Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Najděte identitu své firmy, nastavte si svou image

Corporate Identity je firemní styl, který zahrnuje logo, jednotné barvy a pravidla určující jejich použití a zaručující jednotný styl prezentování firmy. Tolik Slovník cizích slov. Teď si vysvětlíme víc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa z Depa

Jejda

Deset smrtelných marketingových hříchů ( příčin problémů firem ) podle Philipa Kotlera:

1. Firma se nedostatečně orientuje na trh a není „řízena" zákazníky

2. Firma zcela neporozuměla potřebám cílových zákazníků.

4. Firma nevěnuje dostatek pozornosti svým vztahům se zaměstnanci.Když se tak dívám tak můj zaměstnavatel O2 má co dohánět

0/0
18.6.2007 20:24

cote d'or

no to mi povídej

když se člověk konečně někam dovolá, mluví s arogantními spratky, kteří nemají pravomoc problém vyřešit a odmítají zákazníkovi dát kontakt na své nadřízené. když jsem chtěla číslo na majitele firmy, pravil puchejř Roman: "vy mluvíte španělsky?" ovšem když jsem ho usadila slovy: "sí, hablo diez idiomas, déme el número!", číslo mi nedal, takže se na zákazníka vytahoval. mám někde napsané jeho jméno, jestli mu chceš zavařit.

0/0
26.6.2007 17:09

Zdenek

Jeden by si myslel

že obraz firmy určuje kvalita práce, spolehlivost a cena. No a von stačí jen pořádnej papír.

0/0
18.6.2007 19:43

regio

hledám

hledá firmu pro vytvoření nové image firmy vč. webu.nabídky regio@seznam.cz

0/0
18.6.2007 13:19

martin.wolf.cz@gmail.com

Re: hledám

0/0
18.6.2007 20:02

psy.co

Re: hledám

Ozvete se na muj mail.

0/0
18.6.2007 20:03





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.