Diskuze

Zájezd „last minute“ lze reklamovat jako každý jiný

Dovolená - období, na které člověk čeká, těší se, plánuje. Pak mu ji dokáže zkazit i taková maličkost, jako je snídaně na talířku místo slibovaného švédského stolu. O to víc, že za pobyt se nemálo platí, a tak prostě má být vše báječné. I když klient odjel „v poslední minutě“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

erika

20. 7. 2004 7:57
sunny days a ACK už nikdy!
Vážená paní autorko, jelikož normálně pracuji jako delgátka pro Ck a byla jsem na dovolené s ck sunny days, ani tak se mi nepodařilo nic vyreklamovat  a to jsem se obracela přímo na asociaci cestovních kanceláří,jde vidět, že pokud s CK jezíd slavní lidé nebo ck dává zadarmo zájezdy určitým pracovníkům známých institutcí člověk se nedomůže u nikoho. měli jsme dáno pokoj, lednička, televize, byli jsme pak v jiném hotelu a? lednička televize nikde? navíc hotel vypadal spíše jako hotelový pavilon!! a když jsem šla do hotelu ve kt. jsme původně měli bydlet a mluvila s nimi jako obyčejný turista kt. právě přijel bylo mi řečeno že volno je ale písemně mi to nepotvrdí, protože s majiteli CK nechcou být na kordy, tak kde to jsme ck sunny days všem ukazuji jako odstrašující případ!
0 0
možnosti