Diskuze

Budou banky zavírat své pobočky?

V posledních letech prošlo poskytování bankovních služeb velkou přeměnou. Oproti minulosti se banky nesnaží klienty do svých poboček přilákat, ale naopak je nutí obsluhovat své účty na dálku, aniž by navštívili pobočku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4. 3. 2001 1:30
Ceska sporitelna opet slapla v...
Ceska sporitelna opet slapla vedle, tentokrat kdyz u Sporotelu ponechala volani na pevnou placenou linku. Jsem studentem VS a u CS mam konto, cim dal vic ovsem uvazuji o prechodu k jine bance, k takove, ktera poskytuje bezne sluzby bezproblemove a za standardnich podminek. Myslim, ze svym pristupem CS neztrati jen me, ale spoustu dalsich otravenych lidi.
0 0
možnosti

1. 3. 2001 10:08
Ještě doplním svůj předchozí n...
Ještě doplním svůj předchozí názor a odpovím na otázku zda se bankám podaří změnit návyky klientů. U mladší generace, podnikatelů apod., to asi problém nebude. Ke konci roku bylo v ČR cca 4 mil. mobilních telefonů, což je pěkný počinek pro rozvoj GSM bankingu. Problémem je nutnost využívat služeb RADIOMOBILU, neboť jiný operátor zatím nenabízí SIM TOOLKIT, tento problém, však odstraňuje již zmiňovaný SPOROTEL. HOME BANKING je spíš pro podnikatele, než pro běžného klienta , tomu bude spíše vyhovovat INTERNET BANKING. A cena připojení mimo špičku není zase tak drastická – to však neznamená, že by se mi líbila. Co však se střední a starší generací? Ve mém okolí jsou sice i lidé mající kladný vztah k tzv. novým technologiím, ale většina je pro klasiku. Vždyť si jdou raději vybrat hotovost na přepážku než by použili platební kartu a bankomat. Jsem zvědav co s nimi udělá zdražení služeb spořitelny, které je tu co nevidět. Ale, že bych byl moc velikým optimistou to ne. Spíše si zanadávají a omezí počet návštěv v pobočce, ale nic víc. Jeden z kormidelníků ČS, a.s ve svém vyjádření k plánovanému zdražení a posazováním nových technologií i u starší generace argumentoval Skandinávií. Nevím, tam je jiný životní styl. Necháme se překvapit.
0 0
možnosti

1. 3. 2001 10:17
Plně s vámi souhlasím. Myslím ...
Plně s vámi souhlasím. Myslím si, že cesta k prosazování moderních technologií v bankovnictví by se prozatím měla ubírat spíše cestou zvýhodňování těchto přístupů než cestou znevýhodňování přístupu přes pobočku. To odnáší jen starší a méně majetné generace, které stejně v drtivé většině případů k přímému bankovnictví nepřejdou.
0 0
možnosti

1. 3. 2001 9:37
Jestli budou banky zavírat své...
Jestli budou banky zavírat své pobočky je otázkou. Spíše si myslím, že dojde nejen k úbytku klientů na přepážkách bankovních ústavů, ale i k přesunu tam kde budou služby elektronického bankovnictví nejen nejvýhodnější, ale i nejdostupnější. Na co narážím? Od 26.2. 2001 zavedla ČS, a.s. novinky ve svém produktu SPOROTEL. Bohužel od tohoto dne se mi nepodařilo ani jednou navázat kontakt. U varianty TELEBANKING je preventivně obsazeno nebo není v telefonu žádný tón a u varianty SMS zas nedošlo žádné potvrzení o přijetí požadavku. Čili mi nezbývá nic jiného než obětovat čas a nenechat se vytlačit od přepážky, jak má banka v úmyslu, a zadat příkazy osobně. Navíc služba TELEBANKING je na pražském čísle což se při delší obsluze může dost prodražit. Když jsem úspěšně navštívil svou pobočku a dotázal se proč SPOROTEL nefunguje, odpověď byla stručná: „ Je zadarmo a tak je to přetížený, zkoušejte to ve večerních hodinách .“ Opravdu odpověď hodná „BANKY PRO ŽIVOT“. Takže podle představ této banky mám vstát v noci a obsluhovat svůj účet tehdy když to systém zvládne a ne když já potřebuji. Na druhou stranu musím říci, že do oné změny jsem SMS SPOROTEL využíval bez problémů a k plné spokojenosti. A jeho výhodou je, že funguje na bázi sms zpráv, čili nepotřebujete nic zvláštního jen mobil u kteréhokoliv operátora. Jsem zvědav jak bude vypadat INTERNET BANKING, který by chtěla spořitelna zavést od 1. dubna (jen aby to nebyl apríl).
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...