Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cena nebo značka: podle čeho nakupujete

Brand označuje značku, kterou nese určitý produkt, stejně jako cejch, který farmáři vypalovali do kůže svému dobytku, aby bylo jasné, komu patří. Tohle poselství spojuje cejch vypálený na kůži dobytka i obchodní značku – okolnímu světu sdělují poselství o tom, komu patří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Hm...

NU, myslim, ze idealni je, kdyz clovek pouziva pri nakupu hlavu, trochu tomu, co nakupuje rozumi a umi premyslet. Je idiotske hledat treba v Tescu hadry znackove, nelze. Je to vsechno jedna sorta. Ale je treba se zamyslet, k cemu to potrebuju. Nema cenu kupovat predrazene jeansy znacky diesel, kdyz v nich skutecne budu umazanej od dieslovyho motoru. Zase treba u vin je to o necem jinem. Kdo je znalec, ma svou znacku a je mu jedno, kolik to stoji. Ovsem kdo neni znalec, nemusi kupovat znacku, nepozna to. A tak to mate kazdy den...chce to rozum. Do hrsti!:-) 

0/0
6.2.2007 23:19

Slavek

Re: Hm...

Znalec vin nema svou znacku .

0/0
6.2.2007 23:25

peetthemaster

Erickson

ja snad blbe vidim8-o

ale kupují Nokii nebo Erickson

0/0
6.2.2007 22:50

Jirka

Re: Erickson

..možná to měl být klakson. Ale spíš Sony Ericsson.

0/0
7.2.2007 0:32

lukas

znacka = low end shit za hodne penez

uprime lituju tech, co si koupi tricko, bundu nebo neco podobnyho napr. od nike nebo adidas (ale zrejme to plati i pro ostatni znacky). Kvalita je ve vetsine pripadu uboha. Hezky je strih i barevne kombinace, ale svy jsou spatne. Pokud modrobila bunda ma modry sev vedeny do bileho, jedna se minimalne o druhou jakost, pokud jsou svy krive (nekdy jsou i casti znackovych odevu neprisite!) Proste lituju chudaku, co si koupi takove zbozi. Obcas se da vybrat i u vyse uvedenych znacek, ale casto je to problem. Zaver -> znacka <> (nerovna se) kvalita!!!! (mysleno hlavne u obleceni, v ostatnich odvetvich to muze a nekde i je jinak) Hezky vecer!;-D

0/0
6.2.2007 21:33

Štěpán

Re: znacka = low end shit za hodne penez

nevím, jak zrovna nike a adihash, ale značkové oblečení, skutečně kvalitní značky, se odlišují právě kvalitou zpracování, jinak jde o devalvaci značky a zákazníci ji opustí. Je to krásně vidět i na obyčejném bílém tričku. Sám jich nosím hodně, kupoval jsem "no name" "značky" i ZNAČKY a ukázalo se, že no name nemá smysl. Ai nejlepší tričko, jaké jsme kdy koupil, je marlboro classics. pravda, prosté bílé triko u nás stojí 1200 korun, ale v zahraničí i třetinu, a vzhledem k tomu, že vydrží i rok častého nošení bez jakékoliv deformace (kroucení švů, vytahání...), taks e taková investice (koupě v zahraničí ) bohatě vyplatí. Daší kvalitní věci má třeba Tommy Hilfiger nebo Burberry. Podle mě je lepší dát trojnásobek ceny "značky" nebo no name za kvalitní věc. Lépe to vypadá a déle to vydrží.

0/0
6.2.2007 21:42

*

Re: Re: znacka = low end shit za hodne penez

0/0
6.2.2007 22:45

*

nautica a mountain hardware?

0/0
6.2.2007 22:46

miloslav simek

ja nakupuju u vietnamcu

ovsem ponozky ... ponozky pratele jedine od Versaceho, clovek musi umet rozlisovat.

0/0
6.2.2007 19:31

_kritik_

To jsou roztomilý kecy :)

"vysoce sofistikovaný nástroj k poznání značek a jejich uživatelů v ČR a SR" ... ;-D

"zboží, s jehož vlastnictvím se už svým způsobem člověk sociálně zavazuje" ... co to je? 8-o

"Oproti tomu pracího prášku či třeba kečupu se cena v kombinaci s určitou standardní mírou kvality dostává výrazně do popředí" ... to je mi líto, že někdo nepozná rozdíl v chuti u různých kečupů ;-(

"miluju" lidi, kteří na sobě mají ty báječné značkové hadry a ke svačině si koupí deset obyč rohlíků a dva párky z masokostní moučky :-/

0/0
6.2.2007 18:58

_kritik_

Re: To jsou roztomilý kecy :)

jenže co chudáci děti rozumných rodičů nepodléhajících konzumu a 

vybočujících z toho tupého stáda? jak jim vysvětlit, že když jako

jediní v první třídě nemají mobil a značkové oblečení, že to není žádná

tragédie? To je smutné. 

0/0
6.2.2007 18:59

_kritik_

Re: To jsou roztomilý kecy :)

Asi nejsem sám, koho už tolikrát

napadlo, že se asi bude muset odstěhovat do společnosti názorově bližší

...[>-]

0/0
6.2.2007 18:59

Bob

Re: To jsou roztomilý kecy :)

jen se bojím toho aby se u nás u mladých nedospělých lehce ovlivnitelných nestalo stnadradem pít ve škole koka-Colu z automatu a v sobotu si užít víkend s rodiči při happy mealu v MC bastardu v krásném nákupním středisku za městem

0/0
6.2.2007 20:50

Higgi

Re: Re: To jsou roztomilý kecy :)

Mám obavy, že se tomu už doost blížíme.

0/0
6.2.2007 23:36

Thom

At zije marketing!

:-) Ale jen u dobrych znacek ... proc ne? To by pak mohli vsichni marketeri zavrit kram a jit delat neco jineho. Stejne tak jako kazda jina profese. A cim lepsi reklama, tim DIKY! :-)

0/0
6.2.2007 18:27

xy

ne opravdu v hypermarketech veci na sebe nekupuji !

0/0
6.2.2007 17:57

ja prvni

co na sebe?

D&G

0/0
6.2.2007 17:32

Alek

Re: co na sebe?

hmmm znacka kde kvalita hooodne kulha za cenou.....

0/0
6.2.2007 18:25

Cliff_Harris

Re: Re: co na sebe?

naprosty nesouhlas, D&GR^

0/0
6.2.2007 20:15

xerona

Re: Re: Re: co na sebe?

Tak to si zrovna nepoukázal na správnou značku, Dolce a Gabana je zrovinka hadrárna, kde platíš jen profláklost značky

0/0
6.2.2007 21:12

Slavek

Re: Re: Re: Re: co na sebe?

No ja to chapal tak, ze to bude na sobe par kapek jejich vonavky a hadrarnu od nich tam radsi s sebou netahat...

0/0
6.2.2007 23:31





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.