- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlezlá reklama mě taky leze krkem. Jenže... Dnes není problém něco vyrobit. Kdo to ale koupí? Myslím tím věci, které nepotřebuje, ale na jejichž prodeji jsou závislí jiní kvůli výplatě...Ten, koho přesvědčíte, že zrovna tohle potřebuje ! Dovedeno do jednoduché absurdity - reklama zabezpečí, abychom si za peníze, které nemáme, koupili věci, které nepotřebujeme, abychom udělali dojem na lidi, které nesnášíme (pochopitelně tohle není z mojí hlavy). Ale co by se stalo, kdyby lidi nebyli směrováni vytvářením nepotřebných potřeb k jejich uspokojování ? Co by se stalo s "vyspělým ekonomickým trhem" ?Byl by kaput. Bohužel. Octli jsme se ve vlastní pasti, odkud není možné nalézt bezbolestné východisko. Začíná to u teorie vzniku peněz v bankách a končí to zběsilým cpaním letáků do poštovních schránek a mrháním všech možných prostředků jenom aby se vše točilo dál. Čekám maximální odsouzení ze všech stran. Klapky na očích jsou mocná zbraň. Příjemný den.
v podstatě s tebou souhlasím. hlavním cílem reklamy je vzbudit v lidech touhu po něčem, co vlastně nepotřebují. celý prapůvod diskuze níže nebyl však o tomto tématu. KLOKAN dle mě zcela nesmyslně a katastrofálně mimo mísu napadl pozici kreativních tvůrců a plošně je označil velmi vulgárním pojmenováním pobavil mě jeho poslední příspěvek, kdy si stěžuje, že napadám já jej). tvrdím, že hnípat se v podstatě problému, zda-li má reklama smysl a potřebujeme ji, je na dny ne-li roky. tvrdím, že práci IT firem dnešní společnost nepotřebuje ani zbla. Tvrdím, že je zásadníotázkou, co vlastně společnost opravdu potřebuje. garantuju vám, že bychom v této diskuzi brzy zjistili, že lidé v pravěku žili s pazourkem a celkem nic podstatného jim nechybělo. a teď to hlavní, za pokrokem společnosti, vývojem IT a vylepšováním zjednodušováním a "zpříjemňováním" života stojí jednoznačně reklama. hlavním obsahem každého reklamního sdělení musí být jednoznačná komunikační výhoda produktu.
Tak je mi nesmírně líto, že zde klokana nejspíš nezastihnu. Jsem reklamní kreativec a poměrně rád bych s ním šel do střetu. KLOKANE, VRAŤ SE!
důvod je poměrně jednoznačný, něco tak prázdného a tupého obaleného do suverénní slupky jsem snad ještě nečetl...
vsadím se, klokane, že to, co vy v práci produkujete, 99% lidí nepotřebuje a kdyby před vás někdo postavil úkol nejen vymyslet či vyrobit, ale hlavně prodat, padl byste na ústa. prozradíte nám konečně, co děláte?
Reklama Mamuta s 80ti letou duchodkyni byla uplne jinak polozena. A byla vtipna. Na druhe strane mnoho z toho co je v tomto clanku popsano je mozne uskutecnit jen v zapadakove jako je Praha. V civilizaci by si to nikdo nedovolil protoze eventuelni trestni sazby jsou na podobne pocinani uz davno nastaveny na hranici " likvidacni".
Tady nás chtěl někdo oslnit, jaký je světák, a přitom se neskutečně ztrapnil... Možné jen v Praze? A co třeba guerilla kampaň na Playstation Portable, která využívala graffiti, a byla realizována od NY přes Londýn, Tokyo až po Sydney? A desítky dalších kampaní?
V žebříčku nejzbytečnějších lidí světa mám reklamní "kreativce" na prvním místě s velkym náskokem... nemyslím, že by se nám bez nich žilo nějak hůř
http://fpweb.ihned.cz/2-18784860-Q00000_d1-6e
Tady je stejný text s datem 28. 6. 2006
Vykrádáte, nabo nakupujete?