Diskuze

Čekání na telefonu nebo hovor s automatem dokáží spolehlivě odradit

Pro čtvrtinu lidí je špatná zkušenost se zákaznickým centrem jediným důvodem, proč s firmou přestávají obchodovat. Zákazníky rozčiluje především dlouhé čekání, nezkušení operátoři a automatizované systémy na linkách. Tvrdí to výzkum agentury GMI zpracovaný na základě postojů českých spotřebitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomas

9. 10. 2007 12:27
Karneval resp. UPC nikdy vice !

Komunikace se spolecnosti Karneval ,nyni UPC, je zarny priklad jak nema pece o zakaznika vypadat. To totiz neni opecovavani, to je laborator, kde testuji co vsechno si necha cesky spotrebitel libit, nez se ozve a co vsechno snese nez odejde ke konkurenci.

Chovani k zakaznikum byl jediny duvod,proc jsem od nich pri prvni prilezitosti odesel.;-€

0 0
možnosti

Bohous

9. 10. 2007 8:45
Zkuste si zavolat na UPC

to je zářný příklad toho, jak se bezpečně nedovolat.....  Ohlašuji závadu už 2 měsíce - zkoušel jsem to i přes webový formulář a výsledek byl  - odkaz na telefon.....;-(

0 0
možnosti

serz I.

9. 10. 2007 8:24
...

Ano, je to tak. Zrovna včera jsem se skoro dvě hodiny snažil dovolat do Kooperativy. Pořád ta plechová huba mlela neco takovýho: "Nezavěšujte prosím, operátoři vyřizují zákazníky, jež se dovolali před Vámi";-€ No a z jinýho, placenýho, telefonu mně přepojili zase na nějakej koncert minimalistický hudby. Kreténi, když na to call centrum "nemaj", tak ať se na to radši vyserou;-€;-O(Y)

0 0
možnosti