Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Luxusní oblečení vás může pozdvihnout, ale také shodit

Naše celková upravenost, jaká je kvalita materiálu našeho oblečení, doplňky, šperky, parfém, do jakých bot se nazujeme - to vše vypovídá mnohé o naší image, společenském postavení, o tom, co chceme ostatním o sobě sdělit. Ale je třeba nakupovat s rozumem, zbytečně nepřehánět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

choakyn

ojoj

chodte v pytlich jestli chcete

0/0
25.3.2008 13:51

choakyn

popopo

zavidite

0/0
25.3.2008 13:47

eva

hlupáků je dost

Polemizuji: lidé ve "značkách" působí na mne značně nedůvěryhodně! Dodávají si vnějškem na důležitosti, ač valnou částí mají jen povrchní znalosti. Jsou to figuriny a panáci, už tím velkolepým ohozem se diskvalifikují (nic proti čistotě a vkusu - toho lze dosáhnout i za levný peníz, třeba od stánků). Je to ubohé, takto se vyvšovat. Osobnosti to činit nemusejí.  

0/0
19.5.2007 14:18

plex

Re: hlupáků je dost

Když má někdo dobré oblečení, tak se vyvyšuje? Co je to za nesmysl? A co to má společného se znalostmi? Co takhle být dobře oblečen a mít dobré znalosti?

0/0
19.5.2007 15:07

Ralf

Re: hlupáků je dost

Zase jen závist! Prádlo ze stánků? Já ti ho neberu, tak mi prosím neber mé prádlo z lepších butiků a značky. :-/

0/0
19.5.2007 17:10

choakyn

Re: hlupáků je dost

uz si nekdy vydela gotta v mikine od vietnamcu

0/0
25.3.2008 13:52

orca1

můj pohled...

pěkně popsáno i ty částky . Dle mého jsou ty "pracháči" defakto ubožáci - oni utrácejí za oblečení, jídlo, sport defakto stejnou částku procentuálně jaké já .  Pochybuji že v botech za 20 000 se chodí lépe než v botičkách za 2 000 ;-D to samé oblek za 100 000 nebo za 10 000 - je to komické a ještě více jak se vždy nenápadně zmíní o značce co mají .

já osobně mám zatím jen špatné zkušenosti od lidí co se oblékají jako manekýni - v 99% jsou to arogantní lidi co každému hned na začátku jasně svým zevnějškem dají najevo kdo je "tady pánem"  tak asi tak ... :-/

0/0
19.5.2007 13:47

zeezee

Re: můj pohled...

ja sice nemam oblek za 100tis, ale jenom za 50tis, ale garantuju ti, ze je v nem lip, nez v jinych levnejsich, co mam. A hlavne vypada o tridu lip a jeste se mi nestalo, ze bych potkal nekoho, kdo ma stejny. A pokud by byl nejaky za 100tis tak by to bylo pravdepodobne site na miru, coz je zas nekde jinde.

0/0
19.5.2007 15:03

scaramango

Re: můj pohled...

mohu Vás ubezpečit, že drahé boty jsou pohodlnější a vydrží déle. Co se týká obleku ručně šitý oblek z kvalitního materiálu je také daleko pohodlnější než oblek levný

0/0
19.5.2007 17:32

vsudychod

příklad

Jsou dva obchodníci mají stejné nabítky,mají stejné vědomosti ,udělaj stejnou cenu,jen jeden je upocený a v blbě padnoucim obleku a druhý je čistý a oblek má dobře střižený.Kdo ten obchod udělá ?????

0/0
19.5.2007 11:07

adyyysss

Re: příklad

no jestli mi předloží dokument, kde bude napsáno nabíTka, tak ho neudělá ani jeden!!!!!!!!!!!!!!Rv

0/0
19.5.2007 13:13

Pavel

Hm...

Nu, clanek je hezkej. Ale vcelku zbytecnej. Kdyz prijdu do kseftu, modlim se, aby na me nevyrazil frajer s bezvadne padnoucim oblekem. To je nestesti. Odkeca vsechno podle letacku a pravidel a beda se ho na neco zeptat. Nejhorsi je, kdyz se manazera zeptate na neco, cemu nerozumi. Cehoz je samozrejme dost. To je pak vcelku rad, ze ma nekde kontakt na zapocenyho technika ve setru, kterej sice mirne tyfne, ale zase vi vsechno. Holt saty delaj cloveka...ja ale nesbiram vetes, potrebuju profiky. A tech se pohybuje v drahych oblecich zatracene malo..R^!

0/0
15.5.2007 23:54

eva

Re: Hm...

Souhlas!R^

0/0
19.5.2007 14:20

Barča

Rádoby

Nejvíc se musím smát těm rádoby. Ještě včera v díravých ponožkách, a dnes v obleku s diplomatkou - podomní prodavač zvoucí se obchodní ředitel.

0/0
15.5.2007 22:49

Lanta2004

No říkejte si co chcete,ale šaty opravdu člověka dělají

Jakožto člověk pohybující se v obchodě se stýkám denně se spoustou lidí(obchodních partnerů,zaměstnanců atd.) a už podle oblečení se dá jednoznačně rozpoznat kdo má jakou povahu.Pokud mi přijde na důležitou obchodní schůzku na které se probírají důležité zakázky za stotisíce či miliony člověk v džínách a triku s vystupováním rozmazlenýho fracka tak si hned pomyslím,že to bude člověk který se na schůzku nijak zvlášt nepřipravoval,prostě že je mu to tak nějak fuk.Potom jsem nanejvýš  opatrný a raději dám přednost partnerovi,který  si dává na své image dobrý pozor....;-)Mimochodem už mi na obchodní jednání přišel i exot v šortkách a sandálech,kterej se evidentně o hygienu moc nestaral.Byli jsme hotovi během pár vteřin.Dal jsem mu dost jasně najevo,že zakázku svěřím někomu jinému.

0/0
15.5.2007 22:32

k.

Re: No říkejte si co chcete,ale šaty opravdu člověka dělají

Máte recht. Snobáci svěřujou zakázky snobákům a pohodáři pohodářům.

0/0
15.5.2007 22:48

*

Re: Re: No říkejte si co chcete,ale šaty opravdu člověka dělají

V celku jedno. Je to o lidech - teda spis o obchodech. Kdo na to nema, tak mu nepomuze ani oblek.

0/0
15.5.2007 23:34

pacient

Re: No říkejte si co chcete,ale šaty opravdu člověka dělají

hele Smutny, sem ti rikal ze uz mas bejt pod duchnou, segry budou nasrany ;-€

0/0
15.5.2007 23:20

tonic.b

Re: Re: No říkejte si co chcete,ale šaty opravdu člověka dělají

Nerej hloupá hlavo. Lantovi ségry nic neříkají ;-)

0/0
16.5.2007 0:54

BrainLess

Jooo hele ten Bill Gates ..

to je ten nuzak co chodi v jenasech a tricku, znate ho ?  :-):-):-)

0/0
15.5.2007 21:58

BrainLess

Re: Jooo hele ten Bill Gates ..

Jo a pak jeste nejakej jablickar ... S.J. ten je taky peknej luuzr co chodi v tricku .. :-)

0/0
15.5.2007 21:59

Lanta2004

Re: Jooo hele ten Bill Gates ..

Ti už mají myslím dost vyděláno aby si takový excesy mohli dovolit.... za ně už podniká defacto jejich jméno;-)Člověk,který si kariéru teprve buduje musí ctít určitá pravidla.... tedy pokud chce uspět;-)

0/0
15.5.2007 22:33

.

Myslím, že člověka dělá hlavně to, co má v hlavě a jak se chová

Jinak každá profese samozřejmě vyžaduje jiný typ oblečení, ale to ještě nijak nepopírá výše uvedené.

0/0
15.5.2007 21:00

BrainLess

Re: Myslím, že člověka dělá hlavně to, co má v hlavě a jak se chová

Presne tak. Ja si vystacim s 3 jeansama a kopou tricek. Kdyz uz je nejhur jdu v obleku. Vzdycky se muzu potrhat smichy, kdyz vidim borce co maj holou rit ale koupej si za posledni prachy tricko lacoste, jeansy za 5k. Kdyby nebyli tupi alespon by si ty samy jeansy koupili na ebay za 30 - 50USD. :-)

0/0
15.5.2007 21:52

lobo

Re: Re: Myslím, že člověka dělá hlavně to, co má v hlavě a jak se chová

alebo v outlete za 1500

0/0
15.5.2007 23:47

zeezee

super diskuze

Jo, tahle diskuze presne odrazi uroven naseho naroda. Ten clanek je mozna psan jako pro blbce, ale bohuzel lidem to je potreba porad vtloukat do hlavy. Kdyz se rekne, ze se ma dobre oblekat tak se hned objevi hlasky o povrchnosti, o tom co kdo dokaze a ze obleceni neni vubec dulezite. Hmm, potom tady vidime chlapy v kratasech nad kolena, chlupate nohy, ponozky a sandale. Mladi kluci si kolikrat ani neumi uvazat kravatu a nejsou schopni sami poznat, zdali jim to sako sedne. A vysledkem je, ze jsme porad rozvojova zeme.

0/0
15.5.2007 20:59

BrainLess

Re: super diskuze

Hmmm jestli cechy dela rozvojovou zemi to ze nemam oholeny nohy tak jsem tomu rad. Ja se zase kazdy den potkavam se spoustou "manageru" kterym teda obleky padnou, nosej ruzovy kosile, pestre kravaty ale v hlavach maj tak duto, ze kdyby do toho nekdo bouchnul tak to rezonuje jeste hodne dlouho ... At ziji frikulini.

0/0
15.5.2007 21:55

BrainLess

Re: super diskuze

Jo jo, posledni dobou nam ukazal jak se chodi na zapade sef svetove banky :-)

0/0
15.5.2007 21:56

xxx

vyšší funkce = spodní prádlo co nejníž

"Protože se předpokládá, že ve vyšších funkcích chodíme také na různé společenské akce, měli bychom mít v našem šatníku i několik večerních toalet, obleků, bot, kabelek, ale také spodního prádla a různých doplňků." ..... tak to spodní prádlo nemá chybu;-D

0/0
15.5.2007 19:30

Iva

Ano, článek je takový hezký - jako z učebnice psychologie

ano, jistě platí určitá firemní a společenská kultura v oblékání. Řídit se však pokyny z článku je velmi povrchní, mechanické a hlavně naivní. O tomto život opravdu není.

0/0
15.5.2007 17:11

Jizvic

Dalsi vec

Todlencto rozdelovani lidi akorad spusobuje ruzne mezilidske sracky typu on ma vic a ja ne a podobne.

Podle mne je to akorad pridelavani dalsich duvodu k zavisti opovrhovani a podobne.

0/0
15.5.2007 16:54

Jizvic

Muj nazor

Je takovy ze dneska se timto pravidlem (saty delaj cloveka) nemuzem ridit na 100%. A nejsem si uplne jisty jestli to ze clovek ma sacko za nekolik tisic znamena ze bude slusny upraveny podle mne bude spis spoceny nespokojeny nastvany ze vtakovych hadrech musi chodit ;-D

0/0
15.5.2007 16:51

Honza

Re: Muj nazor

No, myslím, že sáčko za několik tisíc je standardem i v low-cost konfekci :-)

0/0
15.5.2007 19:24

Jizvic

Kravina

Saty delaj cloveka? Dneska? Blbost! Myslim ze je uz mezinama dost lidi kteri se oblekaji podle toho co se jim libi a vcem se jim dobre chodi a ne podle toho co by meli mit nasobe kvuli zamestnani a podobne kraviny.

0/0
15.5.2007 16:49

angr

Re: Kravina

Jasně pane řediteli, 100% souhlas. Co biste zaváděl nějakou kultúru f tý vaší fyrmě, že jo. Dyť je to úplná důhoda!

0/0
15.5.2007 17:43

Jockey

Základ je chodit čistý a upravený,

a je jedno, jestli mám na sobě oblečení za několik desítek tisíc nebo z konfekce. A drahý parfém rozhodně nezakryje skutečnost, že se někdo koupe každý třetí den..

0/0
15.5.2007 16:46

angr

Re: Základ je chodit čistý a upravený,

Cože, každej 3. den. No voni se snad zbláznili, nebo co....

0/0
15.5.2007 17:50

Jah Wise

souhlas

souhlasím se smytuným, mělo by spíš platit co kdo umí a dokáže a ne co kdo má na sobě za oblek a jestli je ten oblek značkový a podobný kraviny

0/0
15.5.2007 15:05

BrainLess

Re: souhlas

Ja taky v pracovnim vztahu vice ocenim jestli clovicek co sedi proti me chape napoprve to co rikam vice nez-li to jestli ma sacko od D&G a ruzovou kosilku. :-)

0/0
15.5.2007 22:01

joj

Re: Re: souhlas

Nejlip kdyz chape napoprvy a jeste k tomu ma D&G;-)..

0/0
19.5.2007 23:17

Smutný

Oblečení pro zlost

A bohužel to znamená i to, že právě proto že jsem ve styku s klienty, tak tzv. musím být oblečen takhle trapně - tj. v obleku, košili, kravatě a vyčištěných botách. A to jen proto, že si takto "hrajeme" na nadlidi, na to, aby každý viděl to, že patříme do vyšší vrstvy. Protože ale vydělávám pravidelným příjmem měsíčně šestimístnou částku, tak se (protože ten příjem je příjemný) musím ponížit a přizpůsobit této nechutné hře většinou velmi arogantních lidí uzavřených do své skuliny fittnessek, aut a předražených restaurací a trapně předražených nepříjemných oblečení. Kdežto jen co to jde, tak velmi rád si obleču vytahané a několik let staré pohodové oblečení a vyrážím mezi lidi kteří mi již několikrát bezelstně pomohli. Zatím jediné opravdové přátele jsem měl a mám jen mezi lidmi co nosí klasické mikiny a rifle ze sekáče a setkávají se se mnou po večerech v "rockáčích" a absolutně neřeší jejich vzhled, zda jim dredy a dlouhé vlasy do copu vadí nebo ne.Kdy se už ta nutnost obleku zruší?

0/0
15.5.2007 14:40

Mlk

Re: Oblečení pro zlost

Až dělňasům zruší povinnost pracovat v monterkách a povolí jim třeba volné džíny. Ony i džýny byli původně pracovní oblečení a ty ze stánku si cenou nezadají s monterkami... On vlastně i ten oblek je pouze takové pracovní oblečení, monterky, pro určitá zaměstnání...

0/0
15.5.2007 15:07

jardahorak

Re: Oblečení pro zlost

"Kdy se už ta nutnost obleku zruší" az pujdes delat neco jineho. Oblek jsou tve monterky. Jestli se ti to nelibi, zmen misto, je to prece jen tvoje volba... Anebo se to pokus zmenit ty a zacni chodit na jednani ve vytahanych mikinach...  ;-)

0/0
15.5.2007 16:12

m

Re: Oblečení pro zlost

Člověče, já myslím, že sis to všechno vymyslel - za co by tak naivní člověk s taksrandovními názory bral měsíčně šestimístnou částku? Když ti to oblečení a ti vlci kolem tak vadí, jdi dělat něco jiného, ne? Kdo s vlky vyje, sám se stává vlkem, nemyslíš? I s vlčí kůží, tedy s drahým oblekem...

0/0
15.5.2007 17:34

V

Re: Re: Oblečení pro zlost

On myslí šestimístnou částku, ale haléře zabýrají na výplatnici 2 destinná místa. ;-D

0/0
19.5.2007 10:30

angr

Re: Oblečení pro zlost

nikdy

0/0
15.5.2007 17:52

BrainLess

Re: Oblečení pro zlost

Mluvis mi z duse. Chodim do prace, kde obcas musim ze sebe udelat "saska" v saku. Ja tomu trefne rikam monterky, mam je poveseny na vesaku a ve firme chodime vzdycky v kratasech & jeansach ( vcetne sefa ). Jenom kdyz se blizi nejake dulezite jednani proste sup do monterek ( 2 - 3 hodky ). Nijak jsem si nevsiml ze bych se po navleceni do "monterek" stal moudrejsim a mel lepsi napady ba naopak :-). Clovek ma nosit to v cem se citi prijemne. Na druhou stranu, vyssi plat, lepsi auto jsou prijemne takze to holt obcas zkousnu. :-)

0/0
15.5.2007 22:06

pacient

Re: Oblečení pro zlost

kamo prestan blbnout, vypni kompa a pod spat, chocholousek uz na chodbe cinka klicema :( 

0/0
15.5.2007 22:15

Bosý Hugo

Informační hodnota článku...

Tak to jsem se toho fakt dozvěděl ;-D

0/0
15.5.2007 13:53

belgian chocolate

Ti, kteří chodí kvalitně, luxusně oblečení, jsou ve společnosti nápadnější

hm, nikdy jste neslyšeli příběh o gentlemanovi, kterému někdo ve společnosti pochválil nový oblek? gentleman se zhrozil, rychle se odešel převléci do obleku staršího a nový přikázal svému komorníkovi nosit, dokud nevyjde z módy...

0/0
15.5.2007 9:35





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.