě přinést svými znalostmi a dovednostmi. Doporučuji osobní účast na více výběrovkách jako uchazeč a v případě výběru jiného adepta žádejte o zdůvodnění Vašeho neúspěchu. Chybama se člověk učí a pokud opravdu chcete, stoprocentně časem uspějete!!!
0/0
17.9.2003 16:17

jarny

Re:
Tak s tímto názorem já zásadně nesouhlasím, protože jsem sehnal místo bez dobrých a ochotných známých a místo velmi dobře placené.Pracují totiž pro jednu firmu jako Obchodní zástupce a můj plat se pohybuje v rozmezí 20-25 tis za měsíc. Stačilo pouze být v ten správný čas na správném místě a stačilo pouze odpovědět na telefon a přijít k pohovoru a pak to šlo ráz na ráz.
0/0
17.9.2003 16:20

humor

Re:
Cha cha :) Misto "obchodni zastupce" za plat 20-25 tis. mesicne je to nejhorsi misto o kterym jsem kdy slysel. Ale kdyz jsi blbej, dobre ti tak ;)
0/0
17.9.2003 18:42

Radek

Re: blbost
Já mám slušné zaměstnání, baví mne, realativně dobře placené a žádní známí mi k tomu nepomohli. A myslím si že takových lidí je většina.
Snad  jenom ti co nedokážou sami něco udělat se musí spoléhat na známé aby měli nějakou práci.
0/0
17.9.2003 19:39

Petra

sekretářka
To je sice všechno pěkné, ale pokud se hlásím na místo sekretářky, splňuji veškeré předpoklady, jsem oblečená vhodně, ale nemám obličej jako z playboye a skvělou figuru a nechci se pouštět do jakýchkoliv intimností s budoucím šéfem, nemám téměř žádnou šanci.
0/0
17.9.2003 14:27

borishead

Re:
Souhlasim s Tebou, tak nechod delat sekretarku ... na nejakym jinym miste v kancelari budou radsi kdyz maknes nez kdyz budes mit super postavu
0/0
17.9.2003 14:40

venomacek

Re:
Oni jsou taky zaměstnavatelé nenažraní - v mém předchozím zaměstnání sháněli sekretářku, cílová skupina - holka po škole. Dostali 170 životopisů /skoro všechno mailem/ a nevybrali si ani jednu... Ono to asi nebylo o ničem z Vašich variant.
0/0
17.9.2003 15:40

LaduzZ

Re:
Mno, abych se priznal - kdybych byl sef a prijimal si sekretarku, tak si vyberu tu nejvetsi sexbombu, ktera by mi na pohovor prisla....zcela uprime :o)
0/0
17.9.2003 16:21

David

Re:
Myslim, ze kazdymu je jasny proc ten velky sef nejsi :)
0/0
17.9.2003 16:23

Daniela

Re:
Neklesejte na mysli, já taky nemám tvary a obličej jako z Playboye (no ačkoliv) a byla jsem přijatá na asistenčí pozici po prvním pohovoru. A pokud si myslíte, že každý budoucí šéf si vás vybírá podle velikosti poprsí nebo líbivé tváře, hledejte místo sekretářky pro šéfku. Ta bude určitě spokojenější, bude-li jí sekundovat nenápadná osůbka.
0/0
17.9.2003 17:01

Karlos

Re:
Asistencni pozice? Co to je? To jako, ze kdyz sef chce a potrebuje, vzdy rada a s usmevem mu ZAASISTUJES? V predklonu a s vyhrnutou sukni....
0/0
17.9.2003 18:33





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.