Diskuze

Pojištění v každé poště!?

Už nějaký čas máme možnost uzavření daňově zvýhodněného životního pojištění na pobočkách České pošty. Navštívili jsme proto několik pražských pošt ve snaze zjistit, zda je prodej tohoto produktu přes poštovní přepážky opravdu tím pravým ořechovým. Nejedná se přece o nikterak jednoduchý produkt a tak by měl být i jeho prodej koncipován poněkud jinak než třeba prodej rohlíků. Test bohužel naše obavy potvrdil - odhalil značné nedostatky, na které bychom chtěli případné zájemce o sjednání životního pojištění na pobočkách České pošty upozornit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

2. 1. 2002 0:46
:-)
Ale Vážení.... 1.kdo nic nedělá,nic nezkazí.2.blbě kecat umí víc lidí.3.po zkušenostech s Českou poštou s výkonem její základní činnosti považuji obchodní tah ČP za chybný,sice ne úplně,ale živ.poj.bych tam neprodával.Ještě tak pojištění aut,bytů nebo baráků.Protože při rychlosti s jakou ty fungující přepážky pracují bych tam asi exnul dřív než bych se stihnul pojistit.
0 0
možnosti

kudlis

27. 11. 2001 11:10
pošta
To že na poště dělaj samý řepy, který nechápou smysl dokumentu Plná moc, to už jsem skousnul. Že Český dráhy jsou státní zaopatřovací ústav pro lemply, který se v Hradci Králové pravidelně shlukujou na 1.nástupišti pod cedulí KOUŘENÍ ZAKÁZÁNO a hulej jak nezbedný kamna, to už mě taky nevzrušuje. Ale že Česká pojišťovna považuje své klienty za stádo tupců na úrovni zaměstnanců pošty, to mě teda překvapilo. (Český Tele-com je asi složenina slov "tele" a "communist"). Sice mají zelené linky, ale ani operátoři na nich nevědí která slouží k čemu a minulý týden si mě asi 4x přehodili mezi sebou, když jsem chtěl vědět, co je to Žlutá linka.
0 0
možnosti

Tomáš

27. 11. 2001 8:15
Ten, kdo šlápl vedle
byla Česká pojišťovna, tu to poškodí více než poštu.
0 0
možnosti

Karsten

27. 11. 2001 8:11
Myslete hlavou.
Dost by mě zajímalo, jak může někdo věřit tomu, že může na poště dostat kvalitní informace o životním pojištění, tak asi nemám všech pět pohromadě. Často ani externí spolupracovníci pojišťoven, kteří se honosně nazávají finanční poradci nepodávají o tomto produktu přesné a nezkreslené informace (ve prospěch svůj nikoli klienta samozřejmě). Takže jestli chce někdo opravdu spolehlivé informace není nic jednoduššího než se obrátiti na kmenové pobočky některé z mnohoa našich pojišťoven, nejlépe však na prvních pět, šest největších.
0 0
možnosti

pkrajcigr@quick.cz

27. 11. 2001 0:45
Pojištění na každé poště
Nevím jak Vám,ale snad všem co něco podobného sjednávají,bylo jasné, že nelze takovýto produkt sjednávat na přepážce. Spíše jde o reklamu, zviditelnění se dotyčné pojištovny, a také heslo pokud to neudělám já bude tam konkurence.Vždyt polovina národa od fyzických osob až po podnikatele,téměř každý den jde na poštu.Levnější reklamu nenajdete?!Myslím levnější a přístupnější jak v televizi.Nota bene a ještě pokud pojištovna vlastní akcie pošty....
0 0
možnosti

Vojna

27. 11. 2001 8:52
Re: Pojištění na každé poště
vlastní?! Kolik a jak k nim přišla? Měl jsem za to, že to je státní podnik.
0 0
možnosti

Ivo M. Stephanski

27. 11. 2001 0:09
products
Pokud chcete cokoliv prodat, musite tomu rozumet a vedet co delate. (Zkusenost z USA) To plati pro zbozi i pro sluzby. S timto posta sahla vedle. Podle me na to nikdy nebude mit dost profesionality, aby toto mohla delat.? To jsem jeste ve svete nevidel aby posty neco takoveho prodavaly.
0 0
možnosti

Albert

27. 11. 2001 8:56
Re: products
Naprostý souhlas. Pošta se hodí buď pro úplně jednoduché produkty nebo tam musí sedět dobře vyškolený člověk ve speciálním okýnku a nedělat nic jiného. To by pak bylo ovšem skoro stejně drahé jako ho mít na pobočce. Navíc ohledně životního pojištění se lidi musí doslova lovit - proto mu vládnou agenti v terénu.
0 0
možnosti

Čech

26. 11. 2001 16:23
Finanční produkty na poštách
Byl jsem několik měsíců zaměstnancem České pošty a jsem velmi rád, že mám jinou práci. 1)Poměr platu k odpovědnosti je mizerný. 2) Jsou stanovené plány prodeje na pracovníka a splnit prodeje stavebního spoření, dúchodového připojištění či jiného produktu mimo jiné povinnosti. Bylo nechutné, jak pracovníci z vedení obvodu tlačili na zaměstnance, kteří museli sepisovat smlouvy s rodinou, aby vydrželi ten psychický nátlak, někdy až vydírání. 3) Produkty zaměstnancům nikdo pořádně nevysvětlí, i když se tváří, že poskytují plnou podporu. Zaměstnanec je pak pěkně vystresovaný. 4) Za den vidíte nejen perfektní lidi, ale taky pěkně hnusné lidi, kteří si přijdou vybít zlost, protože jsou úchylně agresivní. 5) Poštovní pravidla se každodenně mění a při tom rozsahu je nemožné všechno vědět. Pořádná podpora ke znalostem nebyla. 6)Ředitelství se snaží poštu asi posunout dál, aby byla lepší, ale lidé jsou z toho většinou vystresovaní, protože mezistupeň řízení to stačí pokazit.
0 0
možnosti

Berka

27. 11. 2001 9:39
Re: Finanční produkty na poštách
Naprostý souhlas ! Česká pošta je ochotna prodávat cokoli a tlačí na zaměstnance jak na nevolníky , musíte mít účet u poštovní spořitelny , máte nabízet pojištění , stavební spoření a doručovatelky navíc dostanou na roznášení metráky reklamních letáků .
0 0
možnosti

Vojna

26. 11. 2001 16:16
Kšeft
No, to je paráda! Okrádání klienta (což kapitálové životní pojištění je) a ještě k tomu navíc nízkonákladovým způsobem (mizerný servis přes Poštu). To se zase PPFce něco povedlo.
0 0
možnosti

Roman

26. 11. 2001 15:32
nechodím rád
Na poštu nepůjdu.
0 0
možnosti

Lenka

26. 11. 2001 14:49
Pojištění na poštách
Taky si myslím, že sjednávání ŽP na poštu nepatří. Jde o krok, kde každý musí, někde v příjemném prostředí u stolu, individuálně zhodnotit své fin. možnosti a kvalifikovaný pracovník by mu měl navrhnout nejlepší řešení. To vše samozřejmě chvilku trvá a je to otázka společného dialogu. Těžko si představit, že paní za přepážkou, po přijmutí platby složenky, bude mít čas na diskusi, nehledě na zástup otrávených lidí ve frontě.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...