- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že se jim vyplatí riziko ztráty klienta? Zřejmě sází na neochotu té šílené administrativy. Myslím, že je lepší rovnou nabízet stejné podmínky(hodně podobné) všem klientům a můžu ušetřit náklady za "ukecávání" nových klientů. Moc tomu nerozumím, proč si banky mezi s sebou přetahují klienty...takže od teď fixace jen na rok a pokaždé u jiné banky...
Banky v honbě za klientem nabízí první úrokovou sazbu tak nízkou, že pro banku je tento klient výdělečný až třetím rokem. Zcela hloupě si banky myslí, že to pak klientovy "spočítají" po uplynutí fixace. Asi jim ještě nedošlo, že díky konkurenčnímu tlaku tak akorát klienta ztratí, protože ho přetáhne jiná banka, pro kterou to bude "nový" klient - a proto mu může nabídnout lepší podmínky. Prostě KOCOURKOV!
oblíbené : líná huba holé neštěstí. POkud máte pocit, že nabídky konkurence jsou výhodnější, je třeba s vlastní bankou jednat a halvně být na jednání náležitě připraven. Nějaké letáčky stojí za prd, je nutné konkurenci navštívit a vést regulérní jednání o změně banky. Stojí Vás to pouze čas (zatím). POkud Vaše vlastní banka uvidí, že to myslíte vážně, že jste obešli konkurenci a zjistili ceny, pravděpodobně si nedovolí Vás natahovat. Samozřejmě za předpokladu, že jste řádným klientem a plníte závazky. Platí to úplně u každého, i blbý mobilní operátor Vás při paušálu 500 Kč bude přemlouvat a dělat nabídky. Sám jsem zažil přesvědčování intenetového providera, který po zaslání výpovědi obratem nabízel cenu méně, než poloviční za stejnou službu. U hypoteční banky jde o statisíce na úrocích, takže i snaha Vás udržet bude větší. Jenom se to chce nebát.