Diskuze

Nejlepší současná možnost uložení peněz

Kam je v současné době vhodné uložit své úspory ve výši 100 000 Kč, které nebudeme pět let potřebovat, tak abychom získali za minimálního rizika co nejvyšší výnos?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bob

13. 8. 2001 4:16
100000 na 5 let- pozemek ,louk...
100000 na 5 let- pozemek ,louky atd.Kdo hledá najde.Když dnes koupíte metr za 6 Kč,nemůžete prodělat.Fin.poradci Vám budou cpát spoření ,tak spořte,nechte je taky vydělat, taky mají doma hladové krky a ta provize od stavební spořitelny je sočástí kšeftu.Opravdu dobrej obchod se může zrodit jen ve Vaší hlavě.
0 0
možnosti

Dáša

8. 8. 2001 14:36
Mám zkušenosti se stavební spo...
Mám zkušenosti se stavební spořitelnou, a to dost špatný. Asi na zhodnocení peněz to ještě půjde, ale musíte u toho přemýšlet a nenechat si něco strčit pod nos. Co se týká ovšem úvěrů ze stavebního spoření ( částky nad 100.000,- Kč ) je to katastrofa. Mám to za sebou a doufám, že už to nebudu muset nikdy potřebovat. Když vidím reklamu na úvěry ze stavebního spoření a spokojené usměvavé tváře, tak se mi zvedá adrealin v krvi. S Českou pojišťovnou a jejími produkty jsem oproti tomu nadmíru spokojená. Co říkáte na její výnosy z životního pojištění, které jsou za poslední dva roky nad 11%?
0 0
možnosti

mira

30. 9. 2001 17:10
to vubec nebylo poznat ta agit...
to vubec nebylo poznat ta agitka pro ČP,až na maličkost těch 22000 darmožroutu někdo musi živit tak bych to s temi úroky nepřeháněl.
0 0
možnosti

1. 8. 2001 13:05
Vážení "finanční poradci" a "a...
Vážení "finanční poradci" a "agenti". Dočetl jsem v knihách, že i nějaký pan Hitler měl "etický kodex". O etice a morálce ale také nevěděl nic.
0 0
možnosti

jarouš

30. 7. 2001 19:39
Kdybych měl sto tisíc a byl sk...
Kdybych měl sto tisíc a byl skutečně konzervativní (což nejsem), nepohrdnul bych uložením celé sumy do fondu peněžního trhu, který se při rostoucích sazách stane ještě zajímavějším. Měl bych zároveň zajištěnu dostatečnou likviditu. Jen na sklonku roku bych odléval do jednoho či více stavebních spoření. Vrhat všechno do jednoho produktu je nesmysl.
0 0
možnosti

31. 7. 2001 7:05
Ano, pane. Podle mého názoru b...
Ano, pane. Podle mého názoru berete správně v úvahu proměny a nové situace. Přemýšlíte...
0 0
možnosti

Mareg

30. 7. 2001 11:46
A neni to nahodou tak, ze stat...
A neni to nahodou tak, ze stat vyplaci podporu pouze na castku v tom kterem roce nasporenou? To znamena, ze kdyz tam vlozite tech 100k,- naraz,tak vam pripisi podporu akorat za ten prvni rok za 18k,- a dalsi roky uz nic.
0 0
možnosti

Petr Šafránek

30. 7. 2001 21:56
Ne, není to tak. Pokud v roce,...
Ne, není to tak. Pokud v roce, ve kterém vložíte příslušnou sumu, je na smlouvu nárokována státní podpora, pak se vše, co přesahuje 18.000,- Kč, převádí z hlediska státní podpory na roky další. Petr Šafránek
0 0
možnosti

30. 7. 2001 9:57
Ostatně si myslím, že "finančn...
Ostatně si myslím, že "finanční poradci" a "agenti" musí být zničeni. Sláva finančním poradcům a agentům!
0 0
možnosti

29. 7. 2001 21:28
Vážení Zajíčkové, Feudálové, K...
Vážení Zajíčkové, Feudálové, Kapitalisté a ostatní, jak poznáte dobrého finančního poradce? Kdo je, podle Vás, dobrým agentem, prodejcem, finančním poradce či makléřem? Nevzali jste si trošku větší sousto, než na které máte? Co Vám říká etický kodex? O tom, kdo je dobrý a úspěšný v jakémkoliv oboru činnosti nerozhodujete naštěstí Vy, ale vždy klienti. Když jsem si přečetl některé Vaše poznámky a reakce, musím prohlásit, že bych si vás nevybral ani za pomocníky, natož za poradce. Těm slušným se omlouvám, že jsem se nepodepsal. Mám k tomu své důvody a hlavně nedobré zkušenosti.
0 0
možnosti

30. 7. 2001 9:23
"Anonym je přípustný jedině te...
"Anonym je přípustný jedině tehdy, když pisatel je skutečně nikdo." S. J. Lec. Finanční poradce se pozná velice jednoduše - od pátku 27. 7. 2001 se hluboce zamýšlí nad posledním krokem ČNB. "Finanční poradce" a "agent" o něm neví, pokud ví, nechápe, co se děje.
0 0
možnosti

Hekerle V.

29. 7. 2001 18:21
Co takhle ty penize neukladat ...
Co takhle ty penize neukladat na stavebni sporeni prubezne, ale pouzit vkladni knizku nebo terminovany vklad? A pak je vzdycky strcit na stavebni v pulce prosince? Proti tomu se prece neda nic namitat - ale mate jeste trochu vyssi vynos :)
0 0
možnosti

27. 7. 2001 11:16
Vážená Jano Jarošová! Děkuji V...
Vážená Jano Jarošová! Děkuji Vám za odborně a současně krásně napsané investiční doporučení. Stavební spoření obecně je pro občana jednoznačně nejvhodnější (samozřejmě díky státní podpoře a záruce). Pokud není v rodině (v rámci rodinných finančních možností) na každé rodné číslo smlouva o stavebním spoření až 1.500,- Kč měsíčně, je naprosto zbytečné přemýšlet o něčem jiném. Vyjímku tvoří rizikové (zdůrazňuji pouze rizikové) životní pojištění živitele v klasickém modelu rodiny. Prostě: když se Vám narodí krásné děťátko, vyžeňte z okolí příbytku roje pojišťovacích agentů a založte mu v rámci svých finančních možností stavební spoření. Pozor, vše platí do 1.500,- Kč měsíčně na hlavu. Čím větší částku nad 1.500,- Kč budete měsíčně spořit, tím více smazáváte popsané výnosy.
0 0
možnosti

27. 7. 2001 12:23
A zase jste pane Zajíčku vedle...
A zase jste pane Zajíčku vedle! Když vyženete roje pojišťovacích agentů a všem svým dětem založíte stavební spoření, myslíte že jste udělal správně? Přemýšlel jste někdy o tom, že i Vy sám jako živitel rodiny a plátce těchto spoření můžete dojít k úhoně, která Vám znemožní splácet tyto dlouhodobé závazky? Když zbude matka se třemi dětmi na krku, kde vezme na tři stavební spoření. A nemusíme hned myslet na nejhorší, může jít také o dnes naprosto banální případ, že zkrachuje Váš zaměstnavatel a ocitnete se na dlažbě. Co potom, pokud nemáte některá uvedená rizika pojištěná? Zase jako obvykle vše zjednododušujete a neberete ohled na celou škálu faktorů, ovlivňujících život. Vzhledem K Vašim dosavadním výlevům v jiných příspěvcích bych si Vás nevybral ani jako finančního, ani jako pojišťovacího agenta či poradce (nezáleží totiž na názvu, ale na solidnosti celkové nabídky).
0 0
možnosti

Robert

27. 7. 2001 8:48
Spíš otázka než názor: bude-li...
Spíš otázka než názor: bude-li spoření založeno např. v 06/2001, je nárok pouze na poměrnou část státní podpory nebo za celý rok, když vložím odpovídající částku? Děkuji.
0 0
možnosti

27. 7. 2001 9:07
Statni podpora je na prislusno...
Statni podpora je na prislusnou castku za prislusny kalendarni rok. Postaci tedy i v listopadu vlozit 12*1,500 Kc a je narok na celou podporu, jako kdyz se uklada prubezne po cely rok.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...