Diskuze

Značkové výrobky jsou na vrcholu

Brand Management neboli strategické řízení značek s sebou přináší vyšší věrnost a důvěru zákazníků, menší zaměnitelnost s konkurenčními výrobky, úsporu marketingových nákladů a v neposlední řadě také vyšší ziskovost. Ve všech vyspělých zemích patří k nejvýznamnějším oblastem strategického řízení firem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Milhaus1

27. 6. 2007 22:27
Nemůžu si pomoct, ale

připadá mi tento článek jako nepovedená součást billboardové kampaně na značkové výrobky. Autor si v první části plete značku výrobku s výrobcem, čili pane autore značka je např. Perla, Ariel, apod. Výrobce je Unilever, Procter and Gamble... nevím kde jste viděl nějaký výrobek značky Unilever? Já ještě nikde, pokud vy ano, tak sem s nimi, rád se nechám poučit... .

Dále se tu vyskytují další nesrovnalosti i světoznámí výrobci používají např. Made in E.U., takže opět vedle.

Ale na druhou stranu je fakt, že anonymní značky potravin řetězců bývají dost velké hnoje. Mám osobní zkušenost s čaji Tesco - Tesco dovezlo těsně po Vánocích své čaje se svou značkou Tesco z Británie za velmi výhodné ceny - páni to je bašta - čaj je silný a opravdu nakopne a pytlík je tak plný čaje, že takhle jej snad neplní ani Lipton, ale zkuste si koupit Tesco čaj pro české spotřebitele (běžně ho mají, ten Britský jsem viděl už jen v Brně, čili omyl je vyloučen) a to snad není ani čaj - to je nějaký prach. 

0 0
možnosti

Brand Name

27. 6. 2007 18:12
A co je to ten ZNACKOVY vyrobek?

? Chybi mi definice znackoveho vyrobku. Nebo,ze by to byl vzdycky ten nejdrazsi?8-o

0 0
možnosti
M

Murcielago

27. 6. 2007 22:09
Re: A co je to ten ZNACKOVY vyrobek?

Přesně tak, je to ten nejdražší výrobek v regále. V ceně je zahrnuta cena za reklamu a zvýšené náklady zapříčiněné zbytnělou administrativou nádnárodních společností. V ceně je rovněž zahrnutý vyšší zisk, protože zmanipulovaný konzument raději sáhne po výrobku který je patřičně propagován.

0 0
možnosti