Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nízká cena za řidičák nemusí být výhrou

Různé ceny, různé služby - tak se dá ve stručnosti charakterizovat tuzemský trh s autoškolami. Zájemci o řidičský průkaz skupiny B by si proto měli připravit minimálně 6 000 korun a pečlivě vybírat, než se pro konkrétní autoškolu rozhodnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aja

21. 11. 2002 22:03
usa
Jen pro informaci,chystam se po peti letech zpet domu,do Cech.Na co se podivam stoji v Cechach temer stejne penize jako v Americe,ovsem kupni sila obyvatelstva se samozrejme porovnat neda.Vyjimku tvori autoskoly.Ja zaplatil v Chicagu  5 $ za ridicak ted stoji asi 10$ Vse trvalo asi ctyri hodiny i  s cekanim ve fronte.A jen pripomenu,ze v Americe je auto a must!!! Existuji tu i soukrome autoskoly,ale predevsim pro starsi ,imigranty,kteri nerozumi,16 fracky a blbce.ostatni si pujci auto  zaregistruji se ,slozi test  asi25 otazek a jdou na jizdu.Vse kontroluje stat,a podle me to delaji pomerne dobre. A pro po,testy na nakladak stoji nepomerne vice asi1200 $ a vic ,no da se to udelat vselijak ,ale platit 6000 korun za papiry na  auto je proste zlodejina.
0 0
možnosti

xXx

20. 11. 2002 23:28
Vozovy park
Je dobre, kdyz ma autoskola vice vozu, ale nesmi to byt novy srace typu Yaris & spol. To nejsou auta, v tom se clovek nic nenauci, stejne jako se nic nenauci, pokud celou autoskolu dela jenom s nadupanym dvoulitrem. Ja zacinal na Octavii 1.9 TDi (dobry pro zacatek, pac to jen tak nechcipne a nenecha vas na holickach pri rozjezdu na krizovatce), pak jsem pokracoval ve Facku, Felcce, a v Pontiacu LeMans (zkopirovanej 3dver Kadett). Byl to dobrej a rozmanitej zaklad. A to je dulezitejsi (rozmanitost) nez vek vozoveho parku, protoze vetsina pak stejne zacne na stodvace. No a v neposledni rade velky plus je Praha. Kdo se neuci ridit v Praze, nema moc sanci naucit se jezdit v provozu
0 0
možnosti

anfernee

20. 11. 2002 20:50
na co 26 hodin ???
ja osobne jsem v autoskole odjel asi 8 hodin z predepsanych 26, jak vypada trenazer netusim a teorie jsem mel 2 hodiny. zkousky jsem udelal na poprve bez problemu (testy na plny pocet...), tak nechapu, proc jsou pro autoskoly tak nesmyslne prisna pravidla jako napr. trenazer(od kamaradu vim, ze jim byl uplne !! k nicemu), zdravotnicky kurz(kdyz v testech je pouhopouha jedna zdravotni otazka...) ci povinnych 26 hodin jizd ?? pak se nedivim, ze jsou ceny takove, jake jsou...
0 0
možnosti

LadaK

20. 11. 2002 19:20
zlodejna
Absolutne nechapu, proc sou ty blby ridicaky tak drahy. V usa daj za papiry kolem 20$, tak sakra proc tech pitomejch 6000Kc. Stejne sem se poradne naucil jezdit az casem. Nesmyslne dlouha doba, 2 mesice, sakra papiry sou potreba kolikrat velice rychle.
Rozhodne bych oddelil testy a skoleni. Testy by delaly ourady tak za max 1000Kc a kdo chce skoleni at si de a najde co potrebuje. Ja sem se v autoskole akorat nudil.
Technicky zkousky absolutni kravina, dyz cumim na TV, tak este nemusim vedet jak funguje.
Proste jasna zlodejna.
0 0
možnosti

Vasek

20. 11. 2002 20:49
Re: zlodejna
Kde zijete? Za 20$? To tak date za lekarskou prohlidku na ridicak. Nevim co to stoji v Americe, ale treba v Norsku to prijde na 20000Norskych korun, coz je zhruba 80000 nasich. Rozdelit testy od skoleni proste nejde, ty testy jsou tak blby, ze je nemuzete nikdy napsat, pokud neznate ty otazky zpameti stalym procvicovanim. S tou technikou mate pravdu, i kdyz se muze nekdy hodit kdyz se vyskytne mensi zavada.
0 0
možnosti

Adrian T.

20. 11. 2002 18:40
No neni to tak zas moc pravda
NO tak musim z vlastní skušeností říct, že to zas není taková pravda. Ja jsem měl autoškolu za 5100. A myslím si ,že to bylo uplně v pohodě. Naučil jsem se jezdit, je sice pravda, že jsem jezdil se starším favoritem a 90 jsem nemohl překročit ani kdybych chtěl, ale majitel autoškoly byl velmi vstřícný a mohly jsem si vybrat jakýkoli termín a to nebyl žadný problém. TAk si mylsí, že je to prostě podle majitele a mylslím si, že vůbec nevadí jestli ta autoškola je malá nebo velkem, je to proste o tom jestli si vyberete dobře nebo ne.
0 0
možnosti

Petr

20. 11. 2002 17:16
ješte k článku...
Ale ješté bych ŕád ragoval na článek v nemž bylo uvedeno, že se mají rozhodně vyhnout autoškolám, kde instruktoři v autech svačí, kouří či snad nechávají žáka samotného v autě Mohu říct, že mí instruktoři v autě si občas zapálili, občas si néco odběhli zařídit do AUTOŠKOLY a dokonce v autě po ránu svačily :o) mno ko by ne, když se jezdilo od 6 hodin  A stejné byli skvělí a kdybych měl doporučit známému autoškolu tak je volba jasná  Tento fakt v článku trošku jsem nezachápal, ale jinak OK :)
0 0
možnosti

Petr

20. 11. 2002 17:11
k věci :o)
Dovolil bych si jen maličký příspěvek ohledně situace na Severní Moravě resp. v Ostravě. Letos jsem u jedné docela zavedené autoškoly získal řidičský průkaz hnedka na poprvé. Stálo to sice celkem i se zkouškama, které nebyly v ceně cca 6000 kč, ale za to to bylo opravdu se vším všudy - tím myslím trenažér, technika no prostě všechno - co si asi každý představuje, že je samozřejmostí  mohu vás ujistit, že ne ve všech autoškolách je tato "samozřejmost" dostupná. Např. můj spolužák dělal autoškolu u jedné "nejmenované" firmy, sice za cenu někde okolo hranice 4800 kč - i se zkouškama , ale vzápětí jsem se dozvěděl, že něco jako trenažér nevedou :o), první hodinka na parkovišti taky nebyla zrovna hodinka :) a vozový park čítal jedno auto - a to ještě jezdí na plyn Navíc si já na instruktory rozhodně stežovat nemůžu a vyšly mi ve všem vstříc byla to prostě paráda a za 2 měsíce byl papír doma  A navíc jsem se nejednou svezl ve Fabce 1.9 což na AUTOŠKOLU je docela luxus  Právě autoškolu podle mě dělá nejvíce INSTRUKTOR - ten mi neustále vtloukával do hlavy všechno co dělám špatně atd. a dělal to opravdu mistrovsky to se musí nechat  a právě jedna z poućek byla ta, která tady už zazněla, že řidičem stále nejsi i když máš papíry. Což bohužel mnoho mladých lidí asi si neuvědomuje. A to je smutné a potom je situace na naších silnicích taková jaká je
0 0
možnosti

Pavela

20. 11. 2002 16:59
CO JE ROZHODUJÍCÍ
Je to šíleně individuální. Asi nejdůležitější je dobrej učitel, který žáka navede, kudy se po zkouškách ubírat, a pak vlastnosti žáka, kterej se musí chtít učit ze svých chyb a chápe, že dobrým řidičem se člověk nestává obdržením průkazu, ale měsíci a roky ježdění... Bohužel když se rozhlédnu na silnici kolem sebe, tak má spousta lidí hodně velké rezervy a málokdo si dokáže připustit, jak jede riskantně, bezohledně, neopatrně...
0 0
možnosti

Petr

20. 11. 2002 14:44
To je fakt perla
"Právě typ vozidla, na kterém se výcvik uskuteční, by měl být tím rozhodujícím faktorem. "
0 0
možnosti

mirinda

20. 11. 2002 17:55
Re: To je fakt perla
S tím typem auta moc nesouhlasím. Učila jsem se ve Formanu, ale nejvíc jsem se naučila jezdit po složení zkoušky ve starý Škodovce 105. A samozřejmě častým ježděním
0 0
možnosti

Petr

20. 11. 2002 14:40
získáním řidičáku se jezdit stejně
nenaučíš, to chce pak léta praxe a hlavně jezdit každý den. Takže je myslím jedno jestli vysolíš 5 nebo 10 tisíc.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Rozhodovat musí lékaři, AI má radit a kontrolovat, říká expert

24. dubna 2024

Téměř v každé práci dnes pomáhají moderní technologie a také umělá inteligence. Zdravotnictví není...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč