Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dovolená: když katalog lže

Těšíte se na dovolenou, ale zažijete šok. Jako Věra Halamová, která odjela s rodinou na řecký ostrov Rhodos do areálu Montemar Lindos River Blue. Všechno tu bylo jinak než v katalogu cestovní kanceláře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janny :)

Sunny Days Hotel Mariqueen Djerba

Právě jsem se vrátila z Djerby. Nemuzu si na nic stěžovat. Zanedbatelné zpoždění letadla (Karthago airlines), což se mi ještě nikdy nestalo, delegát všude včas. Dostali sme hotel, kt. sme si objednali. Služby hotelu : 1. Jídlo výborné, animační program též, ubytování úžasné (i mašličky z povlečení) - po příletu na nás čekala připravená večeře na pokoji a lahev vody. Recepční, servírka a některé animátorky byly Češky. Akorát k moři se musí jít kousek dál, nicméně trochu pohybu neuškodí :D v moři se dá koupat ráno a dopoledne, pak je plné řas. Arabové na vás po ulici pokříkují : Čeko, jak se maš. Jinak ranč v Tunisku = palma - kun, palma - velbloud... nebudte překvapeni, výlet "Modrá laguna" - louže :D a modřiny z velblouda... ale dovedou vas k nadherne cistemu mori... Jen se musim smat, ze zprostedkovatelka ze sunny days mi řekla, že Karthago airlines patří synu tuniského krále... pro info - od r.1957 je Tunisko republikou a 25.7. slaví den republiky :D takže pěkná blbost! :D 

0/0
26.7.2006 22:55

magic2

Montemar Garden Sunny Villas

S Sunny Days:1. pláž písečno oblázková, vstup do vody oblázkový rozdíl oproti katalogu.2. strava v katalogu 3 restaurace skutečnost 2 a fronty až ven nestíhají doplňovat ani talíře natož jídlo. Katalog hlásá ultra all inclusive. Ubytování  v nedokončeném komplexu, kde místo trávy je ve skutečnosti pouze hlína, ale neustále se pracuje na dokončení a to doprovází časté výpadky el. energie.4. Nezákaznický přístup a služby delegátky M. Malířové ví o problémech s hotelem a o stížnostech jiných klientů, ale do reklamačního protokolu takovéto vyjádření nenapíše. Schůzky doplňuje zpětně.  Do telefonu je drzá a klidně Vám zavěsí.5. Další znepříjemnění před odjezdem, kdy Voucher na ubytování vystaven do 30.6. Dne 28.6. se objevila na informační tabuli informace, že pokoje máme opustit dne 29.6. do 12h. Něco už máme nacestováno, takže jsme se nedali.(Y)

0/0
11.7.2006 10:21

hanaz

Re: Sunny days hammamet

dovolená all inc. ve 3 plus bylo jak cestovat s armádou spásy a dohadovat se o svých právech.Nedostatek nápojů a navíc nalévaných do použitých plastových kelímků,stěhování z pokoje přímo nad kuchyní pro 730 hostů s odsáváním  2 m od pokoje,ranní probuzení ve čtyři hodiny cinkání nádobí,jeden oschlý druh salámu a sýra,na střídačku vejce natvrdo,vejce smažená a při reklamaci na místě slova delgáta,studoval jsem u vás za totality,mám vám co vracet..ale vaše dovolená není nažrat se a nachlastat,ale poznávat...tj.špinavé talíře ,neochota dokonce těžká ignorace u hotelového baru s nápisem,jedna sklenička na osobu a nevynášejte nám sklo.Vrchl byl,když mi číšník slil dva použité kelímky s pive a vydával je za bílé víno.Na reklamaci od cestovky jednoduchá odpověď,nic se nestalo8-o

0/0
16.7.2006 12:40

Noname

S Eximem do Tuniska - na smetiště

Nabídli nám hotel Club Elbousten v Hammametu. Ubytování katastrofa, klima zaptřená dřevem, vytopený pokoj, jídlo otřesné, seděli na něm mouchy, ubohý výběr, nechutné, málo jídla, fronty, celých 10 dnů jsme jedli jen bagetu se zeleninou, pač nic jiného se nedalo. A teď to nejhorší. Pláž a moře plné chaluh a hlavně odpadků .Jako smetiště, koupat se v tom nedalo. Sousední hotel musel bordel nakládat a odvážet bagrem, v našem se o to nikdo nestaral, na pláži jednou odpadky shrabaly na cca 5 metrových hromad, ale nikdy je neodklidili. Přístup cestovky arogantní, nikomu nedoporučuji. Rok na to jsme jeli s Eximem do Egypta a bylo to jak z jiného světa. Skvělý hotel, skvělý přístup cestovky, neměli jsme sebemenší výtku

0/0
11.7.2006 10:15

Lucka

Re: S Eximem do Tuniska - na smetiště

Taky mi byla nabídnuta dovolená v hotelu El Bousten a musím značně reagovat. Ubytování bylo výborné, na jídlo jsme si nemohli stěžovat, přístup  zaměstnanců hotelů, číšníků a cestovky super. A pláž? Ta nemusela být každý den upravována, protože byla nádherná. Byla to moje nejhezčí dovolená. Pokud můžu poradit, zkuste cestovat s jinou cestovkou. A připomínka nakonec, nevyrůstala jsem v žádné snobárně, celá dovolená mě vyšla na 10 000Kč a neměla jsem all inclusive. byla jsem tam v 6. měsíci loňského roku, a pochybuji, že za ten měsíc, to všechno takhle dopadlo a zničilo se co se dá. !

0/0
9.7.2007 17:24

Lojza Píseckej

Sunny days už nikdy

Zaplatil jsem si zájezd o 4* hotelu v Egyptu All incl., přiletěli jsme ráno v pět a dolů odjížděli z hotelu v osm večer. Slibovali all incl. od prvního ráno do poslení večeře. První den se však začínalo obědem, poslední den se obědem končilo. Mikrobus z letiště ve 160 km/h se s jiným vytlačovali z "dálnice", delegát uměl česky asi jako já francouzky (dost bídně), prostě s cestovkou jsme spokojeni nebyli. S koupáním a přístupem hotelu jsme naopak byli spokojeni maximálně. Škoda, že do daného hotelu jelítá jiná cestovka. Ba jo, lítá, německa 1-2-fly. Ti ta měli jiný přístup ke klientům.

0/0
11.7.2006 10:06

Lojza Píseckej

Re: Sunny days už nikdy

Jo ten hotel byl s bídou 3*, v německu ho i tak hodnotí. Nevadí mi 3*, jen mi vadí ty sliby a následné rozpory.

0/0
11.7.2006 10:07

jeden z mnoha

Re: Sunny days už nikdy

ano, tohle potvrzuju, zkracovani pobytu oproti katalogu, prodluzovani doby cesty oproti tomu co rikaji zpocatku. fakt naaahodicka! ale jinak jsme byli spokojeni, takze oni moc dobre vedi ze si to muzou dovolit - bud s nima pojedete nebo ne. (jak se jinak dostat do Marsa Alam?) Me vyslovene rekli, ze klientu maj dost a ze ve smlouve je ze se tyhle veci necekane muzou menit - akorat ze oni se nemeni necekane vlivem vnejsich neodhadnutelnych okolnosti. CK samozrejme moc dobre vi jak dlouho co potrva a kam leti letadlo. Ale klidne vam furt budou tvrdit ze je to primej let, dokud nedostanete letenky na jiny letiste a informaci ze na misto urceni se budete celej den kodrcat busem, protoze primy lety jsou jen v nejobsazenejsi sezone (pokud vubec) - vazne to urcite nevedeli predem pri uzavreni smlouvy par tydnu predtim. Vazne, kdyz se vetsinu roku az na misto nelita, tak je to ani nenapadne do katalogu napsat, ze je ta moznost. Napsali jen ze let je primo na misto, coz je vedoma lez! 

0/0
13.7.2006 15:09

Cestující

Firotour

My jsme takhle jeli do SAE s Firotourem (hotel Flamingo Beach). V katalogu slibovali křišťálově modré moře, bílý písek, hotel vhodný pro rodinnou dovolenou a relax, v blízkosti hotelu aquapark....realita? Hotel v nejhorší části města; pláž tak 80 m, koupání jen na vlastní nebezpečí kvůli neustále projíždějícím lodím; z jedné strany pláže dok, odkud se šířil zápach a ropa; špinavá voda a z druhé straně rybářská vesnice. Aquapar byl ne v blízkosti hotelu ale 35 km (podle Firotour jsou vzdálenosti relativní...). Napsali jsme stížnosti, ale Firotour se k celé záležitosti postavil stranicky...takže se teď budeme soudit. Kdyby napsali v katalogu, že je u hotelu dok, tak tam s miminem nikdy nejedu...

0/0
11.7.2006 9:45

kos

Zajezdy.cz nebrat

Tihle agenti vás pošlou tisíce kilometrů na mnoho dní podělanou

karosou z 90-let, která se třepe, smrdí, rámusí. Dobře se dívejte na

způsob dopravy, oni Vám jsou schopni tvrdit, že pošlou kvalitní

autobus, a přijede tento zmetek. Pozor na ně, už se mi to stalo 2x a to

jsem se výslovně ptal, čím se pojede. Lhali mi šmejdi ;-€

0/0
11.7.2006 8:35

Honza

Re: Zajezdy.cz nebrat

No jo, ale tyhle Karosy maji vic mista na nohy nez leckery "kvalitni" autobus. Tim samozrejme neomlouvam jejich lhani.

0/0
11.7.2006 9:25

ja

Re: Zajezdy.cz nebrat

Vsude chodit s diktafonem a sliby po upozorneni nahravat. Lhari pak nejsou schopni souvisle vety a poznate to hned.

0/0
11.7.2006 9:46





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.