Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Práce: kouření zakázáno

Zákaz kouření platí na všech pracovištích, kde jsou spolu kuřáci a nekuřáci. Člověk závislý na nikotinu jej může ošidit tak, že si najde pracoviště, kde jsou pouze kuřáci. Pokud se tedy neuchází o místo ve výrobně výbušnin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dáša

Hlavně z toho nesmíme zblbnout
Na minulém pracivišti jsme měli kuřárnu. Kuřáci chodili disciplinovaně kouřit tam, většinou s papírama v ruce, nebo po domluvě s kolegou probrat pracovní problémy. Nebo taky jenom pokecat. Nekuřáci si stejné případy vyřizovali v kancelářích. Jeden kolega nekuřák dokázal několikrát denně hrát až půl hodiny Freecell. Jedna kolegyně nekuřačka ranní kávovou půlhodinku strávila čtením Blesku na internetu. Zkrátka pohoda. Až na jednu kolegyni, militantní nekuřačku. Jakmile šel někdo z kuřáků směrem ke kuřárně (též ke kuchyňce nebo na taletu, neb to bylo stejným směrem), halekala hlasitě své nekuřácké komentáře., takže je každý slyšel, včetně šéfa. Jakmile zjistila, že tam probíráme mezi sebou technické detaily k práci (byli jsme tam noví), začala tam chodit taky (ber cigarety ovšem). Nic proti tomu, ale vždycky si stoupla do otevřených dveří, pak nás ujistila, že jí kouření zase až tak nevadí, kamarádi v hospodě taky kouří, ale dovnitř nejde, jen na skok...ale protože nepobrala, vysvětlování se protáhlo, kouř se pěkně natáhl do chodby a byl všude. A pokřikování "Už zase jdeš kouřit, no te je děsný" při každém pohybu po chodbě nepřestávalo. A výsledek ? Zakázali jsme jí tam chodit. Přestali jsme jí radit. Komunikovali jsme s ní minimálně. Zkrátka, nic se nemá přehánět.
0/0
11.6.2004 9:12

Jimbo

ZÁKAZ
Zakázat kouření všude, kde jsou nějáký nekuřáci nebo alespoň děti .... chceš hulit, dělej si to doma a zabíjej si svoje děti !!!
0/0
17.5.2004 19:21

Negatiff - kurak

bod 2
...a vadi stejne tak vyplaceny penize na postizeny spoluobcany? Jejich lecby, sanatoria, 60-ti tisicovy elektricky voziky, prispevky na auta pro invalidy? Nechteli byste taky na ne vytvorit nejakej peknej zakon? A pak si hned muzete vzit tarasnice a odstrelit honosny baraky VZP, diky kterejm zaviraj nemocnice v regionech? Kazdej si tady hledy zaminky proc by se nemelo kourit a nebo kdy a kde jo, ale skutecny problemy tyhle vsivy spolecnosti nikdo NEVIDI nebo NECHCE VIDET..............JDETE S TAKOVEJMA POKRYTECKEJMA KECAMA DO PRDELE!!!!!!!!!
0/0
17.5.2004 10:08

Negatiff - kurak

Pro i Proti
Peclive sem si precetl vsechny prispevky k tomuhle tematu. Je az s podivem kolik ruznejch nazoru se tady najde. A vlastne maji vsichni pravdu, at uz to, aby se na pracovisti nekourilo (coz je rozumny a mistnosti pro kuraky stejne mnohdy odradi i zaryteho vypalovace), tak i koureni v restauracich v dobe obedu je docela dobrej zakaz, ale dokaze si nekdo z Vas predstavit, ze by se nekourilo v hospodach, barech a restauracich vubec? Ja delam pro restaurace a jejich majitele, sam chodim na pivko s prateli ktery nekoureji vubec a nikdy aktivne nekourili a cas od casu me stejne pozadaj o cigaretu!!!! Kdo by asi tak chodil do hospod, kdyz by se tam nesmelo kourit? To by to mohli rovnou polozit, otevrit si mlecny bary  a prodavat jogurty!!!! A sme hnedka u vdecneho tematu "penize", kdo dava do statni kasy vic, z koho kapsy se co plati a stejne dojdete k velkymu HOVNU, protoze to zadnej z Vas nespocita!  Zatim je tak snadny se dohodnout a vzdycky to fungovalo individualne, kdyz sou lidi rozumny. Nejaky hromadny zakony sou k nicemu a jen lidi popuzujou proti sobe!!!!!!!  Taky si nestezuju na nadmerny zatezovani MHD, protoze je nekdo tlustej jako PRASE. Muzete stejne tak rvat proti HOMOSEXUALUM a LESBICKAM,  a ja nemam rad PEDOFILNI kneze a taky si muzu myslet, ze sou hrozbou spolecnosti. TAK SE LASKAVE NAD SEBOU ZAMYSLETE!!!!!!!!!!! JE SPOUSTA DALSICH VECI KTERY LIKVIDUJOU LIDI NEZ CIGARETY!!!!
0/0
17.5.2004 9:39

kurak

bez nas jste v ...
Nebyt nas kuraku a kozumentu alkoholu, kteri platime nekrestanske dane, by se tento stat polozil! Uvedomte si to.
0/0
14.5.2004 13:46

gagaryn

Re:
0/0
17.5.2004 12:07

Petr V.

Dalsi pruhlednej pisalek od idnes
Vetu: "Jaká příkoří jim připravilo EU?" mohl napsat jen smradlavej kurak. Ono pani redaktorko je normalni nekourit a ne obracene!! Ja mam ve firme 18 lidi a kuraci, kteri chodi na cigaretkovou pausu MUSI pracovat o hodinu dene dele nez ostatni. To byste nerekli kolik lidi uz se odnaucilo kourit! To je ale takovej nesvar cechackovstvi - proc se chovat normalne? Proc respektovat zakony? Proc brat ohledy na druhe? Presne podle toho to vypada s celou zemi. Nedivte se, ze vam vladnou zlodejicci a blbci, vzesli jen ze sveho lidu a jsou stejni jako on!
0/0
13.5.2004 23:54

kolomazník

náklady na léčení
Nejde jen o svobodu kouřit at je to kdekoliv .Kdo platí léčení nemocí způsobené kouřením? Neznám statistiky, ale dejme tomu že každý druhý je kuřák. Sta tisíce lidí ročně onemocní,stanou se do jisté míry práce neschopní a tisíce jich ročně zemře. Zbytečně. Náklady na jejich léčení platí Nemocenská Péče. Kdo platí tuto obrovskou mašinerii? My všichni. Takže já, nekuřák, platím léčení jednoho kuřáka. A tento kuřák mě za to za všechno osočuje že jsem bezohledný vůči němu. Jaká ironie. Nemocenská Péče v souhrnu je výborná věc pro finanční pomoc občanům onemocní li náhodně, nákazou nebo urazem. Rozhodně by neměli podporovat kuřáky kteří ůmyslně a proti doporučení lékařů otravují nejen sebe, ale i ty kteří jsou nuceni snášet jejich zlořád. Kuřáci, vezměte rozum do hrsti, a v zájmu nás všech, snažte se omezovat nebo raději přestat kouřit. Je to zpočátku obtížné, ale je to možné.
0/0
13.5.2004 23:04

niko...

Re:
neco si vo precti. naklady na leceni nejsou az tak velky, navic kuraci umrou driv, takze nezatezuji statni rozpocet o duchody, lidi je moc a stat potrebuje, aby vychcipavali. cigarety jsou nezanedbatelnym zdrojem dani, z hruba ze 40 Kc co stoji krabicka, tak jde neco pres tricet korun do statniho rozpoctu. kdyby kourilo 200 000 lidi krabicku cigaret denne, tak odvedou na danich neco pres 2 miliardy korun za rok, coz nejni uplne zanedbatelny. z uvedeneho vyplyva, ze by stat mel mit zajem kuraky podporovat.)
0/0
13.5.2004 23:21

Hobo

Re: náklady na léčení
Takováto argumentace je demagogie. V reakci na ni se musím zeptat osobně: žijete,kolomazníku, zdravě? Cvičíte? Jíte střídmě a pouze zdravé potraviny? Dbáte při pohybu dostatečně na to, abyste si nezpůsobil úraz? Chodíte pěšky nebo zamořujete vzduch splodinami z výfuku svého auta? Atd., atp. Mohl bych v otázkách pokračovat. Mohl bych poukázat i na jiné lidi než svého 76letého zdravého tchána, který nikdy nebyl vážně nemocný a nečerpal tudíž prostředky ze svého zdrav. pojištění. Lépe bude, když se sám zamyslíte.
Na závěr: jsem nekuřák. Svůj styk s kuřáky upravuji podle svých potřeb - mluvím-li s člověkem, který kouří, stojím alespoň 2 metry od něho nebo tak, aby směr kouře šel jinam než na mne. Vstoupím-li do zakouřené restaurace, otočím se a vycházím. Jsem-li ve společnosti, která zamořuje vzduch NAD MOJE HRANICE, odcházím. V mém bytě je zákaz kouření a výjimku má pouze výše zmíněný tchán. Kuřáci v mém okolí vědí: chtějí-li se se mnou stýkat, nebudou po tu chvíli kouřit; jina
0/0
1.2.2005 13:22

Marmeladeee

Jak proti kuřáctví - tak proti korupci
Kdyby se nám dařilo postupovat proti korupci tak razantně jako postupujeme proti kuřáctví...Úplatkáře vyslat v zimě na mráz, nezaměstnat je na pracovišti, kde všichni jsou proti korupci, atd. a v autobusech je nepustit sednout...
0/0
13.5.2004 23:01

Sarpa

Kouření?????????
Kterej kretén to psal? Na následky kouření nezemře ročně 220.000 tis. lidi , ale "pouze 22.000 tis. lidí. To by jsme tady do 20-ti let vychcípali. Stejně to jsou lidi většinou přespadsát let a ne žádný mlaďasové.  Nekuřák Michal.
0/0
13.5.2004 22:44

Břéťa

Taky názor
Až zničí kuřáky, půjdou na ty co žvejkaj a plivou žvejkačcky.
0/0
13.5.2004 22:17

flamer

proposal
Prestanu kourit na ulici, az zmizi z ulic pejskari a jejich smrduti milacci, jeste smrdutejsi manualove z MHD a ultrasmrduti skodovkari z ceskych silnic. Do te doby by byl muj prinos ke snizeni hladiny smradu minimalni.
0/0
13.5.2004 22:14

2Mac7

Re:
Stejným způsobem uvažují i oni .Tzv. kruhová kanalizace bez vyústění neboli blbost.
0/0
13.5.2004 22:22

flamer

Re:
no ona to byla trosku provokace (viz. nick) :)
0/0
13.5.2004 22:33

kurak

Zasnu
nad timto fenomenem. Cigareta byla kdysi otazkou vysokeho zivotniho stylu a dnes je z ni demon. Kdysi se kourilo v dopravnich prostredcich, ve verejnych budovach, v praci - kdekoli - a nikdo se nad tim nepozastavoval. Je mi nabliti ze sveta 'zdraveho zivotniho stylu' na prelomu 20. a 21. stoleti. Svet bude za chvili tak 'zdravy', az z toho bude nemocny. Naprosto kazdy clovek dela neco, co tomu druhemu 'nevoni'. Nevim proc by zrovna koureni melo byt neustale vypichovano. Ale takova uz je lidska povaha - ukazat si na zlo - najit si onoho demona a zrovna po nem hodit kamenem, byt za rohem ciha stovka jinych. Lidi venujte se mnohem dulezitejsim vecem, ktere tento svet vedou do zahuby a nechejte nas v klidu si vychutnavat oblacky modreho dymu.
0/0
13.5.2004 21:45

Marcela

Re:
Kdysi se bydlelo v jeskyních .
0/0
13.5.2004 21:58

kurak

Re:
Vidim, ze nemate nic lepsiho na praci nez uzkostlive sledovat tuto doskusi a pokazde, kdyz se objevi nejaky zastance koureni, kontrovat chabym argumentem. Co je to za primitivni reakci - kdysi se zilo v jeskynich. Je videt, ze jste vubec nepochopila podstatu meho prispevku. Lidi otravuji okoli tisici zpusoby - napr. premira parfemu, jezdeni autem, ale treba i uzvanenosti nebo svou tuposti atd. atd. To byste chtela zakazat parfemy, auta, drbny a tupce? Tak proc demonizovat jen koureni?
0/0
14.5.2004 13:32

Marcela

Re:
Úzkostí netrpím. Primitivní reakce " kdysi se žilo v jeskyni" je reakcí na primitivní argument :." Cigareta byla kdysi otazkou vysokeho zivotniho stylu a dnes je z ni demon. Kdysi se kourilo v dopravnich prostredcich, ve verejnych budovach, v praci ..." . Naštěstí toto " kdysi " nepamatuji. Klidně si své obláčky modrého dýmu vychutnávejte, ale nenuťte je druhým, leckomu nechutnají. A -  nezakazuji Vás.
 
0/0
14.5.2004 19:32

kurak

Re:
S vami je to marny boj zapskla pani Marcelo. Hnidopissky se chytate vzdy jen jedne casti argumentu, ale to podstatne vam stale unika. A to skutecnost, ze zpusobu, kterymi lide otravuji zivot druhym lidem existuje nespocet a koureni je jen jednim z mnoha. Ale na to vy nemate co rict. 
0/0
14.5.2004 21:22

kurak

Re:
A mimochodem, nikdo vam je nenuti. Vzdycky staci kousek poodejit, pokud vam blizkost kuraka vadi. Svet je prece dost velky, ne?
0/0
14.5.2004 21:24

Marcela

Re:
Vždycky stačí odejít , když Vám něco vadí, hlavně proti tomu nic nedělat .
0/0
14.5.2004 21:46

Marcela

Re:
...A to skutecnost, ze zpusobu, kterymi lide otravuji zivot druhym lidem existuje nespocet a koureni je jen jednim z mnoha... a protože je jich tolik, tak se nebudeme snažit druhé neotravovat, proč dělat něco s jedním problémem, když nestihneme či nemůžeme něco dělat se všemi ? Marný boj ? Já jsem s Vámi nebojovala, Vy se mnou ,zapšklou hnidopiškou ano ?    
0/0
14.5.2004 21:44

kurak

Re:
Tak doufam, ze se budete drzet vasi logiky a brzy podniknete nejakou iniciativu treba proti uchylum, ridicum, nebo pejskarum. Ted kdyz uz je o jeden problem min, proc se nepustit do dalsiho, ze?
Ja jsem s vami nebojoval. Jen diskutoval. Snad jste natolik vzdelana, abyste pochopila, ze rceni 'marny boj' neznamena nutne valku.
0/0
14.5.2004 22:36

2Mac7

Re:
Ne , boj neznamená nutně válku, jen boj. O žádný problém tu míň není a nebude, dokud je tu tak velké množství lidí s Vaší logikou :  .. Vzdycky staci kousek poodejit, pokud vam blizkost kuraka vadi. Svet je prece dost velky, ne?...tedy , když já někoho obtěžuji ať ten obtěžovaný odejde jinam, přeci nikdo nemůže chtít po mně , abych já bral na někoho nějaké ohledy. Já si budu dělat co chci a komu to vadí , má smůlu " . Dokud tito lidé nezmění svůj styl přemýšlení , nezmění se nic , ani na silnicích ani v běžném životě, bohužel.
0/0
15.5.2004 19:19

kurak

Re:
Vite, ono je to oboustrane. Stejne tak  si my kuraci muzeme stezovat na diskriminaci. Pokud je svet plny netolerantnich nekuraku, je to uplne stejna logika.
0/0
15.5.2004 21:01

Marcela

Re:
Budete tolerantní, když  každý den před Vaším domem budu pálit pneumatiky?
0/0
16.5.2004 10:16

kurak

Re:
Prosim Vas, nedelejte z komara velblouda.
0/0
16.5.2004 20:38

2Mac7

Re:
Kdybych byla na pálení pneumatik závislá , neviděla bych v tom velblouda .
0/0
16.5.2004 21:23

kurak

Re:
Tak poslouchejte. Pochybuji, ze vam kazdy den pod oknem vypaluje skupina padesati kuraku, kteri vam kour cilene foukaji do bytu. Nesrovnavejte prosim cigaretu s tovarnim kominem. Ja, kdyz kourim na verejnosti, vzdy si stoupnu tak, aby kour sel nekam, kde nikdo neni. Coz jaksi neni velky problem, nebot objem cigaretoveho koure neodpovida hromade palicich se pneumatik. A pochybuji, ze vy mate zkusenost s kuraky, kteri se ohromne bavi tim, ze kouri pul metru od vas a foukaji vam to obliceje. A pokud mate problem s tim, ze spolupracujete se samymi kuraky, zcela jiste se da nalezt nejake reseni. Ja napriklad povazuji za samozrejmost jednu mistnost v dome, kancelari, ci kdekoli, ktera je ustavena jako kurarna. Nemusim kourit vsude. Ovsem celoplosna reseni namirena proti skupine obyvatel jako za totality, bych za schudne reseni nepovazoval.
0/0
17.5.2004 12:04

Petr V.

Re:
Jestli si chces vychutnat oblacek modreho dymu, tak se se svym problemem nekde zavri dima a neotravuj okoli! Doopravdy nesnasim, kdyz se du najist do restarace a nejake prase mi tam huli pod nos. Vetsinou volim pomerne razantni, nicmene slusne upozorneni. Uz se mi ale stalo, ze jsem musel par typku proplesknout (byt pred jejich drahou polovickou), ale nejak se vy prasata usmernovat musite! Jestlize mi nekdo hodla delat problemy se svou drogovou zavislosti, velice rychle zjisti, ze muze mit on problemy zcela jineho razu!
0/0
14.5.2004 0:06

Nikotin

Re:
Zajdi si do cukrárny,nebo do lesa... tam se většinou nekouří, a jestli máš potřebu někoho proplesknout, přijď zítra ve 20:00 k "Chudákovi", můžeš to zkusit na mě.
0/0
14.5.2004 12:01

kurak

Re:
Ubohy clovicku, jak malo ti staci.
0/0
14.5.2004 13:33

Negatiff - kurak

Re: woaw!
...souhlasim s Nikotinem , skoda ze sem si to neprecetl driv dorazil bych do ty knajpy taky.
Dvoumetrovymu hovadu bys nerekl aby to tipnul, co? Ten by ti to fouknul do xichtu a este by ses mu omluvil, ze si ho rusil u cigaretky.
V hospodach se vzdycky kourilo a kourit bude, Smir se s tim!!!!
0/0
17.5.2004 10:19

Abe59

Kuř si doma !!!
Mě kuřáci tada vadí hodně. Smrdí to jako svině, skoro každej kuřák ještě plive na chodník, všude házejí ty svoje nedopalky. A po ránu, když stojím na zastávce MHD a nějaký kuřák si zapálí, tak je s toho až na blití. Chápu, že kuřák si chce ten svůj humus zapálit ale ať si zapaluje tam, kde nikomu nehulí pod nos.
0/0
13.5.2004 21:32

Petr V.

Re:
Uplej souhlas! Je mi jedno jestli to je fetka s jehlou v ruce nebo fetka s cigarem v hube! Fetak jako fetak!
0/0
14.5.2004 0:08

spaldings

Kecy, kecy, kecy
Samozřejmě, cítit to je, ale že bych se zkroutil když si vedle stoupne kuřák. Jdětet do hajzlu, stačí se jednou nadechnout na magistrále ( a tam nejezdí jen kuřáci, ale mraky nekuřáků, a je to jak 50 cigaret. Kdepak, dělá vám dobře buzerovat jiný. A ty kecy, že když rodina dole kouří, tak že máte plný byt :-))) Větráte někdy ? Panebože to je militantnost že to bere dech.
0/0
13.5.2004 20:28

MILK

Re:
to je blbost co rikas...ja jsem kurak a do 20ti jsem nekouril a vim moc dobre jak mi to vadilo....a rozhodne dobre chapu ze to nekoho i "zkrouti"...proste neplati ze co nevadi me nevadi ani tobe....a podle toho je poterba se zaridit....rozhodne je mensi problem aby kurak nekde nekouril nez aby se to nekurak  snazil vydrzet....proc taky???
0/0
13.5.2004 20:36

spaldings

Re:
já kouřil 30 let a teď nekouřím, ale jestli někomu vadí, že někdo někde kouří, tak ať jde jinam, ne ? Kuřákovi zase vadí, že omezuje někdo jeho. Nekuřáci nemají nějaký privilegia. A ne že neobtěžujou. Obtěžujou, minimálně tím, že omezujou druhý. Něco jiného je prostor, odkud není úniku. Ale na zastávce - to je směšný.
0/0
13.5.2004 20:40

SilverOne

Re:
ty omezenče ty ses narodil s cigárem v držce? Říct mi někdy nějakej kuřák ať si jdu stoupnout jinam tak s nim hodně rychle vymetu
0/0
13.5.2004 21:52

xaeris

Smokie Dostálová
Pokud tu budou rozhodovat o zákonech persony, jako je stále kynoucí poslankyně Dostálová, která zastupuje kuřáckou lobby, bude se tu hulit jak z továrního komína.Takové zástupce lidu bych přestěhoval do Černobylu, tam už víc škody nemůžou na lidech napáchat   
0/0
13.5.2004 19:46

Agente demente

Re:
viz.jmeno, protoze tohle snad ani nema cenu komentovat.
0/0
13.5.2004 20:42

chickensalad

je to zavislost!!
Jsem prilezitostny kurak, dam si cigo obcas pri pivu a stejne musim rict ze koureni je humus. Neni to vubec nic dobryho, zivota se da uzivat mnoha lepsimi a zdravejsimi zpusoby, koureni je zavislost a kurak je diky ni vlastne svym zpusobem omezenec, proste si musi jit dat to svoje cigo jinak by nevim co...jeste ze nepatrim mezi ty zavislaky :)
0/0
13.5.2004 19:45

Kuca

Souhlasim, koureni zakazat
Kourit bych zakazal i v zastavka, hodne to obtezuje a kuraci jsou lini jak prase protoze jsou lini udelat pak kroku ke kosi a vyhodit tam spacka..KONEC S KOURENIM!!!
0/0
13.5.2004 19:38

spaldings

Re: A co takhle
udělat pár kroků sám ? Just ne, co ? Kuřáci budou házet vajgly do popelníků až jeich jednak bude všude dost a druhak, až nekuřáci pochopí, že se to jmenuje POPELNÍK a že papíry se hážou do PAPÍRNÍKU.
0/0
13.5.2004 20:31

eliska

absolutne souhlasim s nekourenim v mistech odkud se neda odejit
...vubec nechapu ze jsme vas tak dlouho tolerovali....neumite si dnes uz ani predstavit co to bylo za hnus...po 13 hod letu, jsme vsichni smrdeli  jako popelnik, a to stipani v ocich, skrabani v krku !...absolutne nemam nic proti kurakum, kurte si ve svem obyvaku, ve svem aute, ve sve posteli...ale uz nepredpokladejte ze je zcela na miste, aby vsichni ostatni hulili spolecne s vami...
0/0
13.5.2004 19:21

simsalabim

Re:
Pokud někdo kouří ve svém obyváku, a otevře okno, byty nad ním jsou plné kouře. Jak v hospodě. Vím o čem mluvím, pod námi kouří celá rodina, a v bytě máme smrad.
0/0
13.5.2004 19:33

spaldings

Re: ale ale
po 13 hodinách letu jste nesmrděli, měli jste si říct pilotovi, ať zapne klimatizaci, totéž platí pro restaurace. Milá zlatá, když z Vás čpí na desítky metrů nejaký pičifuk, tak je to k poblití daleko víc, o alergicích ani nemluvím. To Vám ale nevadí, co, protože ho používáte Vy. Mně zas vadí tohle.
0/0
13.5.2004 20:34

eliska

Re:
Co se tyce picifuku, mas absolutni pravdu! Nekteri lide nevedi, ze parfem ma byt citit pouze az v blizkosti 6 cm a v letadle pro jistotu 6mm...Nechapu  ze aerosoly jsou stale na trhu.
Co se tyce koureni v letadle tak s tebou nesouhlasim.     
Hospoda...fajn, tam si muzu vybrat...kdyz mi to nevyhovuje, muzu jit jinam....
0/0
13.5.2004 21:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.