Diskuze

Chodit do banky se nevyplácí

Obsluha běžných účtů na přepážkách bank se stává pro své majitele stále nevýhodnější. Jaký je důvod? Banky se stále více snaží přimět své klienty k tomu, aby obsluhovali své účty jinou cestou než osobně a tak prostě zvyšují poplatky za jednotlivé transakce provedené na přepážkách. Jak se zdá, ani vysoké ceny však některé české klienty nedonutí k tomu, aby změnili své zvyky. Proč? Neinformovanost? Konzervatizmus? Zásady?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

14. 3. 2002 16:58
Co budou dělat důchodci?
Účty důchodců nebudou lukrativní - nízké částky, malý počet úkonů. Zřejmě budou odkázáni vybírat primitivně důchody stále na poště.
0 0
možnosti

honza

14. 3. 2002 14:12
Česko
Vím, že za všechno se musí platit, ale... proč ty zlodějské poplatky bank proti vyspělým zemím/USA, Británie/ proč tak nízká úroveň zabezpečení, proč neexistuje system zabezpečeného elektronického podpisu, když zákon o tomto již platí dlouho, ale legislativa a prováděcí předpisy, podalelny na úřadech v drtivé většině nikoliv. Chci v této zemi žít, ale mnohdy se mi chce zvracet... Hlavně že státní úředníci demonstrují za zvýšení platů, ale aby se naučili alespoň základy práce s PC... 
 
0 0
možnosti

Olda

14. 3. 2002 14:04
přímé bankovnictví
Nevím nakolik jsou Vaše údaje o poplatcích u jednotlivých bank aktuální, nicméně jsem si téměř jist že ČSOB neprávem obviňujete z nezvýhodňování klientů používajících přímé bankovnictví. Viz. aktuální ceník jejich služeb - platba na přepážce v rámci banky - 4Kč, platba na přepážce do jiné banky - 6Kč, elektronická platba v rámci banky - 2Kč, el. platba do jiné banky - 4Kč. Je ovšem velmi pravděpodobné že toto jsou relativně nové sazby (platné nejvýše čtvrt roku, ale možná teprve od 1.3.). Jinak tedy pokud mám mluvit za sebe, je pro mě nepředstavitelné, že bych měl kvůli takovým věcem jako výběr hotovosti nebo platební příkaz chodit do banky, zvlášť když tyto činnosti dělám poměrně často. Vždyť já ani nevím kde tady nejbližší pobočka je. Nejprve jsem nějakou dobu používal obsluhu přes operátorku po telefonu, nyní používám GSM banking a jsem naprosto spokojen. Musím dokonce přiznat, že poskytování GSM bankingu u mě hrálo jednu z hlavních rolí při výběru operátora MT...
0 0
možnosti

D

14. 3. 2002 13:50
Nech zije tatrabanka
Slovensko v mnohom zaostava, ale v sluzbach bank je iste vpredu. Interenet banking ma vecsina uz hodne davno a vecsina sluzieb je podstatne lacnejsia. Nehovoriac o online prepojeni bankomatov, pobociek a pod. Cakat niekolko dni na zmenu na ucte po vybere z bankomatu je v tatrabanke (a asi aj v ostatnych bankach) nemyslitelne. Proste vyberiem peniaze z lubovolneho bankomatu a za pol minutu mam na mobile odkaz, ze sa zmenil stav na ucte. A platim za vsetky sluzby (vybery, platby, vypis, ...) v prepocte asi 30 Kc mesacne.
0 0
možnosti

Milo

14. 3. 2002 13:37
z USA
Ziju ted 1 ,5 roku ve statech a jak ted ctu  treba o poplatcich v nasich bankach tak si  nedovedu predstavit ze by lidi za vyber v ATM  svoji banky byli neco ochotni platit ,stejne tak za nahledy na ucet a pod.
Myslim ze pobocky nejde nahradit  i kdyz tady jsou urednici vpodstate plne nahrazeni.
I treba vlozeni penez do banky se odehraje bez problemu bez urednika(coz jsem v Cesku nevedel a tady  me to prekvapilo..)Penezni poukazka (osobni sek)se hodi do obalky ta se hodi do bankovni schranky a je to.
Za dva dny jsou penize na miste.
Nebo treba sluzby pro ridice(to jsou tu absolutne vsichni)
tak aby nemusel klient vystupovat ani z auta tak najede k okynku (ne nepodobnemu Mc Drive od Mc Donalda),do tuby hodi svuj pozadavek a doplni to komentarem obsluze pres mikrofon.Ta vse vyridi a zpet posle klientovi tubicku jako na letisti...velice jednoduche...docela efektni.
Ja osobne nejvic pouzivam platby sekem(jako vetsina) a kartou .Staci nadiktovat treba pres telefon cislo seku ,uctu ,a pak si jen pockat na overovaci cislo(pro mou kontrolu) a transakce je velmi rychle vyrizena.
Vetsinou se pres telefon klient spoji jen s automatem (u vetsich firem)takze se pro banku setri dalsi sila....
Na pobockach nejsou vetsinou fronty ale je to i tim ze pobocky bank jsou vsude v supermarketech,takze jsou velmi dostupne vsem zakaznikum.A neni treba nejak daleko zajizdet.
Prekvapili me treba poplatky za ztratu  nebo zniceni karty.Ja jsem tu uz probendil tri karty od jednoho uctu a pokazde mi prisla nova do 4 -7 dnu ...samozrejme zadarmo.To se prece muze stat kazdemu ze ztrati kartu nebo mu ji nekdo ukradne....jeste za to platit..!!!
Mam napriklad zrizeny net banking s nahledem na ucet s kazdou podrobnosti a vypisy z banky mi chodi  s detailnim rozpisem veskerych transakci vcetne mist vyberu z ATM a casu vybrani. Moc lepsi nez doma ...zdravi Milda    
0 0
možnosti

/lalaala

14. 3. 2002 14:10
Re: z USA
zapomnel jsi ty Franto,napsat kolik se plati za prevod z konta na konto,treba uvidis ze neco stoji penize...smartass
ps:dej si pozor ,ted v Texasu zbalili 40 cechu,tak aby jsi nepocitil,kolik vse stoji v Cechach...
0 0
možnosti

Polo

14. 3. 2002 13:12
nauc se cist
Kde o klienty, ktere se banka snazi primet aby OBSLUHOVALI SVE UCTY. Kdyz si slepej a nepoznas z dikce vety, zda jde o banku nebo klienta, tak nedelej predcasne chytryho, vypadas pak jako magor.
0 0
možnosti

vlczaak

14. 3. 2002 11:47
taky mě nebaví chodit do banky...
tak jsem si pořídil internetové bankovnictví a už se těším, až mi ho zprovozní... jenom mě zarazil ve všeobecných podmínkách bod, kdy banka neručí za pravost podpisu a za škody způsobené jeho napodobením, či zfalšováním... a přitom heslo se na účet použít nedá. může mi teda někdo říct, k čemu se ještě používají podpisy, když žádnou záruku neposkytují??? získat číslo účtu a podpis nepovažuji za velký problém, takže bych očekával vyšší bezpečnost na přepážce.
0 0
možnosti

Kurro

14. 3. 2002 10:50
chodit do banky se ...
je to všecko ž**ovina
0 0
možnosti

Petr

14. 3. 2002 8:35
Ach jo...
Pane Louthane, ten češtin asi ne Váš kobyla, že? Co takhle vyměnit "y" za "i" v prvním odstavci ve slově "obsluhovaly"?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...