Diskuze

Výsledky testu internetbankingů

V celkovém hodnocení internetbankingů jednotlivých bank jsme vycházeli z hodnocení subjektivního i objektivního. Subjektivní hodnocení zprostředkovala naše porota, která se skládala z lidí používajících internetové bankovnictví, ale i jiné přístupy k účtu. Nechyběl ani odborník - Ing. Jelen ze společnosti FG Forrest, internetové agentury pro e-business, web design a on-line marketing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michaela

7. 10. 2004 12:34
bodové hodnoceni
Na dané téma píši seminární práci a potřebovala bych vědět  nejvyšší počet získaných bodů. Bohužel jsem to z daného článku nepochopila. Děkuji
0 0
možnosti

Pavel

19. 7. 2004 20:23
Raiffeisenbank
Je sice hezké, že mají druhé nejlepší e-bankovnictví, ale za poslední dobu jsem tam šel dvakrát a ani jednou to nefungovalo. nefunguje to ani teď. Minimálně už 3 dny, což je prů...
0 0
možnosti

Tomáš Marný

22. 7. 2004 20:12
Re:
Pokud vím, 17.-18.7. byla plánována odstávka systému, oznámená na webových stránkách banky.
0 0
možnosti

KLIENT

12. 7. 2004 12:12
ON LINE???
zajimalo by me jestli je jeste nejaka jina banka na trhu v čr,kde jsou penize na uctu opravdu ON LINE.mam komerčni banku.neni to spatne,ale oni delaji jednou denne aktualizace a nevidim co se vlastne na uctu deje ON LINE!!!coz je pekny podvod a hrozne me to stve.
0 0
možnosti

Franta Jetel

3. 8. 2004 13:55
Re: jde to
, U KB je možné si najít v nabídce "dnešní činnost" a tam se ukáže okamžitý pohyb, např. odnesu peníze na pokladnu a než přijdu domů na net během několika minut tak už to tam je.
0 0
možnosti

Ing. Ivo Kraus

30. 6. 2004 10:16
Reiffensen nic moc
Přešel jsem z Ebanky do Reiffensenky z důvodu lepšího čerpání kontokorentu pro malé firmy. RB vede jednoznačně co se týče úrovně jednání s klienty a finanční vstřícnosti, lepší úroky, apod., ale je podstatně pomalejší, web konto má daleko méně funkcí, obnova různých certifikačních autorit je nadlidským výkonem, pro heslo se musí na pobočku, nepíše to hned poplatky, časté výpadky systému, jde to jen v MSE, GSM podporuje pouze Eurotel, aj. Chtělo by to radikální vylepšení.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

30. 6. 2004 11:25
Re:
Jestli máte opravdu VŠ vzdělání a nedokážete napsat správně ani jméno banky, tak potěš koště. Pak je ovšem jasné, že Vám zůstávají utajeny i jiné věci - např. že to jde i v Mozille (pravděpodobně jste nezvládl doinstalovat Javu), "různé certifikační autority" jsou tuším celkem 1 podpisový certifikát, pro heslo se sice musí na pobočku, ale musí se tam hlavně kvůli uzavření smlouvy na IB, při které to heslo dostanete, nějakou podstatnou pomalost jsem osobně nezaznamenal atd.
0 0
možnosti

Ája

30. 6. 2004 10:06
Ebanka
Používám eB taky už přes 3 roky a všechno klape jako švýcarský hodinky. Problémy, co popisujete jsem vůbec nezaznamenala. Mám tam několik účtů, přecházím mzi nimi pohodlně, přihlašuju se rychle, SMS přijde většinou do půl minuty (T-mobile). Zkusila jsem dříve ČSOB a ČS, ale utekla jsem a nikdy více se nevrátím. Zejména ČSOB má tak zoufale pomalé všechny procesy (teď nemyslím internet banking, ten jsem tam nezažila, jestli ho vůbec mají). Otevírací doba šíleně krátká, abych si na každý příkaz vzala půl dne dovolené. Kartu mi vydávali 4 měsíce, občas mi poslali nějaké cizí peníze a pak si je zase někdy strhli... no divočina. Zlatá eBanka.
0 0
možnosti

Orthodox

5. 8. 2004 10:09
Re:
... a nevymýšĺíte si trošku?Hlavně ten konec příspěvku je nějaký nevěrohodný...
0 0
možnosti

jeden.den

22. 6. 2004 15:32
C.Sporitelna
Musim se take zastat CS. Za posledni 2 roky udelala obrovsky skok dopredu jak v rozsahu sluzeb, tak tel. a i-bankovnictví. Cenove a spolehlivosti je na velmi dobre urovni. Kdo je u e-banky delsi dobu, chapu, ze se mu jeji sluzby zdaji lepsi, ale dnes...
0 0
možnosti

hasan

24. 6. 2004 10:37
Re:
Mám ebankovnictví jako čs, tak od ebanky. Mohu tak dobře srovnávat. ČS skutečně za poslední dva roky udělalala skok vpřed. Aby ne, z absolutní nuly (jak z hlediska kvality systému, tak úrovně obsluhy) se skáče kamkoliv k lepšímu dobře. Zvláště s vydatnou státní pomocí z kapes všech daňových poplatníků. Rozdíl v kvalitě, resp. možnostech přímého bankovnictví spořitelny a eBanky je však nadále výrazný. Spořitelna je pro klienty, kteří se potřebují podívat sem tam na zůstatek a poslat sem tam někam nějaké peníze. Nezajímají-li se více o bezpečnost, rychlost fungování, komfort parametrizace a o mnoho dalších jinde nevídaných vlastností účtu a služeb, tak jim to asi stačí. eBanka přitom nabízí za podobnou cenu kvalitu, které se spořitelna nebude v blízké budoucnosti schopna přiblížit. Přes uvedené si myslím, že v Česku patří budoucnost mezi jinými právě těmto dvěma bankám. Silné, chytře reinkarnované spořitelně a moderní technologické stále silnější eBance, která má za sebou mj. celou pojišťovnu.
0 0
možnosti

sarunecka

22. 6. 2004 12:49
Internetové bankovnictví
má nejlepší Česká spořitelna. Internetbanking používám několik let a zatím bez problémů.
0 0
možnosti

pepe

22. 6. 2004 12:57
Re:
to ....sračka: nejdřív poznej i eBanku a pak to srovnávej.
0 0
možnosti

manas

22. 6. 2004 10:35
eBanka a GE
Mam ucet u eBanky od te doby co existuje (tenkrat jeste Expandia) a nemuzu si ji vynachvalit. Samozrejmne nekdy nejaky problem je, ale to vse se da prominout, cena treba taky neni nejnizsi, ale vyrovna ji nabidka toho co ucet umi.
A hlavne, vse je primo on.line a jak rikaji v reklame, opravdu do 2 minut. A to je to co se mne libi, podivam se na ucet a jsem si jisty, ze tam opravdu mam to co se mne prave zobrazilo a ne jako u manzelky, ktera ma ucet u GE a po SMS, zustatek pri vyberu z bankomatu nebo jejich pravidelna SMS...pokazde jiny zustatek ve stejny cas, nikdy si neni jista, jestli je odecteno uz to co davno z uctu odeslo a pricteno to co tam prislo. A ty jejich poplatky? Kdyz ctu vypis z uctu, hruuuza, v tom aby se prase vyznalo.
Proste muj nazor je, ze eBanka je jedina internetova banka s on.line bankovnictvim, ostatni o tom akorat kecaj a nemaj tuseni co to vlastne je.
A GE? To je banda nejvetsich zlodeju co snad je. Pocinaje ucty a konce jejich OK kartamy. Kolikrat uz Vam poslali OK kartu aniz by jste o ni zadali?? Ja dostal 2 a manzelka prave ted taky 1. A to jsem pred davnymi casy mel leasing u Multaku a s GE nemam co do cineni. A oni mne tvrdi, ze jsem jejich verny zakaznik a ze na zaklade me zadosti posilaji OK Kartu. Zkouseji to na kazdeho a on se vzdy nekdo chyti.
0 0
možnosti

algra

22. 6. 2004 11:45
Re:
To jsem rád, že nejsem prase, ja se v tom uctu od GE taky nevyznam. Jo, a OK karta mi prisla zatim jednou, ale pak jeste dve nebo tri upozorneni, ze jsem si ji zrejme zapomnel aktivovat :-))
0 0
možnosti

Pavel

22. 6. 2004 10:33
funkcnost v jinych prohlizecich nez IE
Autori (ne)umyslne opomneli jedno pomerne dulezite kriterium a to dostupnost jednotlivych aplikaci internetoveho bankovnictvi v jinych prohlizecich nez IE (Mozilla, Opera,...). Nekdo totiz nemuze pouzivat IE vubec, protoze treba nema Windows a nekdo je treba i ma. ale nepouziva ho prave z duvodu bezpecnosti.
0 0
možnosti

IB bomber

22. 6. 2004 13:30
Re:
Jenomze ty bezpecnostni diry maj Windows jenom proto, aby tam Inetaplikace typu IB chodily. V tom je ten zakopanej pes a je uz jenom na uzivateli, jak si sam PC nastavi, samozrejme podle navodu Helpdesku te ktere banky. A kdo tvrdi, ze tucnaci se nedaj zastrelit, a daj se delat diry jen do Voken, tak jim to predvedu, nastavit bezpecne Linux jen tak nomalni User nedovede, ve Win se o to muze aspon pokusit s nejakou nadeji...
0 0
možnosti

obelix

22. 6. 2004 10:31
e-banka
musím se také zastat e-banky přešl jsem pře rokem z KB a nemohu si stěžovat . do nedávna jsem tam přistupoval přes modem a nikdy jsem neměl problém.
co se týče jednání je moje bankéřka velice ochotná a nikdy není problém něco vyřešit a to ani 5minu před zavíračkou :-)
0 0
možnosti