Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když stádo zaměstnanců nenávidí odlišnost

Vyspělé a civilizované podniky milují různost, neustálé pučení něčeho nového, nápaditého.Ty ostatní se zuby nehty drží stejnosti lidí, procesů a stádnosti. Trestat tvořivé jedince, kteří se chtějí vzdálit tupějšímu stádu, se dá bohužel velmi rafinovanými způsoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

p. Gruber
Stále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0/0
13.12.2004 19:30

Tomáš X.

Autorovi
"Kamarádíčkové, stádečko", .... to je vyhrocené emotivní hodnocení, to není seriózní psychologický nebo sociologický rozbor. Tohle může autor psát do komentářů k jiným článkům, ale ne jako samostatný článek. Fakticky to může být leckde pravda, ale vyznění článku vypadá spíše jako reakce na jeden konkrétní případ než jako nestranný statisticky významný rozbor.
0/0
13.12.2004 17:07

Honza

p. Gruber
Stále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0/0
13.12.2004 15:47

naivka

čerstvá zkušenost
Před třemi měsíci jsem nastoupila jako vedoucí zákaznického servisu v jedné menší firmě. Do té doby firmu řídila pouze ředitelka, která se rozhodla zřídit novou pozici vedoucího, aby přesunula část svých povinností na někoho jiného. Její zaměstnanci však usoudili, že nikoho takového nepotřebují (zvýšená kontrola!) a já jsem tak byla odepsána - dříve, než jsem vůbec poprvé vstoupila do dveří. Od prvního dne mého nástupu do práce bylo zřejmé, že mě tam mé nové kolegyně nechtějí. Domnívala jsem se, že časem pochopí, že jsem celkem normální člověk. Na konci zkušební lhůty jsme se s paní ředitelkou dohodly, že odejdu, protože jsem "nezapadla do kolektivu" (ačkoliv jsem při konkurzu byla opakovaně ujišťována, že jsem do jejich kolektivu přesně ten správný typ).
 Zajímavá životní zkušenost (doufám, že naposledy - a nikomu to nepřeju, snad s výjimkou zúčastněných dam onoho kolektivu). Věřte, že být za idiota - ať děláte co děláte - není nic moc.
0/0
13.12.2004 15:44

Dan

Re: čerstvá zkušenost
Něco podobného znám. Je mi 25 let. Nastoupil jsem do práce, kde muj novy kelektiv tvořily pouze dáme od 45 - 50 let, At jsem delal co jsem delal, do kolektivu mne nevzali, at jsem se snazil s nimi i promluvit. nikomu to nepreju. Jelikož jsem to vydržel přes období zkušební doby, nemohl jsem odejít ihned a trvalo to dalsi dva mesice nez jsem mohl zmenit pozici v ramci podniku. Ted delam ve smíšeném kolektivu a je to paráda.
0/0
13.12.2004 16:12

naivka

Re: Re: čerstvá zkušenost
díky za reakci na můj příspěvek. Mimochodem jsem dáma 43 let, onen kolektiv byly vesměs dámy 26-35 let. Na věku tedy asi nezáleží. Také jsem předtím dělala ve smíšeném kolektivu a bylo to v poho.
0/0
13.12.2004 23:12

spaceman7

Chcete vědět co je odlišnost?
... tak zkuste práci v Británii, např. přes www.webpark.cz/praceveu Tam poznáte odlišnost a pokud se vrátíte, pohled na věc bude jiný.
0/0
13.12.2004 15:24

job3000

System
Dobrý den,
to co autor popisuje jsem už několikrát viděl nebo zažil.
Jsou různí lidé.
Ti co jsou schopni přicházet s novými nápady a vnášejí systém práce není mnoho.
Nedávno jsem u jedné dealerské pobočky prodávající automobily už 2 roky se potýkala v problémech a ať přišel jaký chtěl vedoucí, který nenastolil nový systém a podřídil se stávajícímu systému tak se nic nedělo.
Já jsem to vyděl jako tu největší chybu. Majitel chtěl pobočku prodat nebo zavřít.
Pak nastali okolnosti kdy vedoucí servisu u konkuren ce nebyl spokojen a přešel do této pobočky nastolil svůj zvyklí systém z předchozího zaměstnání. Za 3 měsíce se produktivita zvedla cca 150 % oproti stávajícímu stavu.
0/0
10.12.2004 14:26

melkor

Re: System
Co Vam ta chudinka cestina udelala, ze jste na ni tak zly?
0/0
10.12.2004 16:54

Al-Aziz

Oprava
Provedl bych v článku drobnou korekturu... A sice ve slově "stádní" bych písmeno "d" nahradil písmenem "t". A bude to naprosto přesné
0/0
9.12.2004 21:36

Tonda

odlišnosti
Tak se s tím nedá nic dělat .
0/0
9.12.2004 12:03





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.