Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

K čemu vlastně slouží PR agentura

Public relations, zkráceně PR, je disciplína, pomocí které lze aktivně ovlivňovat pověst firmy. Jaké metody PR agentury používají?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ctenar

Autor uz je asi ze vsech PR natolik zblbly...

Autor uz je asi ze vsech PR natolik zblbly ze nedokaze pouzivat ani zakladni ceska slova jako je poplatek, misto toho nam sem cpe nejake FEE a podobne, ale to je asi zase dalsi frikulin,ze?

Fungovani PR bych nevidel tak dramaticky jako autor, ktery je do veci jiste zapalen a lici tuto cinnost jako vec bez ktere se zadna firma neobejde.

0/0
19.4.2007 15:40

Honza

autor clanku

Zvláštní, ještě před chvílí byla u autora článku uvedena jeho PR agentura - PR POINT. Proč už tam ta informace není? Že by to potom nebylo to správné PR? ;-D

0/0
19.4.2007 15:32





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.