Diskuze

Neusnadňujte konkurenci život, zákazníky si hýčkejte

Cílem každého obchodníka by mělo být, aby zákazník odcházel spokojen. Podle marketingového konzultanta Pavla Řehulky se určitě vrátí jen 21 procent spokojených zákazníků. Nespokojený zákazník se však už zcela jistě nikdy neobjeví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

josef vanicek

16. 7. 2007 11:34
Uf ...

Pan Miloš Toman, autor intuitivniho marketingu, by si mel najit intuitivne firmu, ktera mu udela lepsi stranky nez ty jeho intuitivne amaterske :-)

Miloš Toman, autor intuitivního marketingu

0 0
možnosti
T

tomasgk

2. 7. 2007 19:42
zákazník je většinou ovce...

V jednom fajn filmu,myslím,že:Muži za pultem,byla hláška:To,že Vás obsloužíme ještě neznamená,že Vás musíme mít rádi.:-).Lidi jsou ovce a většinou stačí"huba od ucha k uchu-z pozice prodejce.

0 0
možnosti

cote d'or

3. 7. 2007 12:36
a teď jde o to

kdo tu ovci oholí

0 0
možnosti