Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z každé etapy života něco vytěžte

Sebezdokonalování. Činnost, která na někoho působí jako magnet, jiného spolehlivě odradí. Proč se vlastně stále něčemu učit, zdokonalovat se? Protože na tom člověk může něco vydělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cihon

mila idnes
Nemohla bys prosimte pouzivat mene active X reklam, nebo alespon zajistit aby kdyz uz ji jednou poslu do hajzlu, at tam zustane, dik ctenar
0/0
10.3.2004 22:50

vincenzo

vysokoskolaci vedia makat
Som VS. Pracujem v Prahe jeden rok ako supervisor vyroby. Za rok som sa vela naucil, no na druhej strane som nemal cas na svoje sukromie. Moj sef si ma ceni, citim to aj financne. Nastupoval som za mizerny plat a tvrdo som makal ... a nas HR prijal do prace cloveka so zakladnym vzdelanim za rovnaky plat ako som mal ja. Ten ZS neukazal absolutne nic, prepustil ho s odstupnym za 3 mesiace. Zeby diskriminacia zo strany HR? Ktovie ... Dal som firme rok svojho zivota a nelutujem to. No teraz viem svoju cenu. Snazim sa ucit kazdy den ... a viem ze o rok ma nebudu moct zaplatit ... bohuzial, politika firmy je taka. VS vedia makat, no urcite nie vsetci. Je vzdy dobre zacinat od podlahy, ucit sa, rast a cenit si co prinasa zivot.
0/0
10.3.2004 22:41

Američan

aaa
Pojeďte do Usa,, jsme super, střílíme se tu, vraždíme na manhattanu, v N.,y  černoši beloši negři albíni, albánci - jsem na peníze ,,, :) 
0/0
10.3.2004 22:19

Josef Tomanek

To jsou poradne hlouposti!
Pracuji na Uradu prace. Mohu Vas vsechny ujistit, ze takoveto reci a vladni politika - co nejvice vzdelanych, je v nasi republice naprosta hloupost! Mame na urade 9 tisic nezamestnanych vysokoskolaku, kteri vsichni zivime! Oni preci nemusi brat "podradnou" praci a proto je budeme zivit cely jejich zivot. Jsou v podstate pro nas stejnou stranou mince jako Romove. Neprizpusobiva skupina jedincu, vice problematicka nez k uzitku. Abych nebyl polovicak. Na jejich ohromnou skupinu, je u nas jeste 1800 stredoskolaku a 300 SOU a se zakladnim vzdelanim. Mohu Vas ujistit, ze kdyz firma hleda pres na zamestatnce, tak kazdy chce jen stredoskolaky. Je to tataz pisnicka: Vite oni ti vysokoskolaci nic nedelaji, jen sedi, snazi se aplikovat nejake metodiky a radi by akorat narizovali ostatnim co maji delat, ale prace po nich zadna ........ to hovori za vse!
0/0
10.3.2004 21:12

cihon

Re: moment...
Fakt je, ze za to si muze nas skolsky system sam, opravdu produkuje spoustu vysokoskolaku co nic neumi a nedelaji, mohou za to hlavne skolni osnovy a vubec koncepce nekterych skol. Na zapade ale nikdo o VS nepochybuje, je to 100 zaruka odbornosti.. . hlavne bych ale ve Vasem pripade nepochyboval o vzdelani jako takovem. Muze se Vam vazeny pane/ pani stat, ze chcipnete v nemocnici na tuberu s vyoperovanou ledvinou, a vase radobyprace na arbaitsamtu vam bude k nicemu. Zajimalo by mne, kolik prace je za vami...
0/0
10.3.2004 22:58

zdokonalujici se

bohuzel nikoho neznam
Uz patnact let marne hledam praci a porad se zdokonaluju jak nejlepe to jde - behem te doby jsem uspesne absolvoval pet vysokych skol a dva doktoraty. Bohuzel ale nikoho neznam a na nikoho nic nevim a ani nechci vedet. Proto musim jist celou dobu jen suchy spagety a o praci nemam sanci zavadit (uz jsem odpovedel na vic nez 1500 inzeratu, byl jsem prakticky v kazde vetsi spolecnosti v Praze...)
0/0
10.3.2004 19:46

MK

Re:
Mlady, schopny jedinec praci nehleda, ale vytvari. Pamatuj si to.
0/0
10.3.2004 21:49

likvidator

Re:
Zato nejschopnejsi jedinci praci likvidujou - ja treba pracoval ve trech firmach, v kazde jsem si napsal program, ktery za me a dva/tri dalsi kolegy delal vsechnu praci a casem firma vzdy vsechny propustila a praci uz dela jen pocitac. Jen to ma tu nevyhodu, ze kazdy rok musim hledat novou a novou praci...
0/0
12.3.2004 3:28

Standa

Re:
Uz jsem to psal nekolikrat. Z dlouhodobych zkusenosti. Vzdelani je jedna vec a dostat rozumnou praci je druha vec. Pokud nemas vitamin "B", tak se nechytas, ani se sebelepsimi znalostmi. Sam jsem to pocitil. Nevychazel jsem z udivu, kdyz se na dobra mista dostavali lemplove a to bez skol! Az kdyz jsem po tom patral, bylo jasne jak to vlastne probihalo.
0/0
10.3.2004 22:11

Stouch@seznam.cz

Vostryyy
Ty jeho stranky jsou FAKT vostry...
0/0
10.3.2004 18:28

hey

Neni to tak cerne...
"Avšak bolestně zjišťujete, že daleko důležitější pro úspěch je, koho znáte, ba i co na koho víte..."
Tohle se jiste stava, ale urcite to neni pravidlem! Pracuji jako manazer s pomerne vysokym platem v jedne velke spolecnosti a (mozna) mame to stesti, ze vetsina lidi (vcetne me) se vypracovala diky schopnostem a ne znamostem nebo povedomi o jinych.
0/0
10.3.2004 18:01

achjo

nadpis
dfens9.wz.cz
0/0
10.3.2004 17:32

vitamin C

zasraná alfa romeo
kvůli ní se to ani nedá přečíst, děte se s těma inzerátama, který nikoho nezajímaj vycpat!!!
0/0
10.3.2004 16:31

noname

Hmmm
Zkuste http://www.gruber.cz/ , to také o něčem vypovídá :) Apropos, neznáte někdo nějaký seriozní zpravodajský portál? Idnes už mě nebaví, čtu to ze zvyku a pro zábavu.
0/0
10.3.2004 15:43

hey

Re:
bohuzel ne, ale taky neco hledam, .....
0/0
10.3.2004 18:02

opily_poslanec

Je to jinak
Článeček je to hezký,čtivý,bohužel u nás je realita jiná.V 75% je u nás rozhdujícím faktorem podlézávost,donášení,korupce.Jen to je zárukou profesního a platového růstu.Zejména ve státní správě toto pravidlo funguje neobyčejně přesně.
0/0
10.3.2004 14:42

noname

Re:
tak, tak, ... je nechutné čeho jsou lidé schopni v zájmu vlastní kariéry. Ze začátku jsem se divil, jak je to možné že lezprdelství funguje, ale pak mi došlo, že zřejmě ten komu někdo podlézá, tak asi někdy také někomu podlézal a proto mu to dělá dobře a platí to na něj. Nejhorší je, když někdo podlezavý má pro firmu minimální přínos a přesto je protěžován. Tak se často stává (možná to také znáte), že jste ve firmě jistou dobu a odvádíte dobrý výkon, pak přijde nějaký kariérista co se neštítí použít nečestných praktik, aby vás přeskočil a třeba vám i po roce působnosti šéfoval. Co s takovými lidmi?
0/0
10.3.2004 15:30

Kir

Re: Zabít
A nejlepší je, když ten někdo nechá změnit Vaši smlouvu.   Jo jinak-Idnes- ta Alfaromeo je fakt otravná.
0/0
10.3.2004 20:18

mindem

Re:
Pořiď si prohlížeč Mozillu a zakaž flash a nějaká Alfa Romeo ti může...
0/0
10.3.2004 20:45

Petr V.

Re:
ano zakazte flash, javu, prehravani gifu, atd a pak uz na ten internet radeji ani nechodte! Hele chytraku, co takhle zakazat rovnou html? Co?
Reseni je proste a jednoduche: Proxomitron, hledejte a najdete! Pouzivam jej 3 roky a naprosta spokojenost.
0/0
10.3.2004 21:16

mar-tak

Clánek ?
"Z každé etapy života něco vytěžte " a tímto nadpisem mohl pan Gruber klidně ukončit psaní tohoto článku. Rady o tom, že mám zdokonalovat svoje komunikační schopnosti abych u tabule zazářil, jsou o ničem. Kde to mám jako trénovat ? V parku? V hospodě ? Doma před zrcadlem ? K tabuli jsem chodil do 18 tet a v tomhle věku si nedovedu představit, že bych vaše rady bral vážně.
Další rada - " mějte 10x větší přehled než průměrný Američan", nebo " jeďte na rok do USA " - jsou stejně trapné rady jako ty ostatní. Nemyslete si, že si před Vámi každý sedne na zadek, když se vrátíte domů, jen proto, že jste tam byl. To stejné platí pro holky co jezdí hlídat děti do německa a mají pocit, že když se naučí jazyk a pak přijedou zpět tak taky nebudou nějaký hvězdy. Takové případy končí buďto tím, že zůstanou v cizině, nebo se vrátí a zapadnou do stejné škatulky jako ostatní s tím rozdílem, že je ve škatulce s lidmi co jsou o rok mladší.
10x větší přehled než průměrný američan - jak to mám udělat, co když to zvládnu jen 9x - a jak to poznám, můžu potom jet do ciziny pane Grubere?
Poslednímu odstavci "Co vytěžit z pracovních let?"už vůbec nerozumím, to mi, mimo jiné, jako "lektor v oblasti managementu" radíte abych se neučil a radši sháněl konexe?
Přikláním se k názoru abyste se podepisoval na úvod článků ať vím za co utrácet čas a peníze za připojení!
Tenhle článek mi zase k ničemu nebyl.
0/0
10.3.2004 14:24

nhr

...tezte, tezte!
 Jsem pravidelnym ctenarem techto stranek, ale nikdy jsem necitil potrebu komentovat nejaky clanek. Az dnes a to diky p. Gruberovi. Rad bych mu podekoval a pripsal pozitivni odezvu, protoze jsem jich tam moc nenasel. Studoval jsem v Cesku a ted jiz par let ziji a pracuji v zahranici, a proto mi nezbyva nez podporit kazde jeho slovo. Studenti poradne si ten clanek prectete, mejte ho na zreteli a vazte si ceskeho vzdelani. A hlavne toho, ze je porad zadarmo. Je pravda, ze je dosti encyklopedicke a mnohdy postrada odbornou praxi.
0/0
10.3.2004 14:19

experience

Proc dal zit v zumpe, kdyz me to tak otravuje?
Nechapu diskutery, kteri tu plivou takovou spinu na tu nasi ceskou kotlinu? Urcite mate vic jak z poloviny pravdu, ale proc se teda z takovehle zumpy natrvalo neodstehujete? Ja pochopil uz pred par lety, ze tady se to nikdy, dokud nevymrou vsechny generace, co pracovaly za bolsevika, neobrati k lepsimu. Momentalne pod Spidlovou korouhvi se to - zda se - jeste kazdym mesicem zhorsuje. No a reseni je jasne - odpocitavam posledni rok a good bye ceska kotlino. Proc to neudalate taky tak? Kdo ma znalosti a sebeduveru, obstoji jinde lepe, dostane lepe zaplaceno a min zaplati za danich - copak to nestoji za tu letenku za 15 hadru a par sbohem rodine a pratelum, kteri na potapejici se lodi chteji zustavat az do konce?
0/0
10.3.2004 13:42

kristyan

Re:
Proč to neudělat??? Tady je moje vlast, tady jsem se narodil a mam tu zemi rád. To se radši budu snažit, abych žil a pracoval tak, aby to jednou bylo naopak a všichni chtěli žít tady.
0/0
10.3.2004 15:04

MK

Re:
Rekl bych, ze to neni o tom se odstehovat, ale prizpusobit se. Nekdo zije na severnim polu a taky zije. Nekdo v Africe a taky mu neni spatne.  Kdysi jsem si myslel, ze pokud si to chce nekdo nekdy na ostro poradne vyzkouset, tak musi jit pracovat do Moskvy. Pokud obstoji tam, tak uz obstoji temer vsude.  Ono je to o tom, co clovek chce a jak vysko si da latku a kde vidi hranice moznosti. Pokud se nekdo spokoji s bytem 1+1 a se mzdou 8tis.hrubeho, necht je ma. Ja ne, ja chci mit prijmy  alespon jako prezident USA.
0/0
10.3.2004 22:01

kango

ten clanek je o vas, vy trubky
proc si do pytle stezujete. kdybyste se neco poradnyho (=uzitecnyho!!!) naucili, tak vas nezajima kdo ma jaky znamy v jaky podelany firme. sezenete v pohode zamestnani ve firme ktera vas potrebuje, a podle toho vas oceni.
jak uz to nekdo psal, ten kdo umi jen kritizovat a stezovat si, ten asi moc vitan nebude.
 
 
0/0
10.3.2004 13:25

Pavel

Umeni
Jednine umeni, ktere je treba zdokonalovat v Cechach je umeni ANALNI TURISTIKY . Cim jsi v tomto lepsi, tim mas vetsi plat. Zapomente na jazyky, na znalosti a podobne kraviny. Jedine tohle vam pomuze. Ovsem ne kazdy na to ma zaludek. Pak tedy pod most a nebo zivorit na bezcennem miste.  
0/0
10.3.2004 13:11

Janosik

Je to celé kravina
Ve společnosti známostí a upláceni jsou předpokladem postupu zase jenom známosti a uplácení.  Bohužel.
0/0
10.3.2004 11:50

Irena

Re:
Moje řeč,nezáleží na vzdělání,skušenostech či praxi,záleží především na příbuzenských vztazích a různých kamarádčoftech,vidím to u nás ve firmě,kde je několik naprosto neschopných lidí,bez patřičného vzdělání či praxe,také jejich práce dle toho vypadá,jen a jen proto, že se sem dostali potažmo přes někoho.Ano,ano jak se hovoří - anální turistika.
0/0
10.3.2004 13:51

Honza Brejcha

Chybný článek
Jak řekl pan ministr odborář Škromach řekl, že podnikatelé nevytvářejí přeci pracovní místa. Založte si firmu a vybodněte se na inteligentní a náladové šéfy. Tomu ovšem socani ani ekonomické školy moc nefandí, ty Vás vyškolí jen na to jak být úspěšným manažerem, ovšem chyba lávky !!! Autor článku k těmto lidem samozřejmě patří. I když je na druhé straně barikády.
0/0
10.3.2004 11:46

bleeee

fluktuace prace
prace nabira po urcite dobe stereotyp, mam koleb sebe zensky kolektiv (jsem chlap) a hrabe mi cim dal vice. Sefka je zena a zeny by nemely patrit do managmentu, ne mlade a nezkusene!!! A to nedelam v zadne kosmeticke firme!!!! POMOC
0/0
10.3.2004 10:46

Veeger

Re:
Ženský mi nevaděj. Většinou jsem s nima měl dobrý zkušenosti, a to i na postech vedoucích. Učiněným peklem jsou ale ze známosti dosazení hochštapleři (zhruba tak mezi 30 - 40 lety, kteří si na úkor stopadesátiprocentní vytíženosti zaměstnanců dělají na vlastních kšeftech a z podniku tak i dojnou krávu. Přitom - nejvyšší vedení na ně nemůže, protože dotyčný na ně většinou něco zásadního ví, takže se ho nikdo neodváží vyhodit! Je to prostě takové monstrum uprostřed typického českého bordelu, které svým jednáním lidi jednak demotivuje, druhak zneužívá jak za kapitalismu dickensovské Anglie, ale především v důsledku jeho jednání přichází firma o ty nejschopnější lidi. 
0/0
10.3.2004 11:33

Nas.. .štvanej

jsou to kecy
tady v tomhle socanským bordelu najde člověk kloudnej flek jenom přes známost. Je úplně jedno, co umí, jaký má vzdělání atd. Vždycky po předhoní nějakej kamarádíček kohosi a on je z kola ven. V podstatě se moc od dob bolševika nezměnilo... alespoň v tomhle bysme se mohli od ciziny inspirovat. Mám pocit, i když amíky moc nežeru, že tam je to vo něčem ouplně jiným.  
0/0
10.3.2004 10:37

Janosik

Re:
Zcela souhlasím, známosti, a známosti.
To bych mohl vykládat o MF dnes, jaké má ta známosti.
 
0/0
10.3.2004 11:52

rsv

Re:
Tak v tomhle s tebou nesouhlasim. Mam slušný a dobře placený místo a bez známostí. Máš sice pravdu, že se známýma jde všechno líp,ale zauvažuj jestli není chyba taky v tobě. A navíc, co ti brání si ty známosti udělat?:)
0/0
10.3.2004 12:01

hledající

Re: Tak poraď
JAk takové místo najít? Už více než půl roku obíhám agentury a odpovídám ma inzeráty (taky si je dávám, a není to levné) a místo žádné, natož "slušný a dobře placený". A to mám vzdělání, praxi, jazyky,... ale ne ty známosti. Tak nejspíš skončím jako socka pod mostem, že?
0/0
10.3.2004 12:58

martin

Re:
Ziju delsi dobu v zahranici. I tady plati, ze pokud hledas misto pres agenturu a nesnazis se firmu kontaktovat primo, divaji se na tebe jako mene schopneho. Neni to tak moc o jazycich a jen o tom, co jsi vystudoval. Musis umet resit nahle situace. Spousta lidi tohle prave neumi a docela by jsi se divil, ze i tady na zapade. Je to obcas k popukani, ale obcas k placi.
0/0
10.3.2004 20:11

56xjf

autor
Kdyby byl p.Gruber podepsaný před článkem a nikoli až za ním, věděl bych, že číst tento text je zbytečné
0/0
10.3.2004 10:25

Aldo

k Barborce
No možná je to tím co si tu právě předvedla... On totiž člověk, který jen kritizuje, jako ty jen tak někdo do kolektivu či podniku nechce!
0/0
10.3.2004 10:21

Veeger

Re:
Ty rozumbrado! Ta slečna sice kritizovala, ale v první řadě podložila svou kritiku argumenty včetně vychytání konkrétních chyb. Takže, prostá otázka - nezasáhla v Tvém případě kromě nedůtklivého ega i potrefenou husu? 
0/0
10.3.2004 11:25

Barbora Ďáblíková

To jsou všechno jenom řečičky.
Hledala jsem zaměstnání několikrát. Přečetla jsem stovky rad, jak hledat zaměstnání. Nakonec to stejně bylo k ničemu. Uvítala bych článek, který by se obracel k zaměstnavatelům a radil jim, jak hledat vhodné zaměstnance. Mimochodem, jestliže chce někdo dělat novináře, neměl (!) by dělat pravopisné hrubky. I jedna je moc! Také by se měl vyjadřovat jinak, než pomocí slov "vlastně" a "jako". Reportér by naopak měl umět mluvit zřetelně a k věci. Stejně tak tiskový mluvčí.
0/0
10.3.2004 7:57





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.