Horko na pracovišti
Pracuji jako řidič tramvaje v Praze. Kdo cestuje tramvají v létě po Praze, ví jaké je v ní horko. Ještě horší je to ale v kabině řidiče, kde na přímém slunci je okolo 50-60 stupňů Celsia. Máme sice v kabině větrák, ale ten spíš točí kolem dokola žhavý vzduch v kabině než aby větral, otevřené okno je nanic, když venku nefouká vítr, a náporové větrání je účinné jen při rychlosti jízdy nad 50 km/hod. což v Praze prakticky nejde nikde. Jinde, např. v Brně mají tramvaje nad kabinou řidiče klimatizaci, která dokáže vytvořit pro řidiče pracovní podmínky, které mu vyhovují. To, že to jde jinde, svědčí o naprostém nezájmu DP-PRAHA vytvořit důstojné pracovní podmínky pro řidiče nejen tramvají, ale i autobusů. Co nato technik bezpečnosti práce,nechám bez komentáře. Vy cestující jste v ohrožení, protože v horku klesá pozornost, a tím stoupá nebezpečí nehody. Takže jako cestující by jste se měli hlasitě ozývat, protože my řidiči jsme malí páni i když na to upozorňujeme, a odbory nemají sílu toto prosadit.
Ve svých kancelářích přitom klimatizaci mají. Tam DP-PRAHA nelituje peněz. Na pracovníky provozu se vždycky kašlalo.