Diskuze

Napište nám..., my vám někdy odpovíme

Potřebujete informaci o některém z bankovních produktů a nechcete ztrácet čas jejím hledáním na internetu, či dokonce návštěvou banky? Nejjednodušším řešením je bance zavolat, popřípadě poslat e-mail. Banky uvedené služby propagují a pobízejí klienty k jejich využívání. Dostanou však zákazníci opravdu informace, které žádají? A jak rychle se jich dočkají? Někdy obratem, jindy vůbec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

15. 8. 2003 14:01
Spekulace
Uvedene casy v clanku jsou nahodna spekulace. Napr. u GECB se da odpoved na dotaz e-mailem obdrzet klidne za pul hodiny az hodinu, stejne tak za tri dny. Asi zalezi proste na vytizenosti linky a ochoty na druhe strane na neco odpovidat ... stejne tak CS a.s. - proklamuje se zde, ze odpovida celkem rychle. Ja jsem od ni bezne dostaval odpovedi i po tydnu ... verim, ze eBanka byla nejrychlejsi, ta si specialne zaklada na internetu ...
0 0
možnosti

Jan P.

13. 8. 2003 13:20
Poštovní spořitelna
Poštovní spořitelna emailovou adresu pro komunikaci má, adresa reklamaceps@csob.cz, odkaz na jejich Webu vpravo nahoře. Neposílal jsem tam dotaz, ale dvě stížnosti/reklamace, na obě bylo reagováno, dokonce ředitelem pobočky. Oproti tomu jejich 800 linka byla dosti strašná (zkušenost z minulého roku), paní kromě obecných proklamací nic nevěděla (měl jsem Internet před sebou a byl schopen jí citovat, ona evidentně vařila z vody), nepředstavila se ani jménem, v podstatě mi pouze byla schopná říct číslo na pobočku, kde mi to prý vysvětlí.
0 0
možnosti

a

20. 8. 2003 9:24
Re:
Tato adresa je, jak název napovídá, určena pouze pro reklamace. Dále existuje e-mailová adresa helpdesku. Ale centrální e-mail pro dotazy klientů Poštovní spořitela opravdu nevede.
0 0
možnosti

Petr

13. 8. 2003 13:15
0 0
možnosti

miki

13. 8. 2003 12:59
Nejlepší je telefonní automat
a to bez legrace. Zjišťovali jsme cosi přímým dotazem na infolinku banky (a totéž mají telefonní operátoři). Bohužel máme ISDN-připojení a tam nelze mačkat tlačítka podle toho, co automat potřebuje, protože automat na mačkání nereaguje. Přes automat jsme se nepřelámali, nedokázal nás přepojit na operátora ani nám jinak pomoci. Následovalo pracné vyhledání čísla firmy v telefonním seznamu a volání přes jinou linku, která nemá automat. Na celkem jednoduchý dotaz asi půl hodiny času.
0 0
možnosti

Martin

13. 8. 2003 11:11
zkusenosti
Ja volal do nekolika bank a vzdy jsem se dovolal. Je fakt, ze jsem mel jen nenarocne otazky cen poplatku a sluzeb. A vzdy operator celkem rychle odpovedel.
Na odpoved pres email to je daleko horsi. Posilal jsem dotaz na urad prace a tusim, ze se uz asi neodockam. To same je s uradem tipu obecni urad, krajsky urad nebo financni urad. To by clovek vykvetl, nez by dostal odpoved. Z Krajskeho uradu v Karlovych Varech  uz cekam na odpoved asi rok. Poslal jsem tam cca  dvacet dotazu a nic. Celkem jsme byl prekvapen u ministerstva financi. Tam odpoved prisla do druheho dne.
0 0
možnosti

cherry

13. 8. 2003 10:30
Zcela náhodou jsem tento týden napsal dotazy do České spořitelny a Raiffeisenbank a obě odpověděly zhruba do dvou hodin. Stejné zkušenosti mám i s HVB.
0 0
možnosti

Marťa

13. 8. 2003 10:21
re:
Tak to já mám jinou zkušenost, psala jsem dotaz na Stavební spořitelnu České spořitelny a na Penzijní fond České spořitelny a odpověď jsem dostala do druhého dne.Pokud potřebuju něco obratem, tak si to najdu na internetu a nebo si přímo zavolám do konkrétní organizace.
0 0
možnosti

Pavel

13. 8. 2003 8:00
To znám,
  1. mám ověřeno, že dotaz poslany e-mailem si nikdo nepřečte, nebo na něj neodpoví. Poslední dva případy: dva dotazy na AMCICO AIG Life zůstaly ve ztracenu, dotaz na stavební spořitelnu Wustenrot zatím také, a to jsem ho poslal před třemi dny. Já bych si představoval, že odpověď dostanu obratem, nebo nejpozději tak do druhého dne.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...