Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Telefonní bankovnictví: mezi bankami se vyplatí vybírat

Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Kdo by nechtěl vyřizovat své finanční záležitosti s bankou jen po telefonu, zvlášť když ušetří čas i peníze. Jenže tak jednoduché to není. Vedle nedůvěry k novým způsobům řízení finančních záležitostí zatím řadu lidí odrazuje také obava o možné zneužití systému. Navíc pokyny telefonního bankéře nemusí být pro každého úplně srozumitelné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka z Jičína

24. 3. 2002 16:28
Telefonické a internetové bankovnictví
Několik let jsem používal telefonické bankovnictví, ale od těch dob, co mám počítač, jsem přešel na internetové bankovnictví. Oproti telefonickému, kdy musíte udat kód, heslo, číslo účtu, částku, variabilní, konstantní a specifický symbol a upřesnění, zda požadujete písemné potvrzení a poté si vše od začátku vyslechnout příjemným hlasem (bez ironie) znovu a kontrolovat, zda jste se nespletli, je internetové bankovnictví mnohem pohodlnější. Jelikož soukromně podnikám v oboru studnařství a nejsem celý den doma, můžu si v klidu večer, a když si vzpomenu i v noci, zadat příkazy a zkontrolovat účet. Toto jsem mohl udělat i s telefonickým bankovnictvím, ale teď je to pohodlnější. Kdo má přístup k internetu, nechť vážně uvažuje o tomto druhu bankovnictví, vždyť poplatky jsou minimální a služby na úrovni.  
Jiří Šmidrkal, Jičín
0 0
možnosti

Honza

20. 3. 2002 11:51
Co bych si rád přečel příště
Článek je sice povrchní, ale alespoň něco trochu objektivního. Osobně znám produkt ČSOB Linka 24 a to dost důkladně. Ve spojení s ČSOB Internetbanking 24 pak jde o docela dobrou kombinaci, kdy nejen ovládáte účet po telefonu s operátorem (klientským poradcem), můžete získat i informace od automatu, ale také přes ČSOB Mobil 24 (Paegas GSM Banking) a můžete je i vidět a zadávat příkazy TPS přes Internet. Jedná se tedy o docela slušný balíček služeb pro normálního klienta. Autor by mohl napříště srovnat způsoby autorizace v jednotlivých bankách a to zejména z hlediska bezpečnosti a uživatelského pohodlí a také komplexnost služeb.
 Honza
 
 
0 0
možnosti

Dix

20. 3. 2002 9:42
clanek
Clanek je opravdu dost povrchni, cekal bych alespon podrobny soupis a srovnani jednotlivych operaci realizovanych prostrednictvim call centra.
0 0
možnosti

jirka

19. 3. 2002 20:45
Česká spořitelna
Nevím, jsetli bych si nechal zřídit telebanking od ČS - před nějakou dobou jsme se přesvědčili, že mají opravdu spolehlivé lidi, když jejich správce sítě prodal data klientů. Nevěřím, že někdo z nich toto nemůže zneužít a navíc podle jejich smlouvy na telebanking je uvedeno, že klient je odpovědný za všechny transakce, tedy i za ty, které za něho udělá někdo jiný!
0 0
možnosti

Míla

19. 3. 2002 13:37
Služba 24
Využívám Službu 24  ČSOB. Platím 10 Kč měsíčně,  telefonní linka je přes předvolbu 0800, takže hovory jsou zadarmo. Většinou volám okolo půlnoci, a vždy jsem se dostal k operátorovi (spíš operátorce), který mě vstřícností a příjemným hlasem zlepšil náladu. Potvrzení plateb a trvalých příkazů se mi vzápětí objevilo jako SMS na mobilu.  Můžu tedy vřele doporučit a  opravdu se mezi bankami vyplatí vybírat. Zabezpečení pokládám rovněž za slušné, ke svému účtu se dotanu přes kód a heslo, oboje znám celé pouze já a operátor se mě ptá vždy na dvě čísla z každé kombinace čísel.
0 0
možnosti

martin

19. 3. 2002 13:14
Bezplatné telefony?
Do článku se asi vloudila chybička - u ČS je uvedena bezplatná telefonní linka - ale ve skutečnosti se platí Telecomu 2,50 Kč/min (linka 0844/111144) nebo 3,65-špička/1,70 Kč/min (0508/405405). Celý proces je někdy dosti zdlouhavý, vteřinky utíkají a korunky do kasičky Telecomu cinkají ... počítal někdo tohle při srovnávání jednotlivých telebankingových služeb?
0 0
možnosti

martin

19. 3. 2002 13:09
Bezplatné telefony?
0 0
možnosti

lyžař

19. 3. 2002 12:29
Sporotel
Docela se divím slovům Katky Neumanové?! Před časem pomáhala propagovat Sporotel České spořitelně v TV reklamní kampani. Že by zase nějaké šméčko na nekritické konzumenty reklamy?
0 0
možnosti

Idle

19. 3. 2002 10:41
Kaca..
Ja tedy Katerine Neumanove nechci sahat do svedomi, ale jeste nedavno nas z obrazovky presvedcovala ze cas ma prave jenom diky nejakymu ovladani uctu po telefonu... ci co to bylo.. ;-)
0 0
možnosti

Vaclav Blazek

19. 3. 2002 10:18
Nic jsem se nedozvedel
Tento clanek mi pripada povrchni s minimem informaci. Nedozvim se zde popis sluzeb ani nabidku ostatnich bank. Nejde tak ani o konkretni cenu, ale spise o porovnani a o radu, koho vybrat, ale to jsem zde bohuzel nenasel. Prijde mi to jako obecny rozhovor se zastupcem Ceske sporitelny, ktery byl prepsan do podoby clanku s nazory osobnosti. Na druhou stranu, pro uplne neinformovane je to aspon nejaka informace. Bohuzel obcas mam z clanku na Idnes podobny povrchni pocit. Vaclav Blazek
0 0
možnosti

Andretti

19. 3. 2002 10:50
Re: Nic jsem se nedozvedel
z kterýpak banky ty jseš?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...