Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výsledky testu internetbankingů

V celkovém hodnocení internetbankingů jednotlivých bank jsme vycházeli z hodnocení subjektivního i objektivního. Subjektivní hodnocení zprostředkovala naše porota, která se skládala z lidí používajících internetové bankovnictví, ale i jiné přístupy k účtu. Nechyběl ani odborník - Ing. Jelen ze společnosti FG Forrest, internetové agentury pro e-business, web design a on-line marketing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michaela

bodové hodnoceni
Na dané téma píši seminární práci a potřebovala bych vědět  nejvyšší počet získaných bodů. Bohužel jsem to z daného článku nepochopila. Děkuji
0/0
7.10.2004 12:34

Pavel

Raiffeisenbank
Je sice hezké, že mají druhé nejlepší e-bankovnictví, ale za poslední dobu jsem tam šel dvakrát a ani jednou to nefungovalo. nefunguje to ani teď. Minimálně už 3 dny, což je prů...
0/0
19.7.2004 20:23

Tomáš Marný

Re:
Pokud vím, 17.-18.7. byla plánována odstávka systému, oznámená na webových stránkách banky.
0/0
22.7.2004 20:12

KLIENT

ON LINE???
zajimalo by me jestli je jeste nejaka jina banka na trhu v čr,kde jsou penize na uctu opravdu ON LINE.mam komerčni banku.neni to spatne,ale oni delaji jednou denne aktualizace a nevidim co se vlastne na uctu deje ON LINE!!!coz je pekny podvod a hrozne me to stve.
0/0
12.7.2004 12:12

Franta Jetel

Re: jde to
, U KB je možné si najít v nabídce "dnešní činnost" a tam se ukáže okamžitý pohyb, např. odnesu peníze na pokladnu a než přijdu domů na net během několika minut tak už to tam je.
0/0
3.8.2004 13:55

Ing. Ivo Kraus

Reiffensen nic moc
Přešel jsem z Ebanky do Reiffensenky z důvodu lepšího čerpání kontokorentu pro malé firmy. RB vede jednoznačně co se týče úrovně jednání s klienty a finanční vstřícnosti, lepší úroky, apod., ale je podstatně pomalejší, web konto má daleko méně funkcí, obnova různých certifikačních autorit je nadlidským výkonem, pro heslo se musí na pobočku, nepíše to hned poplatky, časté výpadky systému, jde to jen v MSE, GSM podporuje pouze Eurotel, aj. Chtělo by to radikální vylepšení.
0/0
30.6.2004 10:16

Tomáš Marný

Re:
Jestli máte opravdu VŠ vzdělání a nedokážete napsat správně ani jméno banky, tak potěš koště. Pak je ovšem jasné, že Vám zůstávají utajeny i jiné věci - např. že to jde i v Mozille (pravděpodobně jste nezvládl doinstalovat Javu), "různé certifikační autority" jsou tuším celkem 1 podpisový certifikát, pro heslo se sice musí na pobočku, ale musí se tam hlavně kvůli uzavření smlouvy na IB, při které to heslo dostanete, nějakou podstatnou pomalost jsem osobně nezaznamenal atd.
0/0
30.6.2004 11:25

e-l-v-i-s

svatá pravda
tak tak, běží to i na linuxu
0/0
30.6.2004 15:28

zd

Re:
Jestli Vam vic jde o rychlost, nez spolehlivost, uroven sluzeb a dalsi veci, pak jste mel zustat u eBanky. Raiffeisenka je ale v tomhle smeru fakt dobra! Kdyby nemenila obchodni podminky skoro kazdy pulrok, byla by to zrejme nejlepsi banka na ceskem trhu.
0/0
5.7.2004 16:42

Lumír

Re:
Nechci RB nijak zvlášť vychvalovat, ale co se týká recertifikace a změny hesla tam je vše zcela bezproblémové. Samozřejmě první heslo si musíte vyzvednout na pobočce a vytvořit vertifikát, ale na stránkách je vše popsáno jak na to. Co se týká podpory pouze MSE, tak já cca 1/2 roku používám Firefox 0.8 zcela bez problémů.
0/0
7.7.2004 12:42

Z. Beranek

Re:
Musim s Vami souhlasit co se tyce web konta. Opravdu katastrofa, ani posledni uprava ( 17-18.7.) neprinesla zlepseni, platby se nezobrazuji, system ma casto vypadky !!! Po nekolika urgencich s hlavnim IT rf bank, se ukazuje ze to neni zalezitost vsech klientu ale jen "nekolika" jedincu ...... bohuzel nase firma parti k tem nemnoha.
0/0
19.7.2004 14:38

Zdenek Ronzani

Re:
Je to opravdu tragedie. Mam 3 konta v zahranici a pouzitelnost se vubec neda srovnat. Je to naprosto amaterske a tak bezpecne az je to nepouzitenlne. Ve srovnani se zahranicim naprosta katastrofa. Jenze kdo je tady lepsi???Muzete nekoho doporucit? Uz jsem se prestehoval 3x a ted uz jsem jen beznadejne otraven.
0/0
20.7.2004 9:51

Ája

Ebanka
Používám eB taky už přes 3 roky a všechno klape jako švýcarský hodinky. Problémy, co popisujete jsem vůbec nezaznamenala. Mám tam několik účtů, přecházím mzi nimi pohodlně, přihlašuju se rychle, SMS přijde většinou do půl minuty (T-mobile). Zkusila jsem dříve ČSOB a ČS, ale utekla jsem a nikdy více se nevrátím. Zejména ČSOB má tak zoufale pomalé všechny procesy (teď nemyslím internet banking, ten jsem tam nezažila, jestli ho vůbec mají). Otevírací doba šíleně krátká, abych si na každý příkaz vzala půl dne dovolené. Kartu mi vydávali 4 měsíce, občas mi poslali nějaké cizí peníze a pak si je zase někdy strhli... no divočina. Zlatá eBanka.
0/0
30.6.2004 10:06

Orthodox

Re:
... a nevymýšĺíte si trošku?Hlavně ten konec příspěvku je nějaký nevěrohodný...
0/0
5.8.2004 10:09

jeden.den

C.Sporitelna
Musim se take zastat CS. Za posledni 2 roky udelala obrovsky skok dopredu jak v rozsahu sluzeb, tak tel. a i-bankovnictví. Cenove a spolehlivosti je na velmi dobre urovni. Kdo je u e-banky delsi dobu, chapu, ze se mu jeji sluzby zdaji lepsi, ale dnes...
0/0
22.6.2004 15:32

hasan

Re:
Mám ebankovnictví jako čs, tak od ebanky. Mohu tak dobře srovnávat. ČS skutečně za poslední dva roky udělalala skok vpřed. Aby ne, z absolutní nuly (jak z hlediska kvality systému, tak úrovně obsluhy) se skáče kamkoliv k lepšímu dobře. Zvláště s vydatnou státní pomocí z kapes všech daňových poplatníků. Rozdíl v kvalitě, resp. možnostech přímého bankovnictví spořitelny a eBanky je však nadále výrazný. Spořitelna je pro klienty, kteří se potřebují podívat sem tam na zůstatek a poslat sem tam někam nějaké peníze. Nezajímají-li se více o bezpečnost, rychlost fungování, komfort parametrizace a o mnoho dalších jinde nevídaných vlastností účtu a služeb, tak jim to asi stačí. eBanka přitom nabízí za podobnou cenu kvalitu, které se spořitelna nebude v blízké budoucnosti schopna přiblížit. Přes uvedené si myslím, že v Česku patří budoucnost mezi jinými právě těmto dvěma bankám. Silné, chytře reinkarnované spořitelně a moderní technologické stále silnější eBance, která má za sebou mj. celou pojišťovnu.
0/0
24.6.2004 10:37

sarunecka

Internetové bankovnictví
má nejlepší Česká spořitelna. Internetbanking používám několik let a zatím bez problémů.
0/0
22.6.2004 12:49

pepe

Re:
to ....sračka: nejdřív poznej i eBanku a pak to srovnávej.
0/0
22.6.2004 12:57

manas

eBanka a GE
Mam ucet u eBanky od te doby co existuje (tenkrat jeste Expandia) a nemuzu si ji vynachvalit. Samozrejmne nekdy nejaky problem je, ale to vse se da prominout, cena treba taky neni nejnizsi, ale vyrovna ji nabidka toho co ucet umi.
A hlavne, vse je primo on.line a jak rikaji v reklame, opravdu do 2 minut. A to je to co se mne libi, podivam se na ucet a jsem si jisty, ze tam opravdu mam to co se mne prave zobrazilo a ne jako u manzelky, ktera ma ucet u GE a po SMS, zustatek pri vyberu z bankomatu nebo jejich pravidelna SMS...pokazde jiny zustatek ve stejny cas, nikdy si neni jista, jestli je odecteno uz to co davno z uctu odeslo a pricteno to co tam prislo. A ty jejich poplatky? Kdyz ctu vypis z uctu, hruuuza, v tom aby se prase vyznalo.
Proste muj nazor je, ze eBanka je jedina internetova banka s on.line bankovnictvim, ostatni o tom akorat kecaj a nemaj tuseni co to vlastne je.
A GE? To je banda nejvetsich zlodeju co snad je. Pocinaje ucty a konce jejich OK kartamy. Kolikrat uz Vam poslali OK kartu aniz by jste o ni zadali?? Ja dostal 2 a manzelka prave ted taky 1. A to jsem pred davnymi casy mel leasing u Multaku a s GE nemam co do cineni. A oni mne tvrdi, ze jsem jejich verny zakaznik a ze na zaklade me zadosti posilaji OK Kartu. Zkouseji to na kazdeho a on se vzdy nekdo chyti.
0/0
22.6.2004 10:35

algra

Re:
To jsem rád, že nejsem prase, ja se v tom uctu od GE taky nevyznam. Jo, a OK karta mi prisla zatim jednou, ale pak jeste dve nebo tri upozorneni, ze jsem si ji zrejme zapomnel aktivovat :-))
0/0
22.6.2004 11:45

Fireboy

Re: Souhlas
U GE mam ucet kvuli hypotece a posilam tam mesicne pouze na splatky hypo. Jinak se to neda pouzivat, nebot je giganticky draha. Presel jsem k Reifeisence a jsem moc spokojeny. Pro on-line platby vyuzivam i EB a je to taky skvely, i kdyz mi nekdy vadi moc cisel, ktera musim vsude mozne precist a zapsat. V tom je RB lepsi a prehlednejsi, ale zase neni tak akcni. Kazdopadne GE je hruza sediva! Obloukem se ji vyhnete.
0/0
22.6.2004 11:53

Pavel

funkcnost v jinych prohlizecich nez IE
Autori (ne)umyslne opomneli jedno pomerne dulezite kriterium a to dostupnost jednotlivych aplikaci internetoveho bankovnictvi v jinych prohlizecich nez IE (Mozilla, Opera,...). Nekdo totiz nemuze pouzivat IE vubec, protoze treba nema Windows a nekdo je treba i ma. ale nepouziva ho prave z duvodu bezpecnosti.
0/0
22.6.2004 10:33

IB bomber

Re:
Jenomze ty bezpecnostni diry maj Windows jenom proto, aby tam Inetaplikace typu IB chodily. V tom je ten zakopanej pes a je uz jenom na uzivateli, jak si sam PC nastavi, samozrejme podle navodu Helpdesku te ktere banky. A kdo tvrdi, ze tucnaci se nedaj zastrelit, a daj se delat diry jen do Voken, tak jim to predvedu, nastavit bezpecne Linux jen tak nomalni User nedovede, ve Win se o to muze aspon pokusit s nejakou nadeji...
0/0
22.6.2004 13:30

obelix

e-banka
musím se také zastat e-banky přešl jsem pře rokem z KB a nemohu si stěžovat . do nedávna jsem tam přistupoval přes modem a nikdy jsem neměl problém.
co se týče jednání je moje bankéřka velice ochotná a nikdy není problém něco vyřešit a to ani 5minu před zavíračkou :-)
0/0
22.6.2004 10:31

Kuko

KB-katastrofa
Chcel by som vas varovat pred KB, je to podla mna najhorsia banka na svete co poznam a internet banking je tiez o nicom-(zlozita intalacia, kontrola vasho pocitaca, pomale, no horor), najviac mi vadi nemoznost vyberat peniaze v banke z inej pobocky, ako ste si zalozili ucet!!!!!! Chcel by som sa opytat, ci mate skusenost Reiffensen bank- je to tusim rovnaky majitel ako Tatrabanka v SR, ty maju jednoznacne najlepsi a najrychlejsi internet banking, aky poznam, uplne bez problemov. KB
0/0
22.6.2004 10:05

Igor

KB-mojebanka
Já mám KB mojebanka cca 4 roky. Jediná stížnost byla na straně  pracovnic pobočky KB - že jsem přestal chodit na pobočku! :-) 
Jinak trošku mne štvalo, že byla nutná Java od MS, ale nyní nemám velké problémy i při použití JAVY od SUN. Připojuji se přes GPRS a je to dobré.
Super je ten fakt, že mám certifikát (soubor) u sebe a mohu se připojit kdekoli pokud budu potřebovat.
 
Igor
0/0
22.6.2004 10:27

Kuko

Tak asi si nevskusal nic lepsie!
Pripojenie na KB je nemozne z firemneho pocitaca-neumozni KB kontrolovat vas pocitac firemny firewall-ale dobre, to by az tak nevadilo, druha vec na vlastnom je potrebna instalacia Virtual Java Machine, naco je to dobre? Kluc-ten musite nosit na diskete-totalne nespolahlive, disku-nosite bezne zo sebou CD? Alebo USB kuci-no hladat USB koncovku vzadu pocitaca, nic moc.
Pre porovnanie: V SR Tatrabanka-vyzaduje sa heslo a prihlasovacie meno+kod z Grid karty, co dostanete v banke o rozmere bankomatovej karty-je tam viac policok, takze vase heslo je pohyblive. Ziadna instalacia na vas pocitac, ziadne data do vasho pocitaca ani jeho konmtrola, ziadna instalacia, vsetko funguje pomocou web stranky. Oproti tomu je KB internet banking - mojebanka uplna nula a este asi 2 krat pomalsia, tiez platby trvaju dlhsie.
0/0
22.6.2004 10:45

pop

Re:
Ja se normalne pres firemni proxy do mojebanka pripojuju a to mame vetsinu portu zakazanych. To ze to jede jenom v IE mi trochu taky vadi, protoze muj default browser je Mozilla, nicmene IE mam stejne ve woknech nainstalovany, takze jsem se s tim smiril. Co se tyka certifikatu, tak ten mam doma na disku v sifrovanem souboru. V praci ho mam na diskete, nekopiruju ho do pocitace. Do jineho pocitace (nedejboze v inet kavarne) bych ten certifikat nestrcil. Jinak pro me potreby je mojebanka dostacujici, pouzivam 2 roky, rekl bych, ze se za tu dobu vyrazne zrychlila ... tento rok pridali podporu trvalych prikazu, takze pro me ok. (tim netvrdim, ze to jina banka nema inet bank. lepsi :) )
0/0
22.6.2004 12:15

IB bomber

Re:
Me tam chybej prevody mezi uctama....
0/0
22.6.2004 13:35

IB bomber

Re:
Certifikat na disku? Doporucuju se pripojovat treba pres wi-fi, nemit zakryptovanej filesystem a jeste mi sdelit lokaci, kde se Vas pocitac nachazi zhruba nachazi.... ;-)...doporucuju Certifikat na karte a kartu s ostatnima v penezence...
0/0
22.6.2004 13:34

manas

Re:
Nechapu co je na tom super nosit certifikat na diskete. Treba u nas se diky tomu proste do banky z firemniho pocitace nepripojis. Nejsi admin compu, takze ti to nedovoli ani instalaci.
A instalovat certifikat nekde v inet kavarne nevidim taky jako uzasny.
0/0
22.6.2004 12:13

Kuko

Priklad na KB
Aj ked je to o inom ako internet bankingu, musim vas varovat pred KB!
Priklad: Chcete si kupit TV, cena cca 25 000Kc. Narazite na super TV trebarz na Novom Smichove v Prahe, super, mate kartu KB tak kde by mohol byt problem. 1. limit na nakup cca 15000Kc, no takze kartou to nepojde, 2. vyber z bankomatu-limit 10000Kc, zas to nejde. 3. pobocka je nedaleko, skocite tam, lenze tam Vam bohuzial Vase vlastne peniaze nedaju!!!!! Ide o to, ze ste si otvorili ucet na druhom konci Prahy a iby tam mozete vyberat za prepazkou. Aj ked mate na ucte cez 100 000Kc, ste pre nich uplna nula, ani ked zarabate 30000 mesacne, nic vam to nepomoze.
0/0
22.6.2004 10:35

VlK

Re:
Hmm, proč máš tak nizké limity na kartě? Ale souhlasím, že je špatné, že KB má "domovskou " pobočku, alke proto mám mám dostatečné limity na kartě (debetní Maestro), takze bych to mohl zaplatit kartou, ale tolik peněz bych taky z bankomatu nevybral...
0/0
22.6.2004 11:15

Hankie

Re: KB-katastrofa
Raiffeisenbank Vám mohu jen doporučit. Já sama jsem tam vloni přešla od ČSOB (na radu známého) a jsem tam velmi spokojená. Internetové bankovnictví mají velmi pohodové a peníze z vlastního účtu si můžete vybírat tam, kde to zrovna potřebujete. A správa účtu je daleko levnější než jsem měla u ČSOB. A pokud máte účet u Tatrabanky jsou převody mezi těmito dvěma bankami jsou velmi zvýhodněné.   RAIFFEISENBANK
0/0
24.6.2004 22:16

Lucinka.Lili

Re:
Není pravda, že KB nenabízí možnost vybrat si peníze na jakkékoliv pobočce. Ta možnost tu existuje a je to pomocí tzv. karty optického klíče. Takže pro příště bych radila ověřit si info, než něco napíšete. Taky bych ještě reagovala na poznámku, že KB je nejhorší banka na světě. Tohle může prohlásit jen člověk, který měl konta u všech bank na světě (a tudíž může srovnávat) a pokud nejste nějaký překupník drog, tak je to nemožné.
0/0
2.9.2004 1:00

george

E banka-solidní?
Pouze malá zkušenost , chtěl jsem přejí to jiné banky /mám GE a zdají se drazí/ tak jsem využil nabídky kdy při určitém obratu je vedení účtu zdarma . A odpověď operátorky? -  my o ničem nevíme , to určitě není pravda.  .... a to mi stačilo.
0/0
22.6.2004 9:18

apollo66

eBánka jede na vytáčeném připojení jako šnek
Bohužel, z vlastní zkušenosti musím tvrdě nesouhlasit. K účtu v eBance přistupuji přes mobilní klíč. Když se chci přihlásit na web stránku, při mém 56kb modemu to trvá přes 10 min. Během této doby se mi stahuje x Mb dat nevím k čemu. Pak se web rozjede. Je to pomalou linkou, protože v práci s tím nemám problém. U ČSOB je to sice také pomalé, ale přihlášení  trvá něco kolem 20 s. eBanka má podle mě nejhorší internet banking.
 
Howgh.
0/0
22.6.2004 8:54

Ludek

Re: pomala linka
Doporučuji, abyste se podíval, zda nemáte zaneřáděný počítač spywarem a podobnými zdržovači. Sám používám eBanku několit let právě na vytáčené lince a dost často i pomocí GPRS přes infra port. Během Vámi líčených 10 minut stihnu provést veškeré zamýšlené transakce v eBance a ještě si přečíst nové zprávy na iDnes, takže problém bude asi jinde.
0/0
22.6.2004 9:10

znalecvina

Re:
ja mam ebanku taky uz par let a menit nebudu. nic pomaleho to urcite neni. doporucoval bych radu kolegy nahore
0/0
22.6.2004 9:35

vega

Re:
Nejspíš máte zavirovaný počítač. Mě to přes modem 33 běhá normálně.
0/0
22.6.2004 12:35

Kovis

Re:
Potvrzuji - v dobe, kdy jsem jeste pouzival modem jsem nemel problem s rychlosti....
0/0
22.6.2004 13:33

rs

Reakce EB
Reaguji na ostatni prispevky otazkou jde jestli nejde o subjektivni dojmy ci problemy jinde. Mam ucet u EB jiz 5 rok a nemam duvod na tom nic menit. Se sluzbami a funkci nemam zadne problemy. Rychlost a spolehlivost systemu v mem pripade behem 5 let = 100 procent tak nevim jestli se clovek nema nejdriv zamyslet nad sebou Toz tak
 
0/0
22.6.2004 7:38

app

Re:
Přečtěte si moje dva příspěvky dole, a pak mi řekněte, co bylo v mých problémech s eBankou subjektivního?
Bylo to snad to, že mi několik telefonních bankéřů vysvětlovalo, že musím mazat cache (to jsem dělal každých 5 minut, abych vůbec něco zkusil), protože u nich OPRAVDU žádný problém není, ať si zkusím přeinstalovat systém. A nebo přiznání toho posledního z nich, že jejich systém po masivní reklamní kampani před Vánocema skutečně "nestíhá", a že problém je teda u nich, že o tom vědí?
Nebo to, že mi autentizační kódy chdily v době, když u byly neaktivní (myslím, že platí asi 5 minut, nebo tak něco), nebo prostá lidská blbost bankéře na pobočce, který znovu aktivoval můj zrušený účet?
0/0
22.6.2004 7:46

baret

Re:
Subjektivni bylo asi to, ze se to nikomu jinemu nestalo :) Problem s sms bych hledal u vaseho mobilniho operatora a nebo porouchaneho mobilniho telefonu... i kdyz pretizeni jejich GSM brany je taky mozne, ale me se zatim nestalo, aby mi neprisel mobilni kod do nekolika malo minut (vetsinou do 20 sekund). Se zobrazovanymi informacemi taky problem nemam a nikdy sem nemel. Proste jste pripad, ktery se objevi u kazde banky, ale nejde to pausalizovat. Znamemu taky v komercni bance zrusili bez jeho souhlasu ucet a penize mu blokovali nekolik tydnu, a rekl bych, ze podobnych pribehu z jinych bank je urcite dost. Jinak ja sem s eBankou naprosto spokojenej (krome toho, ze moje VISA se v nakupech na internetu netvari jako debetni, ale jako kreditni karta)...
0/0
22.6.2004 9:03

znalecvina

Re:
20s? ja max 5 :)
0/0
22.6.2004 9:37

Tomáš Marný

Re:
Ono se při placení na internetu kartou někam zadává nebo rozlišuje, jestli jde o kreditní nebo debetní kartu??? To jsou mně tedy novinky...
0/0
22.6.2004 10:23

LL

Re:
Taky s EB nemam naprosto zadne problemy - vizivam autentifikaci pres mobil - nekdy klic dorazi treba po minute, ale to se myslim moc bankou ovlivnit neda - je to jen a jen sms,.
0/0
22.6.2004 7:53

vega

Re:
rychlost doručování sms není jen o rychlosti systému banky, ale také o momentální rychlosti distribuce v síti mobilního operátora a i o rychlosti zpracování ve vašem telefonu podle jeho typu (v případě šifrované sms)
0/0
22.6.2004 12:39

Koza

Poznámka k ovládání EB
Po volbě Internetový EK na Home page se načte přihlašovací okno. Chvíli vidíte kursor v textovém poli pro zadání klientského čísla ale pak zmizí. Musíte nastavit focus myší !  Vložíte klientské číslo a Enter a nic. Zase myší aktivovat button OK.
Vcelku prkotina, o to víc mi to leze na nervy.
Když se odhlašujete, vyzívají Vás, abyste jim poslali připomínky. Udělal jsem to 2x a vždy se mi mail vrátil jako nedoručitlený.
Koza
0/0
22.6.2004 3:30

app

Re:
U eBanky jsem měl účet přesně 14 dní, než jsem ztratil nervy. Ze lživých a klamavých tvrzení telefonních bankéřů i lidí na pobočce, z nefunkčnosti systému, kdy se mi týden zobrazovaly chybně zůstatky na účtě, z pomalosti systému, kdy prosté zjištění zůstatku trvalo několik minut, z toho, že výběr hotovosti na pobočce trval 45 minut (protože autentizační kód přišel až za půl hodiny, další čtvrthodinu tam něco operovala pokladní) (poznámka pro rejpaly - vybíral jsem 300 tis, s tím bych asi do bankomatu nemohl :-)),
A v neposlední řadě z toho, že i to příblbé zrušení účtu trvalo hodinu. Na závěr mi příšlo na mobil oznámení, že můj účet byl zrušen a byl deaktivován přístup pomocí mobilu. To jsem si oddechl. Jaké bylo moje překvapení, když mi po pěti minutách přišla další SMS, že byl můj mobil opět aktivován, a já se mohl na ten účet zas dostat!!! Tak jsem byl už docela vyzuřenej, a bankéřka mi sdělila, že se jenom uklepla a omylem to zas aktivovala .
A perla na závěr, převod zůstatku z tohodle účtu na jiný netrval kratší dobu, než dva měsíce.
eBanka? Děkuji, už nemusím
0/0
22.6.2004 7:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.