Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Značkové výrobky jsou na vrcholu

Brand Management neboli strategické řízení značek s sebou přináší vyšší věrnost a důvěru zákazníků, menší zaměnitelnost s konkurenčními výrobky, úsporu marketingových nákladů a v neposlední řadě také vyšší ziskovost. Ve všech vyspělých zemích patří k nejvýznamnějším oblastem strategického řízení firem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milhaus1

Nemůžu si pomoct, ale

připadá mi tento článek jako nepovedená součást billboardové kampaně na značkové výrobky. Autor si v první části plete značku výrobku s výrobcem, čili pane autore značka je např. Perla, Ariel, apod. Výrobce je Unilever, Procter and Gamble... nevím kde jste viděl nějaký výrobek značky Unilever? Já ještě nikde, pokud vy ano, tak sem s nimi, rád se nechám poučit... .

Dále se tu vyskytují další nesrovnalosti i světoznámí výrobci používají např. Made in E.U., takže opět vedle.

Ale na druhou stranu je fakt, že anonymní značky potravin řetězců bývají dost velké hnoje. Mám osobní zkušenost s čaji Tesco - Tesco dovezlo těsně po Vánocích své čaje se svou značkou Tesco z Británie za velmi výhodné ceny - páni to je bašta - čaj je silný a opravdu nakopne a pytlík je tak plný čaje, že takhle jej snad neplní ani Lipton, ale zkuste si koupit Tesco čaj pro české spotřebitele (běžně ho mají, ten Britský jsem viděl už jen v Brně, čili omyl je vyloučen) a to snad není ani čaj - to je nějaký prach. 

0/0
27.6.2007 22:27

Brand Name

A co je to ten ZNACKOVY vyrobek?

? Chybi mi definice znackoveho vyrobku. Nebo,ze by to byl vzdycky ten nejdrazsi?8-o

0/0
27.6.2007 18:12

Murcielago

Re: A co je to ten ZNACKOVY vyrobek?

Přesně tak, je to ten nejdražší výrobek v regále. V ceně je zahrnuta cena za reklamu a zvýšené náklady zapříčiněné zbytnělou administrativou nádnárodních společností. V ceně je rovněž zahrnutý vyšší zisk, protože zmanipulovaný konzument raději sáhne po výrobku který je patřičně propagován.

0/0
27.6.2007 22:09

Re: Re: A co je to ten ZNACKOVY vyrobek?

to teda vidíš hodně zjednodušeně ...

0/0
24.7.2007 13:31





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.