- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Deset smrtelných marketingových hříchů ( příčin problémů firem ) podle Philipa Kotlera:
1. Firma se nedostatečně orientuje na trh a není „řízena" zákazníky
2. Firma zcela neporozuměla potřebám cílových zákazníků.
4. Firma nevěnuje dostatek pozornosti svým vztahům se zaměstnanci.Když se tak dívám tak můj zaměstnavatel O2 má co dohánět
když se člověk konečně někam dovolá, mluví s arogantními spratky, kteří nemají pravomoc problém vyřešit a odmítají zákazníkovi dát kontakt na své nadřízené. když jsem chtěla číslo na majitele firmy, pravil puchejř Roman: "vy mluvíte španělsky?" ovšem když jsem ho usadila slovy: "sí, hablo diez idiomas, déme el número!", číslo mi nedal, takže se na zákazníka vytahoval. mám někde napsané jeho jméno, jestli mu chceš zavařit.
že obraz firmy určuje kvalita práce, spolehlivost a cena. No a von stačí jen pořádnej papír.
hledá firmu pro vytvoření nové image firmy vč. webu.nabídky regio@seznam.cz