Diskuze

Nejdynamičtější banka roku 2002

Všechny tuzemské banky se snaží co možná nejvíce rozrůstat - tedy získat maximální počet klientů a poskytnout jim co nejvíce služeb. Každá banka volí jinou strategii, míra jejich úspěchu je různá. Titul nejdynamičtější banka roku 2002 naznačuje, které banky byly v honu na klienty v letošním roce nejúspěšnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

&

23. 12. 2002 9:23
ČS -banka O ŽIVOT - dokončení
 
Dovoluji  si  tímto  dokončit  příspěvek  níže  uvedený,  ale  zkrácený:
Jelikož  mám  na  to,  abych  porovnával  s  konkurencí,  tak  věřte,  že  ČS  a.s.  je  určena  pro  méně  vnímavé  klienty,  zvláště  pak  z  vesnic,  kde  má  spořitelna  monopol.  Tímto  se  všem  vesničanům  omlouvám,  ale  je  to  tak.  Člověk  z  města  se  snáže  porozhlédne  u  konkurence  a  zjistí,  že  tolik  vychvalované  "nej"  produkty  finanční  skupíny  ČS  a.s.  jsou  opravdu  "nej"  -  ale  na  tom  druhém,  špatnějším  konci.  Př.: stavební spoření nově  za 2 %. Podívejte se na Internetu na různých finančních, srovnávacích serverech. Konkurence  nabízí  víc. To  samé  u  úroků  z  vkladových  produktů  či  výše  zhodnocení  u  penzijního  připojištění. Chce  to  jen  vidět  a  slyšet  kolem  sebe ...
Ostatně, nedávno prováděný průzkum  hovoří  za  vše:  ČS  a.s.  jako  nejznámější  ústav,  ale  pro  klienty  svojí  kvalitou  až  na  6.  místě  -  dokonce  za  Poštovní  spořitelnou!  A  to  už je  co  říct!
0 0
možnosti

&

23. 12. 2002 9:22
česká spořitelna - banka O ŽIVOT
 
Na  http://fincentrum.idnes.cz/diskuze.asp?all=a&iddiskuze=A021217_120533_fi_osobni_jlo  jsem  uvedl  následující  příspěvky:  (je  tam  i  další  zajímavé  čtení)
 
1.  Na českou spořitelnu - banku o život POZOR!  Její  pracovníci  jsou trénaváni na to, jak vám prodat produkt (stavební spoření, platební kartu, pojištění atp.),  který nepotřebujete. Bohužel ne na odbornou stránku! Takže se zeptáte na problém jednoho praocníka, pak zavoláte na zelenou linku (kde Vám budou nutit, abyste pokud možno navštívil svoji pobočku - vázne jim totiž plán prodeje výše zmiňovaných produktů a po telefonu to nikdo neuzavře), pak se zeptáte jiného pracovníka a pak zajdete do jiné pobočky - buďte si jisti, že dostanete 4 různé informace! Když si pak něco přečtete v tisku nebo na internetu, dostanete se ještě k jiným informacím.  Jediná možnost je obrátit se na Ombudsmana spořitelny,  představenstvo,  jejího  generálního  ředitele  (neumí snad slovo česky - je to američan), bankovní dozor ministerstav financí či Českou národní banku. A udělat tam pěkný rozruch. Ať vezmou ČS a.s. licenci, protože tak jak se chová, to je lichvářství, zmatky, vytloukání klín klínem.
2.  reakce  za  zastánce  ČS  a.s.:  
Milý bobříku mlčení,
nechtěl jsem to psát naplno, ale  aby  bylo  jasno:  já  jsem  stál  přes  10  let  na  druhé  straně  barikády  -  tedy  polopatě: byl jsem zaměstnancem  české  spořitelny.  Proto  vím,  jak  to fungovalo,  a  jak  to  funguje  nyní.  Nemusíš  mne  učit  zacházet  s  bankomatem,  tolik  karet,  co  jsem  měl,  ty  asi  v  životě  nevyužiješ.  K  rozhovoru  s  generálním  p.  Stackem:  bohužel,  hovor  jsem  nenahrával,  ale  p.  Stack  hovory  se  zaměstnanci  skutečně  pořádá.  Máte-li  štěstí  a  dovoláte  se,  pak,  pokud  nehovoříte  anglicky,   vám  vaše  české  sdělení  přetlumočí  do  angličtiny  a  co  pak  řekne  pan  generální  anglicky,  přetlumočí  zase  vám  do  češtiny.  Musím  přiznat,  že  když  ho řadoví  zaměstnanci  informují,  tak  tajně  bez  vědomí  nadřízeného.  To,  co  se  p. ředitel doví,  jak  to  chodí  tam  dole,  nezná,  nebo nechce  znát  či  nevěří.  Teorie  a  praxe  je  zkrátka  trochu  rozdílný  pojem.
O  zelené  lince  jsem  hovořil  v  tom  smyslu,  že  generalita  ČS  a.s. nutila  lidi, aby  si  zřídili  elektronické  bankovnictví  a  tím  je  vyhnala  od  přepážek.  Pak  zjistila,  to  co  praktici  z  provozu  věděli  už  dávno,  že  po  telefonu  či  internetu  či  SMS  se  nedají  klienti  zpracovat  psychologicky  na  koupi  produktů,  které  nepotřebují  nebo  které  jsou pro  ně  nevýhodné.  Takže  vytloukají  klín  klínem  a  nyní  jsou lidi  na  přepážkách  opět  vítáni,  aby  se  splnil  plán  prodeje  produktů  jak  vlastních,  tak  i  dceřiných  společností.   Takže  se  vám  klidně  stane,  že  v  roli  prosebníka  žádáte  svoji  mateřskou  spořitelnu  (v  jiné  bance,  kde  nemáte  minulost,  úvěr-půjčku  nedostanete)  o  úvěr,  tak  i  když  projdete  (to  se  vy  jako  klient  ale  nedovíte),  budou  vám  vnuceny  produkty,  které  ještě  nemáte  a  ve  kterých  hoří  plán  (stavební  spoření,  platební  obyčejná,  neembosovaná  karta,  penzijní  připojištění,  servis  24  či  jiný  způsob  elektronického bankovnictví,  pojištění  různých  druhů)  a  vy  na  to  musíte  přistoupit,  protože  jinak  ten  úvěr  zkrátka  nedostanete!
Jinak  ještě:  víte,  že  příkazy  k  úhradě  (ze  sporožir,  běžných  účtů)  typují  brigádníci?!  Co na  to  ČNB  a  nějaké  bankovní  tajemství? Podepíší  sice  mlčenlivost,  ale  to  neznamená,  že  se  nějaká ta  informace  nemůže  vytratit.  A  kdybyste  viděl,  co  na  vás  banka  všechno  nashromáždila  za  údaje  ...  Kam  se  hrabe  StB!
Jelikož  mám  na  to,  abych  porovnával  s  konkurencí,  tak  věřte,  že  ČS  a.s.  je  určena  pro  méně  vnímavé& <
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...