- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že se v branži pohybují taky vykukové. Tak jako téměř ve všech jiných oborech. Jenže jde i o to, že lidi prostě podmínky nečtou -málokomu se do toho chce. Žijí pak v domnění - mám kryto všechno a vždy. Poradce těžko s klientem probere řádek po řádku všechny pasáže podmínek, to by tam musel přenocovat. na přepážce to nejde už vůbec, když tam chodí i jiní klienti. Vypíchnout lze jen to nejdůležitější, ale ne všechno, protože po 10 minutách povídání a výkladu najednou je z toho toho klient stejně jelen - chce to, aby se sám na to podíval, přečetl (jeho problém, když se mu nechce) a pak se případně i ptal dál, čemu špatně rozumí. A pokud zjistí, že jsou tam záležitosti, které mu vadí, tak ať smlouvu zavčas vypoví - první dva měsíce po sepsání nemusí hlídat ani 6 týdnů před výročím, může vypovědět hned, tuším s 8-mi denní výpovědní lhůtou. Pořád se řve, jak jsou všichni pojišťováci lumpi - a kolik pojistných podvodů na pojišťovnu se mezi hlášeními nalezne - to už si málokdo přizná ...
Pojišťováka pro jednu velkou-nebudu jmenovat kvůli reklamě- pojišťovnu dělám osm let,většinu fíglů jak očůrat klienty a většinu fíglů jak klienti očurávají nás znám,ale blaboly jaké napsal autor o životním pojištění slyším poprvé,třeba,že pojišťovny chtějí platbu předem.Ano-vy povinné ručení,pojistku na barák atd platíte zpětně?Já ne.Že pojišťovák pojistku zaplatí-nikdy jsem se s tím nesetkal,protože kdyby klient cuknul platí to ze svého atd..Autor by neměl psát to o čem nic neví.Percentuelní zastoupení sviní a diletantů je v pojišťovnách stejně jako v celé společnosti,nic víc,nic míň.
V případě úmrtí to totiž trvá dlouho, než to pojišťovna rozšťourá a pokaždé se snaží plnění vyhnout. Čím větší pojišťovna, tím větší obštrukce v případě plnění. A je jedno, jestli se jedná o úmrtí nebo plnou invaliditu. Pokaždé se snaží vyvléknout z plnění. O důchodovém pojištění pak platí, že by měl klient žádat okamžité a jednorázové plnění, protože v případě, že zemřete, zbytek propadne státu a pozůstalí nedostanou ani korunu. To Vám ale žádný zprostředkovatel neřekne.
Statisticky nemůže být pravda, že žádný zprostředkovatel, ale je možné, že někteří opravdu neřeknou. Bez ohledu na to, co bylo řečeno platí,že je podstatné to, co je psáno, a když se neptáte, nedozvíte se. Takže doporučuji se ptát na to, co vás zajímá a když vidíte, že jsou ve smlouvě různé druhy penzí,tak si je nechte vysvětlit, nebo je si pročtěte v penzijním plánu, za jakých podmínek na tu kterou vzniká nárok. Lehkomyslnost se prostě nevyplácí, zvlášť na tak dlouhou dobu,na jakou se smluvní vztah uzavírá.
Pak by se nemohlo stát,že vyplodí ze sebe takovou hovadinu,že ten kdo nikoho nemá,tomu se nevyplatí životní pojištění.
A jak se mu vyplatí To mi tedy řekni.
Úrazovka, to by bylo něco jiného.
se dnes již druhým rokem nazývá obmyšlená osoba. Oprávněná dnes už jen ve smlouvách běžících podle občanského zákoníku .....Mě by fakt zajímalo, jak to dělá Fincentrum s klienty v praxi ...... Ono nejde o bazírování na slovíčkách, ale s pojmem oprávněná osoba se v téže pojistce setká člověk také - jde o "adresáta" plnění, ale nikoliv v případě smrti.
.... a jen doplním ještě ohledně vyhnutí se pojištění, když jsou pevné rodinné vazby a dohoda, že by blízcí pomohli (jak je psáno v doporučeních) : Jo, to platí dnes, když o nic nejde. Pokud chci nějak pomoci rodině při postupné stabilizaci po mém úmrtí a ztrátě mého příjmu, tak to nechám na pojišťovně a ne na příbuzných. Ono se pak zrovna najde jak naschvál X-důvodů, proč ta pomoc zrovna v daný moment není možná a kdyby a co by ..... a zrovna jak naschvál mají finanční problémy ..... Na tenhle faktor nespoléhat !!