- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přišel jsem do prodejny VODAFONE a jelikož jsem několikaletým jejím vzorným klientem platícím paušál + další balíčky v hodnotě 1600 měsíčně, chtěl jsem se informovat na nabídku připojení k internetu a na dotovaný telefon k mému tarifu. Jaké však bylo mé zděšení, když mě přímo vedoucí pobočky slušně odkázal na černý telefon umístěný v prodejně se slovy, že oni jsou(personál) pouze pro nové zákazníky a já si mám jít k telefonu a že se mě nehodlá věnovat. Co k tomuto jednání říct? Poděkujme zkorumpovaným státním úředníkům, že neustále drží kartel jménem mobilní operátoři a nepustí sem další konkurenci.
Ja byl taky ve VF, pani byla velmi neprijemna a nechtela vyhovet - mlada a asertivni , jak se to dnes pozaduje ("proda chleba jen kdyz si koupim maslo"). Ja jsem tim padem byl nasertivni a zeptal jsem se na jeji jmeno, rekla krestni, prijmeni nechtela, tak jsem udelal takove to gesto , ze mi tedy bude stacit i to krestni, abych si na ni doslapl a hopla, najednou to slo Vam ostatnim doporucuju totez a na dotycneho/dotycnou si stezovat, stane se to dvakrat trikrat a firma je proste vyhodi
opomenuto bylo, že uvedené "zásady" platí pro průměrného českého zákazníka a jedna ještě chybí - pro čecha táhne zaručeně sex a jen když to trochu jde, nějak ho tam třeba zabudovat...jako třeba na Technetu nebo Mobilu - svůdnou holku s notebookem nebo mobilem v ruce...
U toho bych si "jiste" nechal udelat stranky. Absolutly packo!
No, článek jsem jen prolít, ale část článku s titulkem "Jak udělat zákazníka šťastným" mě docela zarazila. Jestli to není nepovedená recese, tak lituji autora. Bere zákazníka jako zlo, které ničemu nerozumí a jehož požadavky jsou scestné. Zapomíná na to, že při tvorbě webu by měl být zákazník partnerem a ne hlupákem, který ničemu nerozumí, ale podle kterého se to musí udělat. Obávám se, že kdybych takhle přistupoval ke svým zákazníkům, asi bych o ně přišel. A autor má dlouhodobé zákazníky na web?