Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zabodujte tiskovou zprávou

Podle průzkumů se odhaduje, že redaktoři novin a časopisů vyhodí až 80% tiskových zpráv, které obdrží. Jak tedy co nejlépe zaujmout, pokud jste firma, a chcete se dostat do médií?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pogik

chjo

za tzv. "wordovsky dokument" mam chut vrazdit (ne, skutecne se mi nenacita rychleji, nez takove PDF)

a jeste takova zbytecna technicka, fotky, co maji nekolik megaBITU mi opravdu taky nevadi ;)

0/0
1.12.2007 23:13

Pjotr_Pjotrovic

Technická připomínka

Paní redaktorko, tak zrovna to obvolávání novinářů po rozeslané tiskové zprávě je naprosto nevhodné. A hlavně u redaktora, se kterým nemáte vybudovaný nějaký vztah nebo on vás vůbec nezná. Tím telefonátem ho otravujete.

Představte si, že takový ekonomický deníkář dostane za den 50 zpráv a ke své práci - psaní článků ze zpráv z ČTK a od známých firem, musí ještě 50 x zvednout telefon a pamatovat si jestli dostal nějaký email.

Jinak struktura tiskové zprávy nemá mít formu článku v novinách.

Pak je také vhodné si před posláním TZ uvědomit, zda ta informace má tu důležitost, aby byla otištěna. Nejlepší jsou firmy, které si myslí, že když sepíšou TZ o nově postaveném záchodě ve firmě, tak tu zprávu hned musí otisknout všude.

0/0
28.8.2007 13:03

Miloslav Šimek

TISKOVA ZPRAVA

Vedení společnosti je golfu, účetní ojebal účetní, sekretářka krade kafe a Hanousek se jako vždy šťourá v nose. A co je hlavní, došli gumičky a dividenda ROSTE.

0/0
28.8.2007 12:27





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.