Diskuze

Telefonní bankovnictví pod lupou

Využíváte nebo chcete začít využívat ke komunikaci s bankou výhod telelefonního bankovnictví? Víte, která banka vám v tomto oboru nabízí nejlepší služby? Pojďte se podívat blíže na charakteristiku telefonního bankovnictví jednotlivých bank, aby byl váš výběr objektivnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fantozzi

19. 3. 2002 17:47
expres linka Komerčky = super!!!
volám 24h denně, zadarmo (0800) a zkušenosti mám jenom dobrý. Včetně zasílání avíza o platbě mailem nebo na SMS. A jen za 49 Kč měsíčně.
0 0
možnosti

Jose

19. 3. 2002 11:19
Servis 24 není na bezplatnou linku!
Včera jsem si tuto službu u ČS zařizoval a není pravda, že voláte na bezplatné telefonní číslo. Nebo je snad číslo: 0844/11 11 44 zelená linka? Pokud voláte z pevné linky, platíte poplatek jako za místní hovor. Z mobilu platíte operátoru podle vašeho tarifu jako volání na pevnou linku.
0 0
možnosti

seal

20. 3. 2002 10:52
Re: Servis 24 není na bezplatnou linku!
A kde v článku jsi to viděl? Tam je jasně napsané, že v České spořitelně se volá na MODROU LINKU (platí se místní hovorné). Zase neplatíte žádné měsiční popatky (alespoň do poloviny roku) narozdíl od jiných bank.
0 0
možnosti