Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejuniverzálnější nabídku má Modrá Pyramida

aneb několik rad klientům, kteří ještě neví, co budou od stavebního spoření vlastně potřebovat
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaro

30. 4. 2001 6:16
Titilek: "Hypo: malá a bez ryc...
Titilek: "Hypo: malá a bez rychlých meziúvěrů" - Zajímavá se mi jeví poznámka v článku, že HYPO považuje meziúvěry za nesystémové. To já teda taky, ale už vůbec nechápu, proč za tento vskutku správný postoj má HYPO ztrácet body. Nevím zda je pro někoho lepší překlenovací úvěr ve výši 7-11% nebo řádný úvěr po dvou letech spoření ve výši 5%. Meziúvěry jsou nejen nesystémové, ale v konkurenci současných hypoték i nehorázně drahé. Na překlenovací úvěr narozdíl od Hypotéky nelze získat státní dotaci a tak jsou klienti okolnostmi často nuceni do nevýhodných překlenovacích úvěrů. Jestli jedna ze spořitelen říká: takhle NE, tak já ji za to body přidávám, a to bez ohledu na to, co si myslí "odborníci".
0 0
možnosti

17. 3. 2001 21:06
Musim se zastat pana kolegy Hu...
Musim se zastat pana kolegy Hulaka. Do clanku tohoto typu urcite nejde zaradit lidsky faktor, nicmene je casto bohuzel rozhodujici. Kolega Hulak pouzival objektivni kriteria, subjektivne mam s Pyramidou take spatne zkusenosti. Mam totiz radu osobnich zkusenosti s tim, ze kdyz klient narazi na nespravnou osobu, nevyridi nic. Z pohledu rodinneho financniho poradce mam jednoznacne nejlepsi zkusenosti s CMSS, a to zejmena s ohledem na dostupnost uveru a meziuveru (nejmirnejsi pozadavky na zajisteni a bonitu). I u CMSS se ovsem musi vedet, jak na to. Napr. o tzv. pristupiteli k dluhu, ktery muze zachranit bonitu, Vam na prepazce zpravidla nic nereknou... Atd. Atd. Petr Safranek, rodinny financni poradce
0 0
možnosti

19. 3. 2001 15:41
Ahoj, velmi me prekvapuji Vas...
Ahoj, velmi me prekvapuji Vase spatne zkusenosti s KB. Ja jsem u nich bral uz dva preklenovaci uvery a prave naopak, velmi jsem je do ted vsude chvalil, protoze uvery byly vyrizeny do 14ti dnu, v pohode, jednou jsem donesl poklady a pak uz mi jen prisla domu smlouva. O uver jsem zadal zde v Olomouci. Pani byla velmi ochotna, dokonce vymyslela pro me velmi vyhodnou variantu ktera me ani ve snu nenapadla a ja ted platim mene protoze jsme to dokazali navleci (priznavam ze trosku nestandardne) na privatizaci. Proste, ja mam s KB jen ty nejlepsi zkusenosti. Podotykam ze v Olomouci. Pred tim jsem mel stavebni sporeni u Lisky a to nebylo ani zdaleka tak dobre. Tak zatim Martin
0 0
možnosti

16. 3. 2001 8:28
Mohu potvrdit katastrofální úr...
Mohu potvrdit katastrofální úroveň servisu, který Modrá pyramida poskytuje. Neinformovanost, neochota a údiv nad tím, jak mohu být nespokojen a nechci s nimi uzavřít další cyklus.S Modrou pyramidou již nikdy více.
0 0
možnosti

16. 3. 2001 8:58
Já myslím, že u jiných spořite...
Já myslím, že u jiných spořitelen byste neuspěl o moc lépe. Nebo máte jinou zkušenost?
0 0
možnosti

15. 3. 2001 18:28
Myslím, že jste do svého článk...
Myslím, že jste do svého článku nezahrnul poměr mezi úroky z vkladů a úroky z úvěrů, v případě, že si vezmu úvěr, protože to je myslím taky důležité kritérium. Zajímaly by mne reakce marketingů jednotlivých spořitelen k vašemu hodnocení. Ale ty mají asi jiné starosti než sledovat podnětné diskuse na finančních serverech. Roman
0 0
možnosti

15. 3. 2001 11:22
Ten článek mě dost pobavil. Pr...
Ten článek mě dost pobavil. Praktické zkušenosti s VSS KB jsou katastrofální. Vyřizování překlenovacého úvěru za podmínek, že na regionálním centru nevědí skoro vůbec která bije (když se jich zeptáte na porovnání která varianta není výhodná jen pro ně, ale i pro klienta, tak abyste si to sám mohl posoudit a propočítat) odkazují Vás, ať si zavoláte do Prahy, je výsměch do očí všem naivně ulapeným klientům, jako jsem já. VSS KB už nikdy více. Ty peníze jsem nutně potřeboval, tak jsem si všechno přes Prahu zařídil a vyřídil, ale až to splatím, nechci už mít s touto st. spořitelnou už nic společného.
0 0
možnosti

15. 3. 2001 12:54
Vám ani není co vyvracet. Sám ...
Vám ani není co vyvracet. Sám popisujete, že Váš hlavní problém spočíval v lidském faktoru. Pravda, kvalitě servisu se hodnocení nevěnovalo. Tak snad někdy příště. Pavel Hulák, autor komentáře
0 0
možnosti

15. 3. 2001 10:22
Před vánoci jsem uzavřel smlou...
Před vánoci jsem uzavřel smlouvu s ČSST. Agent mi vychválil jejich produkt a já to podepsal. Vzhledem k tomu, že mám otázku bydlení úplně vyřešenou, tak mám SS pouze jako prostředek ke slušnému a hlavně bezpečnému zhodnocení peněz. Podle vašeho srovnání jsem zřejmě šlápnul vedle nebo ne? Milan Kotucz
0 0
možnosti

15. 3. 2001 10:52
to jste teda pěkný hlupák, že ...
to jste teda pěkný hlupák, že jste se nepodíval alespoň na úroky ...
0 0
možnosti

15. 3. 2001 9:56
proč je nejlepší zrovna VSS???...
proč je nejlepší zrovna VSS??? Jestli máte pocit, že tarif 40-60 je věc, která stojí za povšimnutí, tak se musím pouze pousmát. Můj kolega má smlouvu právě u VSS, spoří už šestým rokem a až příští rok mu bude přidělen úvěr!!! Ať jdou s takovými podmínkami někam. Myslím, že vaše hodnocení je velmi, velmi subjektivní a že k němu nepřistupujete z pozice běžného klienta (což byste rozhodně měl). Jinak ale s Vámi souhlasím, že ČSST má opravdu nejslabší nabídku mezi všemi!
0 0
možnosti

15. 3. 2001 12:31
Je to velmi choulostivé. Jedno...
Je to velmi choulostivé. Jednoznačně "bezproblémovou" nabídku nemá z pohledu miliónů klientů s nekonečným spektrem představ a přání asi nikdo. Článek se snažil v návaznosti na předchozí podrobnější úvahy zohlednit všechny části nabídky. Pavel Hulák, autor komentáře
0 0
možnosti

15. 3. 2001 9:37
Určitě zajímavé srovnání Pane ...
Určitě zajímavé srovnání Pane Huláku. Osobně bych nepřikládal přílišnou váhu ve vašem srovnání překlenovacím úvěrům. Ty jsou pouze východiskem z nouze pro klienta a myslím si, že spořitelny by rády měly překlenovacích úvěrů co možná nejvíce. Samotného by mě ale zajímalo, jaké procento lidí majících uzavřeny smlouvy o SS si berou překlenovací úvěry. Asi jich moc nebude. Josef Kárník
0 0
možnosti

15. 3. 2001 13:20
Meziúvěry měly v hodnocení váh...
Meziúvěry měly v hodnocení váhu odpovídající míře jejich užitečnosti. Určitě nepřevažovaly nad poměrem úspory/úvěr, nebo výší zhodnocení. Obecná procenta o jejich využívání Vám neřeknu, ale mezi mými klienty (nejčastěji okolo 30 let věku, řešících bydlení) je jejich využití poměrně časté. Důvodem je, že i mladí lidé s vysokými příjmy nezačnou spořit včas. Pavel Hulák, autor komentáře
0 0
možnosti

15. 3. 2001 9:29
Skvělé, konečně se odkryli kar...
Skvělé, konečně se odkryli karty. Takhle natvrdo jsem toto hodnocení nikde neviděl! Akorát souhlasím s předcházejícím názorem v tom, že zveřejnění hodnocení spořitelen podle jejich kritérií (a potažmo i váha těchto kritérií) je natolik zajímavý údaj, že by jej autor rozhodně neměl skrývat.
0 0
možnosti

15. 3. 2001 13:24
Základem hodnocení byly inform...
Základem hodnocení byly informace zveřejněné (tedy nezakryté) v přechozích dílech seriálu o stavebním spoření. Každá oblast přinesla jiné pořadí nejlepších. Bodové hodnocení pro závěrečný díl bylo jen pomocné kvůli měřitelnosti, jak píšu i v odpovědi jinému účastníkovi diskuse. Pavel Hulák, autor komentáře
0 0
možnosti

15. 3. 2001 9:08
Článek se mi líbí a myslím, že...
Článek se mi líbí a myslím, že má poměrně vysokou úroveň. Nicméně měl bych několik poznámek. 1) Bylo by zajímavé zveřejnit, jak se jednotlivé stavební spořitelny umístili podle Vás v jednotlivých kritériích. Sice některé jejich vlastnosti uvádíte v komentáři, ale bylo by zajímavé moci si podle Vás porovnat, kolik bodíků (hvězdiček) dostala např. v kategorii poplatky jaká stavební spořitelna. Tyto údaje pravděpodobně máte a bylo by zajímavé se o ně podělit se čtenáři. 2) Celkové porovnání je vždycky těžké a přináší s sebou nepřesnosti. Na závěr musíme vyřknout jeden výrok, ale každá stavební spořitelna má nějaká svá pro a proti. Tudíž závěr je subjektivní. Bylo by zajímavé dát všem kritériím nějakou váhu. Není přece na stejné úrovni to, jestli zaplatím více z překlenovacího úvěru nebo zaplatím více na poplatcích. Myslím, že by se dalo ve většině případů vypozorovat, co převažuje. (Na první pohled se domnívám, že na úrocích z překlenovacího úvěru se budou spořitelny lišit výrazně více než na poplatku za vedení smlouvy.) Některá kritéria jsou důležitější než jiná, proto by se nemělo jednat o průměr hvězdiček, ale o nějaký "vážený průměr". 3) Podle mého chybí zásadní kritérium, které není na první pohled vidět a které si může klient sám jen velmi těžko zjistit. Je to doba pro přidělení úvěru při daném způsobu spoření. Jinými slovy, jak rychle narůstá hodnotící číslo, potřebné pro přidělení úvěru. Např. vložím-li 40 % cílové částky u VSS nebo u Wüstenrot, bude se termín přidělení úvěru lišit. V okamžiku, kdy splácím překlenovací úvěr, to znamená zaplacení více na úrocích. Podobně bychom mohli srovnat pravidelné měsíční spoření u ČMSS, RSTS, ČSST a Wüstenrot. Toto kritérium se týká všech, kteří budou chtít úvěr a proto je dost důležité. (Dokonce důležitější než úroky z měziúvěrů.) Jeho zohlednění by pořadím trochu zamíchalo. Poznámkám je věnováno více místa než pochvale. Dle obsahu by si článek zasloužil opačný poměr. Petr Syrový
0 0
možnosti

15. 3. 2001 9:37
Souhlasím s tímto názorem. Neb...
Souhlasím s tímto názorem. Nebylo by možné upřesnit úspěšnost spořitelen v jednotlivých bodech hodnocení? Pokud se nepletu, v jednom z Vašich komentářů jsem se dočetl, že přidělení úvěru u VSS KB může trvat více než rok. V tom případě bych jí za vítěze nezvolil.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkónů. Musím platit, i když balkon nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Expert: Úroky na „spořácích“ nejspíš letos klesnou na tři procenta

25. dubna 2024

Inflace se z loňských 10,7 procenta letos dostala na dvě procenta a očekává se, že centrální banka...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...