Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přicházejí měsíce hubené na práci

Průzkumy dokazují, že práci obtížněji hledají například lidé starší nebo s nízkým vzděláním, ženy po mateřské dovolené či zdravotně postižení. Někdy však mají potíže i vysokoškoláci, což nebývá běžné. Záleží totiž na nabídce práce v regionu, kde člověk žije. Nebo na tom, jestli ji hledá v březnu, či prosinci a zda dost usilovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

studentka

pardon
pardon za překlepy, píšu rychle
0/0
12.12.2003 17:45

no comment

důchodci
Nemám nic proti důchodcům, ale kolik je u nás pracujících v důchodovém věku, nezřídka pobírající dva platy (důchod + plat) ? A to na místech, která by mohla být obsazena mladšími ročníky. Ale Svaz známých je u nás nejsilnější stranou. Ti, co mladé , do tohoto stavu přivedli, si spokojeně rozdělují pracovní mista navzájem stále. Jen když jsou stále u koryt.
0/0
11.12.2003 21:25

studentka

Bojíte se mladších
Vážení , má tu vůbec někdo ponětí o složité situaci absolventů?
Studuju prestižní obor na VŠ, umím anglicky, trochu německy, mám praxi a úspěchy ve dvou kreativních (ovšem ne příliš výdělečných) oborů, podílím se na ekonomickém mezinárodním projektu atd. Dá se tedy říct, že jsem oproti 90% svých vrstevníků úspěšná. Jenže...
...rodiče mě po škole "nedoporučí" na manažerskou pozici odpovídající mým schopnostem
...a přestože jsem pro své uplatnění na trhu práce udělala maximum, jistě se stane, že i ty líné dětičky Top manažerů, konzultantek a vyšších státních úředníků budou mít lepší práci než já.
TOMU říkám problém: V ČR se lidé neumí chovat k tzv. "mozkům" a radši si na vedoucí místa dosadí ovladatelné debílky... Strach té starší generace je obrovský. Strach z konkurence.
 
 
 
 
 
0/0
11.12.2003 20:55

Dumbíček

Re:
Ono máš vlastně pravdu, ale opravdu si myslíš, že jsi tak dobrá a nenahraditelná? Budeš se muset naučit žít s tím, že každý je nahraditelný a nikdo není nepostradatelný. Jinak řečeno na trhu práce je spousta tobě rovnocených lidí a tudíž při konečném výběru rozhodují známosti a příbuzenské stavy. To platí všude na světě a pokud ne, jde v daném případě o světlou vyjímku. Takový je holt život.
0/0
11.12.2003 22:41

studentka

Re:
Myslím, že každý by měl znát svou cenu a meze svých schopností. Rozhodně netvrdím, že jsem nenahraditelná, protože tonení naprosto nikdo. Přesto ale patřím k pár procentům nejaktivnějších. Lidí, kteří mají VŠ, zároveň umí dva jazyky, mají stáž, praxi ve dvou "talentových" oborecha reprezentovali univerzitu na mezinárodní soutěži je opravdu málo a troufám si tvrdit, že jich je mnohem míň než odpovídajících pracovních míst. Většina je pasivní, líná a čeká, až jim příbuzenstvo či milenci  seženou teplé místečko.
Takže se pak nedivte, že na vyšších postech sedí děti a vnoučata bývalých elit. I dneska platí, že "elita" pomáhá zas jen "elitě" a nikoho mezi sebe nepustí.  
 
 
0/0
12.12.2003 17:45

byvalá studentka

Re:
V mnohém máš pravdu. Pokud jsi skutečně šikovná jak píšeš tak budeš mít problémy celý život. Tady není to, že starší se bojí mladších, ale to že méně schopní se bojí schopnějších. Máš pravdu v tom, že pokud se najedno místo hlásí více uchazečů a jen jehož kvality nejsou příliš dobré, ale za to má dobré známe, tak ten bude vybrán.
0/0
12.12.2003 8:03

lenoska

Re:
Trošku mi tento příspěvek připomíná Ivana z pohádky Mrazík ve smyslu " Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit " ! Ale teď vážně . Samozřejmě, že spousta mladých lidí po škole nemůže najít uplatnění ! Taky jsem byla v podobné situaci několikrát . Problém je v tom, že lidi třeba jako ty, chtějí všechno hned a bohužel odmítají se třeba k nějaké dobré pozici propracovat. Takže milá zlatá, asi ti bude muset trochu spadnout hřebínek a od nikoho nečekej, že když jim tam navykládáš, že jsi "mozek" , že před tebou padnou na zadek !
0/0
15.12.2003 9:37

studentka

Re:
Netvrdím, že po promoci požaduji manažerské místo s platem 40 000,-, to není reálné (jedině pro protekční děti). Jenže když se porovnám s ostatními, stejně starými uchazeči o práci, když porovnám jejich (z 90%nulovéú výsledky s mými (dřu na sobě i pro jiné) a když porovnám své úsilí (obrovsky náročné studium, po večerech kurzy jazyků, po nocích práce na projektech) s úsilím absolventek nějaké lehoučké obchodní akademie nebo peďáku, je tu, myslím, celkem objektivní rozdíl. Takže vyžaduji "zvýhodnění" na trhu práce, které si prostě zasloužím. Místo, abych se opíjela (jako jiní mladí), válela na koleji či vydělávala 30,- za hodinu na manuální brigádě, jsem dobrovolně a bez materiálního zisku pracovala.
Běžný uchazeč o práci, můj vrstevník, neumí nic, ztěží prolezl školu a po nocích vysedával v barech. To jsem tedy jiná "třída".
0/0
15.12.2003 18:33

ratka

Re: nevim nevim
me by jsi jako personalistu asi moc nepresvedcila. Pro ridici funkce je dulezite se prosadit a ziskat pro svoje skvele myslenky lidi. Motivovat a presvedcovat lidi se da dobre naucit i v baru nebo na brigade za 30 Kc. To z knizek nevyctes. Velke koncerny (kde ty penize jsou) neobsazuji svoje mista dle znamosti, to je jenom vymluva z tvoji strany. Oni hodnoti cloveka podle toho, kolik jim prinese penez. Ne co ma v hlave a jak se umi predvadet. Pokud je presvedcis, ze to co znas umis uplatnit tak, aby z toho fima neco mela mas vsechny dvere otevrene dokoran i bez pribuznych. Ver mi!
0/0
16.12.2003 9:09

Jára

Re:
Tak to máte fajn.To já se na na trhu práce uplatňuji se stavební průmyslovkou z roku 1987 s maturitou z ruštiny....
0/0
17.12.2003 8:31

manager

Re:
, to jsi mě úplně dojal! Nejde o to "mít jakoukoli práci", ale o výjimečnou práci pro nadprůměrné lidi (tzn. VŠ,minimálně dva cizí jazyky,stáže,úspěchy,příslušnost k elitě, intelektuální zájmy). Nějaký hošík se střední průmyslovkou na práci top managera nedosáhne ani omylem.
0/0
17.12.2003 19:26

Laci

Re:
To je samozrejme uplny nesmysl, kterym svoje studenty krmi vysoke skoly, ze az prijdou do praxe, vsichni si sednou na zadek, protoze prave prisel pan mgr. (nebo ing., to je fuk)
Bohuzel uz si nepamatuju jmeno cloveka, s nimz byl nekde publikovan rozhovor, ale ten chlapik nema maturitu a je sef firmy s obratem pres miliardu. Neco jineho jsou jazyky, ty na rozdil od VS opravdu k necemu jsou a staze nebo uspechy se taky hodi vzdy.
Mozna ze ve vasi firme to takhle nefunguje, ale o to hur pro vas.
0/0
19.12.2003 7:27

fr-mottl

..se snad vsichni zblaznili
Vyplach mozku panem profesorem se skutecne vydaril. Jak to ctu, tak je velka vetsina toho nazoru, ze delat se musi a prace je dost. Tak predne, s rustem produktivity prace bude v budoucnu pracovnich mist, tak jak je dnes zname rapidne ubyvat. Dale ten pojem prace. Zena, starajici se o deti ma prace nad hlavu, ale podle teto diskuze je to flink. Prosim o presnost - nejde o praci, jde o zavisly zamestnanecky pomer. Je nekdo, kdo se vali na urade ( ma smlouvu, protoze mel zname) hodnotnejsi clovek, nez ten, ktery tuto smlouvu neziskal? A pak ta predstava, ze ti nezamestnani budou uklizet na namesti. Misto toho , aby to delala firma profesionelne a vyhodne, tak to budou delat demotivovani nezamestnani. Casto se namita, aby tito lide nepracovali na cerno. K smichu. Kdo takove na cerno zamestnava a plati. Jini nezamestnani? Ano. pan profesor se skutecne na tomto lidu podepsal, kdyz se mu podarilo skoro vsem namluvit, ze kapitalismus je prirodni zakon.
0/0
11.12.2003 17:50

Laci

Re:
Kapitalismus jako takovy asi ne, ale jeho principy stoji na prirodnich zakonech (zejmena prirodni vyber), proto je to take v soucasnosti jediny spolecensky system ktery efektivne funguje.
Nechapu co je vyhodne na tom, kdyz namesti bude uklizet firma, ktera si za to necha pochopitelne (tucne) zaplatit, misto nezamestnanych, coz nestoji NIC. Rovnez privlastek "demotivujici" u nezamestnanych je zavadejici: nezamestnany bude prave motivovan tim, ze kdyz se nebude snazit si najit praci, zadarmo mu nikdo nic neda a on si bude muset na sve davky vydelat zametanim. Pokud to bude presne naopak, bude demotivovany.
Na cerno by tyto lidi zamestnaval kazdy, komu se nechce sypat statu za zdravotni, socialni atd. (tedy vetsina podnikatelu v CR).
Flinku na uradech je opravdu strasne moc, s tim beze zbytku souhlasim.
0/0
11.12.2003 19:14

Dumbíček

Re:
Jaký výběr? Nechci být nezdvořilý, ale co to plácáš? V případě, že se na jedno volné místo hlásí deset a víc uchazečů, tak se výběr redukuje jen na kriterium, kdo je ochoten danou práci vykonávat za nejnižší odměnu. To je sice také výběr, ale jaksi nenabízí nic motivujícího. Každý je nahraditelný! Z toho vychází stav, kdy se prostě do práce nevyplatí chodit, protože se jí stejně neuživíš. Než mě někdo začne kamenovat, zamyslete se, jestli by jste třeba VY chodili deně deset hodin makat za dejme tomu 8500 Kč hrubého?
0/0
11.12.2003 22:59

Laci

Re:
Chapu asi vyber jinak nez ty, pro me to slovo znamena, ze schopnejsi a lepsi by se mel prosadit na ukor blbeho a lineho. Protoze si myslim, ze i na trhu prace v zasade vyber funguje, myslim si ze v pripade kdy se na 1 misto hlasi 10 uchazecu jde o to, ktery ma pro zamestavatele vyssi uzitek. Kdyz to prezenu, tak si ministr jako namestka nevybere Ukrajince co bude delat za 5tisic, a tak je to i na nizsich postech.
Navic vyber muze probihat i naopak, v pripade ze o jednoho cloveka ma zajem deset a vic firem, coz muze byt jednou pripad i "studentky" pisici vyse. A zde se zdaleka neomezuje jen na kriterium mzdy. Je mi samozrejme jasne ze to neni pripad typickeho ceskeho zamestnance ale to je prave tim ze typicky cesky zamestnanec kasle na uzitek ktery z nej ma jeho zamestnavatel, zajima ho jen ten vlastni.Podle me je jen dobre, pokud takovy clovek nemuze zavadit o praci a nikdo ho nemusi ve firme trpet. Ja osobne bych za 8500 delat nesel, protoze vim ze mam na vic. Pokud bych ale jinou praci nemohl sehnat, delal bych samozrejme tuto. Kazda prace je lepsi nez sedet doma, parazitovat na statu a postupem casu se z nezamestnaneho stavat i nezamestnatelnym.
0/0
12.12.2003 20:59

Dumbíček

Re:
Není podstatné jak slovo výběr kdo z nás chápe. Podstatné je jak výběr funguje. Je dobře, že na sobě pracuješ, máš o sobě vysoké mínění a jsi sebevědomý. Jen je otázka, zda to pracovní trh zajímá. Obávám se, že totéž co ty je zaměstnavateli schopna nabídnou i spousta jiných. V každé opravdu fungující a ekonomicky uvažující firmě je enormní tlak na náklady. To jsou mzdy, účty za telefon, automobil... Dnes je již běžné, že i "vyšší" zaměstnanci auditorský firem a bank, kde jsou mzdy nejvyšší prokazují telefoní hovory a podobně, co není firemní to platí sami. Tudíž pokud se najde někdo podobných kvalit jako ty a bude ochoten být levnější, je volba jasná.
0/0
15.12.2003 1:33

ASICSAK

10-TI PROCENTNÍ NEZAMĚSTNANOST.......
.......JE HROZIVÁ A BOHUŽEL ŽÁDNÉ ZLEPŠENÍ NA OBZORU. SPÍŠE SI MYSLÍM, ŽE SITUACE BUDE JEŠTĚ HORŠÍ A PROCENTO NEZAMĚSTNANÝCH DO 2-3 LET STOUPNE NA 13-15 PROCENT. BUDE TO POTÉ CO ZLATOKOPOVÉ ZE ZÁPADNÍ EVROPY A ASIE PŘESUNOU SVÉ VÝROBY DO JEŠTĚ CHUDŠÍCH ZEMÍ, VIZ. FLEXTRONICS, DURKOPFF, CELESTICA, ATD. A PONĚVADŽ SE U NÁS PO ROCE 1989 ANI NÁHODOU NEPODAŘILO ROZVINOUT TZV. TERCIÁLNÍ SFÉRU, TZN. HLAVNĚ SLUŽBY LIDÉ PROSTĚ PRÁCI MÍT NEBUDOU. DÁLE JE POTŘEBA VELICE RAZANTNĚ ZASÁHNOUT PROTI STATISÍCŮM ILEGÁLŮ, HLAVNĚ Z UKRAJINY, RUSKA A SLOVENSKA. JEJICH POČET JE ALARMUJÍCÍ.  
0/0
11.12.2003 17:44

fr-mottl

Re:
tak predne k tem ilegalum. Toto se snazi vyresit Evropa jiz 20 let. Obehnat se zdi bohuzel nic nevyresi. V zaostalych zemich stoupne kvuli bide terorismus a ochrana proti nemu stoji zrovna tolik, kolik se usetri tim, ze se nejdrive ilegalni vyzenou. Souhlasim s tim, ze to bude horsi i ty procenta bych tipnul. jeste k tem sluzbam - i tato predstava je zcela zcestna, kdyby to melo fungovat, tak se vsichni vyskolime na holice a budeme se vzajemne strihat. Ne ne, tudy cesta nevede. Musime neco produkovat, co ti ostatni nedokazou vyrobit a potrebuji to. A potom si muzeme dovolit zvysit ceny a ne se snazit cenove konkurovat s tim srotem z vychodni asie.
0/0
11.12.2003 18:00

ASICSAK

Re:
.....DIKY ZA REAKCI NA MUJ PRISPEVEK DO DISKUSE. MOZNA JSTE TO SPATNE POCHOPIL, NERIKAM, ZE SE PODARI ILEGALNI MIGRACI A POTAZMO ZAMESTNANI NA CERNO ZLIKVIDOVAT - TO JE NESMYSL, ALE NA DRUHE STRANE JSEM CHTEL POUZE ZDURAZNIT, ZE POCET ILEGALU JE SKUTECNE HROZIVY A MAM ZLE TUSENI , ZE ODPOVEDNI PANOVE NEMAJI VUBEC TUSENI KOLIK JICH TADY JE!!!!!! POKUD JDE O SLUZBY, TAM JSTE TO VELICE SPATNE POCHOPIL. CHTEL SEM ZDURAZNIT, ZE POCET LIDI ZAMESTNANYCH VE SFERE SLUZEB JE U NAS V POROVNANI SE ZAPADNIM SVETEM PRAKTICKY NULOVY. HOVORIM ZE SVE VLASTNI ZKUSENOSTI 1 ROK JSEM ZIL V BRITANII, 1 ROK V HOLANDSKU A 2 ROKY V BELGII. SOUHLASIM STOPROCENTNE S NAZOREM NA VYROBU VE SVETE ZADANEHO ZBOZI.
0/0
12.12.2003 13:40

Hrosik3

Re:
Ilegalove vetsinou delaji praci, kterou Cesi nechtej, takze kdyz je vyzenem, nic se nevyresi, akorat nebude nikdo kopat prikopy
0/0
11.12.2003 23:04

ASICSAK

Re:
......TO JE VELICE ZJEDNODUSENE VIDENI PROBLEMU, TOMU SNAD NEVERITE ANI VY SAM.
0/0
13.12.2003 14:54

krvave_koleno

hodně pamatuji!
Dost často kolem sebe slyším, že to za totáče bylo lepší, že každý měl jistotu, že bude pracovat a nebyl stres z toho, že zůstanu bez práce. Jenomže za totáče byly některé ženy v domácnosti, nebraly žádnou podporu, prostě nedělaly. Buď se staraly o děti nebo měly bohatého manžela (taxikář, vekslák, řezník,zelínář, atd.). Když měly věk na důchod dostaly 400,- Kčs. Dnes tvoří procenta nezaměstnaných a pobírají podporu. Je fakt, že nezaměstnaných je dost, ale můj názor je takový, že hodně zaměstnavatelů straší své lidi s propouštěním, aby drželi hubu, že nedostatnou žádné odměny, aby pracovali 10 hodin, aby přišli do práce v neděli i v sobotu, atd. Kdo se bojí o práci udělá všechno, pro to, aby nedal zaměstnavateli záminku, aby ho propustil
0/0
11.12.2003 16:42

blabla

nezamestnanost
Pokud uvážím, že je opravdu jen na každém jednotlivci jak se k problému že "přišel o práci" postaví, tak si pořád nedokážu vysvětli výši nezamestnanosti. Vždyť přece zájmem každého člověka musí být nějak si vydělat aspon na základní věci...  Všechno je věcí nabídky a poptávky. sociální dávky, podpoa v nezaměstnanosti...podle mě a je to jen můj názor, by měla být jen na minimální výši. Tohle by snad donutilo každého aby si tu práci našel a pokud je někdo nezaměstnaný po dobu jednoho roku a víc, tak fakt nevím jestli bych jim ještě nějaké dávky vyplácel... Je to asi drsný, ale ono by se snad ukázalo že se nakonec práce najde pro každého, ať už jsou to potom nějaké služby pro město, čištění ulic..atpod.  Sory, ale nezaměstnaný už jsem byl a setsakramentsky jsem se oháňěl abych si něco našel a nějak se uživil. Je to totiž celý o aktivitě nezaměstnaných lidí.
 
0/0
11.12.2003 16:27

Scholastikus

Re:
No, ten problém je trochu širší, nelze se na to dívat tak moc jednostranně. Je skupina lidí, kteří prostě pracovat nechtějí; v každém státě je to určité procento. Problém je, a to si prosím přečtěte ve statistice ČSU, že pracovní trh místa prostě nemá!!! Například v Rokycanech 350 uchazečů na 2 pracovní místa apod. Čili nelze všechny dnešní nezaměstnané hodit do jednoho pytle!!! Podpora je dnes nižší, než ve vyspělích státech v míře své kupní síly, není tedy co kritizovat, spíše by se měla zvyšovat minimální mzda, aby nebyla tak moc minimální!!! A v tom je problém, dnes jsou v mnoha firmách zaměstnanci vykořisťováni nejen neplacenými přesčasy, ale stagnací platů apod. To způsobuje také to, že reálné kupní síla za bývalého režimu "byla" vyšší. Zkrátka by něco měli dělat také zaměstnavatelé a firmy, není to jen chyba nezaměstnaných.  
0/0
11.12.2003 17:05

Ares952

socialismus
ja to reknu takhle: nejvetsi brzdici jsou v nasi vlade, protoze: a) diky nim roste nezamestnanost b) praci si musime hledat jinde (coz pro me neni problem, osobne pracuju 150km od domova) ale musim z neceho zaplatit podnajem a to pri soucasnem stavu regulovanych najemnych je docela problem
0/0
11.12.2003 15:36

milan

věk 50 a výš
kdo zkusil v tomto věku hledat,sic má praxi,dobrou minulost,vzdělání a vždy narází na věk,zvláště na moravě,škoda,že ten chytrolín na ministerstvu pindá nesmysli....
0/0
11.12.2003 14:19

venomacek

Re:
ano, člověk s dobrým vzděláním obvykle nepíše nesmysli.
0/0
11.12.2003 14:50

kecamonev

Re:
Hlavně, že ty jsi pobral hodně inteligence a slušného chování.
0/0
11.12.2003 15:00

Neznámý vojín

Re:
Asi jsi ještě nikdy neslyšel o překlepu. Víš, to je docela běžná věc, která se ti může stát při psaní na klávesnici.
0/0
11.12.2003 15:11

klavesnice

Re:
Preklep je, kdyz strevis sousedni klavesu. Kdyz ale strefis klavesu na uplne jinym konci klavesnice, tak o preklepu nemuze byt ani reci ;))
0/0
11.12.2003 15:16

jouza

Re:
Pokud se divam na klavesnici, tak klávesy y a i jsou dosti blízko sebe (o jednu klávesu), a ne na opačném konci klávesnice. Nevím, tedy, co používáš za klávesnici. Krom toho, se takové překlepy také stávají.
0/0
11.12.2003 15:25

jouza

Re:
jo, a to mám rozložení klávesnice "české (qwerty)"
0/0
11.12.2003 15:27

vyzkum

Re:
A znate tohle:
V suoivsoltsi s vzýukemm na Cmabridge Uinervtisy vlšyo njaveo, že nzeáelží na pordaí psíemn ve solve. Jedniná dleuitžá vec je, aby blyy pnvrí a psoelndí pímesna na srpváénm mstíe. Zybetk mžue být totánlí sems a ty to proád bez porlbméu percetš. Je to potro, že ldiksý mezok netce kdažé pensímo, ale svolo jkao cleek. Zjíamvaé, že??
0/0
11.12.2003 15:41

male_kote

Re:
tak tento prispevek se mi moc libil..je to zajimave jak nas mozek funguje :o) zajimava informace dik
0/0
11.12.2003 15:53

Luke

Re:
A vis ze to uz je tak stare a vsemi diskuzemi proklepane, .... a ze to nema vubec zadne spojeni s tematem ?
0/0
11.12.2003 17:16

kecamonev II

Re:
Jo takové registrované chytrolíny mám rád, umí akorát krytizovat lidi za jejich chybi a sami nejsou o moc lepší.
0/0
11.12.2003 15:13

Kajetan11

Re:
A jeste se pise kritizovat....
Ale to je jedno. Sam si taky nemyslim, ze by to bylo podstatnejsi nez obsah. Jenom to vypada fakt blbe...
0/0
11.12.2003 15:22

kecamonev II

Re:
Díky za opravu, člověk rychle datluje, pomrkává po klávesnici a monitoru a překlep je tady. Jo, já taky mám nastavenou českou qwerty. Tak je aspoň vidět, že se to stává i jiným.
Je fakt, že to vypadá blbě, ale na druhou stranu si zase ten, který to čte, nevědomky cvičí češtinu. Samozřejmě, pokud si toho všimne.
0/0
11.12.2003 15:37

Milan

Tupouni
Všichni jste kreténi, co  píšete o nějaké posrané klávesnici. Diskuse je od toho, aby se mluvilo ( v tomto případě psalo) o daném tématu - tedy "problém nezaměstnanosti". Takže se vyserte na nějaký překlepy na klávesnici a napiště něco normálního.
 
0/0
11.12.2003 16:06

venomacek

Re:
:-)
0/0
11.12.2003 15:45

Kajetan11

Re:
:-P
0/0
11.12.2003 15:50

kecamonev II

Re:
Jo a nezapomeň mi vytknout slovo chybi. To jsem ti udělal pro radost.
0/0
11.12.2003 15:15

pan rada

Re:
Hele, nechte ho uz bejt na pokoji, nevidite, ze za to v podstate nemuze.
0/0
11.12.2003 15:20

Havirov Devils ! ! !

Re:
chtelo by to se naucit nejdriv cesky a az pak hledat
0/0
11.12.2003 14:51

sliveD vorivaH

Re:
A ty taky. Nebo spise vy?
Jo a navic, nema byt v te druhe casti jmena namisto pismene v pismeno b. Podle te odpovedi bych to cekal.  
0/0
11.12.2003 15:07

werty

Re:
Posuzovat někoho jedině podle toho jestli umí pravopis je nesmysl. To, že někdo dělá pravopisné chyby, neznamená, že je málo inteligentní nebo že nemá dobré vzdělání. Možná to někteří oponenti nevědí, ale hodně vysokých škol, není na učení správného pravopisu, ale učí se tam jiné věci. Kdyby podmínkou k získání vysokoškolského diplomu bylo kromě jiného to, že člověk ovládá bezchybný pravopis, tak by nám velmi ubylo vysokoškolsky vzdělaných lidí. Zrovna u odborníků bývá často špatný pravopis. Měli bychom sice horší oborníky, ale za to by uměli psát bez chyb, toto je přeci podle některých diskutujících to hlavní.
0/0
12.12.2003 7:46

kango

co to
clanek o nicem, bud tu mely bejt opravdu statistiky jakou ma kdo kde a na co sanci, pokud mel byt clanek o tom co se slibuje v nadpisu, anebo tu melo byt aspon velkym pismem napsano kdo si stezuje, ze nemuze sehnat praci, ten si ji ani nezaslouzi, aby to melo aspon trochu vychovnej efekt
0/0
11.12.2003 14:08

Olda

hodnota článku
hmm, tak jsem se nedověděl v podstatě nic nového, a už vůbec ne to, jesti mám šanci najít práci snadno, jak zněl nadpis, nebo spíš odkaz na iDnesí mainpage...
0/0
11.12.2003 13:30

hey

Re:
Souhlas. Posledni dobou nejen u tohodle clanku iDnes ZAVADI!
Neni tohle nahodou klamava reklama? Co pak poslat na iDnes virtualni COIku? ;-)
0/0
11.12.2003 13:42





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.