Diskuze

Cena nebo značka: podle čeho nakupujete

Brand označuje značku, kterou nese určitý produkt, stejně jako cejch, který farmáři vypalovali do kůže svému dobytku, aby bylo jasné, komu patří. Tohle poselství spojuje cejch vypálený na kůži dobytka i obchodní značku – okolnímu světu sdělují poselství o tom, komu patří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

6. 2. 2007 23:19
Hm...

NU, myslim, ze idealni je, kdyz clovek pouziva pri nakupu hlavu, trochu tomu, co nakupuje rozumi a umi premyslet. Je idiotske hledat treba v Tescu hadry znackove, nelze. Je to vsechno jedna sorta. Ale je treba se zamyslet, k cemu to potrebuju. Nema cenu kupovat predrazene jeansy znacky diesel, kdyz v nich skutecne budu umazanej od dieslovyho motoru. Zase treba u vin je to o necem jinem. Kdo je znalec, ma svou znacku a je mu jedno, kolik to stoji. Ovsem kdo neni znalec, nemusi kupovat znacku, nepozna to. A tak to mate kazdy den...chce to rozum. Do hrsti!:-) 

0 0
možnosti

Slavek

6. 2. 2007 23:25
Re: Hm...

Znalec vin nema svou znacku .

0 0
možnosti

peetthemaster

6. 2. 2007 22:50
Erickson

ja snad blbe vidim8-o

ale kupují Nokii nebo Erickson

0 0
možnosti

Jirka

7. 2. 2007 0:32
Re: Erickson

..možná to měl být klakson. Ale spíš Sony Ericsson.

0 0
možnosti

lukas

6. 2. 2007 21:33
znacka = low end shit za hodne penez

uprime lituju tech, co si koupi tricko, bundu nebo neco podobnyho napr. od nike nebo adidas (ale zrejme to plati i pro ostatni znacky). Kvalita je ve vetsine pripadu uboha. Hezky je strih i barevne kombinace, ale svy jsou spatne. Pokud modrobila bunda ma modry sev vedeny do bileho, jedna se minimalne o druhou jakost, pokud jsou svy krive (nekdy jsou i casti znackovych odevu neprisite!) Proste lituju chudaku, co si koupi takove zbozi. Obcas se da vybrat i u vyse uvedenych znacek, ale casto je to problem. Zaver -> znacka <> (nerovna se) kvalita!!!! (mysleno hlavne u obleceni, v ostatnich odvetvich to muze a nekde i je jinak) Hezky vecer!;-D

0 0
možnosti

Štěpán

6. 2. 2007 21:42
Re: znacka = low end shit za hodne penez

nevím, jak zrovna nike a adihash, ale značkové oblečení, skutečně kvalitní značky, se odlišují právě kvalitou zpracování, jinak jde o devalvaci značky a zákazníci ji opustí. Je to krásně vidět i na obyčejném bílém tričku. Sám jich nosím hodně, kupoval jsem "no name" "značky" i ZNAČKY a ukázalo se, že no name nemá smysl. Ai nejlepší tričko, jaké jsme kdy koupil, je marlboro classics. pravda, prosté bílé triko u nás stojí 1200 korun, ale v zahraničí i třetinu, a vzhledem k tomu, že vydrží i rok častého nošení bez jakékoliv deformace (kroucení švů, vytahání...), taks e taková investice (koupě v zahraničí ) bohatě vyplatí. Daší kvalitní věci má třeba Tommy Hilfiger nebo Burberry. Podle mě je lepší dát trojnásobek ceny "značky" nebo no name za kvalitní věc. Lépe to vypadá a déle to vydrží.

0 0
možnosti

miloslav simek

6. 2. 2007 19:31
ja nakupuju u vietnamcu

ovsem ponozky ... ponozky pratele jedine od Versaceho, clovek musi umet rozlisovat.

0 0
možnosti
AB

_kritik_

6. 2. 2007 18:58
To jsou roztomilý kecy :)

"vysoce sofistikovaný nástroj k poznání značek a jejich uživatelů v ČR a SR" ... ;-D

"zboží, s jehož vlastnictvím se už svým způsobem člověk sociálně zavazuje" ... co to je? 8-o

"Oproti tomu pracího prášku či třeba kečupu se cena v kombinaci s určitou standardní mírou kvality dostává výrazně do popředí" ... to je mi líto, že někdo nepozná rozdíl v chuti u různých kečupů ;-(

"miluju" lidi, kteří na sobě mají ty báječné značkové hadry a ke svačině si koupí deset obyč rohlíků a dva párky z masokostní moučky :-/

0 0
možnosti
AB

_kritik_

6. 2. 2007 18:59
Re: To jsou roztomilý kecy :)

jenže co chudáci děti rozumných rodičů nepodléhajících konzumu a 

vybočujících z toho tupého stáda? jak jim vysvětlit, že když jako

jediní v první třídě nemají mobil a značkové oblečení, že to není žádná

tragédie? To je smutné. 

0 0
možnosti

Thom

6. 2. 2007 18:27
At zije marketing!

:-) Ale jen u dobrych znacek ... proc ne? To by pak mohli vsichni marketeri zavrit kram a jit delat neco jineho. Stejne tak jako kazda jina profese. A cim lepsi reklama, tim DIKY! :-)

0 0
možnosti

xy

6. 2. 2007 17:57
ne opravdu v hypermarketech veci na sebe nekupuji !

0 0
možnosti

ja prvni

6. 2. 2007 17:32
co na sebe?

D&G

0 0
možnosti