Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nechtějí vás. Moc toho umíte

Problémy s hledáním práce se netýkají jen lidí bez praxe nebo bez vzdělání. Potíže mají i ti, jejichž kvalifikace je příliš vysoká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tommik

Mgr., ředitelka.
Zrušením  samostatné PO Mateřská škola , ze strany Města, jsem přišla o dobře placenou práci ředitelky MŠ. Dnes se snažím sehnat alespoň t krátkodobou možnost zástupu. Prostě není to možné. Stávající ředitelky nemají na můj platový tarif peníze a proto vezmou raději ty mladé, kterým mohou dát basální mzdu a kromě toho nebudou mít za zády zkušenou bývalou ředitelku, o které si myslí, že jí nejde o nic jiného, než je špehovat a kritizovat jejich způsob řídící práce. Takže dostat dnes práci ve školství je pro mne nemyslitelné. Na druhé straně přece nebudu s vysokoškolským vzděláním hledat práci uklízečky např. v nemocnici. Člověk má mít sám před sebou nějakou úctu a své kvality moci prodat za odpovídající cenu. Nebo to už u nás dopadlo tak jako v nejčernějších dobách dřevního dickensovského kapitalismu ? Úřad práce mi v této věci málo pomůže. Kdybych neměla přístup na internet a čas sedět před obrazovkou a pátrat v nabídkách, nevím, jak by to vypadalo. Opradu bych chtěla pracovat jak
0/0
22.11.2005 13:05

Kik

Ze zivota
Pred par lety jsem byl nekolik mesicu bez prace a v te dobe mi pri jednom pohovoru ve firme rekl ekonomicky namestek: "Vas bych s vasimi zkusenostmi vzal okamzite, ale reditel da prednost absolventovi, kteremu da polovicni plat, nez chcete vy." Pritom namestkovi bylo jasne, ze takovy clovek mu po nekolika letech utece, ale reditel proste tohle nechtel pochopit. Na druhou stranu jsem mel obvykle moznost vybirat si z nekolika nabidek soucasne. Ono to opravdu minimalne na tom, s kym ten pohovor vedete a zda davate najevo, ze byste nekdy v budoucnu uvazovali o postupu na vyssi pozici.
0/0
4.11.2005 10:26

michal

suhlas
uplne suhlasim, pracujem pre nemenovanu HR consulting corp. a overqualified je casty problem pri hladani miesta, na druhom mieste su nedostatocne, zdoraznim nedostatocne znalosti z daneho oboru, co znamena, ze resume ako take sa preda, ale jeho majitel nie a poslednym dovodom je velmi zle soft skills...
0/0
4.11.2005 9:39

tori

Re: suhlas
Tvůj názor je fakt zajímavý, ale škoda, že jsi už zapoměl používat mateřštinu . Je to s tebou opravdu tak zlé nebo se do čehosi stylizuješ ?
0/0
4.11.2005 15:19

kkk

At zije politicka korektnost !
Puvodne jsem chtel pouzit jine slovo misto vyrazu "frikulin". Tento server ale vyznava politickou korektnost k deviantnim skupinam, takze nezbyva nez dat odkaz, kde spravny vyraz najdete: http://www.dfens-cz.com/search.php?rsvelikost=jr&rstext=all-phpRS-all&rstema=10&stromhlmenu=10
0/0
3.11.2005 22:26

kkk

Co muzete chtit ve svete plnem frikulinu ?
Prakticke zkusenosti s tim nemam, ale vim to z vypraveni znamych. Problem to byva i v IT. Takovy mlady frikulin, kdyz vidi zkuseneho profika, rozklepou se mu kolena a ten clovek praci samozrejme nedostane. Neni to samozrejme mozno pausalizovat, ale vysezmineni mladi frikulini jsou nasazeni v rade firem - na zaklade informaci, ktere mam a na zaklade toho co vidim, doslova zapleveluji temer veskery prostor :-( . Bojuje se s nimi tezko, protoze zbrane jako profesionalita, znalosti, zkusenosti, spolehlivost, inteligence na ne mnohdy nezabiraji - ba prave naopak - pusobi na ne jak cerveny hadr na byka... O "praci" tzv. personalnich agentur radeji nehovorit. Cloveku je spatne od zaludku z takoveho sveta.
0/0
3.11.2005 22:24

HaWran

IT pozice?
Problém není až tak horký, alespoň v IT rozhodně ne. Pokud má někdo zájem pracovat v IT, může mě kontaktovat. Kontakt na mě najdete pomocí google
0/0
3.11.2005 21:47

lada.air

just an experience
I have tried to get a job with a certain Czech company several times.I wain! They do not even respond to the peopleI am a bit afraid that certain guys could cause some threat to the management(or whoever).My specialisation is quite narrow and abilities quite wide.Ranging from Electronics to mechanical through out hydraulics and engines incl.jets. Right now I am on contract with forreign company that is providing service to CZ companies (some EU as well).I am not very glad of that though making reasonable income.Appears to us(not only to me that there is not a will to get and pay our own specialists.This is not only my opinion....though!).h
0/0
3.11.2005 19:52

Premek

Problem je vzdycky v motivaci lidi
Pokud se manager citi ohrozen schopnymi lidmi, pak ze 2 duvodu: za prve je neschopny ci za druhe jeho firma to ma spatne nastavene jeho hodnoceni. Pracuji pro US firmu - jako manager jsem hodnoceny nejen kolik toho tym udela, ale  taky jak se moji podrizeni rozviji svoje dovednosti. Takze pokud jsou moji lide moc dobri, pak ja skoro automaticky mam dobre hodnoceni - mam velky zajem nabirat dobre lidi. A jsem hodnoceny za to, ze mam plan toho, kdo me v budoucnu nahradi. A az to nastane, pak ja dostanu lepsi praci... Pokud by me schopni podrizeni nahradili a ja muse odejit z firmy nebo na horsi, pak bych se mozna nesnazil nabirat co nejlepsi lidi...
0/0
3.11.2005 19:41

Milan

Mám stejnou zkušenost
Letos jsem absolvoval asi 70 pohovorů a vždy mi sdělí, že upřednostnili kandidáta, který lépe splňuje jejich požadavky...přitom do měsíce hledají na stejnou pozici znova....
0/0
3.11.2005 18:29

brm

Re: Mám stejnou zkušenost
70 pohovoru a nic? Problem je na Vasi strane.
0/0
3.11.2005 18:57

ivana

Re: Re: Mám stejnou zkušenost
není to pravda.člověk může být introvert s horší schopností navázat kontakt, to však neznamená, že je v práci méně výkonný, hloupý nebo líný! chyba je v systému, v povrchnosti, v neschopnosti personálních agentur nebo v neschopnosti přijímajícího pracovníka rozpoznat kvalitu člověka. bohužel si tito lidé nevidí dál než na špičku nosu. jenže smutné je, že mají moc ovlivnit životy jiných.
0/0
3.11.2005 20:18

brm

Re: Re: Re: Mám stejnou zkušenost
Pral bych Vam zkusenost s vybiranim zamestnancu, s odhalovanim jejich lzi a neschopnosti po prijeti a pripadne i s jejich vyhazovanim, pokud se neosvedci (neschopnost, lzi, snaha se vyhybat praci). Na jedno pracovni misto (platime dobre) se nam ozvalo cca 300 lidi. Takovou snusku idiotu, neschopnych nefachcenku, aby pohledal. Jestli za neco stali 2-3 ? Osobne mam pocit ze soucasni nezamestnani jsou z velke casti nepouzitelni. Ne kvuli tomu ze by byli introverti nebo neumeli kreslit. Jsou proste hodne casto neschopni ignoranti, namysleni na neco, cim by se nechlubila ani moje 8-leta dcera, neochotni poradne pracovat, se snahou se jakymkoli vykonum leda tak vyhnout a zadarmo se najist. Bida a utrpeni, velebnosti.
0/0
3.11.2005 21:37

brm

Re: Re: Re: Re: Mám stejnou zkušenost
Btw, sam jsem pomerne velky introvert, ale kdykoli jsem hledal praci, tak jsem si vybiral JA - ono je to totiz opravdu o schopnostech a kvalitach kazdeho jednotliveho uchazece. Pokud nekdo absolvuje 70 pohovoru na vysnene misto, a nikdo ho neprijme, tak je imho bud idiot, ktery si neumi vybrat vhodne povolani, nebo kreatura, ktera by mela vazne zvazovat odstehovat se do hor a past kozy.
0/0
3.11.2005 21:39

Martina

tak vám nevíme
myslím si, že problém bude na vaši straně! Dobrý personalista musí být především výborný psycholog a musí rozeznat pravdu a lež a neměl by být pro něj problém takovéhoto člověka nachytat. Souhlasím s názorem, že i introvert je skvělý odborník jen neumí mluvit půl hodiny o ničem, což se dnes uplatní daleko víc a pak si můžete stěžovat na "snůžku idiotů neschopných nefachčenku"
0/0
4.11.2005 10:04

Brm

Re: tak vám nevíme
Mila slecno, ja jsem odbornik ve svem oboru, ktery si zalozil firmu. Kdyz se mi hlasi neschopny nefachcenko, ktery prohlasuje, ze v MEM oboru je profik, tak si troufam tvrdit, ze to umim rozpoznat.
0/0
4.11.2005 17:52

uzofka

Re: Mám stejnou zkušenost
A si jeste gratulujte, ze se vubec nekdo ozval, ze vas nekam pozval, stravil s vama cas a pak vam rekl vysledek. Vetsina inzeratu je "jen tak", aby clovek, ktery ho dal, vykazal cinnost. To je moje zkusenost z hledani prace - poslala zivotopis, mot.dopis, fotku, a nic. Volala jsem tam, a rekli, ze dekuji. Tecka. Taky me hodnekrat pobavily inzeraty typu "OKAMZITE prijmeme...". Stejny prubeh jako jindy - zadna reakce. 70 pohovoru vam verim a nemyslim, ze by byl problem vzdy na vasi strane. Asi mate spatne parametry - jste moc mlada/moc stara, mate deti/budete mit deti, umite prilis jazyku/malo jazyku. Vzdy oboji je hendikep. Taky jste mozna jen spatne sedel/a na zidli pri pohovoru, prip. nakreslila spatny obrazek. Psycholog vas prozkoumal a zjistil, ze jste dement a nechteli vas. Uz jste na pohovoru maloval/a svuj rodovy erb, jaky by se vam libil? jeste ne? tak to vas jiste nekde ceka...
0/0
3.11.2005 20:21

Brm

Re: Re: Mám stejnou zkušenost
Btw, podle Vaseho prispevku soudim, ze budete asi patrit k tem, co maji zivotopis plny gramatickych chyb a pak se divi, ze se nehodi na misto sekretarky. Pletu se moc ? :)
0/0
3.11.2005 22:11

blanka

Re: Re: Mám stejnou zkušenost
Nic není větší handicap, než věk. Za dobu tří měsíců, kdy si hledám práci, jsem pochopila, že se svými čtyřmi křížky na krku jsem nezaměstnatelná. Pracovala jsem jako redaktorka, předtím v kulturním centru, umím anglicky, slovensky stejně jako česky, také rusky a trochu francouzsky. Mám dospělé dítě. Podle pracovníků úřadu práce jsem ideální knadidát, pro zaměstnavatele nikoliv. A to mám do důchodu ještě 20 let. Pokud ale budu mít dostatečné sociální dávky, klidně budu pečovat o domácnost jako za první republiky a volná míst přenechám mladým, kreativním, flexibilním, veselým, dynamickým a vůči stresu odolným lidem, jak hlásá většina inzerátů.
0/0
24.11.2005 19:11

mozgog

Re: Mám stejnou zkušenost
Já si myslím, že dneska nikdo schopné lidi ani moc nehledá a nepotřebuje. Řada "výběrových řízení" je také fingovaná, proto aby tam přijali něčího známého a nikdo je nemohl obvinit z protekce. A jestli působíte ve specializovaném oboru, a máte za sebou nějaké úspěchy, tak zaměstnají kohokoliv jiného, jen ne Vás.
0/0
3.11.2005 22:26

id*ot

Re: Mám stejnou zkušenost
Jsem na tom trochu líp: cca 40 pohovorů za 2 roky - s výsledky, jak píšeš. Stavíme se za "brm"em osobně?
0/0
4.11.2005 0:31

Jarmila

Re: Mám stejnou zkušenost
Mám podobné zkušenosti. A přitom firma ani neudělá s přihlášenými pohovor. Prý čekají, až se přihlásí více zájemců. A pak se Vás zeptají, proč jste tak dlouho bez práce.
0/0
4.11.2005 9:13

Pindo

Jedna báseń
Už niekoľko rokov od školy si to poprdkávam na podpore. Vám poviem, to je fasa. Hehe :-))
0/0
3.11.2005 17:35

fdggfs

fdgfd
dgffdg
0/0
3.11.2005 17:32

agent6542559

CV
Zásadně vždy přizpůsobuji CV dané pozici. Tzn. když by chtěli středoškoláka s praxí, tak neuvedu VŠ a doktorát. Navíc zamlčení informace není nějaká lež o vzdělání ... Závist: samozřejmě, když chci něco koupit levně, tak tam nepřijedu v A8 - prostě natáhnu modráky a půjčím si favorita (... pro tyto příležitosti asi koupím trabanta). :-)
0/0
3.11.2005 17:18

ddt

Re: CV
kdyz neuvedu VS a doktorat, tak tim sice neco zamlcim ale hlavne zradim duveru zamestnavatele a v pripade odhaleni behem zkusebni doby vam rekne good bye. navic pokud mate A8 tak vas job pro stredoskolaky nezajima a uz vubec ne s modrakama - je videt, ze plkate o necem, o cem nemate ani paru...
0/0
3.11.2005 17:58

m.

Re: Re: CV
A třeba ten doktorát se taky musí uvádět na pozici kde není potřeba ?
No ještě že jsem ho nedodělal...:-))
0/0
3.11.2005 21:54

Maveric

Re: CV
přesné...vždy přizpůsobujte CV posici o kterou máte zájemmusíte se vejít do podoby tzv. "ideálního kandidáta" na danou funkci, v zásadě vždy zamlčte jazykové znalosti nejsou-li pro posici vyžadovány, praxi upravujte"odlehčením" své posice třeba z vedoucího na asistenta...upravte své znalosti směrem dolů (neuvedením), pochlubte se jen těmi, které mohou být pro danou posici významné a to včetně koníčků a sportů, nejhorší je věk....respektive diskriminace "vysokým" věkem, pokud máte nad 35-záměrně neuvádějte nikdy věk... pokud ja na něj kolonka či rodné číslo - zkreslete jej směrem dolů jak nejvíce to podle Vás jde, případně nevyplňte a  zalžete při přímé otázce vždy se budete moci odvolat na omyl či přeslechnutí toho kdo to tam dopsal a v případě, že místo dostanete  - věk se už neodváží nikdo řešit....pár let sem tam a tak jako tak bude víc záležet jak se předvedete ve zkušební lhůtě...tam už budete mít silnější posici -
0/0
3.11.2005 19:08

aloisq

nemylim si, ze je tak spatne
podle nekterych reakci i z vlastni zkusenosti vim, ze kazdy sef se o sve misto boji. to je normalni. i ja delam sefa a nechci, aby mi nekdo prerostl tak, ze bude sedet na me zidli, pokud me nebude umozneno se posunout taky nekam dal. Takze proto se musim dal vzdelavat, snazit se byt spis lepsi nez dobry. Vsem co si tu stezuji doporucuji spise zahranicni firmy a nejlepe ty co teprve tu vznikaji. A k tem doktoratum. Ono nekdy je fakt lepe vzit nedoktora, protoze lidi s PhD si vetsinou mysli, ze ted maji papir na rozum a pritom mnohdy nedosahuji kvalit normalnich inzenyru s praxi. Sbirani doktoratu automaticky neznamena, ze budete v  necem lepsi.
0/0
3.11.2005 17:18

Fighter

Re: nemylim si, ze je tak spatne
Ano, mate pravdu. Zejmena v tom, ze doktor nemusi dosahovat schopnosti Ing. s praxi. Je to dano take tim, ze doktorat je zameren daleko vice na teorii nez praxi.
0/0
4.11.2005 12:48

Pavel

To je zase clanecek...
Kdyz pominu, ze jsem ho tu 100% uz videl minimalne jednou asi pul roku nazpatek, tak je to dalsi zevseobecnujici slint, jakych je tu posledni dobou plno.
Pokud jde o tituly, tak nektere pripominky jsou trefne, kazdy (i dobry) sef se ve firemni hierarchii boji o misto a kazdy podrizeny je potencialni konkurent, a kdyz vidi cloveka, kteremu se jmeno s tituly nevejde na vizitku, tak samozrejme znejisti.
Na druhou stranu je tahle posedlost tituly lehce k smichu - znam plno lidi, co jsou odbornici na slovo vzati a (akademicke) tituly postradaji. Stejne tak znam plno lidi, pro ktere je podpis vcetne titulu z kdejake hlouposti smysl zivota, studuji kde co, ale v praxi jsou nepouzitelni. Je to jen v konkretnich lidech, nicem jinem.
A - jak uz tu nekdo psal - kdyz mate vsichni takove super vzdelani a 3x vas vyhodej od pohovoru jen proto, ze mate vic titulu jak stavajici zamestnanci dohromady, to je problem je proste priste nikam nepsat?
0/0
3.11.2005 17:03

otitulovany

Re: To je zase clanecek...
No, vis, on v tom problem vazne je - musis totiz vysvetlit, co jsi onech 10 let delal. Mas nejakou alternativu pro cloveka, co byl celou tu dobu na Harvardu? Mam si snad nekde koupit doklady o tom, ze jsem byl dealerem v autobazaru, kdyz jsem misto toho ucil MBA v Cambridgi??
0/0
3.11.2005 17:54

vymrzovač

Re: Re: To je zase clanecek...
souhlasím s tím,že čím víc různých CSc a doktorátů,tím je člověk v praxi nepoužitelný.máte-li kvalifikaci,jděte k zahraniční firmě.pokud někdo učil 10let na Harvardu,ptal bych se,co dělá v tomto státě.poznal jsem několik učitelů,co učili různě po světě.u mladých lidí a zahraniční firmy mnohdy hraje prim znalost cizího jazyka.firmy je berou proto,aby se cizí manageři vůbec domluvili.pokud jste navíc odborník v oboru,uchytíte se.budete ale muset třeba někam dojíždět.P.S.dělám investiční výstavbu
0/0
3.11.2005 19:03

P.

Absolventi?
Možná nejsem normální, ale ve své firmě zaměstnávám výhradně absolventy VŠ, případně studenty. A proč? Protože jsou ještě nezkažení z běžných českých firem. Sice dost dlouho trvá, než se zaučí ( je to dost odborná práce) a občas udělají takovou botu, že zírám, ale zase mají ten správný "drive" a nemají žádné špatné návyky. Není to můj nápad, takto to dělají všechny špičkové světové firmy ( z jedné takové jsem vyšel) a já s tím mám jen ty nejlepší zkušenosti. Ale dá práci ty správné vybrat, o tom není sporu.
0/0
3.11.2005 17:01

aloisq

Re: Absolventi?
delali jsme neco podobneho, ale casem jsme zjistili, ze firma nemuze rust jen na zaklade absoloventu, protoze tem chybi nektere zkusenosti a prehled. Takze to co pises plati, ale pokud chce firma odborne rychle rust, tak nabiranim absoloventu se ten rust zpomali, protoze se jim musi ti starsi venovat, trva to roky nez se zauci atd. Hovorim o technickem oboru.
0/0
3.11.2005 17:23

vymrzovač

Re: Re: Absolventi?
manageři odborníci,na běžnou rutinu absolventi.samozřejmě za menší peníze.kdo je dobrej,postoupí finančně.kdo ne,není škoda.na jeho místo je pět dalších.pokud si po 2 letech absolvent najde něco lépe placeného,je třeba mu pogratulovat k postupu a jede se dál.nejdražší jsou lidi s doktorátama přes padesát let.proč?protože se jich nelze zbavit,když přestanou dělat to,co firma potřebuje.milion keců a žádná flexibilita
0/0
3.11.2005 19:10

já__

Re: Absolventi?
... děláte to správně. Dřív se mi zdálo diskriminační, nabírat THP do 35 let, ale teď to chápu. Mladí lidé plní ideálů přesvědčení a schopností naráží v čs. firmách na "staré" zakonzervované manažery bojící se změn a mladých. A když tito lidé postupně zjistí, že k postupu není důležité něco umět, ale stačí leštit kliky a politikařit, buď zatrpknou a přestanou se rozvíjet, nebo to politikaření okoukají.... a pak co s nimi? Ale já jsem ještě na svůj věk plnej ideálů, že takovou dobrou firmu najdu... :)
0/0
4.11.2005 7:18

ANONYM

:)))))))
"Zkušenosti s managementem domácnosti se ženám-matkám nezapočítávají" ---Reknete mi, kterej chytrak tuto vetu mohl vymyslet. Je to naprosta kravina. Kdyz uz delam nejakej clanek, tak se u toho aspon zamyslim, abych nepsal takovy uplny blbosti:) Fakt by me zajimalo, proc by mel nekdo uznavat jako praxi to, ze zenska lezi doma, kouka na televizi a stara se o dite. To je opravdu velkej MANAGEMENT:)))
0/0
3.11.2005 16:23

Jano

Re: :)))))))
Nenazval bych to sice managementem - spise logistikou, ale je videt ze nevite o cem mluvite. S ditetem proste planujete zdroje (casove i materialni) a jejich presuny...
0/0
3.11.2005 17:01

Jahnny

Re: Re: :)))))))
logistika? Ve vašem pojetí je logistika celý život :o) Stejně tak je každý druhý doktorem a reprezentačním trenérem :o)
0/0
3.11.2005 17:03

Zyralt

Re: :)))))))
Myslim, ze to bylo mysleno obrazne :-)
0/0
3.11.2005 17:55

bv22

je to všechno pravda
Několik měsíců marně hledám uplatnění a vše co je v článku napsáno jednoznačně platí. Většinou není problém v personální agentuře a ani při prvním jednání s HR, konec je vždy u potenciálního přímého nafřízeného, který to většinou nerozdýchá. Proto jsem se rozhodl zdegradovat svůj životopis a zahrát si příště roli blbce....
 
 
0/0
3.11.2005 16:03

TT

Re: je to všechno pravda
Mám stejný problém, degradace životopisu je asi nejlepší nápad. Jdu na to!!!
0/0
3.11.2005 16:24

ddt

Re: Re: je to všechno pravda
no nevim, degradace zivotopisu neni resenim - stejne se to u pohovoru provali (kdyz ne u prvniho tak u druheho ci tretiho, popr ctvrteho a da se pokracovat...). pokud chodite na pohovory o jednom ci dvemi koly, tak neni co degradovat ale spise up-gradovat...
0/0
3.11.2005 17:15

vymrzovač

Re: Re: je to všechno pravda
a v jakém oboru,proboha,děláte?kam jste ochotni dojíždět?
0/0
3.11.2005 19:14

cesky fasz

hovadina
cely clanek i vetsina reakci jsou naproste hovadiny. Problem je v tom, ze misto mekkych dovednosti (iumeni se prosadit, komunikacni schopnosti, vyjednavani, poznani typologie) se na skolach uci tzv. hard skills, ktere jsou sice technicky dobre, ale pro prakticky zivot naprosto neopouzitelne. Dalsi cyhba je v uchazecich, ze chteji jenom pozice, ktere by odpovidali jejich presnym pozadavkum a nejsou ochotni se zmenit. Jedina jistota v soucasne dobe je neistota. A proto je nutne se pripravit na zmeny a nenadavat na tzv. socialismus, panove a damy.
0/0
3.11.2005 15:47

ddt

Re: hovadina
s tim se neda souhlasit. firmy totiz vetsinou (ne vzdy) pozaduji uchazece, ktery v danem oboru jiz ma zkusenosti.
sam to znam z vlastni zkusenosti - chtel jsem udelat vetsi zmenu ale u agentur i potencionalnich zamestnavatelu jsem narazel z nedostatku zkusenosti v oboru (snahu mi neuprete - 31 let, dve vysoke skoly (ing a MBA), zkusenosti z HQ lokalniho i celosvetoveho predni FMCG firmy, zkusenosti s praci v zahranici, zkusenosti ze sales i marketingu, zkusenosti s vedenim lidi,...) - typicka prekvalifikace. vsechny firmy si mne zvaly na pohovory ale nakonec davaji prednost juniornejsim kandidatum - hlavne z financnich duvodu (a to jsem mel pozadavky v rozumnem beznem rozmezi). konkurzy jsem vyhraval ale nabidku jsem nedostal - udajne mi nemeli co nabidnout (napr strach ze brzo odejdu)
mozna si prectete clanek a pokud budete trochu premyslet tak pochopite o cem vubec je... nedostatek ale i prebytek zkusenosti i vzdelani pri hledani mista skodi...
0/0
3.11.2005 16:05

cesky fasz

Re: Re: hovadina
nesouhlas, prectete si moji reakci jeste jednou. chyba neni primarne ve firmach, chyba je primarne v lidech. jak na jedne, tak na druhe strane. popremyslejte o tom.
0/0
3.11.2005 16:11

Flat Vamp

Re: Re: Re: hovadina
...myslím, že oba můžete mít pravdu. Záleží na tom, o jaký obor se jedná - tzn. že např. u jaderných fyziků se na měkké dovednosti tolik nehledí (prostě je úplně fuk, jestli je špičkový odborník neurvalec, který si nemění fusekle, hlavně když umí urychlovat atomy) a dejme tomu někde v marketingu je situace úplně jiná.
0/0
3.11.2005 16:46

ddt

Re: Re: Re: hovadina
opet nesouhlasim, cetl jsem to pozorne a je mi jasne co tim myslite. stretava se tady nabidka a poptavka - pravdu mate v tom, ze je chyba na obou stranach, ale ja prilis nesouhlasim s tim, ze prekvalifikovani lide se nesnazi - kdyz investuji do studia, do ziskavani zkusenosti,... proc by - kdyz to maji prodat - se najednou nesnazili ? tady to neni hlavne o mekkych a tvrdych dovednostech ale spise o poptavce firem - vzhledem k tomu, ze nabidka prace ze strany zamestnancu je velka, firmy si vice vybiraji a spise vybiraji juniornejsi a tim padem levnejsi a vice formovatelnejsi adepty. to ma ten clanek na mysli.
vy spise uvazujete o lidech mene kvalifikovanych - ano, ti se adekvatne nesnazi nebo jsou nedostatecne chytri/zkuseni/formovatelni,...
0/0
3.11.2005 17:14





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.