Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Účastníci zájezdu musí dostat všechny informace, ne jen „učesaný“ souhrn

Podnikání v cestovním ruchu vyžaduje otevřenost ke klientům, stejně jako obezřetnost při nakládání s reklamacemi. Při nerespektování těchto pravidel se firma může připravit na nemalé problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

míša

smluvní podmínky

prosím tvůrce tohoto článku o odpověď jak se chovat v této situaci:

Z katalogu Sunny Days jsem si vybrala dovolenou v Egyptě, v Hurghadě, v určitém hotelu. Po příletu do Hurghady delegát suše oznámil, že můj hotel je překnihovaný a že mě ubytuje v jiném hotelu stejné kategorie. O náhradním hotelu jsem neměla absolutně žádné informace. Byla jsem nucena tuto nabídku přijmout. Ubytování spočívalo v tom, že autobus zastavil před hotelem, řidič vytáhl můj kufr a zbytek autobusu i s delegátem odjeli. Hotel nebyl špatný, ale dle katalogu jsem měla dojem, že ten původní měl být hezčí. Večer na schůzce jsem trvala na výměně a protože jsem měla konexe na Sunny Days, byl delegát dotlačen k tomu, že skutečně vybojoval pokoj v původním hotelu. Přestěhovala jsem se, ale do pokoje s rozbitým umyvadlem, ucpanou vanou, špinavou podlahou, žárovkou visící ze stropu a s pokaženým zámkem u dveří. Na stížnost mi delegát odpověděl, že ubytování je výhradní věcí hotelu a že jsem tento hotel výslovně chtěla.

0/0
13.6.2007 12:25

belgian chocolate

Hotel nebyl špatný, ale dle katalogu jsem měla dojem, že ten původní měl být hezčí.

no vidíš, co sis vypyskovala, náno hloupá

0/0
25.6.2007 13:53

bobo

tak nevím

Vzhledem k české cestovatelské mentalitě je pořádání zájezdů velmi rozšířeným podnikáním. Od roku 1990 se každoročně řeší nedostatky cestovních smluv, nesolidnost cestovních kanceláří, práva a povinnosti jak pořadatelů tak účastníků zájezdů. A výsledek? Máme rok 2007, dovolenková sezona na krku a stále stejné problémy - něco jiného si objednáte, něco jiného dostanete, v reklamě je cena o polovinu nižší než výsledná cena zájezdu, internetoví prodejci stále neuvádí skutečné pořadatele zájezdů (aby se nemohl účastník některým profláknutým CK vyhnout). Práva CK a povinnosti účastníka jsou dovedena do absolutní dokonalosti, naopak povinnosti CK a práva účastníka jsou velmi povrchní. Když dojde na reklamaci zjistíte, že prakticky jakákoliv odchylka od cestovní smlouvy je v rámci všeobecných podmínek a nepovažuje se za pouršení smlouvy. Nechápu, proč na náš trh dávno nevtrhly cestovky z německa, které by svými službami a cenami zcela jistě převálcovaly všechny naše Eximy, Blue style, atd.

0/0
13.6.2007 12:16

bobo

Re: tak nevím

předem děkuji všem reagujícím za cenné rady jak je výhodné cestovat s malým dítětem na vlastní pěst bez účasti CK.

0/0
13.6.2007 12:17

arpa

Re: Re: tak nevím

S předchozím 100% souhlasím. Včera jsem si opět přečetl celé smluvní podmínky u naší (tj. české) CK. Po dvou zkušenostech už nejedu a využiji služeb německých CK. Mám také malé dítě. Rada: 1. Chorvatsko autem, zajistit pouze ubytování - možno i přes CK nebo přímo přes Chorvaty (internet). 2. Němci - lastminute.de (nebo v Německu na letišti, máš-li tam cestu. Dojet do Lipska, Mnichova autem - no problem. Holiday parking - cca 50 EUR / 2 týdny. Ceny nižší (podstatně), služby a dodržení podmínek (a to i odlety + přílety) nesrovnatelné. Osobní zkušenost v posledních letech: 4xNěmci + 3xČeši (Skore: 7:0 - 3 vlastní ČR + 1xčervená karta). Přece jenom cestování s malým dítětem je bez složitější a je lépe mít vše dopředu zajištěné. Pro individuální fanatiky a totální odpůrce cestování s CK: Sjezdil jsem hodně i bez CK, ale dítě představuje určité omezení. Jinak nezáleží na tom, jestli s CK nebo bez, ale jak si dovču jako rodina užijete a uděláte.

0/0
13.6.2007 13:14

cote d'or

naprostý souhlas

další tip: pokud odlétáte ráno nebo přilétáte večer, u rakouských a německých letišť jsou hotely, kde v ceně pokoje (asi 70 eur, 2 dvoulůžka) je zahrnuto parkování na týden a transfer na letiště. pokud tedy jedete na 14 dnů, přijedete večer před odletem, zaparkujete, přespíte, po snídani vás odvezou na letiště, po příletu vás zase vyzvednou, odvezou k hotelu, přespíte, po snídani nasednete do auta - a to všechno za 140 eur, žádné stresy a noční jízdy.

0/0
16.6.2007 11:32





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.