Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čeští šéfové: statisíce za luxus

Co je V MÓDĚ MEZI MANAŽERY? Obleky od Huga Bosse, zavazadla Samsonite a dovolená v Ománu. Ze sportů vedou ty adrenalinové a golf, v hudbě Mozart nebo Metallica.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stanic

k smíchu
Super manažer v pasatu? k smíchu.
0/0
6.5.2006 9:44

Jirka

Samsonite a luxus
Jeste jsem zapomnel rici o kufriku SAMSONITE!!!! Kdo ho ma, je v baliku, hahahaha. Normanlni, obycejny kufr, lepsi prumer. Fakt gratuluju k super clanku. Jinak jeste drobnost, opravdovi bohaci muzou byt majitele firmy, ne manazeri, ale to by autor clanku, ktery povazuje oblek Boss za nevidany luxus nepochopil.
0/0
22.6.2005 17:14

Jirka

To je ubohost
Musim rici, ze uz jsem se dlouho takhle nezasmal. Ten clovek co psal ten clanek nema poneti o cem pise. Jen par veci, Pal Zileri se pise mekke I !!! Navic Zileri zadne obleky na miru nedela, hahaha. Musel jsem se smat. Jedine co dela, je ze Vam nechaji delsi kalhoty a ty si nechate upravit. I kdyz mozna ten pseudomanazer co to o sobe psal tehle uprave rika oblek na miru. O k tomu Hugo Boss.uz to tady nekde psal, HB je obycejna stredni panska konfekce, nevim jak kdo prisel na to, ze je to luxusni obleceni, obleky do 20 tis CZK, to ma byt luxus? prumerna konfekce. Ale fakt jsem se bavil, redaktor a hlavne citovani pseudoprachaci nemaji poneti o tom co je to opravdu styl. Mozna muzou oblbovat na idnes, ale to je cele. Jinak nechapu jak nekde muze delat kdovijakeho uspesneho manazera z obchodniho reditele freeportu, nebo zastoupeni Scand Airlines? Jsou to bezne manazerske pozice, placene vice nez je prumer, ale bohaci?? Hahahahah. Ti jsou opravdu nekde jinde. Uplne. Fakt smesny clanek i au
0/0
22.6.2005 17:08

Averny

Závist
Je to poprvé, kdy jsem se rozhodla něco napsat. Přečetla jsem si všechny komentáře a vyplynulo z nich, jak jsou lidé závistiví. Hlavně jde-li o peníze, postavení, ... Všichni vidí jenom tohle. Nikdo si neuvědomuje, že za tím musí být spousta práce. Dnes se do vedení (nejenom nejvyššího) nedostávají lidé "po známosti", ale musí se tam vypracovat sami (a hlavně se tam udržet). Stěžovat si, že někdo pracuje někde za mizerné peníze umí každý. Já taky pracuji  za mizerné peníze (brigádně, cca 30 hod/ týdně), abych měla na svá studia a na to stále se něco nového učit. Ale nestěžuji si. To je totiž podle mne ta nejlepší investice - vzdělání. Jenom lidé, kteří mají něco v hlavě můžou zastávat důležité funkce. Takže, pokud se někomu nelíbí, že nechodí na honosné obchodní obědy, na golf,... ať neplýtvá silami na závist, ale ať dělá něco sám se sebou. Třeba se vypracuje...
0/0
15.6.2005 21:02

Bochi1

Re: Závist
No, víte, v podstatě máte pravdu. Akorát svět není tak ideální, jak byste si možná přála. Také jsem léta investoval do vzdělávání a nyní dělám práci, kterou jsem chtěl a na kterou jsem se dlouho připravoval a kterou považuji za vysoce kvalifikovanou. Když jsem byl ještě v ČR, byl můj plat hluboko pod českým (neřku-li pražským) průměrem, nyní jsem v zahraničí (na universitě) a také sotva vyjdu. Když pak čtu o manažerských platech v řádu 100, 200, 300 tisíc, v podstatě také trochu závidím a říkám si, jestli je jejich práce opravdu o tolik obtížnější, časově náročnější a kvalifikovanější.
0/0
7.7.2005 0:00

apokalypsa

Mauricius - luxus ? :-)
Letenka na Mauricius (zpatecni)  je dokonce i za 200 EUR z Nemecka (na posledni chvili), vcetne ubytovani se dostanete tak na 20.000/tyden.
Mozna takova Antarktida, Ocenaie jsou financne MNOHEM narocnejsi...
0/0
14.6.2005 14:22

jemno

no to jsou kecy
co to je za články? a obzvláště mě baví slovní posjení manažer a dřina :)) ... o kolik pracuje víc než "obyčejný" člověk? :)))
0/0
13.6.2005 15:53

Honza

Nesmysly
Mám-li být upřímný, ten článek je nesmysl. V těchto kruzích se pohybuji, ale s výjimkou finanční sféry a pár dalších odvětví si manažeři na nic nehrají a není výjimkou, že ředitel firmy s miliardovým obratem chodí do práce v džínách a mikině, protože pak je blíž dělníkům a oni ho berou. Kdyby přišel v obleku od bosse, tak jednak to v té továrně nikdo nerozezná od hadrů z Tesca a druhak tam každému bude pro smích.
0/0
8.6.2005 8:25

Erben2

Re: Nesmysly
Moje žena dělá ve firmě, kterou vlastní jeden z nejbohatšícjh lidí v republice. A ten chodí občas do práce v šortkách a tričku. Tak ňák nevím, ale ten člověk je mi sympatickej.
0/0
8.6.2005 10:04

karel

hugo boss v nemecku
prijde mi zajimavy, ze treba v nemecku je zrovna znacka hugo boss takova slusna stredni trida, neco jako u nas op prostejov. oblek "od bosse" se tady kupuje standardne (to je NE ve sleve) za EUR 400, v prepoctu 12,000. v akci potom stoji kolem EUR 250-300. v podobnych relacich (EUR 300-800) se pohybuji treba i zimni kabaty -- zajimave srovnani s obchodem hugo boss v praze na jungmannove namesti, kde obleky i kabaty zacinaji kolem CZK 30,000 (tj. EUR 1,000). snad se brzy evropska konkurence projevi i v prodejnach odevu :) 
0/0
8.6.2005 0:59

eliska

assess
  • Firma prosperuje, udrzuje dobrou pozici na trhu, jde s moderni technologii, dba na cistotu vzduchu, vody, zamestnanci jsou spokojeni a planuji koupi bytu/domu/auta/nakupuji (zeme prosperuje)....platy klicovych manazeru jdou do stratosfery   
  • Zamestnanci ziji z ruky do huby, v zime topi jedem,  manazeri berou o 1200% vetsi plat nez prumerny zamestnanec... managori v obleckach "tuzex" vyrobcu (sami nedokazou tak pekne vyrobit ! ) utraceji prachy ktere nemaji a v zemi ktera jim to umozni zanechaji slapotu v roztavajicim snehu
0/0
7.6.2005 22:40

Slon

Vtip :o)
Jde slon s myskou a najednou slon spadne do diry. Ta dira je tak velika, ze se z ni slon nemuze sam dostat. Myska na nej vola, at pocka, hned bude zpet. Za chvilku myska prijede v Porshe a hodi slonovi provaz, aby ho vytahla ven. Jdou spolu dal. A najednou dalsi dira, ale tentokrat do ni spadne myska a vola, aby ji slon pomohl. Slon se jen tak prikrci, myska se ho chytne  peni*u a tak se dostane ven.
Pouceni?
Neni dulezite jestli jezdite v Porshe nebo nosite obleky od Bosse, ale jak mate dlouhe p*ro.
0/0
7.6.2005 21:06

NovoCZ

Tohle je psané taky na pokyn?
Tak koukám že nejen Policie ČR dělá to co jim ukáže soudruh Grebeníček. Novináři z iDnes to dělají taky. Jinak smysl tohoto článku nevidím ...
0/0
7.6.2005 20:52

Kecalin

Priority
Ano, je potreba, aby manageri byli obleceni ve spickovych hadrech, jezdili v poradnych autech (poradny motor, kuze, navigace) a samozrejme za firemni penize i na dovolenou, protoze jedine tak bude firma prosperovat. A to neni zavist, ale drobna zkusenost. Napred se vyhlasi usporna opatreni, ze i nakup korunovych polozek bude schvalovat sam pan druhy nejvyssi manager, neni na opravy stroju natoz na nakup solidniho naradi a nebo nedej boze novych stroju,  a pak se najednou zjisti, za se usporilo na nova auticka v kuzi... Ale na plebs se jaksi porad nedostava a porad nejsou penize...
Takze jak rikam, neni to zavist. Pokud funguje firma, tak at ma vedeni ten luxus. Ale pokud se podrizenym tvrdi, ze nejsou na nic prachy (a nemyslim zrovna zvysovani platu, ale treba nakup softwaru, naradi, nastroju, materialu pro vyrobu, na ruzne kurzy atd.), porad se tvrdi, ze ted je to spatny, ale v budoucnosti to urcite bude lepsi, a pak je najednou videt, ze na neco a pro
0/0
7.6.2005 19:03

Kecalin

Re: Priority
nejak se to useklo takze:
nekoho penize jsou. Tak se pak nekteri nedivte, ze pri precteni cehokoli o vyhodach tzv. manageru se najdou lidi, kteri po zkusenostech jim nepreji ty vydrene a urcite zaslouzene statisice.
0/0
7.6.2005 19:14

Zwerg

Re: Priority
Ty popisuješ poměry a hospodaření ve státních, příp. polostátních firmách, že?! Ale rozhodně ne ve firmách soukromých.
0/0
7.6.2005 19:56

zhost

Re: Re: Priority
presne tak, dneska uz si kazdy rozmysli, jestli poridit investici do vyroby nebo luxusni auto, ktere za dva roky ztrati polovinu hodnoty...
0/0
7.6.2005 21:00

syselpolni

Re: Re: Re: Priority
můžete si být jistý tím, že každý ne. A nemusí to být jen o luxusním voze. Osobně znám dva lidi, kteří ve svých firmách rozhodují i o tom, kolik a za kolik se koupí hajzlpapíru, ale z důvodů zmatků ve výrobě a obchodě jim utíkají v tom jednom případě snad i miliony a ve druhém případě nějaký ten stotisíc ročně. Oba si ale shodně myslí, že jsou super manageři a nepostradatelnými pány situace. Ne náhodou spadají  období jejich "rozmachu" do dob, kdy banky rozdávaly peníze plnými hrstmi a málo kdo je v konečném důsledku musel vracet. Od těchto dob taky beru tuto komedii s luxusními obleky apod. s velkou rezervou, neboť málo firem je skutečně průhledných.
0/0
7.6.2005 22:35

Kecalin

Re: Re: Priority
Je to firma "privatizovana" v kuponovce, na jejimz fungovani se mj. podepsal vliv PPF (napr. nuceny nakup aut a dalsich veci od firem jednoho z clenu vedeni PPF, nejvyssi vedeni (tehdy mladeznicke)  dosazene PPF, dalsi management vetsinou z dob predlistopadovych).
0/0
7.6.2005 22:18

radegast45

O cem je ten CLANEK ???
to je specialita mlade fronty,co delaji manageri?uz se mi moc styskalo,inu cesky folklor,mysli ze MF ma na VIC,.....vzdyt to uz tolikrat letos dokazali!!!
0/0
7.6.2005 18:30

kufřík

30 lety manažer není manažer
No nevím, je mi třicet, mám tři děti, slušnou praci a ještě podnikám.
Rád si pořizuju věci, které mají užitek a jsou kvalitní. No nevím, aler kufr Samsonite je docela samozřejmost ve světě a i v Evropě, to samé oblek od Bosse apod.
To jen u nás je obyč konfekce CaA, Next apod. braná jako něco více, ale jeďte do Anglie a tam nekoupíte nic horšího než tuhle konfekci.
Co se týká sportu, golfu, dovolený, vždy jde jen o rozhled.
A to, že se v článku nepíše o vzdělání, rodině, hodnotách - to přesně vypovídá o křupanství manažerů, závistí novinářů...
0/0
7.6.2005 16:49

Magdaléna

Re: 30 lety manažer není manažer
ano, to je zcela přesné. Článek se snaží podsouvat lidem, že kufr Samsonite je kdovíjaký luxus či co. Ano, je to drahý kufr, nicméně pro někoho, kdo cestuje téměř co týden a doslova v tom kufru bydlí, je to věc denního použití, narozdíl od rodinky, která jede jednou za rok do Chorvatska k moři a vozí si oblečení v sportovních taškách z tržiště - protože jim prostě pro jejich potřeby stačí... (sama cestuju se stylovým starým "papírákem" s kovovými rohy :) A tak by se to dalo rozpitvat celé.
0/0
7.6.2005 16:57

mmako

Re: Re: 30 lety manažer není manažer
Souhlas - pokud mám celý den někde dřepět v obleku, tak to bude něco, v čem se dřepět dá a co po lehkém zmáčknutí nevyadá jako vytažené stejskalovic krávě z držky - jak se říkalo v naší rodné vísce... Stejně tak ten inkriminovaný kufřík - tahám to s sebou pořád a rostě potřebuji mít jistotu, že se tomu nic neutrhne, když to zvednu, že se to během půl roku neošoupe a že to půjde zavírat i poté, co to pětkrát zkusím. Jinak samsonite sám o sobě je taková v tomto zábavném státečku spíš pilulkami vyhnaná značka - tyhle kufříky nabízí každý letištní obchůdek a tak, na tom není nic luxusního.
 
Každopádně článek na mne působí jako další (a značně úspěšné) pokračování tématického cyklu "život těch, které bych měli nenávidět žmoulajíce sáček s průměrnou mzdou" (sáček proto, že poplatky v bankách, že.. ale to je z jiného cyklu). Vidno z reakcí - funguje to...
0/0
7.6.2005 17:44

mmako

Re: Re: Re: 30 lety manažer není manažer
A abych se neroztahoval přes zbytečně moc vláken - dodám jenom, že na třicítku koukám zespodu - ale moc dlouho koukat nebudu, u toho notebooku sedím v obleku a jsem manažer... tvrdě do mě :-)  Řečičky o tom, že to tady nikdo s platem nad třicet (padesát, sto, ...) tisíc měsíčně nečte smáznu předem - pro dnešek mám hotovo a mrknout se do těchhle diskuzí je jednak velmi zábavné, druhak intelektuálně značně nenáročné - vzhledem k absenci logiky v argumentaci netřeba reagovat a zdůvodňovat. :-)
 
No, abych se vymáčknul - děti (dva kousky by se našly) zatím vzdělání nevyžadují, ale paní manažerová má všechno, co potřebuje a co je jí vidět na očích, mrňata taktéž a až teprve potom se utrácí za golfové hole a tak :-) A tyhle priority mají zatím všichni ostatní "zasratí kravaťáci", se kterými jsem se setkal... Oni jsou to totiž taky jenom lidi. Ale třeba na rodinu se jich v rámci článku nikdo neptal....
0/0
7.6.2005 17:50

simple

Re: Re: Re: Re: 30 lety manažer není manažer
Konecne nekdo, kdo byl schopen to vystizne popsat i tem, kteri jen sedi u techto diskuzi a porad nekomu nadvaji... Asi je to uspokojuje... Kazdopadne se da silne pochybovat nad jejich "chytrou a jedinou pravdivou argumentaci"
0/0
7.6.2005 18:46

Magdaléna

ha ha
nikde jsem nenašla, že by jediný z těch šéfů investoval peníze do vzdělání svých dětí nebo pohodlí své ženy, která se patrně musí sakra točit, aby zvládla domácnost, děti a přetíženýho manžela, i kdyby měla k ruce deset pomocnic. Hlavně, že se tu lidem podsouvá, že "ty šéfové"  investujou do toho, aby jim pupínky vymačkávali v kosmetickým studiu. Ručně šitý boty? No a co. Ty mám taky. Dovolená na Mauriciu? Chodím tam po dvou nohách stejně jako v jižních Čechách, svítí tam jedno a to samý slunce... To se zas někdo pokouší vyvolat v nás, průměrně vydělávajících, závist, žáno?
0/0
7.6.2005 16:01

Merk

Re: ha ha
No musíš ale uznat, že minimálně v Tvém případě se to docela povedlo, ne? ;-) Možná by stálo za uvážení vyléčit si komplexy, dokud je čas...
0/0
7.6.2005 16:22

Magdaléna

Re: Re: ha ha
já jim to ale opravdu nezávidím. Naopak, docela si vážím lidí, kteří dokážou vybudovat a vést firmu. Nevím, z čeho usuzujete (usuzuješ?, když mi teda tykáte), že jim závidím... Článek mi přijde jednostranný ve stylu "hele, voni hrajou golf, voni nosej drahý vobleky..." No a? říkám já.
0/0
7.6.2005 16:38

simple

Re: Re: Re: ha ha
kdyby si (jste) na to rikala "No a?" tak by jsi (jste) se tady ani neozvala...
0/0
7.6.2005 18:36

brm

Re: Re: Re: Re: ha ha
mily simple ... to byl opravdu "simple" prispevek ...
0/0
7.6.2005 23:52

Erben2

Re: Re: Re: Re: ha ha
Ale Magdaléna tu napsala jen svůj názor, se kterým se plně ztotožňuji a fakt taky nikomu nic nezávidím, ani nemám proč. Preferuju v životě jiné hodnoty, než např. luxusní dovolené.
0/0
8.6.2005 9:53

Erben2

Re: ha ha
Není co dodat. Plný souhlas.
0/0
8.6.2005 9:52

Erben2

.
Ještě je v článku opomenut fakt, že  u manažerů jsou IN košile v různých odstínech modré  Myslím, že mezi manažery je tak 10% lidí, kteří opravdu něco umějí, ale zbytek jsou jen napomádovaní panáci, i vizulálně podobní jeden druhému, kteří věčně schůzují, běhají po chodbách se štosy papírů a vedou přechytralé řeči se spoustou cizích výrazů, kterým okolí nerozumí. Vlastní zisk podniku či firmy ale vytváří úplně jiná skupina lidí.
0/0
7.6.2005 16:00

Pjotr_Pjotrovic

Re: .
A která skupina podle Vás, když ne manažeři, vytváří ten hlavní zisk podniku?
0/0
7.6.2005 16:06

mmako

Re: Re: .
No přeci dělnická třída... A ta ty pseudointelektuály rozdrtí :-)
 
Ono je to asi stejné jako s průběhem lodní vzpoury - posádka ví, že to umí líp, takže postřílíme/ozdobíme ráhna/nahážeme do vody vedení a následně to zkusíme sami... Po cca čtrnáctidenním bezfílném bloudění uděláme totéž s novým vedením z našich řad... to se opakuje za doprovodu snižující se kvality nových představenstev člunu, končí to celé jedním šíleným námořníkem na prázdné lodi. Ožralým.
A takhle vznikají pověsti o škunerech duchů :-)
 
Ale teď vážně - současný politický režim nikomu nezakazuje vzdělání a neubírá žádný prostor iniciativě. Pokud je někdo tak zásadový, že s tou pakáží nahoře nechce mít nic společného, ať si to prosím nechá pro sebe. On totiž té pakáži nijak nevadí, pakáž ho živí a rozhodně mu nechodí denně cpát, že málo bere, támhle něco neudělal zrovna dobře a o víkendu si dá lahváče, přikreje se novinama a usne... Ne?
0/0
7.6.2005 17:54

peko

Re: Re: .
Hlavní zisk podniku nevytváří ani manažeři ani nikdo jiný v podniku, ale jeho zákazníci. Ti jsou nejen hlavním ale také jediným zdrojem zisku! A v podniku, kde je tohle jasné všem od generála po poslední uklízečku (a chovají se podle toho), nemusí mít starosti, kdo v čem chodí a jaký sport dělá, protože jsou v pohodě všichni.
0/0
7.6.2005 19:57

Palo

Re: Re: .
takhle jednoduse se to rici neda ... hlavni zisk opravdu nevytvari jen manazeri. Nevytvari ho ani jen delnici. Je to proste souhra. A kdyz to vezmete do dusledku tak ten zisk nevytvori ani manazeri s delniky bez zakazniku (zase jinych manazeru a tech dalsich). Ja pracuji ve firme podnikajici v e-komerci, bezemne (nebo nekoho jineho na me pozici) by ta firma zadny zisk netvorila, ale tim nemuzu rici, ze ten zist tvorim hlavne ja, protoze kdyby tam nebyli ostatni zamestnanci, tak ja sam o sobe ten zisk taky nevytvorim.....
0/0
7.6.2005 20:08

Erben2

Re: Re: .
No hádejte. Je to ta skupina lidí, která ráno vstává v šest hodin, do večera sedí u počítačů či stojí u výrobních pásů. Ne, vážně. Nejsem komouš ani levičák, jen pozoruji např. dění ve firmě, kde pracuji. Připadá mi, že už je tady víc různých manažerů, ředitelů a ředitelů ředitelů než normálních pracovníků, firma propouští odborníky, činnosti, které by měla provozovat sama, si nechá outsourcovat apod. A můj šéf - manažer - věčně běhá po nějakých schůzích, z nichž jsem občas i nějakou osobně zažil a ty plky co se tam vedly, škoda mluvit. Takže protojsem napsal to, co jsem napsal.
0/0
8.6.2005 9:49

tHX

TO LUDVA
co si kdo udela to ma nikdo nic nikomu neda zadara a pokud ses linej jako prase a postavas u pracaku na nejake davky tak se nediv ze jsou lidi kteri maj i vice penez nez ty
0/0
7.6.2005 15:54

gripen

Re: TO LUDVA
Lepsi stat na davky nez okradat pracovniky
0/0
7.6.2005 15:59

Ludva

pekny souhrn
o tom jak kravatacka pakaz rozhazuje...a o to by mohli mit lide co skutecne neco vytvari vyssi platy. Doufam, ze dojde opet k tomu, ze tahle zbohatlicka svoloc se bude v idelanim pripade houpat na stromech ci makat v dolech
0/0
7.6.2005 15:28

koko

Re: pekny souhrn
Primitive ubohej.
0/0
7.6.2005 15:30

gripen

Re: pekny souhrn
Tady je potreba souhlasit. Vedouci pracovnici zhruba do roka od jmenovani do funkce prestavaji vytvaret hodnoty. Po roce a pul tak vypadnou z tempa, ze neumeji a ni naskenovat dokument. Proste jim ujede vlak a pouze setrvacnosti se drzi. V polovine firem vubec nepotrebuji vedouci pracovniky.
0/0
7.6.2005 15:55

Ludvuv spoluzak

Re: pekny souhrn
Ludvo, ty kluku usata...uz na skole jsem Ti rikal - uc se, bude se Ti to hodit...no nic, nemam zrovna co na praci, tak jdu rozhazet trochu penez, treba z toho DPH na Tebe ve zprostredkovane forme taky neco zbyde...
0/0
7.6.2005 16:00

Mirco1

Re: pekny souhrn
Závist je hrozná věc, ale jak vidno, každý potřebuje něco, co jej v životě pohání. Entita prezentující se zde jako "Ludva" je ¨nesnášenlivý člověk, kterému by se každý normální v běžném kontaktu vyhýbal. A bohužel patrně o něm není ani možno říct, že platí daně a neomezuje druhé.
0/0
7.6.2005 16:53

koko

nesmysl
Ti co jsem neco prispeli jsou asi opravdu "buznicky" A i Ti co to napsali. A vsechno co je podle dnesnich lidi ( tech co o nich zde pisou ) neni IN ale pouze nahrazka prirozene urovne chovani.. Vzdyt 90 lidi se kterymi ja jednam jsou s odpustenim uplni krupani. A krupan nemusi byt nikdo. Znam rezniky, kteri maji vetsi uroven a cit nez umelci.Vite, ja ridim velky podnik, jezdim v nove Audi, hraju golf na Karlstejne. Ten ale hraju od svych 13, kdy me to naucila moje teta.. Takze rozhodne ne pro to, ze je to in ale pro to ze to delam rad.. Ale, nechodim na manikuru ani na kosmetiku. Nelitam letadlem, na rogalu a ani neskacu padakem. Nesnasim squash ani tenis. Rad zajdu na ryby a s kamarady na houby. Jim normalne a nepracuji 15 hodin.. Mrzi me, kdyz nekdo tady ma diky nim zkreslene predstavy o nadlidech a pod. Ja jsem sakra od skoly tvrde drel.. Nikdo mi nic nedal a nic jsem neukradl. Kazdy to muze zkusit. Me taky nikdo nikam neprotlacil. Dnes je mi 30. Ale ze bych si myslel ze jse
0/0
7.6.2005 15:27

Ludva

Re: nesmysl
na tebe ty svine taky dojde
0/0
7.6.2005 15:28

poolcheeck

Re: Re: nesmysl
0/0
7.6.2005 15:45

????

Re: Re: nesmysl
2Ludva: Tak a teď se ty zamindrákovaný pako vrať k mašině, nebo tě mistr přetáhne řemenem a nepustí tě týden k internetu.
0/0
7.6.2005 15:46

marketacz

Re: Re: nesmysl
Mám firmu ,je mi 30 ,jezdím v autě,které by mnozí z Vás brali jako luxus.Ano jezdím na nádherné dovolené,ale zatímco vy tady plivete a sedíte na netu jen tak pro zábavu,jsem jako poslední na firmě a pracuji.Moje podle Vás asi ubohé dítě ví,že víkendy patří jemu,ale přes týden se někdy musí dlouho pracovat a od malička ví,že není nic zadarmo.Na golf se chystám v pátek a moc se těším.Za týden jedu na 2týdny za oceán a mám takový život ráda.A hodnoty mám taky v pořádku,takže řeči o penězích a charakteru mne nechávají klidnou:)
 
 
0/0
7.6.2005 21:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.