Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77i52n57d97ř39i35c18h 51B23u72k 8728215729844

Ani já bych neházel všechny do jednoho pytle. Sám odtamtud pocházím, ale nikdy bych se tam už nevrátil. Přesto vím, že tam pár dobrých bylo, je a bude. Každopádně jsem na základě zkušeností dospěl k názoru, že je několik otázek, podle kterých můžete poznat kvality poradce. Jedná se  tyto otázky http://penize.verejnosti.cz/ozehaveotazky . Ty pokud poradci položíte a on Vám na ně upřímně odpoví, tak se dovíte mnoho o jeho postojích a kvalitách.

0/0
doporučit
17.5.2013 10:47

Radek xxl

RADU PROSÍM

Partnerka nastoupila cca před týdnem do OVB, ovšem jako asistentka jakési vedoucí kanceláře, snad za fixní plat 20tis netto měsíčně s tím ze si muže vydělat více. Protože ma partnerka svoji hlavu tak vím cca 10% za jakých podminek tam nastoupila. Jelikož ji už nejaký ten pátek znám tak jsem na ni již po tydnu poznal ze to nebude vse tak jak si představovala, jenze je tak hrda ze nic neprizna sama. a ja nechci aby to doslo do pruseru...PORAĎTE SLUŠNÍ SPOLUOBČANÉ: Muže mít u OVB normální zamestnaneckou smlouvu ? Dostane radne zaplaceno za svou práci včas ? Mohou ji tam nasoukat do nějakého nesmyslu smlouvy ze které bude potom průser a hromada placeni ? Na jaky tip smluv je třeba si dat velký pozor ? Jeste dodavam, ze se jedna o region Jizni Cechy konkretne Ceske Budejovic PŘEDEM DĚKUJI ZA REAKCI A MOŽNOST KLIDNÉHO SPÁNKU.... Připadne mne můžete kontaktovat na hajtol@dumrealit.cz!!

0/0
doporučit
17.10.2012 14:58

portall

Re: RADU PROSÍM

1. u OVB můžete mít zaměstnaneckou smlouvu, pokud pracujete na centrále společnosti jako zaměstnanec. Jinak jde výhradně o činnost na ŽL. Práce je hodnocena a placena pouze za výkon a fixní plat bez výkonu neexistuje (tak jako v každé jiné práci - už to není jak za totality, že plat byl jen za účast ...)

2. Asistent nebo poradce je krytý OVB a kontrolu nad jeho prací má jako nejvyšší kontrolní orgán ČNB. Poradce analyzuje situaci klienta, poskytuje mu poradenství a pokud se klient rozhodne, sepíše s ním smlouvy a zastupuje jej u finančních institucí (bank, pojišťoven a pod.) Provize tyto instituce z bezpečnostních důvodů vyplácí se zpožděním 3 až 4 měsíce - aby se eliminovalo riziko neplacení klientem.

3. Finanční poradenství patří stejně jako práce ve finančnictví k těm nadprůměrně placeným.

4. Poradce by měl být pojištěn tak jako každý podnikatel proti rizikům při podnikání - to je pojištění odpovědnosti za škody ...

0/0
doporučit
21.10.2012 0:29

Kilián Nedory

koukám, že jestli OVB něco umí

tak zmobilizovat své zaměstance aby nám sem něco "nezávislého" napsali R^

+3/0
doporučit
25.8.2010 23:32

Host

OVB konec 6.

Být Vámi ,nesrovnával bych tuto společnost s žádnou jinou ,protože se liší . Takhle pouhým okem ne ,ale když se na ně podíváme zevnitř a ponoříme se do tájů, řeklbych,rozdíl tam je . Takže pokud můžu poradit ? kdo chce mít fajn budoucnost ,ač už jako klient nebo právě zminovaný zaměstanec OVB ,at zkusí spolupracovat . Jak se říká : Za zkoušku se nic nedá " a tato zkouška může být příjemným nakročením do budoucího života , či zajištění života svých ratolestí apod ...

Takže pro zlepšní životního standartu ,jedině OVB .

S pozdravem J.C.

0/0
doporučit
28.1.2010 2:43

avg

Re: OVB konec 6.

Jsem moc rád, že jsem do této "společnosti" přestal docházet po 5 schůzkách. !!

0/0
doporučit
29.12.2011 15:40

Host

OVB ...... 5.

.Takto to nefunguje.Nejslabsí má ....však to znáte.Společnost se neřídí pravidlem mít conejvíce zaměstanců a je jedno jakýc,špatných či lepších NE!,ale mít conejvíce spokojených klientů a tech přibývá . No a proč je tedy spokojenosti více a více ? protože nabídky a posléze služby ,které jsou vykonány správně (věřte,že absolutní většina ano) , jsou opravdu realizovatelné tak jak i přislíbené...........!!

0/0
doporučit
28.1.2010 2:42

Host

OVB ....4

Pokud se někdo setkal s tím ,a přesvědčil jsem se,že setkal, že mu poradce poradil špatně ,nebo mu nedokázal přiblížit či nasvětlit výhodu dané nabídky ,neznamená to hned,že je společnost OVB ta špatná . Pokud si nejste jisti ,že Vám osoba ,která funguje jako poradce radí správně ,existují servery kde naleznete kontakty a informace o společnosti a za dotazy přímo na OVB Vám nikdo hlavu rvát nebude :) .Všichni máme někdy špatný den a může ho mít i pracovník OVB . Pokud se samozřejmě ukáže ,že osoba kompetentní radit o Vašich financích dělá chyby neustále , místo si neudrží !!

0/0
doporučit
28.1.2010 2:41

natan

Re: OVB ....4

Tak takovou situaci jsme právě zažili...Pravda, nikdo nám hlavu nerval.Pochybení poradce bylo vyřešeno tak,že šlo o jeho a naši soukromou aktivitu se kterou OVB nemá nic společného...To je realita OVB!

0/0
doporučit
10.9.2011 0:38

Host

OVB ... 3.

Už jen fakt,že působí na finanční scéně

takové období dokazuje ,že to nebude neprosperující "klientům"

společnost  ,takže na výběr pracovníku jsou také brána patrná pravidla

a principy..............!!

0/0
doporučit
28.1.2010 2:41

Host

OVB ... :) (2.)

Někdo z Vás tady použil frázi ,,Neházet do jednoho pytle" a pokud se ji řídí udělá velmi spravný krok . Společnost

OVB je na trhu od roku 1970 a za tu dobu si v Evrope a od roku 93 i u

nás udělala slušné jméno .  .......!!

0/0
doporučit
28.1.2010 2:40

avg

Re: OVB ... :) (2.)

Ukrást 300M, to už chce koordinovaný tým;-O

0/0
doporučit
29.12.2011 16:07

Host

OVB ... :)

Zdravím Vás pěkně .

Tak jsem si přečetl pár Vašich příspěvků a můžu Vám říci,že mě hodně z nich drobně rozesmálo ,ale i překvapilo.Ono jak se říká : Český národ je ješitný ,tak možná i proto se ve spojení se společností OVB objevují negativní ohlasy . I tak ,každý víme ,že je takto ve všem . Při koupi vozu , jídla , oblečení ... Každé z techto věcí může mít nějakou chybu či vadu ,ale ne všechny, jen ten jeden jediný ubohý kus . Stejně tak tomu může být u OVB a těmito "špatnými kusy" jsou v tomto případě někteří zaměstnanci .Pointa příkladu ? Né každý je špatný a tech dobrých je mnohem více .................!!

0/0
doporučit
28.1.2010 2:37

Host

Nový člověk

Dobrý den milí čtenáři a přispěvatelé,

jsem nový pracovník u OVB v nové lokalitě Poděbrady. Jsem již na pozici R2 a to během jednoho týdne a musím uznat, že s prací jsem zatím velice spokojený. Začal jsem před necelým měsícem. Jaké jsou mé zkušenosti? Ze začátku jsem se bál že si zase natlužu "hu*u" a nevěnoval jsem na tuto pracovní nabídku moc pozornosti. Ale zkusil jsem si to a zatím jsem spokojený. Dokonce mě pár lidi řeklo, nemám zájem o Vaše služby, jste jen "pojišťováci." Povídám, dejte mi prosím půl hodinky, nezávazná, bezplatná schůzka. A zatím jsem všechny lidi přesvědčil o přímem opaku a odcházeli z poradenství s úsměvem, já Vám říkám, pokud budete svou práci dělat pořádně, nebude problém. Pokud vznikne problém, tak to nebude Vaše chyba, jestli jste se nesnažili nějakým způsobem podvádět. Toť vše ode mne :)

0/0
doporučit
5.12.2009 12:44

avg

Re: Nový člověk

Tak už nalákali někoho z Poděbrad ? To Vám to dlouho trvalo, mě jste tam lákali již před rokem, ať tam založím pobočku, stáhnu sebou tak 30 známých a podobné nesmysly.!

0/0
doporučit
29.12.2011 15:43

Host

S OVB začínám

Pročítám příspěvky a jsem docela vyděšená. Dnes jsem byla na prvním pohovoru v Hradci Králové a vše, co mi tam bylo vysvětleno, mi přišlo celkem logické. Vystudovala jsem obchodní akademii a teď jsem na VUT, fakulta podnikatelská, obor daňové poradenství. Peněz není nazbyt a přijde mi to jako dobrá zkušenost. Docela mě, ale mrzí jakou má tato firma pověst, protože to vrhá špatný stín na lidi, kteří se o finance zajímají, rozumí jim a chtějí dobře poradit. Jako hlavní chybu vidím to, jak spousta lidí přede mnou psala, že berou každého vola:-(

Příští pátek jdu na školení, tak jsem zvědavá...dám vědět, jestli to byla vymývárna mozků;-)

0/0
doporučit
4.12.2009 18:28

Host

Re: S OVB začínám

Musím s Váma naprosto souhlasit, ano znám některý, kteří svou práci odflákávají

Michael Grznár

0/0
doporučit
5.12.2009 13:00

Host

.....

a neříkejte, že se to nikde jinde nestává....umění lidí rozpoznávat co je správné a co ne, je k nezaplacené, že? Každý se někdy spálí, ale měl by být poučen do příště.

Je to dost smutné, když vidím jaký je český národ- závistivý a nepřejícný. Je málo těch, kteří opravdu uznají svou chybu a dají za pravdu konkurenci a vítězi.

0/0
doporučit
22.9.2009 10:46

Host

....

Tedy nestačím se divit, jaké reakce na ovb tu píšete....je jasné že každá struktura je jiná, každá pracuje na jiném principu. Já osobně mám zkušenost s ovb, 3 měsíce u ní pracuji a jsem moc spokojená. Jednak proto, že získávám nové zkušenosti (i kdyby už nic jiného), za druhé nejde mi moc mluvení s lidmi a tahle práce mě částečně donutila se to naučit.....o peníze mi zrovna ted nejde i když jsem student a každá koruna dobrá, zatím se ale učím vše co je potřebné, na peníze dojde později.

Naše struktura je úplně jiná, nenutí nás k nějakému výkonu, na začátku jsem byla seznámena, že pokud nebudu pracovat, nebudu mít ani peníze, což beru a v žádném případě bych se k ničemu nenechala nutit. Lituji lidi, kteří mají špatné zkušenosti jak se spoluprácí nebo jako klienti ovb. Jak už tu zaznělo ovb dává tu možnost svým lidem, pracovat na jakém principu chtějí, takže je jasné že se objeví i černá ovce, která tyranizuje své podřízené nebo vyždíme klienty, jako se to stává i v jiných profesích....

0/0
doporučit
22.9.2009 10:40

Host

OVB část3

..., jak přesně funguje finanční plán a další věci.

  Výsledkem byl křivě sedící "finanční poradce", který se pořád vrtěl, koukal na svoje papíry popsané kravinami a v zoufalství mi pořád říkal o budoucnosti a lepším životním stylu. Hezky se to poslouchá, ale pravda je úplně jiná. Na konec jsem mu řekl, že je to zajímavé (aby měl radost), ale na rovinu jsem mu řekl, že jsem student a nebudu investovat do nějakých pseudo-finančních nástrojů, u kterých mi není schopen vysvětlit princip. Pokud mám málo peněz, tak se uskromním a rozpočítám si vše=)

   Chtlěl jsem tímto článkem všem náhodným čtenářům vylíčit mojí schůzku s OVB. Jejich úspěch spočívá v nacházení lidí, kteří tomu natolik věří, že po fyzické, psychické a finanční stránce udělají maximum.

0/0
doporučit
23.6.2009 9:05

Host

Re: OVB část3

Bohužel, každý pracuje jinak... A trefil jste zrovna na člověka, který není seriózní. To samé se děje v každé společnosti i na úřadech. Ale služby PROFESIONÁLNÍHO finančníh poradce jsou k NEZAPLACENÍ !!! Je těžké to poznat, ale rozpoznáte, komu jde o Váš nebo svůj prospěch.

0/0
doporučit
20.7.2009 13:35

Host

OVB část2

Po několika minutách se snažil ve mně vyvolat pocit bezmocnosti v případě, že budu nemocný a nebo se mi stane nějaký trvalý úraz. Potom se mě zeptal, zda bych byl schopen platit všechny moje výdaje, když bych ležel v nemocnici a nic bych si nevydělával. Je jasné, že to asi nejde! Poté mi začal povídat pohádky, že mi zajistí, aby jsem měl stále stejný příjem a pokryl by jsem všechny moje náklady. Jenže když jsem mu řekl, že náklady by určitě klesly, když bych nemohl nic moc dělat (náklady na dopravu, sport, pohonné hmoty), tak mi dále říkal, že mi to zajistí. Poté se mě snažil zlákat na hypotéku, že mi zajistí skvělý úrok a že to jde jenom u nich a na konec pohádka o důchodu, nejlepší na konec

  Jak jsem ho poslouchal, tak mě upřímně dost naštval, protože ze mě dělal totálníhího idiota a neznalce. Začal jsem se ptát na dost příme a principiální otázky a to byl vedle jako jedle. Nebyl schopný mi říct přesnou odpověď na otazků, jaký je vztah mezi OVB a jejich partnery ...

0/0
doporučit
23.6.2009 9:05

Host

Re: OVB část2

Je zvláštní že Vás nenechal mluvit, nevím přesně o co tam šlo, ale pokud Vás do něčeho nutil a dělal ze sebe chytráka, tak to je špatný poradce. Mě když dovede klient do rozpaků, postavím se k tomu jako chlap, omluvím se, že mu nedokážu odpověď, ale s tím, že si o tom promluvím s kolegou a na druhé schůzce poradeství, bychom se k tomu vrátili. Je lepší se vždy přiznat než plácat nesmysli kolem.

Michael Grznár

0/0
doporučit
5.12.2009 13:04

Host

OVB část1

Před necelými 24 hodinami jsem byl u jednoho konkrétního "finančního poradce" z OVB v Praze. Jsem studentem, tudíž peněz je málo a koruna navíc by se hodila. Minulý týden při cestě na kolej se mi do cesty připletla holka s anketou ohledně financí. Anketu jsem vyplnil (i když na takové věci vůbec nejsem, ale bylo hezké počasí a ja jsem měl celý den volno), tak jsem na pár otázek odpověděl. Na závěr mi bylo řečeno, že se mi někdo ozve a sjedná si se mnou schůzku. O víkendu se mi ozval pan XY, který by si se mnou rád sešel. Říkal mi, že mi vysvětlí jak efektivně naložit s penězi a postupně si zajistím skvěly život a budoucnost. Společnost jsem vůbec neznal, tudíž jsem si řekl, proč tam nejít a neposlechnout si něco zajímavého.

Přesto jsem měl pocit, že to nebude takové, jak se zdá ....

  V kanceláři jsem dostal skleničku vody a přišel pán XY. Seděli jsem naproti sobě a mezi námi byl na stole papír s hlavičkou OVB …

 

0/0
doporučit
23.6.2009 9:03

Host

Re: OVB část1

OVB jsem zkoušel, práce to není lehká ale není špatná, naopak... bohužel každý kdo skončí neřekne, že na to neměl, ale že oni byli a jsou ti špatní... ehmm... asi je jasné, že někdo nedokáže přiznat chybu.

Mám také zkušenosti s OVB poradci a vím že tam jsou buď profíci, kteří klientům radí výborně a nebo úplní amatéři, kteří neví nic, ale opravdu vůbec ni, od takových si samozřejmě nenechte radit... V evropě to funguje na profesionální spolupráci a u nás bude taky. Každá kancelář je jiná, někde berou všechny, jinde si hodně vybírají - tam většinou jsou profi poradci, kteří mají dlouhodobé klienty a spolupráce je oboustraně výhodná. Tam OVB má obrovský smysl!!

Ta práce má smysl, lidem můžete ušetřit peníze, navázat kamarádství a zároveň mít hooodně nadstandartní příjmy. Záleží na vás za jaký konec to chytnete. Nenechte si radit od blbců, kteří všechno schazují. Já na to neměl... mám problémy s mluvením, jinak bych to dělal...:(

0/0
doporučit
19.7.2009 20:48

Host

OVB

To je ta společnost, kterou sem v 90tých letech přitáhl Klaus, že jo?

0/0
doporučit
18.6.2009 10:36

Host

Re: OVB

Přesněji řečeno v roce 1993 na pozvání tehdejšího ministra financí (Václava Klause), aby zde kontrolovala situaci na finančním trhu. Proč asi? Před pádem komunistů (před revolucí) zde byla jedna banka. Po pádu zde začali růst banky, pojišťovny a lidé nevěděli kam jít. Tak proto :)

Michael Grznár

0/0
doporučit
5.12.2009 12:50

chejava

No a co

0/0
doporučit
18.6.2009 9:30

Míla

Helvag - poškození

Nějak mi uniká, zdali je nějaký spolek poškozených Helvagem fungující.

0/0
doporučit
28.4.2009 14:38

KORPORACJA FENIKS SKA

Pomoc pro poškozené přez Tourex

Poškození přez Tourex

Pomoc pro poškozené přez Tourex

Pomúžeme Ti získat tvé peníze!

www.korporacja-feniks.eu

0/0
doporučit
24.4.2009 23:58

KORPORACJA fENIKS SKA

Poškození přez Tourex

R^ Pomoc pro poškozené přez Tourex

Pomúžeme Ti získat tvé peníze!

www.korporacja-feniks.eu

0/0
doporučit
24.4.2009 23:54

Josef Novák

Prostě OVB

Plná huba slibů a skutek utek. ;-O;-€

+1/0
doporučit
12.3.2009 20:56

Kristýna

Špatné zkušenosti lidí jsou rozhodující II.

kažodpádně je to opravdu o lidech..pokud vám v životě něco chybí, ať jsou to peníze nebo něco jiného..nejdříve se rozhodněte sami a uznejte, co je pro vás nejlepší a pak si teprve zajistěte člověka, který vám s tím už jen pomůže to zprostředkovat a dotáhnout do konce..jsem už poučená..nikomu nevěřit..:-/ jen sobě..R^

0/0
doporučit
25.2.2009 13:31

Kristýna

Špatná zkušenosti lidí jsou rozhodující

Raději dám na názory ostatních lidí, kteří mají s OVB špatnou zkušenost (ač je zaviněná jejich vlastní hloupostí), než na lidi z OVB, kteří tam jsou prostě pro peníze a ti, kteří tvrdí, že rádi dělají klientům úspory, apod., tak bych jim to i věřila, ale takových duší je opravdu hodně málo. Když jsem své bývalé poradkyni odmítla nabídku zapojit se do jejich týmu (to mělo být na naší schůzce překvapení i s tím, že mám hned pohovor s jejich nadřízeným, aniž bych o tom něco dopředu věděla - drzost), tak mi řekla, že 2/3 pracovníků nemají ekonomické znalosti, že od toho je to školení. no promiňte, ale člověk, co tomu nerozumí a nechá si něco natllačit do hlavy  na školení...opravdu nedůvěryhodné..:( to pak může dělat každej hlupák...co se něco naučí nazpamět..a prý na tom školení je nejdůležitější prodat, že o tom produktu nemusí prcovník OVB nic vědět :)..

0/0
doporučit
25.2.2009 13:30

Gábina

OVB nikdy více ne!!!!

Bohužel i já mám s poradci OVB špatnou zkušenost. Díky jejich chytráckým informacím jsem tam zatím za 9.tisíc (a to ještě půjde dál) a dnes jsem přesvědčená, že dotyčné paní z OVB šlo opravdu jen o provizi. Je mi to líto, ale nemohu reagovat nesouhlasem s článek. Já s ním souhlasím. A navíc mi neskrývaně paní z OVB lhala, což jsem zjistila, až při jednání s konkr.pojišťovnou. Je to od ní sprosté, natahat mne do dluhů. A to jsem ještě v invalidním důchodu a nemám peníze na rozhazování. Na závěr dodávám jen : KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ, PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ - A OD OVB I LŽOU !!

+1/0
doporučit
3.7.2008 19:57

roto

Re: OVB nikdy více ne!!!!

dnes jsem měla s dealerem první schůzku s tím, že se podívám na internet co to je za společnost a pak se ozvu. Pečlivě jsem si všechny příspěvky přečetla a vidím, že jsem udělala dobře.

Dvě věci mne hned  na první schůzce odrazovaly.

1) zástupce OVB jel jak naučená kniha, po mém dotazu byl úplně vykolejený z konceptu. Působí to děsně.

2) název Allfinanz na první pohled vypadá jako Allianz, připomnělo mně to silně podvodné kopie značkového zboží.

Raději si udělám ten čas, a sama se rozhodnu, co je pro mne nejvýhodnější. Nejdu do toho!

0/0
doporučit
18.12.2008 16:56

Rychleji

Re: OVB nikdy více ne!!!!

Na internetu je spousta a spousta špatných komentářů, ale nikdo si nemůže obrázek udělat, dokud nevidí smlouvy (zcela!). Pokud byl finanční poradce pouze naučený jet a vykolejila ho otázka, tak je to špatný finanční poradce, ale takoví lidi jsou vždy všude ... Dejme příklad: Některé učitele předmět baví a dokážou děti inspirovat, jiní jedou znuděně podle učebnice a žáky tím odrazují ... Nebo, některý automechanik vám auto opraví, nechá si zaplatit a konec, jiný vám ve stanovené době řekne, že to není, že ještě tohle a tamto a když auto nakonec po xx týdnech dostanete je rozbité něco, co původně nebylo..

0/0
doporučit
4.12.2011 3:02

Host

Re: OVB nikdy více ne!!!!

Milá slečno/paní,

chtěl bych si s Váma o Vašem problému promluvit. Opravdu mě to mrzí, když se Vám tohle stalo. Ano jak říkám, jsou tu lidé, kteří svou práci odvádí špatně jen aby jste podepsala smlouvu a souhlasím i s ostatníma, kteří říkají že fin. poradce to má naučené jako z knížky. Proto já jezdím na vzdělávací kurzy a školení, aby se mi nemohlo stát že mě klient vykolejí. Prosím pište na na majkl.hp@seznam.cz jsem poradce z Poděbrad (nová lokalita). Děkuji budu rád za všechny Vaše problémy, dotazy, zkušenosti

0/0
doporučit
5.12.2009 12:54

Zrzi

Re: OVB nikdy více ne!!!!

KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ, PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ..tak tohle přesně si řkám taky...Začala jsem pracovat jako finanční poradce a pořád mi někdo vyprávěl jak je všechno úžasný apod... Prostě mazání medu kolem pusy:-) Jenže ono to není tak moc růžový.Potřebovala sem rychle peníze a tady mi slibovali, že je mít budu, bohužel se už nidko nezmínil, že to bude trvat a kolik budu muset já investovat. Když sem se ptala, tak mi bylo vždy odpovězeno, že jsem pochopila, že přístí měsíc. Cože není pravda.

Ale pořád zastávám názor , že finanční poradenství  tady v ČR potřeba:-) (a je to dobrej job :-))

0/0
doporučit
18.3.2011 14:08

mili

Nezávislí?

Můžete mi někdo říci, jak může existovat nezávislý finanční poradce, když to zákon neumožňuje? Tedy jak se takto může prezentovat OVB?! A jiní "makléři"? Četli jste tzv. makléřský zákon? Ten kdo s nimi dělá (myšleno s makléři a ne se všemi samozřejmě), tak je stále jednou nohou v kriminále. Ostatně kauza Helvag to ukazuje. A za další: jak může jeden člověk, jeden zprostředkovatel znát celý trh? Jak pak může sestavit portfolio pro klienta? NEMOŽNÉ!

0/0
doporučit
19.6.2008 18:17

Jarda

Re: Nezávislí?

Kdy jste se vážený pane narodil nevím a ani nevím o žádném makléřském zákonu. Přečtěte si zákon 38/2004 Sb. tam se dozvíte o tom, co je činnost podřízeného pojišťovacího poradce (PPZ). Mimochodem pro Vás: Makléř je subjekt a pojišťovací agent je rovněž subjekt, jehož jménem vykonává činnost  PPZ a pro pojišťovny je to VPZ, (vázaný pojišťovací zprostředkovatel). Chybí Vám hodně informací, proto se máte čemu divit.

0/0
doporučit
21.2.2009 15:22

Host

Re: Nezávislí?

Nezavisly znamena ze pracuje treba pro OVB ktera spolupracuje s mnoha institucemi a tudiz muze poradce ovb sestavit financni portfolio a muze byt z ruznych financnichu domu jako jdou KB, ING, Ceska sporitelna, kooperativa atd. Zavisly financni poradce je ten ktery dela pro urcity financni dum a doporucuje jenom jeho produkty, muze to pro vas byt pracovnik KB a ten vam nabidne vse z KB :) tak snad uz to chapete!!! ;-)!!

0/0
doporučit
3.7.2009 18:31

Host

Re: Nezávislí?

Určitě Vám poradce řekl toto: charakteristika mé práce, je pro to chytá zkratka:

N ezávislost / I dividualita / O bjektivita / B ezplatnost

Nezávislot znamená, že neupřednostňujeme žádnou z našich partnerských institucí za účelem výdělku. Vybíráme opravdu pouze produkty, který jsou konkurencí ostatním a mají cenu, pokud možno, pro každého ten nejlepší.

Tak třeba když jsem si udělal projekt pro sebe na důchod a bydlení, s tím že budu spořit měsíčně 1500,- je mi 19 let, vyšlo mi to u firmy Amico.

Moje kamarádka (32 let) má to samé ale jen 1000 měsíčně, ale vyšlu ji Allianz. No tady je krásně vidět ta INDIVIDUALITA.

0/0
doporučit
5.12.2009 12:59

Romana

OVB

začátek mého příspěvku zmizel:-(

0/0
doporučit
19.6.2008 12:48

pokračování

OVB

... zasedačce a měli tam provizorní kancelář. Museli sme volat lidem a nalákat je, aby si s námi dali schůzku, to vše za naše peníze. Poté jsme neměli volno ani o víkendech. Nevím tedy jak ostatní. Teamleader manipuloval i s lidmi v teamu a jednoho potupoval přede všemi a podruhé toho samého dával za vzor. Šlo o mého kamaráda, který se tam jediný udržel. Postupně všichni odpadli, ale to jsem se dozvěděla až tak 3 měsíce potom. Mezitím jsem si hezky pobyla s psychozou v psychiatrické léčebně. Finančně i psychicky mě vyždímali!!! Dlouho jsem se dávala dohromady

+1/0
doporučit
19.6.2008 12:46

oznamovatel

upozornění

ahoj, lidi, mám pro vás upozornění, pokud někdo z vás diskutuje na Novinkách.cz, pak vězte, že za slušný příspěvek je nick zablokován a neslušný zůstává

0/0
doporučit
25.12.2007 20:27

AdamLexa

OVB

Každá práce je o lidech a šancích.V OVB pracuji 2roky a začínám 3-tí...tak vím jak kdo pracuje a vím jak pracují i ostatní společnosti.vždycky se najde ten, kdo myslí jen pro svůj prospěch a kazí tak dobré jméno společnosti!Kauza Helvag víte jen co se píše v novinách!Takže kdyby najednou zkrachovala Česká pojišťovna nebo jiný subjekt tak by za to zas mohla OVB?Nedivím se, že něktěří máte špatné zkušenosti já mám zas s ZFP..

0/0
doporučit
4.12.2007 12:05

anonym

Re: OVB

máte pravdu, je to o lidech a o šancích. ta práce určitě není pro každého a ne každý ji může dělat. nevím jak ji děláte vy, neznám vás. nicméně vím,jak probíhá školení a roztleskávací akce vymývání mozků. jestli si to neuvědomujete, pak je mi vás líto. zkuste se párkrát omluvit z nějaké akce. i když, proč byste to dělal, když se tam jen plácá po rameni, že? :-© a ta fráze s českou lpojišťovnou je dost ohraná. tu používá každý ovbák

0/0
doporučit
4.12.2007 12:53

AdamLexa

Re: Re: OVB

Přesně tak, každému vyhovuje jiný způsob práce!Vymývaní mozku bych ani neřekl máme zkušeného ředitele, který má již víc jak 10-ti leté zkušenosti a chtěl něco změnit a dokázal to!já se také snažím a není to jednoduché ale buď se s tím člověk popere nebo ne!Je to velice zajimavá práce, která mne baví a potěší člověka, když mi klent přinese med a dokonce pozvé na dovolenou!Vyznat se ve 100kách produktech a nakombinovat je pro klienta je mnohdy těžké!A pro klienta namodelovat hypotéku aby ušetřil třeba 200 000 je super!Záleží jaký je klient atd..Ano s Českou je to ohrané ale je to jen příklad!Bohužel nikdo nemůže tušit, že někdo vytuneluje společnost!Ale, že někteří korektní poradci vrátili peníze se svého se už nemluví!Všechna práce je o lidech!Já raději dělám korektní práci a na provize nehledím!O nějakou tisicku mi nejde!V dnešní době je hodně lidí, kteří se neumí chovat!Třeba ČMSS, která převáděla stavebka na nové smlouvy a tímto rušila staré podmínky a navyšovali cílové částky atd...

0/0
doporučit
4.12.2007 21:43

Eva

Re: Re: OVB

Myslím si,  že i to školení je o lidech. Pracuji v týmu, kde se jedná v rámci mezí

know- how na rovinu a tento team mi vyhovuje. Lidé jsou různí a stejně tak i ředitelé jsou různí:).

Jinak studuji ekonomicky zaměřenou vysokou školu a spolupráce s OVB je  pro mne skvělá praxe, která mi příjde smylsluplná a baví mne.

A jak už tu bylo několikráte zmíněno, je to o lidech, ne o OVB jako celku. Mám pár známých kolem sebe ve stejne "branži". v různých firmách....někteří jsou slušní a schopní jiní ne...bez ohledu na příslušnost ke konkretnímu celku:) .....ale VŽDY je to o té konkrétní osobě, event. ředitelství .....slušných poradců obecně není mnoho, ale jsou..a ja jsem pyšná na to, že jsem ( a snažím se být)  jednim z nich (neberte to jako samochválu, ale ruku na srdce, každý ví, kdy dá do práce maximum, že:)) )

0/0
doporučit
15.7.2008 8:57

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí







mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.