Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Česká spořitelna mění svou tvář pomalu

Česká spořitelna se snaží vylepšit svůj nepříliš vysoký kredit. Přišla totiž na to, že její věrní klienti převážně důchodového věku ji neuživí. Jestli se změny projevují navenek, či jde jen o reklamní kampaň, je dosud sporné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svaťa

29. 10. 2001 13:54
Tak i já se Spořitelnou končím...
Tak i já se Spořitelnou končím - jeden výpis běžného účtu za 20,- Kč a na přepážce za 50 Kč (od 1. 10.) - to už je na mne po deseti letech co jsem klinetem příliš. A disponibilní služby k běžnému účtu? Jen homebanking nic víc (dle informací pracovnice z přepážky). Vybrané poplatky Spořitelny značně převyšují připsané úroky na účtě se stovkami tisíc - to je tedy z jejich strany podnikání! Děkuji, odcházím!
0 0
možnosti

Eva

23. 10. 2001 15:24
Muj vztah k Ceske sporitelne s...
Muj vztah k Ceske sporitelne skoncil jednoduse-nejdrive manzelovi zrusili dispozicni pravo z duvodu nezletilosti, protoze se pracovnice na prepazce spletla a uvedla mu jako datum narozeni den zalozeni uctu. Nasledne i mne sporitelna sama vypovedela smlouvu. Mam nekolik uctu u jinych bank a konkurence je tak silna, ze si nedovedu predstavit podminky, za jakych bych zapomnela na svoji jesitnost a opet vstoupila do pobocky CS.
0 0
možnosti

TOMÁŠ

22. 10. 2001 15:35
Jsem klentem spořitelny asi 5 ...
Jsem klentem spořitelny asi 5 let a asi před dvěma lety jsem měl nutkání přejít k jinému peněžnímu domu. Přesvědčily mě až změny a plánované produkty, kterých teď velice a velice často využívám. Myslím, že za poslední rok udělal spořitelna velký krok dopředu. Mentalita lidí se bohužel v naší republice mění velice pomalu a na ochotu poskytnout co nejvíce informací v oblasti služeb si budeme muset ještě dlouho počkat. Ale určitě se dočkáme
0 0
možnosti

Jiri

22. 10. 2001 14:53
V ČS pocituji změny k lepšímu,...
V ČS pocituji změny k lepšímu, ikdyž to jde na můj vkus trochu pomalu. Zvláště chování zaměstnanců ke klientům se mění citelně. Celé je to o organizaci a o lidech v bance pracující. I v jiných bankách jsou průšvihy či negativa
0 0
možnosti

Albín Futro

22. 10. 2001 12:59
Jsem dlouholety, diky radovym...
Jsem dlouholety, diky radovym zamestnancum "nasi pobocky" spokojeny klient CS a.s. Presto par otazek. Opravdu se meni CS a.s. k lepsimu? Vyvazi technicke novinky, coby klady, stare i nove zapory, nedostatky? Vazi si CS a.s svych klientu? Je chyba v pracovnicich u prepazek?
0 0
možnosti

Voříšek

22. 10. 2001 12:48
Že někdy nefunguje automat, to...
Že někdy nefunguje automat, to se může vždy stát. Minulý týden jsem chtěl založit v jedné z poboček devizové konto. Otevírací doba je do 18 hod. V 17.32 mi bylo řečeno, musíte přijít 30 minut před koncem pracovní doby. Druhý den založení konta trvalo 10 minut. Toto mi vadí více než automat bez peněz. Co mi na práci ČS vadí je nejvíce je anonymnost a bezkrevnost při mém styku se spořitelnou. Postrádám totiž styčné pracovníky, kteří jsou určeni pro styk se mnou. Při mé návštěvě si se mnou pokud je to nutné sednou ke stolku, uvaří kávu a doporučí mi produkty, které tato banka zákazníkům nabízí. Toto se nedá řešit pouze letáčky na nástěnkách spořitelen. Před časem, kdy jsem ukládal částku cca Kč 200.000,- a žádal jsem o radu, jak je uložit mimo vkladní knížku, jsem byl posílán od okénka k okénku, kdy byly zaměstnankyně ne přesně informovány. Hlavně jsem měl pocit, že zdržuji. Současný system, kdy již při příchodu do haly spořitelny musím určit ke kterému okénku půjdu i když u jiného okénka sedí pracovnice kterou znám, od které čekám, že mi poradí je tragický. Při příchodu do spořitelny bych se měl cítit jako zákazník.
0 0
možnosti

Adam Tylecek

22. 10. 2001 12:20
Jeste jeden zavazny nedostatek...
Jeste jeden zavazny nedostatek opomnel autor clanku zminit, a to nesmyslny system cislovani sporozirovych uctu. Jaka je logika v tom, ze treba tisic majitelu sporozira muze mit uplne stejne cislo uctu a k jednoznacne specifikaci je treba jakysi specificky symbol? Alespon mne tato "drobnost" uz nekolikrat zpusobila nemale potize a zpozdeni plateb ze zahranici az o 4 mesice.
0 0
možnosti

Gaudeamus

22. 10. 2001 9:50
Myslím, že Erste bude mít co d...
Myslím, že Erste bude mít co dělat, aby si Spořka zachovala současnou klientelu. I já jsem po několika letech v ČS (začal jsem studentským kontem) nakonec změnil banku, protože holt konkurence je lepší a hustou pobočkovou síť rozhodně nepotřebuji.
0 0
možnosti

ethan

22. 10. 2001 9:47
Byl jsem dlouholetým klientem ...
Byl jsem dlouholetým klientem ČS. Poslední "změny" a stále stejný přístup k zákazníkovi mne nakonec donutil změnit svou banku. Našel jsem si takovou, která mi umožňuje plně využívat nejmodernější technologie. Musím řící, že rozdíl je NEBE A DUDY. Podotýkám, že Česká spořitelna jsou ty dudy.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Expert: Úroky na „spořácích“ nejspíš letos klesnou na tři procenta

25. dubna 2024

Inflace se z loňských 10,7 procenta letos dostala na dvě procenta a očekává se, že centrální banka...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč